lp:
Ma is csalódtam egyet és megint SAABosban.
Döngetek a fillér u. lefelé úgy kb. 50-60 körül...
Éppen axaval beszélek mobilon és az uccsó jobbra eső utcából kidugja a fejét egy NG900, pont olyan színű mint ami a BGCnek van.Előszőr azt hittem ,hogy ő az.. Aztán látom,hogy ez eléggé kidugta az orrát és még baja eshet a madramnak nem is szólva az övéről. A bamba *asz nem balra nézett ki előszőr ahonnan én jöttem,hanem jobbra
, én meg határozott megállás az orrától 10 centire. A barma még nekem gesztikulált és artikulált de nagyon. Normális az ilyen ??
Hála istennek nem baasta fel az agyamat mert kedvem lett volna kiszállni és megmondani nek ,hogy ha már ilyen autóban ül akkor tanuljon meg viselkedni is benne ,,hááát még vezetni..
Esküszöm a sok pernahajder rossz fényt vet ránk "igazi" SAABosokra.Kéne indítani SAAB vezetéskultúráltsági tanfolyamokat a Polárral közösen és okítani a delikvenseket,hogy hogy viselkedjenek úriemberként a forgalomban a SAABbal. :DDD
Nem sok hiányzott,hogy elgörbítsem az elejét az NG900nak. Aztán csak jobbra tudott volna kanyarodni... :)
Csak higgadtan ,,,csak higgadtan... :D
Thom:
Gratula a felnikhez,mikor látom őket ????
Majd ajánlok felnitisztító szert, ha akarod ...
Nem is olyan rossz ötlet :) Akkor majd jo olcson kenytelen leszel eladni a 9000-edet, amire mar tudok is vevo=t :)) vagy cserelhetünk is, ha rafizetsz... :))
Komolyra forditva: csak sokalltam a 9-5 infokat, leven hogy sajtoanyagokrol van szo. En is ebbo=l elek, tudom hogy az effele magasröptu= szövegek barmilyen otorol (hat meg egy ilyen Mazda/Nissan-feju=ro=l :(( kevesebbet ernek, mint a papir amire nyomtak o=ket (ill a .pdf amibe :) A SAAB-dizel tematol meg egyenesen rosszul vagyok.
Erdekes ez a dizajn-tema. Nekem speciel az NG 900 es a 9-3 sokal jobban tetszik belülro=l, mint a 9000/9-5, a külso= design miatt megis az utobbiakat preferalnam elo=bbiek fölött. Persze egypar evig meg marad a masodosztalyu döntöttlampasom ;)
Black,
ráadásul az egy 95 Aero kombi, ott a plakáton, szívesen belepakolnám a golf-zsákom, szörfdeszkám satöbbim...
Mi a helyzet a volvokat szerető új-GM-es saab tulajokkal? Majdnem passatosok? :-)
Thom,
nekem tecc az efajta felni a 900-on, gratu! :-)
Most, hogy netközelbe kerültem, eldicsexem, hogy van szép új (legalább is nekem :) ) felnim. bibibíííííííííííí :-ppppp
:)))
semmi extra, aki látta baas új felnijét, az máris látta szinte az enyimeimékeiket :)
bocsika skacok, kicsit fáradt má' thom bácsi...
Az egyetlen eset, hogy örülök, hogy nincs SAABom :))
Nem kell konfrontálódni a döntöttlámpás/állólámpás/régi9000es/új9000-es/9-3/9-5/stb. rajongókkal :))
Ja, ahogy megyünk Solymár felé, kitett a Polár egy új 9-5-ös reklámot. Azért mégiscsak SAAB, mégha nem is az igazi (jellemzően asszonka vette észre :)) )
:-)))
Ki cseréli be ezt a szappanformájú, elektromos szarokkal telezsúfolt, műanyagízű, globalizáció áldozatául esett opelvectrás kilenchármast egy igazi 900-ra??? :-)))
Aex hozzászólása felnyitotta a szememet, ezért követelem, hogy minden 95 tulajdonost ki kell zárni a klubból!
Utána majd jöhetnek a 9000 tulajok, (szerencse, hogy megvan még a 900-am) majd a 900NG-k. A végén pedig a döntöttlámpás 900 tulajok lesznek a másod-, az állólámpás tulajdonosai pedig az elsőosztályú klubtagok.
A végén pedig elégedetten hátradőlhetsz:)))
Ja! A 93-ok pedig legjobb lesz, ha egyenesen menekülnek. Lorenak szerencséje van, mert a Viggenben senki sem fogja utolérni:)))
Hahó!
