Keresés

Részletes keresés

nicko Creative Commons License 2003.11.08 0 0 17
1. Minimum System Requirements

- 3D Hardware Accelerator Card required - 100% DirectX® 9.0b compatible 32MB hardware T&L-capable video card and latest drivers
- Pentium® III 600MHz or Athlon® 600MHz processor or higher for systems with Windows® 98/ME
- Pentium® III 700MHz or Athlon® 700MHz processor or higher for systems with Windows® 2000/XP
- English version of Microsoft® Windows® 98/ME/2000/XP
- 128MB of RAM
- 8x CD-ROM drive (1200 K/sec sustained transfer rate) and latest drivers
- 1.4GB of uncompressed free hard disk space (plus 400MB for Windows® 98/ME swap file, 600MB for Windows® 2000/XP swap file)
- 100% DirectX® 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers
- 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers
- DirectX® 9.0b (included)

MULTIPLAYER REQUIREMENTS:
- Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported
- Internet play requires 56 Kbps (or faster) modem and latest drivers
- LAN play requires network interface card and latest drivers

Important Note: *Some 3D accelerator cards with the chipsets listed here may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by Call of Duty™. Please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX® 9.0b compatibility.

SUPPORTED CHIPSETS:
- All ATI® Radeon™ cards
- All nVidia® GeForce™ chipsets
- Matrox® Parhelia™

VIDEO ISSUES
1. Video Cards
2. Multiple Monitors
3. 16-Bit Color
4. 16-Bit Textures
5. Recommended Texture Settings for Video Cards
6. Setting the Video Resolution
7. Disabling Power Saving Features
8. Changing the Model Detail Option
9. In-game and Desktop resolutions
10. ATI® Radeon™ 7200 Texture Corruption
11. ATI® Radeon™ 7200 32MB Sky Texture Corruption at 1024x768 Resolution
12. ATI® Radeon™ 8500 64MB Blinking/Dropping Textures
13. ATI® Radeon™ 9000 Texture Popping
14. Switching Texture Quality on ATI® Radeon™ 9000 Causes Texture Corruption
15. Matrox® Parhelia™ Missing Geometry & Light Flickering
16. Matrox® Parhelia™ Users Switching To Windowed Mode In-Game
17. nVidia® GeForce4™ Full-screen Color Issues
18. Changing Settings After Player Death In Single Player
19. Twitchy Graphics When Turning and Strafing
20. Running Game With Hardware Acceleration Off

Előzmény: ÉberenŐrködő (16)
ÉberenŐrködő Creative Commons License 2003.11.08 0 0 16
Aztat mongya meg nekem valaki, hogy Radeon 7000-sen is elfut-é a Káll of Dutyi?
nicko Creative Commons License 2003.11.08 0 0 15
Mint írtam nekem 850 MHZ a procim és geforce 2 MX 400 van amivel jól fut. Ha a battlefield fut a gépeden akkor ez is fog. :)
Előzmény: Törölt nick (14)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.08 0 0 14
Mi a gepigenye ennek a gamenak?
ellegge low end konfigom van,ha csak szenvednek rajta akkor ki sem probalnam.

P3-900,128mbyte ram,geforce 256 32mbyte.
(a battlefield 1942 elegge jol elfut 640x480 ban)

a demot lattam,oszinten szolva igen tetszett:)

Type-R Creative Commons License 2003.11.08 0 0 13
én még csak a legelején tartok de nagyon remélem hogy a max payne 2-nél azért jóval hosszabb lesz... :)))
Előzmény: Törölt nick (7)
Type-R Creative Commons License 2003.11.08 0 0 12
haliho:)

igazi gyöngyszemet találtam!!!
mohaa tényleg csomagolhat.... pedig milyen jó kis game volt!
mondjuk a HALO után egy nappal elég erős váltás:)
és milyen bazi nehéz helyenként, tényleg vért izzadok a harmadik legerősebb fokozaton, lehet hogy regularban kezdek egy újat, mert már a játékélmény rovására megy a nehézség:(

nicko Creative Commons License 2003.11.06 0 0 11
Nincs rá okom.
Ez már januárban kiakadt. :)
Előzmény: Halott_mikrofon (10)
Halott_mikrofon Creative Commons License 2003.11.06 0 0 10
mért nem kezdessz uj nicket :)
ez kiakadt nem? :)
Előzmény: nicko (9)
nicko Creative Commons License 2003.11.05 0 0 9
Lejött nekem is a 2 cd-s full verzió (a demókat már rongyosra játszottam)és ahogy írták korábban a MOHAA-t ellehet tenni egy kis id?re. :)
PII-es konfigom van 850 MHZ proci mezei Geforce2 MX440 vga és simán fut rajta. :)

Promo kiadást meg a kukába kell dobni az egy hibás vacak.

nicko Creative Commons License 2003.11.05 0 0 8
Az Activision bekebelezte az Infinityt
A játékkiadó óriás Activision felvásárolta az Infinity Ward részvényeinek maradékát is, így a második világháborús Call of Dutyt is megalkotó fejleszt?csapat teljes egészében a kiadó kezébe került.

