Keresés

Részletes keresés

Hpr-725 Creative Commons License 2005.03.26 0 0 808
Feltettem egy képet a http://www.kepfeltoltes.hu/050326/Hsw-929_2001_ -re.
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.25 0 0 807
Biztos.

02.06-án lett vizsgáztatva először IKARUS által.
Előzmény: Hpr-725 (806)
Hpr-725 Creative Commons License 2005.03.25 0 0 806
Biztos?
Előzmény: Irisbus (805)
Irisbus Creative Commons License 2005.03.25 0 0 805

</P>

</P>

</P>

</P>

 

gyártás éve: 2001

 

Előzmény: Hpr-725 (804)
Hpr-725 Creative Commons License 2005.03.25 0 0 804
Igen, ez nyomaszt engem is. Mert pl. a Hnf-498, amivel már mentem, az 2001-es. És azon már a kis négyzet alakú zár van, amit 2001-től szereltek fel. Na de a 499-en még a régi, hosszú zár van, rendszáma alapján mégis 2001-esnek kéne lennie.
Előzmény: Törölt nick (803)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.25 0 0 803
2001 márciusban érkezett én úgy tudom, akkor ezek szerint lehet 2000-es is.
Előzmény: Hpr-725 (802)
Hpr-725 Creative Commons License 2005.03.25 0 0 802
Valaki meg tudná mondani, hogy a Hnf-499 2000-es, vagy 2001-es évjáratú?
Irisbus Creative Commons License 2005.03.22 0 0 801

OFF

Megbeszéltük, de én nem otthon döglök egész nap

ON

Holnapra beírom az észrevételeimet.

Előzmény: Törölt nick (799)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 800
Én kérek mindenkit hogy ne offoljanak, erre én nyomatom itt :-)

No comment, sorry
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 799
Ne haragudj Balázs, de nekem MSN-en leíratad mi van.

Talán a felháborodásod és a cimikus megjegyzések helyett, leírhatadd volna ide is.

Ha nem tudod bertartani, a pár hozzászólással lentebb kérteket, az OFF topic hozzászólásoktól és a személyeskedéektől mentes hozzászólásokat, akkor inkább csak akkor szólj hozzá ha szakmai a kérdés és érdemleges információval tudsz szolgálni.

Köszönöm!
Előzmény: Irisbus (798)
Irisbus Creative Commons License 2005.03.22 0 0 798

Csak jobban tudom.

 

 

NA nem írok semmit se, nehogy ki kelljen moderáltatni.

Előzmény: Törölt nick (797)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 797
Félreértettél.
Sztem neked eddig nem volt KT-s képed, ezeket először tetted fel, ezért lenne a helyes kifejezés a felkerült....
no mindegy....

Amúgy ott milyen a közlekedés? Gondolom volt időd szemrevételezni. Milyen Egerhez képest: pl. a buszok karbantartása, állapota?.
Előzmény: Irisbus (795)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 796
Hétvégén és napközben 5-6 utas veszi igénybe a felsőtárkányi járatot. Csúcsidőben elsősorban reggel és délután, a múszakváltáskor van jelentősége.

Nem lenne rá helyi jármú kapacitás (helyközis is alig van).

Nem rossz ötlet amúgy.
Előzmény: Alkaa (794)
Irisbus Creative Commons License 2005.03.22 0 0 795

Eddig volt, csak a frissítést nem írtam be a fórumba.

 

Próbaképpen tettem fel rá 1-2 képet.

Előzmény: Törölt nick (793)
Alkaa Creative Commons License 2005.03.22 0 0 794
Szerintetek nem kellene a felsőtárkányi vonalat belevonni a helyi hálózatba? Hisz' Tárkány a munkaszünetnapi miskolci járatokat kivéve gyakorlatilag zsákutca. Meg lehetne egyezni velük, mindenki jól járna... és lehet, hogy kevesebb helyközi csuklósra volna szükség. Nyugatabbra már rég megtették volna. Szerintem.
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 793
Frissült? Nem felkerült?

Eddig nem volt nem?
Előzmény: Irisbus (792)
Irisbus Creative Commons License 2005.03.22 0 0 792

Frissült a KT Rt.-t bemutató album

 

fregoli.fw.hu

 

 

 

Irisbus Creative Commons License 2005.03.22 0 0 791
Oki
Előzmény: Törölt nick (790)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.21 0 0 790
Igen, csak én tovább gondolkodtam.

Helyközibe talán megy a BRF-909 vagy ha valamit csinálnak a BRF-187-el akkor az.

E94-es volt kettesben? Nem is tudtam. Na a nagy 567 FAN :-(

Dunaújváros, Székesfehérvár:
közel van a gyár, gyorsabb a szervízelés, "reklám" címen az Alfa olcsóbban adta a buszokat. Korábban az első építésű buszokat ott probálták ki, tartósabb használat esetén, hogy mennyire vállik be.
Kölcsönösen jó az Albának és az Alfának is.

