asszem vám, meg még gondolom kitaláltak egy csomó dolgot odafenn (királyék), amitöl neked ugyan nem jobb, de nekik... :-/ Szép ház, két lifttel...
Mellesleg a Polárhoz annyit, hogy ott tényleg nem a földön járnak. Egy kötelez9 szervízt ollan 50-60-ra teszik egy autóra, fönökömék 30-40-böl meguszták két (!) autóval... ez van...
kinn a zöld? ;) mikor lehet megnézni?! ;)) tesztelni?!?!! ;)))
maratham
marathon
thom
u.i.: ja, ma voltam szervíz, kiderült, hogy haldoklik a kormánymüvem... :(
Kis tanulságos történet, a Polár áraival kapcsolatban.
Szombaton este a kipufogóm eltört, legalábbis úgy láttam, hogy a hátsó dobba bemenő csö letört a dobról. Hétvége lévén tehetetlen voltam. (szerencsére előtte hoztam ki a Polártól a zöldet) Tegnap megnéztem a neten, csak tuning dobokat találtam, pl. egy: krómozott, csili-vili, +5LE, stb... Ár átszámítva 70-80eFt. (nem tudom az aktuális dollár árfolyamot) Megnyugodtam, gondoltam egy síma dob nem lehet több 40-50e-nél.
Reggel telefon Polár raktár, kérdés van-e, mennyi? Hosszas csönd, többször visszakérdeznek, majd válasz: van. Kérdés: mennyi? Megint csönd, majd: 101.xxx!!!!!!!!! Visszakérdeztem, mert azt hittem, rosszul hallok. Egy síma hátsó dob!
Bárdinál utámgyártott 36.000 körül van.
Kérdés: Normálisak ezek? Na mindegy. Szerencsére aztán megnézték a dolgot, csak egy hegesztés engedett el a középső dob bilincsénél, ott ahol a középső és hátsó dob össze van bilincselve, úgyhogy lakatos 10 perc alatt megcsinálta. És egy ilyen hibásan hegesztett izé kerül 100.000-be. Sőt, a középső elem lehet, hogy még drágább is:(
Nem tudom mar, valamelyik kulfoldi SAAB-klub honlapjan talaltam.
Ezt allitolag a Polar Mobil keresere hoztak ki :-)))
Saab 9-3 Polar Edition
Saab will soon introduce yet another Special Edition, The Saab 9-3 Polar Edition. This car is ment for the upcoming winter season, specialy for Sweden, and with it's SE equipment line for a low cost this Saab will defenetly attract new buyers.
Üdv mindenkinek
Megvolt a nagy kirándulás, lementem balcsira.
Sikerült lenullázni az átlágfogyasztást. Péntek délután az Árpád hidtól az M3 kivezető szakaszig fogyasztás: 23,6 (kb 1/2 óra volt)
Lenulláztam a balatoni út elött is, Osztyapenko-ig 13,4 , mire leértem Szemes-re lement 7,7-re igaz nem nyomtam neki. Lent egy kis furikázásnál rögtön 8,5-re ugrott, de Vasárnap este, mikor beálltam a garázsba 7,9-t mutatott.
Lehet hinni ennek a műszernek?
Világít az SRS lámpa /bár nem volt törve az eleje/ Menj el egy szakszervízbe, akár Polár, akár Sziki, akár más, ott majd rádugják a computert, megmondják mi a baja, és törlik a hibajelzést. Ha szerencséd van, akkor csak egy kis kontakthiba miatt egyszer - talán egy rázkódás miatt - bejelzett, és amíg nem ellenőrzik, addig doszt világít.
Ha a rádióval nem tudsz mit kezdeni, akkor vevő vagyok! Ha már a nyakamon maradt a régi vas, belerakok egy gyári rádiót:) Egyébként biztos van aki meg tudja buherálni.
Az idex színe évjáratfüggő.
Van benne valami kis számítógép ami mutatja mennyit tudok elmenni egy tankkal, stb. Az átlagfogyasztást, hogyan lehet lenullázni? Az "R" gombot nyomd, legalább négy másodpercig.
Ha 0-ra tekered a levegőelosztót, akkor valóban minden nulla, semmi nem működik a fűtés házatáján. Emelt sebességgel akkor megy a ventillátor, ha egyel felette, a szélesebb, kétoldalra mutató nyílakra tekered a tekerőt.
aex:
"B. Peter! Tippelhetek?? Ennyi kilometeres SAAB itt, mondjuk, 20 ezer schillingert lenne olcso. 93-as evjaratu meg 70-ert, a ketto= atlaga szor 18 (Ft-arfolyam) per kisujj (amibo=l kiszivom az egeszet ;), legyen mondjuk 800 ezer Ft. De csak, hogy irigykedhessen a Thom ;))"
Mondom, hogy nem árulom el, de egy picivel olcsóbb volt.
Topic:
Ha a hevegőbeáramló kapcsolóját nullába helyezem, akkor nem megy a ventillátor.
vérponty:
Két gyermekem van, a kissebbik 7 hónapos, majd meglátod mennyi cucca van egy babának, és akkor még nem beszéltem arról, ha nagy /5 éves/ kitalálja, hogy Ő a biciklijét is szeretné vinni :)
Más: beszéltem a Polárral, nagyon kézségesek voltak, megígérték hogy megpróbálják a rádió kódját kideríteni. Hab a tortán: elöző tulaj rendszeresen oda vitte szervizelni a járgányt.
vérponty: még valami, egyik üzleti partnerem, a jövő héten veszi át a 9*5-t, 99-es 6,5M németországból jött.
Üdv
Ps.: A klubtagságit elinditottam
B. Peter, gratula az autohoz (en is gondoltam egy ilyenre, majd ha szuletnek az utodok).
Tenyleg annyira draga a 9000es szervizelese, ha....
