Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lp Creative Commons License 2001.10.08 0 0 4408
asszem vám, meg még... summa %-ot nemtud valaki?
kinn a zöld? ;) mikor lehet megnézni?! ;)) tesztelni?!?!! ;))) Vasárnap?
Előzmény: Törölt nick (4407)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.08 0 0 4407
asszem vám, meg még gondolom kitaláltak egy csomó dolgot odafenn (királyék), amitöl neked ugyan nem jobb, de nekik... :-/ Szép ház, két lifttel...

Mellesleg a Polárhoz annyit, hogy ott tényleg nem a földön járnak. Egy kötelez9 szervízt ollan 50-60-ra teszik egy autóra, fönökömék 30-40-böl meguszták két (!) autóval... ez van...

kinn a zöld? ;) mikor lehet megnézni?! ;)) tesztelni?!?!! ;)))

maratham
marathon
thom

u.i.: ja, ma voltam szervíz, kiderült, hogy haldoklik a kormánymüvem... :(

Előzmény: lp (4406)
h i r d e t é s
lp Creative Commons License 2001.10.08 0 0 4406
Tényleg, milyen költségek jönnek még rá, ha valaki külföldről rendel autóalkatrészt?
Előzmény: lp (4405)
lp Creative Commons License 2001.10.08 0 0 4405
Kis tanulságos történet, a Polár áraival kapcsolatban.

Szombaton este a kipufogóm eltört, legalábbis úgy láttam, hogy a hátsó dobba bemenő csö letört a dobról. Hétvége lévén tehetetlen voltam. (szerencsére előtte hoztam ki a Polártól a zöldet) Tegnap megnéztem a neten, csak tuning dobokat találtam, pl. egy: krómozott, csili-vili, +5LE, stb... Ár átszámítva 70-80eFt. (nem tudom az aktuális dollár árfolyamot) Megnyugodtam, gondoltam egy síma dob nem lehet több 40-50e-nél.
Reggel telefon Polár raktár, kérdés van-e, mennyi? Hosszas csönd, többször visszakérdeznek, majd válasz: van. Kérdés: mennyi? Megint csönd, majd: 101.xxx!!!!!!!!! Visszakérdeztem, mert azt hittem, rosszul hallok. Egy síma hátsó dob!
Bárdinál utámgyártott 36.000 körül van.
Kérdés: Normálisak ezek?
Na mindegy. Szerencsére aztán megnézték a dolgot, csak egy hegesztés engedett el a középső dob bilincsénél, ott ahol a középső és hátsó dob össze van bilincselve, úgyhogy lakatos 10 perc alatt megcsinálta. És egy ilyen hibásan hegesztett izé kerül 100.000-be. Sőt, a középső elem lehet, hogy még drágább is:(

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.08 0 0 4404
Axa: a fönököm Papp Szabolcsnak hívják :)

maratham
marathon
thom

u.i.: érdekes, az én "húbazmeg" megnyilvánulásom nem említetted... ;)

Előzmény: egoaxa (4401)
lp Creative Commons License 2001.10.08 0 0 4403
Axa!

Ha mondod, hogy benne lesz az autóm képe egy Totlcar cikkben, akkor lemosattam volna. Micsoda blama!:(

Előzmény: egoaxa (4401)
lp Creative Commons License 2001.10.08 0 0 4402
Nekem egy teljes tank elfogyasztása után 1.3 literrel mutatott kevesebbet, mint amit számoltam.
Előzmény: B.Péter (4399)
egoaxa Creative Commons License 2001.10.08 0 0 4401
topik Creative Commons License 2001.10.08 0 0 4400
Nem tudom mar, valamelyik kulfoldi SAAB-klub honlapjan talaltam.

Ezt allitolag a Polar Mobil keresere hoztak ki :-)))

Saab 9-3 Polar Edition
Saab will soon introduce yet another Special Edition, The Saab 9-3 Polar Edition. This car is ment for the upcoming winter season, specialy for Sweden, and with it's SE equipment line for a low cost this Saab will defenetly attract new buyers.

Előzmény: hulla (4398)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.08 0 0 4399
Üdv mindenkinek
Megvolt a nagy kirándulás, lementem balcsira.
Sikerült lenullázni az átlágfogyasztást. Péntek délután az Árpád hidtól az M3 kivezető szakaszig fogyasztás: 23,6 (kb 1/2 óra volt)
Lenulláztam a balatoni út elött is, Osztyapenko-ig 13,4 , mire leértem Szemes-re lement 7,7-re igaz nem nyomtam neki. Lent egy kis furikázásnál rögtön 8,5-re ugrott, de Vasárnap este, mikor beálltam a garázsba 7,9-t mutatott.
Lehet hinni ennek a műszernek?
hulla Creative Commons License 2001.10.07 0 0 4398
Üdv Mindenkinek!

Topik!
Nagyon király ez a film! Mennyire tuningolt ez az Aero?

