Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R!ck4 Creative Commons License 2013.07.10 0 0 32913

Azt egyszerű megnézni, álló autó tetejébe kapaszkodni, és rángatni. Másik ember nézi hogy mi kottyan, 2 perces dolog.

Előzmény: Csubakkka (32912)
Csubakkka Creative Commons License 2013.07.10 0 0 32912

Lehet, de én a szilentekre gyanakodnék leginkább mégis első körben. Lengőkar és/vagy stabrúd. 

Előzmény: Paja54 (32905)
Csubakkka Creative Commons License 2013.07.10 0 0 32911

hehe, én holnap cseréltetem ugyanezt (mármint a szabadonfutót). Mennyiért vetted és  milyet?

Előzmény: Törölt nick (32907)
Paja54 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32910

A turbónyomás-szelephez csatlakozó egyik gumicső. Nem tudom, hogy ezt direkt készítik téglavörös színűre, vagy csak az én vasamban ilyen.

Előzmény: babarucu (32906)
M.Sanyi Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32909
király vagy, köszi ! Otthon áttanulmányozom. :)
Előzmény: Balu35 (32908)
Balu35 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32908

Válaszoltam!

Üdv"

Előzmény: M.Sanyi (32896)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32907

Megosztom a történteket. megszünt a cicergésem. Köszönöm a  tanácsokat! Kicseréltem a generátor szabadonfutót és újra csendesen jár a gép.

Persze egyuttal dobtam rá egy feszítőgörgő és vezetőgörgő, hosszbordásszíj szettet is.

Mégegyszer köszi a tanácsokat!

 

Tetőcsomagtartót vennék a multiplára! Van valakinek eladó? Vagy hol keressek ilyet? 

babarucu Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32906

Melyik cső nyílt szét?

Előzmény: Paja54 (32898)
Paja54 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32905

Hasonló cipőben járok. Nagy a valószínűsége, hogy nálad is a toronyszilent szakadt, az képes az általad leírt hanghatásra.

Előzmény: szeps (32900)
Paja54 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32904

Biztos, hogy nem a lányommal talákozott a feleséged, mert ők Fóton élnek. Egyébként Wekerlén nem nehéz eltévedni. Azt szoktuk ajánlani a hozzánk látogatóknak, hogy csak teli tankkal lépjék át Wekerle határát.

 

Előzmény: garzon lakas (32899)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32903

Hasonló gondnál, nekem a toronycsapágy szilentje volt szétszakadva.

Csapágyat is cseréltem rögtön, bár azt nem kellett volna még.Viszont már szét volt szedve akkor adjuk meg a módját.

 

Előzmény: szeps (32900)
zeuszmotoros Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32902

Moog kerékcsapágyakkal van valakinek tapasztalata?

 hátul  cserélem mindkettőt agyastól.

Csapágyat csak fel kell majd  ütni vagy  van valami  macera vele?

 

 

Csubakkka Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32901

Több dolog is tudja a koppanást a futóműben. Lehet lengőkar-szilent (esetleg a gömbfej, de ez nem jellemző), lehet a stabilizátor rúd szilentje, lehet a kutyacsont, vagy akár a toronycsapágy is. Ezeket elég gyorsan ki tudja szűrni egy szerelő. Gyakran megesik azonban, hogy ezek egy jó része ráadásul egyszerre fárad el. Amúgy egyik sem volna túl nagy ügy önmagában, de a futóműbe csak jó minőségű alkatrészt tegyél mindenképp.

Előzmény: szeps (32900)
szeps Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32900

Sziasztok!

 

Mit jelent, ha már a kisebb fedlapoknál és gödröknél is hangos klottyanó hang jön a bal első keréktől?

 

(A lengéscsillapító csereérett, össze is gyűjtöttem rá, de egyre jobban félek, hogy ez valami más lesz.)

 

Előre is köszönöm!

garzon lakas Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32899

A múltkor eltévedt az asszony egy kicsit a Wekerlén. Megkérdezett egy gyermekes anyukát, hogy merre kell kijutni? A segítő válasz végén ott volt az is, hogy egyébként nekünk is ilyen autónk van :-)  Lehet, hogy ti voltatok?

Előzmény: Paja54 (32866)
Paja54 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32898

Szia Csubakka!

 

Diagnózisod tökéletes és már meg is oldódott, az általad ajánlott Pista szerelő barátunkkal. Szerencsére csak egy cső nyílt szét, ebből adódott a jelenség. Egyúttal atnézettem a gépmadarat. Két hiba sürgető. Az egyik a toronyszilentek cseréje, a másik a kormányszervó csövek cseréje. Utóbbi okozta a szervőólaj folyást. Még szerencse, hogy kapásból nem vettem egy jó állapotú kormányművet 25 ezerért. Köszönöm tanácsaidat, és bocs, hogy pihenésedben zavartalak. A mi közös akciónkat megkérlek, hogy 1-2 héttel toljuk ki, mert az említett hibákat orvoslása lett az elsődleges.

Remélem élményekben és "henyélésben" gazdagon telt a szabitok. (Már amennyit gyerekekkel henyélni lehet!)

Üdv Paja54

Előzmény: Csubakkka (32893)
Sunup Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32897

Tudja valaki,hogy a kis hütő ventilátornak merre van a reléje?...gondolok a hütőrács kisventilátorára.

 

Hibakódok:

 

P0480 ...Kis ventilátor hiba

P0105 ...Map sensor

P1620 ...Error from GAS control

 

GAS controll törölve ,már nem hiba.Map sensor csere lesz de az elsőt azt nem találom.Relét nézném meg elsőnek,hogy rendbe e van?Vagy valakinek valami ötlet?

