egyszer: szombaton volt (exdévú)CarTársakTopik találkozó a fóti Cora mellett, ahol képviseltem a SAABszíneket (BlackStarral közösen), ééés elbizonytalanítottuk a népet, hogy tényleg valóban a megfelelő gépjárművet választották.
kétszer: a régebben már többször emlegetett kép a Colin McRae raliprogi svéd versenyének (talán) 2. (vagy 3.) szakaszának befutójánál látható járműről (éés itt nem a "beefcake" kód alatt Celica GT4 a lényeg):
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
KorZo, aki szereti látni az önmagukkal viaskodó (ex)fanatikus-emberek (pl most citrós) arcát amikor kiszálnak egy SAABból.
Asziszem muszáj lesz építeni egy V8-as SAABot, mert még a végén beszónak odaát :))
(á la Fukszvágen: a soros 4 már megvan, csak abból épp 2 kell :)) Bár sajnos se pushrod, se 2 szelep :))) )
Nem, meg nem. Ahhoz jo lenne, ha megkapnam a social security number-em, utana szamitok csak embernek. Sajat lakasba (berelt) is csak jovo het vegen koltozhetek, addig havernal. Hoz-visz. Btw van egy saab 9000-ese (is).
Ja, a Barumról a tesztek mostanában mindig jót írnak - mióta a Conti átvette. Bár ez a cseppet sem német befolyás alatt álló sajtóban...
Jöhetnek az inzertek:)
aex!
Ha legközelebb Pesten jársz, elintézek neked egy 3.0 Tid tesztet. Fog nyúlni az arcod:))) Kb. úgy gyorsul mint az enyém. Arra meg tanúim vannak, hogy nem olyan rossz:)
aex:
Hát én nem a 92 előtti 9k ban gondolkodom,mert az nem szimpi egyáltalán.Sok nyűg meg minden...
De ha figyelmesen elolvassa valaki a 9000Surveyt akkor az derül ki,hogy a faceliftes 9k soxorta jobban sikerült mint elődje és mindenki azt tartja a legjobbnak.Amire felhivják az ember figyelmét,hogy 2.0l 9k automatával sem szabad megvenni ,mert nem éppen tartós darabok műszakilag és itt a motorra,váltóra gondolnak meg a hozzájuk kapcsolódó cuccokra.De mindenképpen a 2.3 ajánlják ,akár aut. akár kézi persze turbóval.. A 2.3 turbójával nem szokott gond lenni mert úgy méretezték hogy birja a nyúzást.
A lényeg,hogy lesznek apróbb hibák amit mindig csiszolgatni kell de nem szignifikánsak.
Ha valaki szán rá időt akkor már más véleménnyel lenne a 9k ról...
Van benne elégedetségi stat. stb.. érdemes tényleg foglalkozni vele...
Valaki mas latta Erden a ronccsa törött 9000-et?? (92 utani limo) Frontalisan talalkozott valakivel az M7-esen, olyan 110-150 közötti tempoval. Az utasok, modanom se kell, sertetlenül megusztak. A masik jarmu=ro=l nem szol a fama, de nem hiszem, hogy sok alkalmuk lett volna megbanni az autotipus-valasztast.
Igen, ez egy klasszikus utmutato. En is ezt olvasgattam, amikor ugy voltam, hogy 9000-et veszek (900 itt marha ritka, hat meg a turbo). De egyszer jartam a Popovicsnal, aki csak annyit mondott, hogy egy jo 900-as ezerszer többet er mint egy 9000, ami azert elegge meggyo=zo= volt. Vegül is evtizedek tapasztalata volt a kijelentes mögött.
Etto=l függetlenül, a Survey-ben rögtön a fo=helyen szerepel az en autom egyetlen megoldatlan problemaja, aka "The Cold Idling Problem" (motorilag az enyem is USA valtozat). Ugyhogy valamilyen szinten megis 9000-em van (a Bosch k***a nenikejet, BTW)
9.5 TiD: Kar, hogy eladtak a Scania-t., igy a teherautokat is kenytelenek SAAB neven arulni :(
lp:
Remélem azért hasznát veszed...
Igen lesz még1 nullám de majd csak jövőre tervezném,mert még kivárok.Nem szeretek elkapkodni semmit.Téligumiból pedig képzeld láttam Barum Polaris OR60 185/65 R15 13e HUF/db
új.Azért ez nem rossz.Ismerősöm is tavaly vett és nem panaszkodott rá...Tesztekben sem lett rossz.