Mint tudjuk, a nagy hal megeszi a kis halat, és ez a játékiparban az utóbbi id?ben hatványozottan igaz. Nem egyszer hallhattunk már arról, hogy egy korábban sikeres kiadó, vagy éppen fejleszt?cég egy nagyobb óriás gyomrában végezte. Erre a sorsa jutott most az Infinity Ward is, melynek maradék részvényei is az Activision tulajdonába kerültek. Hogy nem csinált rossz vételt az Activison, az aligha vitatható, hisz új szerzeményüket olyan szakemberek alapították, akik részt vettek a bombasikert aratott Medal of Honor: Allied Assault fejlesztésében, és az Infinity m?helyében készült el a Call of Duty is.

Törölt nick Creative Commons License 2003.11.05 0 0 7
En a masodik legnehezebb verzioval jatszottam, es nekem par napig eltartott, es egyszerre ugy ket harom orat vagy kicsit tobbet jatszottam. En az elozetes beszamolok miatt sokkal rovidebbre szamitottam, es azt hittem, sztalingrad elso palyaja utan vege lesz, de meg jott vagy harom, plussz Varso, aztan ket Bastogne, es vegul Berlin. Szerintem jo a hossza es tartalmas nagyon
Előzmény: RedRiot (2)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.05 0 0 6
Beszaras jo az egesz, ugy ahogy van.
Nekem neha a lelelkzetem elallt
MiZnE Creative Commons License 2003.11.05 0 0 5
Full verzió.
Nem gyenge a játék. Azok csinálták akik a MOHA-t.(sajnos azóta megvásárolta őket az Activision :( ).
Játszottam a demoval, de a full kicsit segre tett. Légnyomás beleérzés, feladatok (stalingrad) nagyon nagyot alkottak. Szerintem a topik hirtelen megugrik hozzászólások számában.
Go go go.
Perillustris Creative Commons License 2003.11.05 0 0 4
Én csak a DEMO verzióval játszottam, azzal viszont ötvenszer. Nekem nagyon bejött, s a gép is bírta, nem fagyott le egyszer sem (1024-ben 32 biten, AMD2500+, 1 GB 333 MHZ DDR RAM, Epox 8RDA+, GeF4 Ti4200 128 Mb)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.03 0 0 3
Gondolom azert,mert ez is inkabb a multira fekteti a hangsulyt.
Szepen egnek a tuzek is,igaz en csak 800X600 ban lattam.
Előzmény: RedRiot (2)
RedRiot Creative Commons License 2003.11.02 0 0 2
Én a Burneville demót és a promót nyomtam végig, ez alapján igen tetszik a CoD.
Tetszik, hogy a grafikai motor tökéletesen optimalizált. Nagyon látványos, mégis jól megy 1533MHz-s Athlon XP-n, 256M rammal, GF3Ti 64M-el. Minőségi munka, nem félkész szar, amiből sajnos igen sok van manapság. A pályák kialakítása életszerű, de figyelembe van véve a játékélmény is. Ismét plusz pont. Az AI nem rossz, elég jól céloz, fedezékeket használ, gránát elől elfut. Kicsit talán túlságosan scriptelt a dolog, de a MOHAA-tól jobb. Jó még hogy nem egyedül kell zúznod a pályákon, hanem egy csapat részeként, és valami csoda folytán a csapattársaid is leszednek olykor-olykor egy németet. Bár néha hajlamosak nyugodtan kisétálni egy MG42-es elé. :( A hangok, beszédek, és a játék "filmszerűsége" is elég jó. A Mafia megjelenése után azért erre is figyelmet kell fordítani. A CoD elég feelinges lett.

Egyvalami nem tetszik: a pályák könnyűek (legnehezebb fokozaton is), és nagyon gyorsan végig lehet rajtuk rohanni. A full verzióban pedig csak vmi 16-18 pálya lesz... Szal attól félek, hogy 3-5 óra alatt végig lehet majd rohanni rajta. Kár lenne egy ilyen volumenű játékot ezzel elbaszni. Ha legalább MOHAA hosszúságú lenne, akkor viszont egyértelműen az év játéka lesz nálam.

Előzmény: SanI{ó (-)
SanI{ó Creative Commons License 2003.11.01 0 0 1
Nos, gép igény az van... a gf miatt elsősorban..
közben már kúszik lefele a a full cd....
nekem nem fagyott egyszersem...a demo jobban döcögött mint a promó....
lentigo Creative Commons License 2003.11.01 0 0 0
Tetszik jó bár rendszeresen lefagy de ez lehet a gépem hibája is...
SanI{ó Creative Commons License 2003.10.30 0 0 topiknyitó
Hali!

Szerintem lehet elcsomagolni a MOHAA-t meg a BATTLEFIELDET...

:-( (egy könnycsepp)

Mondjuk meg kell várni mit tud multiban.....
tegnap jelent meg.....
pár nap gondolom mig "ide is elér"
ki mit gondol a promo és a demó alapján?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!