Aha, van egy apró kis hiba a logikádban. Mégpedig az, hogy ha ennek így működnie kéne, akkor annak is, hogy ha hibát találok a játékban, akkor visszavihessem a boltba, és visszakapjam a pénzem. Ma, Magyarországon örülhetsz, ha bármilyen hibás terméket több napos (esetleg hetes) utánajárással vissza tudsz cseréltetni, nem hogy egy szoftvert...
Nem a gazdagsagrol van szo, hanem arrol, hogy a gyari jatekban tobb a kuldetes mint azokban, amit a megjelenes kornyeken le lehetett tolteni, es a gyari jatekban nincsen bug. tehat a jatek hosszaval es a bugokkal kapcsolatos kritikak kizarolak annak koszonhetoek, hogy az emberek nem veszik meg, es letoltik az elso helyrol ahol ratalalnak, es fogalmuk sincs, hogy igazabol milyen verzio, es milyen hibakat tartalmaz a gyarihoz kepest.
A masik meg az, hogy nehogy mar szegyelni kelljen, hogy valaki megvesz egy jatekot, nehogymar az legyen a gazdag gyerek, aki megveszi a termeket a boltban. Ket dolog lehetseges. A gyarto elkesziti a termeket, elviszi a boltba, es a vevo megveszi, vagypedig ellopja, es kritizalja, holott nem az lenne a dolga.
Akkor erdemes kritizalni, ha az ember gyari verzioval jatszik
Na. végre megvan a full. Csodálatos. Sajnos rövidnek tűnik, az amcsi és a brit kampány egy szűk délután alatt végig lett nyomva. De a legjobban az orosz küldetések tetszenek. Kibaszott hangulatos mindegyik, kezdve a rohamoktól (a szemét NKVD-sek tényleg lelőnek ha visszaszaladsz), a csatornákig, a szétlőtt házakig. Most csinálom a Pavlov-házat, és most kb. félek a németektől, annyira sokan vannak, és jönnek minden irányból :) Ql game!
Szerintem meg azért ilyen rövid hogy kitudjanak adni hozzá még 4-5 küldetés lemezt. Sajna amik 2-3 éve voltak játékok amik elég hosszúak voltak az már a múlté mára mexüntek és ez van . :(
na végig is püföltem, király volt!!!
viszont!
most csak én képzelem vagy tényleg rövidebb volt mint a MOHAA????????
furcsa volt látni ahogy a mohaa grafikai elemek visszaköszöntek, főleg a bunkeres részeknél:))
Sziasztok!
Nagy problémám lenne!
A gépemen a Call of Duty bin-je feltelepitem, szokásos modon "legalizálom" :D a progit...
elinfitom és ezt kapom egy hibaüzenetbe
Fatal Error:
configure.csv not found!
Mit lehet ellene tenni?? Máshol ment ugyanez a verziós játék, nekem nem.
ha valakinek van egy ilyen fájla lécc küldje el nekem e-mailbe és azt is hogy hova másoljam be!
thx
kurva jó, olyanokat csinál hogy elekzdi tölteni a save-t miután legyilkoltak és kiirja hogy nem tudja betölteni mert módosult az előző betöltés óta meg mindenféle faszságot.
az elején volt ilyen.
most meg éppen sztálingrád elejénél.
csak úgy tudok megint a sztálingrádnál indulni ha visszatöltöm az utolsó mentésemet a német rombolóhajón és onnan a progi automatikusan áttölti....
egyszerűen a faszom kivan már a sok bugtól....
amúgy kegyetlen nehéz helyenként, vért kell izzadni, de nagyon ott van a játék.
csak kéne vagy 2gb ram, meg 9800XT meg 3gh P4...
- 3D Hardware Accelerator Card required - 100% DirectX® 9.0b compatible 32MB hardware T&L-capable video card and latest drivers
- Pentium® III 600MHz or Athlon® 600MHz processor or higher for systems with Windows® 98/ME
- Pentium® III 700MHz or Athlon® 700MHz processor or higher for systems with Windows® 2000/XP
- English version of Microsoft® Windows® 98/ME/2000/XP
- 128MB of RAM
- 8x CD-ROM drive (1200 K/sec sustained transfer rate) and latest drivers
- 1.4GB of uncompressed free hard disk space (plus 400MB for Windows® 98/ME swap file, 600MB for Windows® 2000/XP swap file)
- 100% DirectX® 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers
- 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers
- DirectX® 9.0b (included)
MULTIPLAYER REQUIREMENTS:
- Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported
- Internet play requires 56 Kbps (or faster) modem and latest drivers
- LAN play requires network interface card and latest drivers
Important Note: *Some 3D accelerator cards with the chipsets listed here may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by Call of Duty™. Please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX® 9.0b compatibility.
