Tegnap találkoztunk Vérponttyal.
Létezik! :))
Tök korrekt gépe van. Éppen egy kb. 4 méter hosszú lapos objektumot applikált a hátsó traktusba, ledöntött ülésekkel. Sikerült neki.
Ezek után előttem kétségessé vált a kisáruszállítók létjogosultsága :))))
Nagyon köszönöm,Mberek!!!
Még a leszólást is a szívóért.Csóró diák vagyok,
úgyhogy minden lityi számít,egy zweiergolfolffal
viszont ne hasonlítsatok össze semmi svéd autót,
legfeljebb egy suzukit,mert annál nagyobb tömegau-
tót azért nehéz találni.(Nem bántani akarok én senkit).Viszont a képek alapján inkább veszek egy
LIAZt,és szerzek egy korrekt villanymotort az ELMÜtől.Akkor nem szólhat rám senki semmit.
Helló Baas!
Jó bulinak hangzik, szivessen csatlakoznék csak hát az elfoglaltság. Most ahogy már írtam pár hétre eltűnök viszont az jutott eszembe, hogy lehetne egy közös kirándulásos sütés főzés bogrács stb. talit is csinálni ha más nem aktiv tagok részvételével. Mi a vélemény? Ha pozítiv a fogadtatás Októberben visszatérünk rá!
Üdv mindenkinek LG
Mi ez a pezsgés? Elég két 200+ lóerős, meg egy szerény 200-as ahhoz, hogy két nap alatt annyi hozzászólás legyen, mint máskor két hét alatt? Ki érti ezt?
Úgy látszik minden héten kellene csinálni egy ilyet. Jövő hétre Axa intézhetnél pl. egy 93 Aero-t:))
Automata? Ugye megmondtam:))
Egy öblös V8-t én is szívesen kipróbálnék. Mikor lesz V8-as Saab? Nagyon bírnám. Lore! Neked pedig jó utat!
Hát úgy tűnik,hogy ha az égi istenek kegyesek lesznek hozzánk,akkor én holnap kifogok rándulni otthonról... VisegrádkompKisMarosNagyMarosKirályrétSzokolyaoztebédvalahol...vagymi.
Szia,
két kérdésem volna: pohártartó alatt mit értesz? Rádió feletti, vagy könyöklő fedeli? :-)
A jobb oldali ülés neked memóriás? Nekem csak az csak elektr., de nem mem.
Amúgy meg kéne nézni a KAE-ben, hogy ilyesmikért mit kérnek; a nagy futásteljesítményt némiképp kompenzálja a jó felszereltség.
Mennyit lehet kerni ezert:(az, hogy minel tobbet, mert annal jobban jarok nem elegit ki:-)
Saab 93
1998 februar.
2000 LPT, 155 LE, 150k km
Cosmic blue metal
SE + emelt szintu audio CD-vel + emeloerzekelos riaszto+ emelos pohartarto :-)+ konyoklo + hatso spoiler + elektromos,memorias ulesek + 90%-os nyari es teli gumik.
1. tulaj.
Igy hirtelen ennyi jut eszembe.
Koszi.
Thom,
jaja, az a 2.5 V6 bizony opel motor, én a vectrában meg vagyok vele elégedve. Ennek ellenére nem illhetett túlzottan a 900-ba, mert a 93-ba be sem rakták.
Én mennék ki a popovicshoz foncsorért,meg hátsóüléstámlatartóívért meg kormányalattiburkolóműanyagért meg biztonsági öv műanyag távtartókért mert azt a Szikiék elveszítették és meg is lett az eredménye...
stb.
az sem mind1, hogy milyen körülmények között használod az autót. Te, ha jól tudom, sokat utazol nagy távokon (ne mondd, hogy 1500 km-t autózgacc a városban :) ). Namost ott sem feltétlenül szükséges a turbo, bár elözésnél gondolom jól jön. (osztrákoknál azért van autópálya rendesen, ahol nem olyan fontos az elözés gyors befejezése, mert jön valaki szembe (akkor már rég baj van :) ), vagy mert elötted egy trabi vánszorog 60-nal). Namost ha valaki szívót vesz, és netalántán városban közlekedik (pölö szerénységem), akkor máris ott tart a dolog, hogy városban minek a turbo?... Gyorsulási versenyt nem szokásom rendezni (kiv. tegnap MiSával :) ), és amennyi kell a városban, meg a város közeli dolgokhoz az esetleges bibis helyzetekben arra pont elég az a 115 LE, ami a mociban van.