Ha kiváncsiak vagytok egy pár tulajdonos véleményére a SAAB 9000-ről akkor beinzertálok egyet-egyet hogy ne pangjon a topic...
Mmint hogy Svajcban arultak a 2.1-eseket, anno. De lehet, hogy volt az USA-ban is, es rosszul tudtam. Svájc, igen, de amiban is vannak, bár még csak párral találkoztam, mint eladó példánnyal a SAABNet.com-on, persze ott sok külföldről behozott is lehet (! Nemrég volt pl. 1 német tuning, meg 1 másik német rendszámmal). Egyébként a 2.1-es '90-től van, de valami általam ismeretlen oknál fogva a skandináv piacokra csak egy évvel később vezették be, úgy látszik, ott is combos az adó 2 liter fölött :)
Egyébként télleg sok helyen dícsérték a 2.1-est, még az egyetlen meglevő színes, Autó-Piac használtautó rovatomban is, ami olyan '96-os lehet, bár ott a turbót lehúzzák, hogy alacsonyan gyenge, meg hogy iszákos (ha miattuk dőltek be szüleim ennek a SAAB = iszákos dolognak, akkor vendettát indítok az AutóPiac ellen... És a Paloveczcel fogom kezdeni (kellemeset a hasznossal :)) ))
"Majd a BlackStar megmondja!" Köszönöm a bizalmat! :))
Te MiSa! Ez nagyon angolul van, nem kicsit:)) Egyébiránt köszi a linket. És csak azért nem emilben köszöntem meg, hogy valami végre történjen ebben a topicban is:( Kérdésem viszont, hogy lesz-e még egy nullád, vagy téligumid lesz, vagy mindkettő lesz, vagy egyik sem lesz?
Ha valakit esetleg érdekelnek adatok a 9000-ről akkor "kicsit" angolul itt van.
Elegge leult a topic... mélységesen egyetértek...
Szinten futomu: ez tipikusan Saab 900, hogy amikor majdnem teljesen betekerem a kormanykereket (szuk fordulonal) megszunik a kerek utanfutasa (azaz nem tekeri egyenesbe a kormanykereket, hanem inkabb a kanyarodas iranyaba)? Csak bizonyos kerek-szogallas utan jelentkezik. Igen, ez a nagyon nagy kormányelfordulási szög miatt van.
Tegnap jó estém volt:
Vagyis az autómnak. Egész éjszaka egy vadonatúj 95 Vector 3.0 TiD mellett parkolt:)))
A Lonyain lattam egy olyat SAABot, mint a topice (valami orvose lehet, mert some komoly szoveg volt kiirva az ablakba voros kereszttel)
A Belgrad rakparton a villamosbol lattam egy tokugyanolyan gepet, mint az enyem (meg a szine is stimmelt), meg is neztem a rencamot, nem az enyemet loptak-e el veletlenul.
Meg lattam zsiruj 9*5otoket is, mondtam is magamban, hogy "stipistopi"...
Legujabb elmenyem: ejszaka, kb. ejjel 3-4 ora kozott, Leanyfalu tajeka, sebesseg 90-100 km/h. Hirtelen doglott cica elottem. Gondolkodas nelkul eltekertem a kormanyt, aztan vissza. Egy kis csikorgas hallatszott, az auto meg mintha vegig egyenesen ment volna, a cicat persze sikerult kikerulni. Par masodperc mulva meg is ijedtem kisse a hirtelen mozdulattol, de ezek szerint meg sem kottyant neki.
Szinten futomu: ez tipikusan Saab 900, hogy amikor majdnem teljesen betekerem a kormanykereket (szuk fordulonal) megszunik a kerek utanfutasa (azaz nem tekeri egyenesbe a kormanykereket, hanem inkabb a kanyarodas iranyaba)? Csak bizonyos kerek-szogallas utan jelentkezik.
Nekem a forgalmimba irták be a rendörségen, hogy hajtóanyag: gázolaj
:)
mivel már két napja álltam sorba ezért majdnem nem is szóltam, aztán sikerült meggyözni ôket, hogy most nem fogom újra végig állni a sort és legalább egy hatósági bejegyzést tegyenek.
A rendôrök mindig megkérdezik, hogy tényleg gázolajos-e, mert nem olyan a hangja :)