A Classic 900 a legjobb. (a 9000 se rossz, de lp kifejtette a 900 előnyeit)
Meg különben is, ez az egyik utolsó mohikán a klasszikus elvek alapján épített autók közül. Olvastátok a cikket a totalcar-on? :-) (amelyiknél a W123 Merci van)
Az enyémnek (eszem a lelkét) most kezdett el kotyogni valami az elejében Az a *%/!> gyári gömbfej nem akar 360 000 km-nél többet kibírni. Pedig én már 90 000-et mentem vele, legfeljebb kétszámjegyű utakon szépen, lassan, óóóvatosan . :-)))
De háát ez egy mind műszakilag, mind erkölcsileg elavult legalább 23 éves konstrukció . :-)
KorZo, aki nemisolyanrég segédkezett egy 95 ezret futott Ventón kerékcsapágyat cserélni. Volt hozzá jó nagy spájszer, meg jó nagy kalapács meg :-)
Cserélt már valaki 900-ban kerékcsapágyat?
Sziasztok
Ma voltam Popovicsnál.
Két hét múlva reményteljest alattam duruzsol egy kékséges kék Saab. Naggyon várom már!
Próbaút egyből Eszék-Zágráb, kis szünet, majd Szabadka, kis szünet majd Ungvár. Szeptember elején pedig Székelyöld. Várom már a próba napját!
komolytalan. 135 ekm meg a motorgeneral nem t`om hogy jönnek össze. Különben is, huszeves auto ennyi km-el.... bevasarloautonak hasznaltak?? 16 ezer schillingert civilizaltabb videkeken meg mar olyan is kaphato, mint az enyem ;)
mas: latom, az oldalbol Polar-sajtoanyag website keszül lenni. Nem t`om, ez a sok stupid ködharapas NIssan-kinezetu=, agyondragitott, sznob vallalkozoknak valo eldobhatoautokrol kit erdekel?? hacsak nem azert rakod fel, hogy örüljünk, *nekünk* jobb gepünk van, egy olyan korszakbol, amikor meg nem az szamitott, mekkora a ceg eves vesztesege. No mind1 :(
Vovv! :)
Én meg találtam kicsit nyugat felé egy piszok jó éttermet (vagy inkább büfét), olcsó is, van is parkolója, meg jó a kaja (4. pont, Blxtr szempontból: sok!) :))
2001,09,15 szombat. Volvo találkozó.
Hivatalosan ugye még nem hivtak meg minket, de mi akkor is elmegyünk ugye? :o)))
Utána, egy "vidéki" talit szervezünk.
Taksony-Bugyi közötti út 6-os uton van egy tó. Egy strand és kemping. Water Park. http://www.waterpark.hu Állítólag állat.
A Lanciások 11-én csinálnak ott talit. Tesztelik a viszonyokat, ha bejön, mi is mehetnénk.
Mit szóltok?
Kicsit kiestem a topicbol> nyaralas, munkahely otthagyas, iskolapadba beules, stb.
De a Saab-om meg megvan 8-D.
Kicsinemu gazaim> hosszabb uton a fekolaj felmelegszik, a fekem levegosse valik, igy az M7en a mogottem haladok legnagyobb oromere allandoan probalgatnom kell, visszajott-e mar az ereje. A heten azert elviszem szerelohoz.
Mas> en csocsi autom> mult het csutortoken jottem vissza estefele a Balcsirol, es hat belefutottam pont az erdi emelkedonel abba a tropusi hiharba. Szitu> fuggonyszeru eso, 3 meteres latotavolsag, mivel oldalra lejt az ut, a kulso savban (a belsoben nem is mertunk menni a szembejovok miatt) legalabb 4-6 cm magas viz a jobbkereknel. Beszaras, halalfelem, miegymas. Az ujabbnal ujabb gepcsodak beakadtak, de MI nem> hosiesen helytallva felnyomultunk a domb tetejere, ahol mar jobb ido volt.
Ennyi. Mostanaban nem nagyon hasznalaom OT, garazsban all a baratnomeknel, en meg 16 orat tanulok naponta.
Az uj Saab miatt + ne bankodjatok. Oruljetek, hogy nekunk meg a klasszikusok jutottak/jutnak (Blekknek is fog, tudom). A kovetkezo legsaab almom egy 92-es CE. Akarhogy erolkodnek a gyarban, annal jobbat nem nagyon csinalhatnak...