FKE-104
sokat áll, mostanában szervízben.


Előzmény: Irisbus (789)
Irisbus Creative Commons License 2005.03.21 0 0 789

Én nem ugyanezt írtam???

 

A helyközi csuklós állományba sztem egy régi helyit fognak tenni, megint aut. váltóval (BRF-907), vagy vesznek valahonnan.

Az SL223 tényleg kiesik a 4-es vonalról, de az E94 a 2-esről nem. Már voolt 2-esbe, nem sok szerencsével de volt.

A szóló Connecto jó lenne, mivel Ózdon (kedvenc városaim egyike) található 2 is.

A csuklós Connecto a helyközi állományba valószínű, mivel vehet a Volán egyet-kettőt-harmincnégyet-kilencvenhatot, akármennyit.(amennyi lóvé van)

Tudomásom szerint az Agria Volán emberei Székesfehérvárott jártak, az Alba Volánnál, REGIO nézésbe, szóval sztem kedvező az az Alfa busz.

 

Láttam Dunaújvárost, Székesfehérvárt.

nem volt olyan kocsiállás ahonnan ne VOLVO ALFA REGIO indult volna.

:-o

 

EAG E95 Express a Camion Truck&Bus magazin valamelyik számában benne volt.

Nemsemmi busz.

 

Irisbus

 

 

Apropó Regio.

Az FKE-104 esről még képem sincs, NAGYON RÉG TALÁLKOZTAM VELE

nemtudom hol lehet.

 

A képek hamarosan felkerülnek a honlapomra.

 

Előzmény: Törölt nick (785)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.21 0 0 788
Hát igen. Nem ártott volna egy C80.30-as helyközibe. :-)

Regio:
igen, ha valami mellette szól, akkor az hogy van már belőle. De sztem műszakilag a MAN jobban bevált (nem állnak annyit mint a Regio, tudomásom szerint).
Én személy szerint nem szeretnék több Regio-t az Agria Volánnál új beszerzésként (dehát nem én döntök).

Helyközi csuklós:
miért ne szálíthatna egy darabot a Mercedes?
Egy darab érkezett a helyi üzemhez is tavaly ősszel (JIW-657). Sztem azért nem fog a Mercedes sem kimaradni, a pályázásból, mert csak egyet rendelne az Agria Volán. Ugyanannyi esélye van csuklós terén mint a MAN-ak (abból is egy van a helyi üzemnél IKP-867).
Azonos típus vásárlás esetén (helyi és helyközi üzemhez), is szálíthat mindkét autóbuszgyár.

"2+1 C60"
Ilyet ne, ilyet ne kérlek! Örüljünk neki, hogy az egyetlen - proto típus - eredeti C60-s itt van Egerbe (HAE-195). A többi 260-as maradjon már. Egyébként az arány 3+1 lesz hamarosan (sajna).

Helyi SL223:
nem alacsonypadlós és hossza miatt nem lehetne kiküldeni 4-esbe, 2-esbe és a 37-es sem lenne neki megfelelő. Ilyen alapon sajnos az E94 is ugrott.
De a helyközi üzemhez jöhet, ettől függettlenül E94-es sztem.

Előzmény: Alkaa (787)
Alkaa Creative Commons License 2005.03.20 0 0 787
Ha 2001-ben vagy 2002-ben, amikor még lehetett, vettek volna egy C80.30-ast, most nem lenne probléma. :-) * A Regio mellett az szól, hogy van már belőle elég ahhoz, hogy lehessen mellé még többet venni. * Helyközi csuklósnak, ha csak 1 db lesz, 1 db-okat általában az MAN szokott szállítani, az 1 db-os helyközi Conecto szállítás elég ritka. Végül is feltételezhető, hogy a helyi csuklóssal együtt ugyanolyan típust szereznek be, így aztán az MAN szállíthatja mindkettőt, ez máshol elég gyakran előfordul - ugyanolyan motor, csak eltérő ajtószám. * A helyi Credo-k érkezése elég egyértelmű, alacsony padlóval, más nem is lehetne - csak nem vállalják be, hogy a helyi SL 223-asok is megjelenjenek... meg annyi nem is kell belőlük, ott a 2+1 C60-as (2 átépítés, 1 eredeti). * Távolsági buszok... ha 1999 óta nem vásároltak E95-öst, az sok mindent jelenthet, remélem, azért mégsem elégedetlenek a típussal. Remélhetőleg az új E95 Express elterjedhet majd a hazai Volánoknál, az EAG minőséget senkinek nem kell bemutatni, talán az jó ajánlólevél lehet. És akár még E94-es is előfordulhat köztes megoldásként - ilyen is lehet.
Előzmény: Törölt nick (785)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.20 0 0 786
Előző hozzászólás első sora helyesen:

A helyi tenderen a legmegfelelőbb fog nyerni. Hossz alapján, (sajnos) valószínóleg CREDO lesz. Ebből kettő (és nem három).
Előzmény: Törölt nick (785)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.20 0 0 785
A helyi tenderen a legmegfelelőbb fog nyerni. Hossz alapján, (sajnos) valószínóleg CREDO lesz. Ebből három (és nem kettő).