A Dög 14 éves, eddig élete nagy részében diplomata autóként funkcionált (asszem ollan 9-t), és hát mégse turbo. Pedig diplomatáéknál akkor már full extrás szokott lenni a verda (kiv. az afrikai küldöttséget, mert ök akár Ticoban is utaznak :) ). És látod, vígan elfutkorászott 350-t turbo nélkül is.
maratham
marathon
thom
u.i.: akkor a szagkör senkit sem érdekel a hétvégén?
Egy kis hozzáfűznivaló:
A tegnap este megvizsgált autó egy SAAB 9-5 AERO volt.
A szárny nem széria tartozéka az AERO-nak, és mint megtudtam, a felirat tévedésből volt 2.3t!
Ma már az egyszerű, szerény AERO felirat díszeleg a csomaftartón.
Ha meg a képet szeretnétek megnézni akkor érdemes ellátogatni a saab900.hu oldalára. :o)
Aki még készített juttatsa el hozzám,
lécci, lécci...
Ha találsz KÉTAJTÓS döntöttlámpás turbo16V-t azzonal meg is veszem, ja az aero spoiler sem hátrány. Persze megköszönöm ha segítesz áthozni a határon...
KorZo, aki ezt komolyan kondolja.
u.i.: Még most is bánom azt a '85-ös kétajtós metálzöld állólámpás turbot bézs plüssbelsővel villanyminden+légkondi, szép szolid Commander felirat az oldalán... de hát már vagy két éve le volt adva a rendszáma és féltem tőle... mindennek már öt éve.
Pl. mert eleg neki az amennyire a szivos megy. Vagy talalt egy olyant, ami biztosan nincs szethajtva es az pont nem turbos. Ha turbos lett volna nem bannam, de igy is nagyon orulok neki.
topic, aki ma lesz egy szivos tulaja :-)))
Bocs az elöbbiekert, de ha belehalok, se ertem meg, miert akaraja az összes förszt tajm SAABman es woman szivossal kezdeni??? Semmivel sem jobb, viszont sokkal rosszabbul megy, raadasul a viszonteladasi erteke is alacsonyabb, akkor meg minek?? Azt hiszitek, szivosat nem tud az elo=zo= tulaj szethajtani??
aex, aki mag is csak az esetek 10%-aban hasznalja a turbot, de akkor kell is!
Vögye turbot, ha nem akarsz ugy jarni, mint sokan masok. Persze mind1... amennyi hely az utakon van, inkabb villanyautot köll venni SAAB helyett, szuperero=s legkondival es beepitett parkolohellyel :) Vagy valami izgi szinu= sportautot, akkor legalabb nem egyedül kell allnod a dugoban, hanem valami maca is, hm, csatlakozik hozzad :)))
A SAAB-tulajdonlas persze elo=re nem lathato problemakkal is jar. Pelda: "Hogyan kommunikaljam a videki dizsiben, hogy az en automnak egyszeru=en csak sokkal kenyelmesebb a hatso ülese, mint annak a körbespolierezett Golf II-esnek??" Turbo-megoldas: Kinos helyzetbo=l gyorsabban tudsz tavozni :))
Es figyelmeztetlek: A szivosnak is ugyanolyan kenylemes a hatso ülese! :)
Disclaimer: I would like to apologize of all persons videki, all female citizens not even mentioned in the text above as well as Golf Dva juzersz and disoriented topicans.