SUPPORTED CHIPSETS:
- All ATI® Radeon™ cards
- All nVidia® GeForce™ chipsets
- Matrox® Parhelia™
VIDEO ISSUES
1. Video Cards
2. Multiple Monitors
3. 16-Bit Color
4. 16-Bit Textures
5. Recommended Texture Settings for Video Cards
6. Setting the Video Resolution
7. Disabling Power Saving Features
8. Changing the Model Detail Option
9. In-game and Desktop resolutions
10. ATI® Radeon™ 7200 Texture Corruption
11. ATI® Radeon™ 7200 32MB Sky Texture Corruption at 1024x768 Resolution
12. ATI® Radeon™ 8500 64MB Blinking/Dropping Textures
13. ATI® Radeon™ 9000 Texture Popping
14. Switching Texture Quality on ATI® Radeon™ 9000 Causes Texture Corruption
15. Matrox® Parhelia™ Missing Geometry & Light Flickering
16. Matrox® Parhelia™ Users Switching To Windowed Mode In-Game
17. nVidia® GeForce4™ Full-screen Color Issues
18. Changing Settings After Player Death In Single Player
19. Twitchy Graphics When Turning and Strafing
20. Running Game With Hardware Acceleration Off
igazi gyöngyszemet találtam!!!
mohaa tényleg csomagolhat.... pedig milyen jó kis game volt!
mondjuk a HALO után egy nappal elég erős váltás:)
és milyen bazi nehéz helyenként, tényleg vért izzadok a harmadik legerősebb fokozaton, lehet hogy regularban kezdek egy újat, mert már a játékélmény rovására megy a nehézség:(
Lejött nekem is a 2 cd-s full verzió (a demókat már rongyosra játszottam)és ahogy írták korábban a MOHAA-t ellehet tenni egy kis id?re. :)
PII-es konfigom van 850 MHZ proci mezei Geforce2 MX440 vga és simán fut rajta. :)
Promo kiadást meg a kukába kell dobni az egy hibás vacak.
Az Activision bekebelezte az Infinityt
A játékkiadó óriás Activision felvásárolta az Infinity Ward részvényeinek maradékát is, így a második világháborús Call of Dutyt is megalkotó fejleszt?csapat teljes egészében a kiadó kezébe került.
Mint tudjuk, a nagy hal megeszi a kis halat, és ez a játékiparban az utóbbi id?ben hatványozottan igaz. Nem egyszer hallhattunk már arról, hogy egy korábban sikeres kiadó, vagy éppen fejleszt?cég egy nagyobb óriás gyomrában végezte. Erre a sorsa jutott most az Infinity Ward is, melynek maradék részvényei is az Activision tulajdonába kerültek. Hogy nem csinált rossz vételt az Activison, az aligha vitatható, hisz új szerzeményüket olyan szakemberek alapították, akik részt vettek a bombasikert aratott Medal of Honor: Allied Assault fejlesztésében, és az Infinity m?helyében készült el a Call of Duty is.
En a masodik legnehezebb verzioval jatszottam, es nekem par napig eltartott, es egyszerre ugy ket harom orat vagy kicsit tobbet jatszottam. En az elozetes beszamolok miatt sokkal rovidebbre szamitottam, es azt hittem, sztalingrad elso palyaja utan vege lesz, de meg jott vagy harom, plussz Varso, aztan ket Bastogne, es vegul Berlin. Szerintem jo a hossza es tartalmas nagyon
Full verzió.
Nem gyenge a játék. Azok csinálták akik a MOHA-t.(sajnos azóta megvásárolta őket az Activision :( ).
Játszottam a demoval, de a full kicsit segre tett. Légnyomás beleérzés, feladatok (stalingrad) nagyon nagyot alkottak. Szerintem a topik hirtelen megugrik hozzászólások számában.
Go go go.
Én csak a DEMO verzióval játszottam, azzal viszont ötvenszer. Nekem nagyon bejött, s a gép is bírta, nem fagyott le egyszer sem (1024-ben 32 biten, AMD2500+, 1 GB 333 MHZ DDR RAM, Epox 8RDA+, GeF4 Ti4200 128 Mb)
Én a Burneville demót és a promót nyomtam végig, ez alapján igen tetszik a CoD.
Tetszik, hogy a grafikai motor tökéletesen optimalizált. Nagyon látványos, mégis jól megy 1533MHz-s Athlon XP-n, 256M rammal, GF3Ti 64M-el. Minőségi munka, nem félkész szar, amiből sajnos igen sok van manapság. A pályák kialakítása életszerű, de figyelembe van véve a játékélmény is. Ismét plusz pont. Az AI nem rossz, elég jól céloz, fedezékeket használ, gránát elől elfut. Kicsit talán túlságosan scriptelt a dolog, de a MOHAA-tól jobb. Jó még hogy nem egyedül kell zúznod a pályákon, hanem egy csapat részeként, és valami csoda folytán a csapattársaid is leszednek olykor-olykor egy németet. Bár néha hajlamosak nyugodtan kisétálni egy MG42-es elé. :( A hangok, beszédek, és a játék "filmszerűsége" is elég jó. A Mafia megjelenése után azért erre is figyelmet kell fordítani. A CoD elég feelinges lett.
Egyvalami nem tetszik: a pályák könnyűek (legnehezebb fokozaton is), és nagyon gyorsan végig lehet rajtuk rohanni. A full verzióban pedig csak vmi 16-18 pálya lesz... Szal attól félek, hogy 3-5 óra alatt végig lehet majd rohanni rajta. Kár lenne egy ilyen volumenű játékot ezzel elbaszni. Ha legalább MOHAA hosszúságú lenne, akkor viszont egyértelműen az év játéka lesz nálam.