Előzmény: topik (4394)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.06 0 0 4397
Én meg csak csorgatom a nyálamat :(
:))
lp Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4396
Üdvözlet a társaságban!

Világít az SRS lámpa /bár nem volt törve az eleje/ Menj el egy szakszervízbe, akár Polár, akár Sziki, akár más, ott majd rádugják a computert, megmondják mi a baja, és törlik a hibajelzést. Ha szerencséd van, akkor csak egy kis kontakthiba miatt egyszer - talán egy rázkódás miatt - bejelzett, és amíg nem ellenőrzik, addig doszt világít.

Ha a rádióval nem tudsz mit kezdeni, akkor vevő vagyok! Ha már a nyakamon maradt a régi vas, belerakok egy gyári rádiót:) Egyébként biztos van aki meg tudja buherálni.

Az idex színe évjáratfüggő.

Van benne valami kis számítógép ami mutatja mennyit tudok elmenni egy tankkal, stb. Az átlagfogyasztást, hogyan lehet lenullázni? Az "R" gombot nyomd, legalább négy másodpercig.

Ha 0-ra tekered a levegőelosztót, akkor valóban minden nulla, semmi nem működik a fűtés házatáján. Emelt sebességgel akkor megy a ventillátor, ha egyel felette, a szélesebb, kétoldalra mutató nyílakra tekered a tekerőt.

Előzmény: B.Péter (4387)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4395
aex:
"B. Peter! Tippelhetek?? Ennyi kilometeres SAAB itt, mondjuk, 20 ezer schillingert lenne olcso. 93-as evjaratu meg 70-ert, a ketto= atlaga szor 18 (Ft-arfolyam) per kisujj (amibo=l kiszivom az egeszet ;), legyen mondjuk 800 ezer Ft. De csak, hogy irigykedhessen a Thom ;))"
Mondom, hogy nem árulom el, de egy picivel olcsóbb volt.
Topic:
Ha a hevegőbeáramló kapcsolóját nullába helyezem, akkor nem megy a ventillátor.
vérponty:
Két gyermekem van, a kissebbik 7 hónapos, majd meglátod mennyi cucca van egy babának, és akkor még nem beszéltem arról, ha nagy /5 éves/ kitalálja, hogy Ő a biciklijét is szeretné vinni :)
Más: beszéltem a Polárral, nagyon kézségesek voltak, megígérték hogy megpróbálják a rádió kódját kideríteni. Hab a tortán: elöző tulaj rendszeresen oda vitte szervizelni a járgányt.
vérponty: még valami, egyik üzleti partnerem, a jövő héten veszi át a 9*5-t, 99-es 6,5M németországból jött.
Üdv
Ps.: A klubtagságit elinditottam
topik Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4394
AERO gyorsulas

Ez egy tuningolt AERO gyorsulas kozben.

topik Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4393
de ha ehhez hozzaadod az adot, AFA-t akkor 1.5 millio HUF.
Előzmény: aex (4389)
vérponty Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4392
Hali,

B. Peter, gratula az autohoz (en is gondoltam egy ilyenre, majd ha szuletnek az utodok).
Tenyleg annyira draga a 9000es szervizelese, ha....

Tegnap voltam focini az Arany Aszok futballarena tornatermeben es........Volt bent ket baromi nagy poszter az uj 9*5rol, imadtam oket. El is kezdtem onkivuletben leszedni oket a falrol, a haverok ugy fogtak le...

kellemetes 7vget,

vp

Pro Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4391
az átlag fogyasztást nállam az r gomb hosszas nyomvatartásával érem el, mondjuk az egy 86-os 9000...
a bejövő levegőt nálam azzal a tekerentyűvel lehet elzárni ahol lehet állítni, hogy hol jöjjön ki..

pro

Előzmény: B.Péter (4387)
Pro Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4390
Á, értem, köszönöm :))
Előzmény: B.Péter (4380)
aex Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4389
En a meredek szelvedo=re tippelnek. Szoval, nagy a felület, ami szembe feszül a menetszellel. De sok a kamu szöveg a prospikban. A GLs tudtommal 180-ig birja (elvileg 165). Az enyemmel, bevallom, meg a megadott 190-et se mentem soha, lehet hogy azert, mert magam fizetem a benyat :( De majd megkerdezem a Missziszt :)

B. Peter! Tippelhetek?? Ennyi kilometeres SAAB itt, mondjuk, 20 ezer schillingert lenne olcso. 93-as evjaratu meg 70-ert, a ketto= atlaga szor 18 (Ft-arfolyam) per kisujj (amibo=l kiszivom az egeszet ;), legyen mondjuk 800 ezer Ft. De csak, hogy irigykedhessen a Thom ;))

Előzmény: topik (4385)
topik Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4388
"Ha már a gomboknál tartunk ami meglepetés, hogy nincs olyan amivel a bejövő levegőt elzárom."