Hogy mit? Pl. dícséretet (mondjuk egy virtuális vállveregetést, jó? :) )
Ugyanis ez az igazi SAABos gondolkodás: az autó nem a formatervbe becsomagolt eladandó termék, hanem egy olyan eszkösz (ad absurdum társ), aminek a külsejét a belseje határozza meg.
Egy, kettő pedig ez egy fotósopp kép. Idemásoljam az Astra Coupé képét, vagy elhiszitek becsszóra? :))
Persze, minannyian tudjuk, hogy a tendencia merre mutat, de azt sem lehet elvárni, hogy a mai napig mondjuk klasszikus 900-okat, vagy 99-est gyártsanak. Ugyanis akkor már rég megszűnz volna a SAAB gyár, mert kb. évi 1000 db-ot tudnának eladni. Globálisan.
Visszatérve a képre, ez még csak nem is tanulmány, hanem valami elvetemedett játéka. Szerintem ez az autó csak ebben az egy kép formájában létezik, és nincs tovább. Bele lehetne menni, hogy SAAB és TT felni között van-e, szerintem ehhez hasonló felnie csak az Audinak és az Opelnak van, (de lehet, hogy neked van igazad) vagy a lökháritó formája, vagy a teljesen opeles sárvédőszélesítés, ezekből semmi sem SAAB (szerintem) De ha jobban megnézed a hütőmaszkot és a rendszámtáblát - esetleg kinagyítod a képet - van valami hiba a látványban.
Szóval csak annyit, hogy kár ezekre a képekre veszetgetni a bosszúságot, ráadásul szerintem a SAAB igazi értéke nem a formaterv (húha, mit fogok kapni BlackStartól....) hanem az ergonómia és a belső hangulat, például.
Az meg, hogy hasonlít a Passatra... Szerintem a Passat hasonlít a SAABra:))))
Én se hiszek abban, hogy a tanulmányok életre is kelnek, de bizonyos tendenciák azért nyomon követhetőek. A felni pl. a TT-s felni és a mezei saab felni között van szerintem. A design eléggé zömök, németes-audis. Globalizáció átka? Majd kiderül, de addig tessék beszerezni jófajta 900-as saabot, 700-as volvot...
A 95-ös nózijáról nekem pedig ugyanaz ugrott be, mint Blackstarnak. Persze aki még nem látott passatot, az könnyebben barátkozik az újjal...
UGYAN!
Nem hiszek én ebben a képben sem! A rászervált hűtőmaszkon kívül ebben az autóban semmi sem SAAB. Legalább vették volna a fáradtságot, hogy egy tiszteséges SAAB felnit kopírozzanak át.
Tele van mindenféle média mindenféle új SAAB képekkel, aztán a 95 facelift-ről mégis csak a bemutatás után napokkal lehetett látni az első képeket.
Szerintem ez elgondolkodtató.
Szervusztok,
hamár a passatos orrú 95 górcső alá kavarodott, akkor növelném a pesszimizmust a saabos tendenciákat boncolgatók agyában:
"Is this the car that will have Audi TT owners checking up on part-exchange values? Saab is hoping to boost its global sales with a totally new range of models that's set to include a top secret coupé."
Ezt az autoexpress-en találtam, szerintem elég sok idő megemészteni emészthetetlen.
Tegnap láttam meghírdetve a Lendvai Gabi féle: SAAB Official Car-t (81. tag). :-( vagy :-)? (Blekk most húzz bele!!) De mi visz rá egy embert, hogy egy ilyen autót eladjon?... (vagy Gábor neked is a ház, mint Lenkey kollegánknak?)
Az ára, ha jól emlékszem 1,2 millió, de érdemben majd az érintett...
KorZo, aki nem válna meg az ő ezüst kétajtósától...
nem t`om, holnap megyek a bankba, majd megkerdem. Pesten biztos nem veszik be mar.
Egyebkent: hat hanytam egyet a 9-5 facelift-to=l. En nem ertem, hany evig jo volt a kromozott hu=to=racs, most meg elszabtak. hat utolag mar SAABhatjak :((( Hogy rairjak, milyen motor - vegül is rajöttek, hogy a vasarloreteget inteligencijaban felfele mar nem lehet bo=viteni, most probalkoznak lefele. (Ugye, Thom? :) Ez van, igy legalabb könnyeb lemondanom a 9-5-ro=l, ami *annyiert* szerintem egy nagy szar. Dehat ez maganvelemeny ;) Es meg mindig jobb, mint a többi szar, ugyanannyiert.