Tegnap voltam focini az Arany Aszok futballarena tornatermeben es........Volt bent ket baromi nagy poszter az uj 9*5rol, imadtam oket. El is kezdtem onkivuletben leszedni oket a falrol, a haverok ugy fogtak le...
az átlag fogyasztást nállam az r gomb hosszas nyomvatartásával érem el, mondjuk az egy 86-os 9000...
a bejövő levegőt nálam azzal a tekerentyűvel lehet elzárni ahol lehet állítni, hogy hol jöjjön ki..
En a meredek szelvedo=re tippelnek. Szoval, nagy a felület, ami szembe feszül a menetszellel. De sok a kamu szöveg a prospikban. A GLs tudtommal 180-ig birja (elvileg 165). Az enyemmel, bevallom, meg a megadott 190-et se mentem soha, lehet hogy azert, mert magam fizetem a benyat :( De majd megkerdezem a Missziszt :)
B. Peter! Tippelhetek?? Ennyi kilometeres SAAB itt, mondjuk, 20 ezer schillingert lenne olcso. 93-as evjaratu meg 70-ert, a ketto= atlaga szor 18 (Ft-arfolyam) per kisujj (amibo=l kiszivom az egeszet ;), legyen mondjuk 800 ezer Ft. De csak, hogy irigykedhessen a Thom ;))
"Ha már a gomboknál tartunk ami meglepetés, hogy nincs olyan amivel a bejövő levegőt elzárom."
Ez gondolom ugyanolyan, mint a 900-ban. Az eloszto (ablakra, fel, le, stb.) gombot kell 0-ra tekerni es akkor elzarja a bejovo levegot. Ugyanezen a gombon van max. ventillator sebesseg is, a ventillatorsebessegallitogombtol fuggetlenul.
A tobbire majd a szagertok.
topik
Bibik: Világít az SRS lámpa /bár nem volt törve az eleje/
Lemerült aksi miatt nem muxik a rádió /nem tudja senki a kódját/ és már le is blokkolta magát /gyári Grundig kis egyszerű, van rajta Saab felirat innen gondolom, hogy gyári/.
Hátulja sérült volt, és elég szarul fényezték le.
Elindulásnál valami koppan /ha finoman indulok akkor nem/, lehet, hogy féltengely, vagy difi, nem tudom.
Hiányoznak diszlécek a lökhárítóról.
VAlamit még kérdeznék, az enyémnek sárga elöl az indexe, láttam olyanokat amelyeknél fehér, ez évjárat vagy motor függő?
Van benne valami kis számítógép ami mutatja mennyit tudok elmenni egy tankkal, stb. Az átlagfogyasztást, hogyan lehet lenullázni? Van egy "R" és egy "INFO" gombom.
Ha már a gomboknál tartunk ami meglepetés, hogy nincs olyan amivel a bejövő levegőt elzárom.
Tenyleg, miert "ennyire" alacsony a 900-asok vegsebessege? Az enyeb 140 LE es 185 km/h csak. Azt nem mondanam, hogy rovidek az attetelek es emiatt. Volt egy 2.0 Alfam, az 5.-ben 120-nal 4000/min fordulatszamon ment. Annak 190 km/h volt a vege, ki lehet szamolni a hozza tartozo fordulatszamot.
Köszi mindent
A gép jó, sötétkék , nem metál, belül pedig semmi extra, tehét nem bőr, 145e van benne, egy barátom autókereskedő, ő közvetített a tulajnál, de azért van egy két bibi vele.De 70%-os áron megérte. Ne kérdezzétek mennyi volt, mert nem mondom meg, csak annyit, hogy szemtelenül olcsó volt, kb 1órát gondolkoztam rajta, de csak a klima miatt, ja és nem is akartam autót venni, most megyek kifizetni a végét.
Javaslat.... Ne vedd ki a kulcsot, ha nincs rükiben :)) Komolyabban: Ha valami baja van, szakerto=höz vidd, mert mashol nem ertenek hozza. Legjobb (szvsz. "the only one") a Popovics, habar nem szivesen csinal 9000-t.
Milyen a gep egyebkent? Szin (kiv/bel), kilometerek szama, felszereltseg, felnik....
Ja, allitolag biztonsagi okokbol, hogy az auto ala csusszon ütközeskor. (korai sandwich-concept a la Merci A-osztaly) Szerintem inkabb azert, hogy legyen min röhögnie az avatatlanoknak. Multkor is egy szerelo= belenezett, oszt azt hitte, eldo=lt a motor :)
A 9000-ben ilyen mar nincs: Abban keresztben van a motor, raadasul egy csomo cuccot a tu=zfal es a blokk köze raktak, energianyelo=nek (asszem a tu=zfal igy duplanak is nevezheto=)
9000, 93-as, alap: Sajna ex-baratno=mnel maradt a könyv, ugyhogy nem pontos, de olyan 13 körül eszik varosban es 11 mp körül nyomul szazra. Amugy meg k***a jo auto, nyugodtan neki lehet kormanyozni egy szembejövo= Kamaznak, ha egy kis izgalomra vagysz a Fokusz elo=tt. Vegsebesseg teren meg biztos lenyomja az összes 900-ast, sajna, meg a turbosokat is. DE: Ha valami baja van, ne negyjegyu= szamokban gondolkodjal. Es klima nelkül eleg nehez lesz eladni.
Pro:
Ha gyujtáskulcsot érted,akkor figyi:
A 900-asban a motor hosszában van és el van döntve egy pár fokkal, és a váltó, a motor mögött van. 9000-esben keresztbe van minden. Csak ennyi és semmi Trabi :)