Ez gondolom ugyanolyan, mint a 900-ban. Az eloszto (ablakra, fel, le, stb.) gombot kell 0-ra tekerni es akkor elzarja a bejovo levegot. Ugyanezen a gombon van max. ventillator sebesseg is, a ventillatorsebessegallitogombtol fuggetlenul.
A tobbire majd a szagertok.

Előzmény: B.Péter (4387)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4387
topik
Bibik: Világít az SRS lámpa /bár nem volt törve az eleje/
Lemerült aksi miatt nem muxik a rádió /nem tudja senki a kódját/ és már le is blokkolta magát /gyári Grundig kis egyszerű, van rajta Saab felirat innen gondolom, hogy gyári/.
Hátulja sérült volt, és elég szarul fényezték le.
Elindulásnál valami koppan /ha finoman indulok akkor nem/, lehet, hogy féltengely, vagy difi, nem tudom.
Hiányoznak diszlécek a lökhárítóról.
VAlamit még kérdeznék, az enyémnek sárga elöl az indexe, láttam olyanokat amelyeknél fehér, ez évjárat vagy motor függő?
Van benne valami kis számítógép ami mutatja mennyit tudok elmenni egy tankkal, stb. Az átlagfogyasztást, hogyan lehet lenullázni? Van egy "R" és egy "INFO" gombom.
Ha már a gomboknál tartunk ami meglepetés, hogy nincs olyan amivel a bejövő levegőt elzárom.
Előzmény: topik (4386)
topik Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4386
Mik a bibik vele?
Előzmény: B.Péter (4384)
topik Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4385
Tenyleg, miert "ennyire" alacsony a 900-asok vegsebessege? Az enyeb 140 LE es 185 km/h csak. Azt nem mondanam, hogy rovidek az attetelek es emiatt. Volt egy 2.0 Alfam, az 5.-ben 120-nal 4000/min fordulatszamon ment. Annak 190 km/h volt a vege, ki lehet szamolni a hozza tartozo fordulatszamot.
Előzmény: aex (4381)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4384
Köszi mindent
A gép jó, sötétkék , nem metál, belül pedig semmi extra, tehét nem bőr, 145e van benne, egy barátom autókereskedő, ő közvetített a tulajnál, de azért van egy két bibi vele.De 70%-os áron megérte. Ne kérdezzétek mennyi volt, mert nem mondom meg, csak annyit, hogy szemtelenül olcsó volt, kb 1órát gondolkoztam rajta, de csak a klima miatt, ja és nem is akartam autót venni, most megyek kifizetni a végét.
Előzmény: aex (4382)
topik Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4383
A 4280. hozzaszolasban van egy link, ott angolul talalsz mindenfelet a 9000-rol.
Előzmény: B.Péter (4371)
aex Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4382
Javaslat.... Ne vedd ki a kulcsot, ha nincs rükiben :)) Komolyabban: Ha valami baja van, szakerto=höz vidd, mert mashol nem ertenek hozza. Legjobb (szvsz. "the only one") a Popovics, habar nem szivesen csinal 9000-t.

Milyen a gep egyebkent? Szin (kiv/bel), kilometerek szama, felszereltseg, felnik....

Előzmény: B.Péter (4380)
aex Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4381
Ja, allitolag biztonsagi okokbol, hogy az auto ala csusszon ütközeskor. (korai sandwich-concept a la Merci A-osztaly) Szerintem inkabb azert, hogy legyen min röhögnie az avatatlanoknak. Multkor is egy szerelo= belenezett, oszt azt hitte, eldo=lt a motor :)

A 9000-ben ilyen mar nincs: Abban keresztben van a motor, raadasul egy csomo cuccot a tu=zfal es a blokk köze raktak, energianyelo=nek (asszem a tu=zfal igy duplanak is nevezheto=)

9000, 93-as, alap: Sajna ex-baratno=mnel maradt a könyv, ugyhogy nem pontos, de olyan 13 körül eszik varosban es 11 mp körül nyomul szazra. Amugy meg k***a jo auto, nyugodtan neki lehet kormanyozni egy szembejövo= Kamaznak, ha egy kis izgalomra vagysz a Fokusz elo=tt. Vegsebesseg teren meg biztos lenyomja az összes 900-ast, sajna, meg a turbosokat is. DE: Ha valami baja van, ne negyjegyu= szamokban gondolkodjal. Es klima nelkül eleg nehez lesz eladni.

Üdv a topicon es a klubban: Aex

Előzmény: B.Péter (4380)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4380
Pro:
Ha gyujtáskulcsot érted,akkor figyi:
A 900-asban a motor hosszában van és el van döntve egy pár fokkal, és a váltó, a motor mögött van. 9000-esben keresztbe van minden. Csak ennyi és semmi Trabi :)
Előzmény: Pro (4375)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.05 0 0 4379
Korzo:
Tegeződésről: közelebb vagyok a harminchoz, mint a negyvenhez....
Előzmény: korzo (4374)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!