Tegnap elmentem a parkolohoz, beleszagolni egyet az autoba, mar hianyzott a svedautoszag :)) Pedig tegnapelo=tt mentünk vele 5-600 km.-t, es megis... Ezt nem lehet kölnisüvegben kapni? ;-)
belépö árak:
13-14 szakmai nap 80 DM
Napi jegy hétköznap (szept. 17-21) 25 DM
Napi jegy hétvége (szept. 15-16,22-23) 30 DM
Nyitvatartás:
Hétköznap 9-20
Hétvége 9-18,30
Távolság Budapest-Frankfurt kb. 1000 km (vissza ugyanennyi :o)
Lehet menni alvás nélkül (este indulás, reggelre érkezés, kiállítás megtekintése, este indulás vissza, reggelre érkezés), már próbáltuk, de nagyon fárasztó.
Az enyémen (a 79-es GLE) a légszürö bal (a vezetöi ) oldalon van elöl, lent. Hengerszerü. A csere nekem kb. 1/2 óráig tartott, nyakig olajos lettem. Szerintem még a gyári légszürö volt benne (tudod a 260 kFt-s autódoktoros szerviz után) :o(
Próbáld meg kicserélni. Jó érzés amikor kész vagy. (ha nem is olyan látványos, mint a vaxolás:o).
Más..
Én a magam részéröl autó mániás vagyok, ezért szeretnék elmenni a frankfurti autókiállításra. Úgy lenne rentábilis, ha 4-en vagy többször 4-en mennénk. Lenne kedve valakinek?
A végére egy kis sutka.
-Hogy hívják a buta indián nöt?
-??
-Szökenö szarvas.
A te madaradat lehetett néha-néha látni az Egyetem sugárúton, vagy az egy másik volt?
Más. OF (ez egy félOFF)
Egy 'autópiacban' (nemtommelyikben,nemazenyémvolt)láttam Golf II kontra IV 40%os frontál egyenként 55-tel. Az eredmény, "a 11 éves kutató és fejlesztőmunka eredménye, hogy a IVben kis sérüléssel túlélték volna, a IIben meghaltak volna...", a kis ravaszok :-) azt kihagyták, hogy a II 850 kg míg a IV 1200. Ez azér' nem egy kategória.
O (félON)
KÉRDÉS: a Golf IV bevállalna-e egy vele közel azonos súlycsoportú 15 évvel korábbi fejlesztésű classic 900-at? :-)))))
KorZo, aki mindíg csodálattal tekint a marketingesek munkájára...(vagy csodálkozással?)
Tényleg ilyen buták az emberek?!!! (most nem a konkrét esetre)
Mint legtöbb szabadidővel rendelkező, elvállalom én is a fordítást. Pontosabban mit kellene? Felmérem az erőviszonyokat, mert azért perfekt messze nem vagyok:)
Baas, aki erősen idealista, de majd kinövi.
Ki mondta, hogy egy Saabbal jó modor is jár. Nincs olyan autó a világon! Sajnos.
Egyébként lehet, hogy Ö meg azt gondolta: "...hogy lehet az, hogy Saabja van, és mégis itt tolakszik, ahelyett, hogy a sor végére állt volna!" De ez nem valószínű:)))
véget ért a nyaralásom :( de legalább kicsit hamarabb mászhattam be kicsiny ótókámba (egy Nexia hátsó ülése után nagy vigyor volt). Ma rendbe tettem a Dögöt, leszedtem egy-két már amúgy is törött müanyag borítást (kerékíveknél), és nem kellett volna: alatta 10 kilós darabokban hullott a kaszni :) Hát, úgyis itt a vizsgáztatás a nyakamon, tehát kaszni rendberak... Ja, jut eszembe, Augusztus végén zöldkártyáznom kéne (éves szenvedély...), és hát nem ártana egy légszüröt cserélnem:
1. hol van? :) tippem van, de eléggé be van az oda falazva...
2. ha van, és érdemes cserélni (azt mindig érdemes), akkor millen kell bele, és érdemes-e neki kezdenem, mint lelkes amatör annak kicserélésének?
3. goto 1.
szakik, elö a tudást!
Axa: holnap délután SHS frissít.
maratham
marathon
thom
u.i.: ki volt ma fél kilenc körül a popsimban BUW rencámmal ('87 elötti SAAB) a hungária krt-n?
