mivel eleve erőseb a fénye! továbbá az automata magasság állítás és a fényszoró mosó sem véletlenül előfeltétele!?!!! ami meg ugye a ceed-ben nincs, tehát.....
neked szerencséd van a tied jól van beállítva....
egyébként inkább vakítson egy rosszul beállított gyertyafénye....mint egy fotonágyú ami kiégeti a retinámat......gondolom ez nemkérdés melyik zavaró jobban!
Miért sütné ki bárkinek szemét...? Nekem már jó fél éve megvan és még soha nem villogott senki hogy vakítok,igaz számítogépes fényszorobeállítás volt beszerelés után! Sok nem xenonos is vakit mert a táblák tetejét célozzák meg a lámpabeállítsánál! A vakítás nem xenon meg sima égő kérdése meg kellene végre jegyezni!!hanem a rosszul beállított lámpa következménye,mindegy milyen működési elvű fényforrás van benne. még gyertyával is vakitana,ha rosszul van beállítva :)))
egyébként mi ez a xenon őrület! én tökéletesen megvagyok elégedve a gyári izzók fényével! arról nem is beszélve, hogy nem hiányzik ez a fostorgás, a szabálytalanul használt xenon miatt! miért jó az ha kisüthetitek a szembejövő szemét?
mikor szokunk le erről "nem lehet, de okosban megcsináljuk" szemléletről?
Szia a 6000k az kékes már kicsit. 4500-5500k a nap szinhömérséklete,napszaktól függöen. Az enyém nem can buszos,ha jól emlékszem! A kupakokat meg kell furni mindenképp! Nekem az egyik kiégett 2 hónap után,de cserélték gariba! Rendörökröl,külföldről nem tudok nyilatkozni..szerencsére
Kiderül, hogy a Cee'd nem csak ár-érték arányban jó! Na ezután, ha valaki azt mondja nekem, hogy a Cee'd sehol nincs a csodás német, japán, francia, olasz stb. gépekhez képest, akkor azt jól pofántörlöm :D (ááá nem vagyok elfogult)
Na azért ez az összehasonlítás (easytronic) se kutya +esőérzékelő :-)
Amúgy meg:
A JATO mindent elkövet a pontos és teljeskörű adatszolgáltatás érdekében. Ugyanakkor fennáll a kockázata annak, hogy az információk megváltoznak az adatfeldolgozás és a felhasználás időpontja között. Ezért a JATO kizárja a felelősséget. Kérjük kellő elővigyázatossággal használja az itt szolgáltatott információkat.
if (document.getElementById('WorkingMessage')) {
document.getElementById('WorkingMessage').innerHTML = ' '
}
Egy emailt megérne, a fogyasztóvédelemhez, és a versenyhivatalhoz, mert ez tényleg kimeríti a tisztességtelen piaci magatartás, és a vásárlók megtévesztésének fogalmát!
Ez hatalmas... LOL Opel Astra 1,4 Enjoy Easytronic vs. Cee'd 1,4 EX 4.300.000 vs. 4.100.000
és a különbségek az Astra javára... Pohártartók a hátsó üléseknél (érdekes... az enyémben van... kettő is) Kanyar stabilitás vezérlés (Az enyémben ESP... őőő) 0,2 literrel kisebb fogyasztás (mikorra jön vissza a 200ezer különbség?) 20 mm-rel alacsonyabb karosszéria (ez fontos, ha kamionnal találkozol! :) ) 677 mm-rel nagyobb lábtér elöl (??? :-o ) 437 mm-rel nagyobb lábtér hátul (Mi ez b*meg, egy Maybach?) 40 literrel nagyobb csomagtér alaphelyzetben (persze... Tetőbox-al)
ezekután... vagy nem láttak még Cee'd-et, vagy úgy hazudnak, mint állat.
a másik fórumon folyamatosan anyázok az ilyenek miatt......van még egykét gyöngyszerm ezenkívül bőven!
a. meg sem vettem az autóm
b. már megrendeltem a kocsim
c. épp most hoztam el az autóm
d. már mentem az autómmal
az összes variációra van már népítélet! persze mind mind csillagos 5-ös az értékelés, mert b,c,d - nél már akkora hihetetlen tapasztalatokat ( többek között szervíz) gyüjtöttek össze, hogy rögtön 9,9-re emeli a ceed pontszámokat! aztán persze ezek elfelejtődnek frissülni ( vagy bosszúból vagy feledékenységből) de gondolom ez az összes többi másik márka népítéletében is hasonlóan van....