 

Bipower 1,6

M.Sanyi Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32896

dobtam egy mélt :)

Előzmény: Balu35 (32895)
Balu35 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32895
Az egész kapcsolóegységet a három csavarral le kellett volna venni. Mit látni? Ha a diffi csapágy van összetörve azt csak teljesen szétszedve tudod cserélni. Üdv"
Előzmény: M.Sanyi (32890)
M.Sanyi Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32894

Ezzel nem lehet vitatkozni. :)

 

Lementem és öt perc alatt széthúztam a váltót. :)

Előzmény: Vilmos a gázos (32891)
Csubakkka Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32893

Ja, és még annyit: az, hogy csak 3000-ig forog azért van, mert a motorral kapcsolatos bizonyos hibák esetén vészüzembe teszi magát az ECU és gyakorlatilag kikapcsolja a turbót és korlátozza a maximális fordulatot. Ha megállsz és újraindítod, akkor előről indul a folyamat, vagyis addig jól működik, amíg újra meg nem kapja a hibajelet. 

Előzmény: Paja54 (32698)
Csubakkka Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32892

Szia Paja, újra internetközelbe kerültem végre. Ha még nem oldódott meg az autópályás megtorpanásod, akkor egyfelől ki kellene olvasni a hibakódot, másrész a turbónyomás-szelepet ellenőrizd először, elég jól megközelíthető helyen van, az akksi mellett. Két kis cső csatlakozik rá, amikben vákum van. Ha kilukad, lecsúszik, vagy csak falsot szív nagyobb tempónál, akkor az ezzel a tünettel jár. Ugyanez a helyzet akkor is, ha maga a szelep vagy a belső érintkezője piszkolódik el, de ez nem jellemző igazából.

Előzmény: Paja54 (32670)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2013.07.09 0 0 32891

Hiába no... ez is egy szakma és nem is a legegyszerübb. ;)

Előzmény: M.Sanyi (32890)
M.Sanyi Creative Commons License 2013.07.08 0 0 32890

Na, eddig több kárt csináltam, mint hasznot. A váltót sikerült leoldani a motorról, valamennyire szét is jött, de nem tudtam leengedni. Cserébe sikerült eltépni a kipuff flexi csövét és eltört persze a váltóbowden egyik menetes szára is.

Valaki múltkor már kereste a váltóbowdent, mert sehol sem találta a kínálatban. Én sem nagyon látok ilyet.

Előzmény: M.Sanyi (32888)
aatikaa Creative Commons License 2013.07.08 0 0 32889

Hosszab állásban elfáradt az ablak spricnim. Nem búg ,nem nyom. Hol van az  a  motorka? Mi  a biztije? Hátsó se nyom,egy van benne vagy kettő,? Mármint motor.

M.Sanyi Creative Commons License 2013.07.08 0 0 32888
szét lehet húzni annyira a váltót, hogy belesasoljon az ember ?
Kivettem a jobbos féltengót és a belső csapágyakból az egyik eltört, a többi olyan, mint a Gazsi foga.
Ha "csak" az van belehullva és más nem tört el, akkor ki lehet takarítani teljes szétborítás nélkül ? Vagy ezt felejtsem el ?
Előzmény: Balu35 (32877)
brazso Creative Commons License 2013.07.08 0 0 32887

A gumiharang alján átsüvítő menetszél fütyülhet. Jövő héten ismét használni fogom a tetőcsomagtartót, kipróbálom majd nélküle. Arra én is gondoltam hogy esetleg leragasztom ideiglenesen szigetelőszalaggal a gumiharangot a tetőhöz. Majd megosztom a tapasztalataimat.

 

"Meghúzom a csavarokat" részig nagyon egyszerű a felszerelés, miután én sem szedem szét teljesen leszerelés után. Megjelöltem a csavarok tetejét filccel, látom hogy kéne állniuk hogy az alsó T fej  megfelelően kapaszkodjon, de ezt főleg a hátsó nagyobb (képen az alsó) műanyag "kapaszkodóknál" képtelen vagyok beállítani...

 

 

30-40 fokot simán elfordul a csavar az optimálishoz (ahogy a felső képen szerepel) képest, miután a 2 műanyag fog túl messze van egymástól. Ráadásul legutóbb racsnis hajtókart használtam, az egyiket túlhúztam, a műanyag fogak meg kissé  elhajlottak. Ha nem nézed a csavarok helyzetét, nyilván egyszerű a szerelés. Elég picik ezek a csavarok, rémálmom hogy leesik a tetőcsomagtartó, ez egy fóbiám :-) Gyártáskor bizonyára gondoltak erre, az is lehet hogy szándékosan áll kissé elfordulva, majd túl teszem rajta magam :-)

Előzmény: multidroid (32878)
bojo Creative Commons License 2013.07.08 0 0 32886

Központosító mindenképp kell a felnibe, ha nem 58 mm a középrész.

Előzmény: zeuszmotoros (32885)
zeuszmotoros Creative Commons License 2013.07.08 0 0 32885
lehet az lesz, de valahogy nem bizom benne.ahhoz központosito is kellene nem? mert nem biztos h az agyközép fiat méret.
Előzmény: bojo (32881)
Lmfao Creative Commons License 2013.07.08 0 0 32884

Végülis nem kaptam választ senkitől sem, azonban van fejlemény, amit megosztanék. A hétvégén mentünk egy 800 km-es távot és láss csodát minden furcsa hang a vezérlés környékéről kámforrá vált. Olyan hangja lett a motornak, mint a doxa óra. Az okát nem tudom, de a lényeg, hogy ilyen szép alapjárati motor hangot rég hallottam már.

Előzmény: Lmfao (32653)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!