Én úgy tudom, hogy csuklós is szerepel a tervek között, MAN SG vagy MERCEDES O345G.

Helyközi:
nem tudom minek kell erőltetni a Regio-t. Szerintem nem egy kiforott típus, tele apróbb hibákkal, és megoldásra váró műszaki problémákkal. Ennyi erővel inkább lehetne MAN SL (223).
Remélem a pályázaton több induló lesz és nem a Regio nyeri el (bár kicsi az esély). Itt is a legmgfelelőbb ár/autóbusz kialakítás fogy győzni.

Egyébként az Agria Volán kb. 3 éve gondolkodik, új csuklós autóbusz vásárlásán, a helyközi üzemhez. Mivel nem volt elég pénz, 2003-ban használt 280-asokat (3-at), vett az Alba Volántól (és 1-et helyibe).

Tehát így az én okfejtésem alapján:
2 szóló helyibe
1 csuklós helyibe
6 szóló helyközibe
esetleg, 1 csuklós helyközibe (vagy +1 szóló helyibe, esetleg +1 csuklós helyibe).

De a cég már rég vásárolt távolsági autóbuszt is, lehet hogy az egy fennmaradó az távolsági típus lesz (pl. E95 vagy MAN SÜ).

Ezek mind találgatások, amíg a tender eredménye meg nem érkezik.

További szép napot!
Előzmény: Irisbus (784)
Irisbus Creative Commons License 2005.03.20 0 0 784

A tervek szerint 2-3 szóló helyi.

6 db szóló helyközi (alfa regio)

???1 db csuklós helyi???(kérdéses)

Előzmény: Alkaa (782)
Grimbi Creative Commons License 2005.03.19 0 0 783
jf =?
Előzmény: Artego (730)
Alkaa Creative Commons License 2005.03.19 0 0 782
A Közbeszarzési Értesítő szerint 10 új busz érkezik az Agria Volánhoz. Any comments?
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.18 0 0 781
Tisztelt fórumozók!

A moderálások elkerülése érdekében, kérek mindenkit, hogy tartózkodjon az OFF topic és OFF topic jellegű hozzászólásoktól.
Hozzászólásaik lehetőleg a címben megjelent témával foglalkozzanak.

Külön figyelmeztetem, a napokban OFF topic hozzászólást beküldő felhasználókat (jó magam is tettem ilyen hozzászólást).

Aki OFF topic témát kíván folytatni, ajánlom az OFF topic buszosoknak! címú topic-ot (http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9102734&la=42791790).


Üdv:
topic gazda
Irisbus Creative Commons License 2005.03.18 0 0 774

A nagy betűt nem én írtam bele.

Szaraxik az Eplorerem és képet se tudok beszúrni ide, mint ahogy azt már régebben említettem.

 

A karambolos autóbusz bal eleje tört össze, a lámpa magasságáig. A szélvédő alsó része megrepedt, a lámpa behorpadt, a rendszám pedig összecsúszott és alig lehet belőle kiolvasni a rendszámot.

A kár csekély mértékű ahhoz képest, hogy ütközés közben a személyautó sofőrje meghalt. Itt biztos van még olyan rejtély amiről nem tudok.

Eger-Salgótarján-Losonc járat ütközött a fent említett gépkocsival.

A busz Eger felé tartott amikor az eset megtörtént.

A telephelyre szállították még aznap és a rendőrség is elkezdte vizsgálni az ügyet. Azt nemtudom hogy a személygépkocsi, vagy a busz volt e a hibás.

 

Kerülnek hozzám olyan információk amelyben a buszt tartják vétkesnek, de olyanok is akik a személyautót. Nyilván valamelyik igazságot jelent, de én nemtudok a rendőrségi nyomozásról semmit, tehát nincs megosztható INFO-m.

 

 

Irisbus

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.16 0 0 769
Az állítólagos sofőrtől.... mert úgy volt hogy 2 sebességes a PRÁGA... de már megint vagy 5-en küldtek mailt hogy 3 sebességes.... de olyan is írt aki ért is hozzá, olyan ki vezeti... Szóval nem tudom mi van. Valaki tegye már rendbe aki ért is hozzá (szerelő vagy ilyesmi).
Előzmény: Törölt nick (768)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!