De ha tényleg röhögni akartok menjetek fel az opel.hu-ra, ott van lehetőség, hogy az opel szemszögéből hasonlítgatást végezz más márkákkal, na ott vannak érdekes dolgok, hogy az egyes opel modellek miben jobbak a más gépeknél, szóval miért érdemes pl. astrát venni a cee'd-el szemben :D
Ha erre az ítéletre gondoltál: Szerintem a Peugeot-os nem fikázza, csak azt magyarázza, hogy a 2.0-ás HDI 90 Le-vel jobban megy és csendesebb mint a 1.4-es Kia moci. Ami igaz is, HDI nyomatékos motor, nem kell forgatni és úgy is megy. A kisebb fordulat miatt meg eleve, hogy csendesebb. De nektek ezt úgysem kell magyarázni. Az ilyen hasonlítgatásoknak nem sok értelme van, de véleménynek jó! De akárhogy is bizonygatják nekem az írók, akkor is a Kia motorja (1.4 turbó és kompresszor nélkül) a legerősebb és ez megy a legjobban is a kategóriában, még ha pörgetni is kell, mert ezeket a motorokat mind pörgetni kell kivétel nélkül!!! De ez legalább megy is és lelkesen pörög, nem mint a többi. Barátom :D!
hát nem semmi az biztos, szerintem igen kezdő internethasználó írhatta. Vagy valaki, aki 0% önrésszel, használt szart beszámítva akart valamilyen autót venni (...Érdekes elöte EGY ÓRÁVAL ELÖTTE az OPELnál voltunk...) De a csávó se kutya, aki a pözsőja után fikázza a kiát...:-)))) Mind1, vannak ostoba egyének is.
Egy chip-tuning csak egy fajta típushoz jó, mert más a hengerűrtartalom, és más a teljesítmény is. :-) Felmész a netre bruttó 50.500 Fr-ért már kapsz ami minőségre is jó.
Köszi az infót, de szerintem ez 2 okból sem az. Az egyik hogy nem nyöszörgés, hanem zörgés, rezgés, a másik meg hogy már volt leszedve a középkonzol és a hang jóval mögüle jött. Amúgy a dög meleg stimmel, csak kell hozzá a dőlésszög is. :) Mivel holnap amúgy is megyek cseréltetni a szélvédő alatti légbeömlő nyílásnál lévő műanyagot, mert mind2 oldalon felhajlott, így majd rákérdezek. De megpróbáljuk megint megtalálni a hibát, hátha most sikerül.
Sziasztok, van egy chptuningom kia dízelmotorokhoz, cee'd, rio, sportage, sorrento modellekhez tuti jó. Küberl, tehát jó gyártmány. 20%-kal növeli a motor teljesítményét káros hatás nélkül. Beszerelése ne migényel szaktudást. Szűz új készülék, a kia kereskedésben "feleslegessé vált" ;) 70E-ért bárki viheti. jagshemashilikeyou@gmail.com
"Délelőtt a városban egy vasúti átkellő előtt leállítottam a motort. Majd amikor indítottam volna csak durva kerregést halottam, de nem indult. 3x próbálkoztam, semmi. Aztán gyújtás le, majd újra próbálkoztam akkor már indult.. Mi a fene volt ez? Korábban sose volt ilyen problémánk. 1.4EX 9500km."
Az enyém gyakran csinálta, szerviz nem talált hibát!
Utoljára azt próbáltam ki sikeresen, mikor meleg motor nem indult, hogy a gázpedált LENYOMVA tartva indítottam, így beindult!!
Délelőtt a városban egy vasúti átkellő előtt leállítottam a motort. Majd amikor indítottam volna csak durva kerregést halottam, de nem indult. 3x próbálkoztam, semmi. Aztán gyújtás le, majd újra próbálkoztam akkor már indult.. Mi a fene volt ez? Korábban sose volt ilyen problémánk. 1.4EX 9500km.
-Tudja valaki, hogy mennyibe kerül /db? -Vajon melyik típussal lehet azonos? ( tudva, hogy sok alkatrésze a verdának európai beszállító. Tippelek a Skoada VW - Audi beszállítókra.