Az az angol fordítás, lehet, hogy bevállalom (b. verzió: odaadom anyukának, aki fordító. A probláma csak annyi, hogy ő is el van havazva. Pedig 35 fok van :) )
Baas!
Figyu mán, a 9-3-as Presszer-féle cikkből látszott, hogy a fazon egy halmozottan taz, én legalábbis nem lepődtem meg, hogy ilyen :)
páter:
SMSSED megkaptam...
Holnap de. bescannelem és elküldöm.
Ó ha tudnád mennyi munkám és dolgom vót a héten.. :D
Ma este meg kocsit waxoltam idáig...
Most tényleg hülye vagyok ???
A hood meg a roof van csak hátra...
Aztán jöhet a felnitisztitás.. :)
Aztán a kárpit tisztitás... :)
Ja.
A HOMASITa lassan belőlem fog megélni ha igy fojtatom....:)
Most már ideje aludni,...
A Bencének üzenem,hogy van számára egy tuti kis játékom. PAC MAN 3D a Hasbro Interactive-tól.
Hétfőre sütök neki 1 copyt.
Addig is pusz.
Hát volt ma részem 1 kis nagy csalódásban!!!
Asszonnyal robogunk a Hungária krt.on a hullámvasút melletti részen a középső sávba...
mivel Zugló felé vennénk az irányt ki kell sorolnunk jobbra,ozt fel a felüljáróra stb...
Sorolnánk mi de dugó van ugyebár..
Baas erősen blinkel jobbra de semmi...
Senki sem akart beengedni..
ÁÁÁ egy 9-5 sötétkék fajta... usgyi előre ,azt majd észrevesz és beenged..
Mikor a 9-5 mellé értem azért lecsekkolom a fazont aki bent csücsül.Vazzeg profilból olyan ismerős,,,hmmm.. ez a Presser Pici NA!
INDEX INDEX jobbra jobbra.. semmi erőszak!!!
Türelem... .még mindig....még mindig...
Vazze nem látja,hogy egy tesó van előtte és el szeretné hagyni a pályát kifelé ???
Csak bambán néz előre és nem érdekelte,hogy mi folyik itt..!! Kezdtem bepöccenni....
Na nem mind ilyen gyorsan törpént mert adtam neki időt,hogy bebizonyitsa,hogy megérdemli azt az autót amit alá raktak de NEM!!!!
Nem volt oly kegyes és NEM engedett be!!!
Azt már amikor kezdett szűkülni a hely a biztonságos átsoroláshoz akadt egy autóhossznyi luk amin átkickownoltam magunkat és a madarat a Presser orra előtt!!! Szerintem elég közel volt hozzánk,hogy értsen a dologból.
Én nem ezt vártam egy ilyen kvalitású embertől!
Főleg ha ilyen autóban ül ,jobban figyelhetne egy kicsit a PR-jára NEM ??? Vagy az nem volt benne a SAAB user manualja-ban ,hogy a márkatársakkal szemben javallt a fokozott segitségnyújtás ???
Úgyhogy húztunk a toszba...
Egész du. ezen rágtam magam,mert bosszant,hogy nem vette észre magát...
Bezzeg a Gerendás Péter barátunk, biztos elsőre beengedett volna.
Lehet ,hogy át kellett volna orditani,hogy :ha most a Gerendás P. lenne mellettem ő biztos bla.bla..bla..
:-D
ui:
Mr. Presser Gábor. monyjon le! :DDD :)))
Vagy túl nagy jelentőséget tulajdonitok a dolognak???
Szerintetek???
Thom is maradt az, aki.
és
Én is...
ui ui:
Új facelift nem RULLA!!!
Most már elegem van a DAEWOO Lanosokból !
Egy kicsit távolabbról úgy néz ki a visszapillantóban,mint a 9-3 !!! Szemből értendő!
Már örülök előre,hogy TESÓ , erre egy koszos DAEWOO... Ekkor mindig elfog a rossz érzés.. :D
A Daewoo Lanos is monyjon le!!! :DDD
Majd' egy hétre elmegyek nyaralni, oszt mennyit kell utána olvasni.... :)
Robogok tova kicsit naposabb területre, de mindenkit cupákolok, oszt jók legyenek!
Axa: SHS frissítés a jövö hét elején meglesz! A PAV-ról találam cikket (nahol? totalbike.hu... ;) ), de azért a többi kérdésre válaszohacc ám, nem haraxom meg... ;)
Ugy tűnik egyre jobb a viszony az angol barátainkal. (saab-900.com)
Mi fogjuk csinálni nekik a matricát és a pólót is.
