Megint csak a bmw vel tudok példálózni Ott a klasszik sorhatnál is vissza/áttértek a láncos megoldáshoz.
Az olajon pedig igencsak sok múlik. nekem sajnos csak 20 Í van ez azt jelenti hogy hulladék gatrag váltó van alatta. 323 Í .meg attól fölfele van ZF.Akitől vettem olajat cserélt ugyan benne .de ami a polcon volt.Raktunk bele előirtat és egész jó lett. Elötte még nyáron is "szirupos" volt a váltó.
Én minden szervizen mellette álltam, szóval cseréltek szépen mindent amit írtak a számlára, csak hát azt nem értettem, ha egyszer 5w-30 bele az előírás, akkor miért 10W-40-et tesznek bele? Ha már eltérek a gyári ajánlottól, akkor 5w-40. Hogy jó legyen az ilyen hideg télben is, meg a meleg nyárban is :-)
Persze tudom, a 10w-40 is elfogadott, de ez számomra már olyan necces karbantartás, főleg valami olcsó tescós olajjal :-(
Ja, értem! Amugy szakszervízeket felkéne robbantani :OO Igaz nem swift hanem ignis 100 000 kmer van benne és lógtak az első gömbfejek, "kicserélték" a 100 e szervíznél, erre én mikor néztem a kocsit(nem az enyém, rokoné) mondom derék kise cserélték neked, ja és az ablaktörlőketse,pedig felszámlázzák, és 130 000 ft volt a 100 000 szervíz, ez csak szerintme sok???
Én folyamatosan márkaszervizbe szervizeltettem az enyémet, ahol egy hordóból gyanús minőségű olajjal táplálták.( Castrol 10W-40 Magnatech a számlák szerint)
Gondoltam rakjunk bele valami belevalóbbat, így vettem a szervizben (nem kintről hoztam) valami jobbat. Erre a szerelő:
-Ezt rakjam bele?
-Miért nem jó?
-De nagyon is, csak ilyet nem szoktak bele rakni, ha lehetne az ügyfelek vizet öntenének bele, mert nekik minden drága.
Köszi a választ! Egyik ismerősöm, akar venni egy kisfogyasztású kisautót és szóba jött neki a swift is. Kérdezte tőlem, hogy a swiftek mind láncosak e(mert azt akar venni).
Azt tudtam hogy az enyém az, de hogy melyik az még, arról fogalmam sem volt.
Gyakorlatilag meg kb 200.000km-t bírnak, utána elég zajosak mér, ha meg szakad, hát ott nem csak a szelepek fognak görbülni, hanem a begyürödött lánc mindent szétvisz.
És az otp nél tejefonon képtelen vagyok- elérni hogy megváltoztassák a számom
ebben az orszégban miröl beszélünk?Most 2 sör mulva megyek az OTP be van 400 forintos buszjegyem,nem azért maradtam itthon,hogy mászkáljak,Megnézzük mit szólnak egy üveg whiskihez a zsebemben....
Hát nem tudom, amit a szakszervízen elművelenk.... egyik ismerős tanulóként volt kint egy szakszervíznél és leb..szták amiértleakarta cserélni a számukra "felesleg" dolgokat(ablaktörlő, pollenszűrő.....stb) ésmondák neki hogy csak számlázza ki de lene cserélje, mondom na grat :// :S
45 nél váltoolajolajt szoknak cserélni.Nekem is óra szerint 8990 km va a verdéban 17000.nél oracsoportrot cseréltek.beirták a szervizfüzetbe.Akárhogy számolom nem jön ki a 45 de tavaly kötelezőn váltó-olajcsre is volt hümmögtem oszt ja.Tudnak valamit.....
Nem tudom, azt hiszem márvoilt egszer cserélve, mivel 45 ezresen még a szakszervizen volt és ha minden igaz odavolt irva h olaj+szűrők és egy gy betű akkor ha jól gondolom azaz?! :)
Sziasztok!! Olyan kérdésem lenne,hogy 2005 ös swiftemen nemsokára jön a 100 000km es szervíz, ilyenkor mit(olaj+szűrők, vagy még kell vezérlést, meg gyertyát is??) kell cseréltetni, mert nem márkaszervízben fog történni???