Ezért jó lenne, ha amerikaiul is lenne info az oldalunkon. Tud valaki segíteni a fordításokban?
Persze, persze.
De látni kell a képet (majd le estem a székről), amit megpróbálok levadászni a netről is(az 'am' honlapja most nem megy).
Egyébként véleményileg Blekkhez csatlakozom.
Na igen.
De mi is volt eddig a tipikus SAAB-orr jellemzője?
Hogy erőt sugárzó, nagy lökhárítója van, úgyis megfogalmazhatjuk, hogy az autó 'elkezdődik', tehát nem csak valami szejcsentós orrocska van elöl, hanem egy egyméteres betonkockatockos, aminek ráadásul nem is csak dizájnelem funkciója van.
Azzal, hogy elpasszátosították (ez azért mégiscsak durva kifejezés, mondjuk helyette az 'elmasszírozták' a lökhárítót :) ), ezzel az egyik ilyen ősi SAAB-elem veszett el...
Sebaj... Azértis szeressük... :))
két cikkecske is foglalkozik az 'új' SAABokkal. A 93-ról a már ismert kép meg egy amin egy elmaszkírozott teszautó van hátúlról (kicsit jettás, öö nem! ventós, mégsem ... megvan Borás ---sosem tudom követni, biztos nem vállalják az emlékeket :-) amibe a cik szerint a csúcsmotor a 2.2-es Opel lesz turbóval, több mint 200 LEvel. Ezen csak mosolyogtam, sok van még addig... Bár megjegyzem az AM kémfotói elég sokszor elég jók. Mármint a késszel összehasonlítva, de remélem itt nem.
Ami viszont SOKKOLT az 95 facelift képe (a motorokat hadjuk). Kicsit ferdén előről... esküszöm mint egy jó vágású NISSAN!!!!!!!!! ...talán primera vagy maxima...
Egy csoportásamat tudnám idézni (én legalábbis tőle hallottam):
"...ilyenkor látom, hová süllyed a világ"
korzo, aki olyan elveszett, hogy már nem is kiabál. (mármint a pusztába)
Á, zsebből :))
Láttátok, volt 1 cikk a 2001. augusztusi A2-ben.
Az autóbiztonaságról van szó.
Érdemes megvenni :))
(2 oldalon keresztül a SAABról van szó.)
Saab 9-5 SE 2.0 ECO Turbo, 1. tulaj., 49e km, automata, ezüst metál, fekete bőr belső, 1998/06., 210 LE (chiptuning), ABS, pótféklámpa, vezető-, utas oldali és oldallégzsák, automata klímaberendezés, ködlámpák, fedélzeti számítógép, elektromos ablakemelők elől-hátul, CD-s audio rendszer, fa műszerfalborítás, gyári alufelnik, fűthető ülések, elektr. tetőablak, új gumik, vezetett szervízkönyv. Ára: 6.69 Mft.
Csak, hogy tudd, az enyém már '95-ös modellév.
Másrészt ha már 9k, akkor legyél következetes, és a 900-as legyen 9d.
Szóval ami eszembe jut:
- nagyobb kerék-elfordulási szög, ami a rövidebb tengelytávval együtt=sokkal jobb fordulékonyság
- az üléspozíció a 9k-ban nagyon magas, nem lehet elég mélyre állítani - legelábbis a motoros ülést
- a külső tükrök a 9d-ben sokkal közelebb vannak a szemedhez, ezért abszolút holttérmentesek, a 9k nem ilyen jó
- a kapcsolók mindegyike a lehető legkönyebben elérhető ránézés nélkül is, még a rádió is, a 9k-ban már van néhány, ami messzebb van az ideálistól, bár mondjuk háromszor annyi van belőle:)))
- a 9d-ben van a csomagtartóban 12V-os csatl. aljzat, a 9k-ban nincs - legalábbis az enyéimben
- a 9k-ban nincsenek első-oldalsó tolatólámpák, bár a 9d-mben sincsenek bekötve:(((
- a 9k-ban a kürt működtetéséhez elég komolyan rá kell támaszkodni a kormányra, nem lehet csak úgy röviden ráduddantani valakire:))) a 9d-ben olyan mint a késben a vaj:))) bár lehet, hogy ez csak egyedi hiba
- és végül rossz helyen van a gyújtáskulcs!!!!
lp:
mit értessz utolsó évjáraton?
a tied 94' ugye?
namármost a csiklámpás 9k '92-'98 ig zizegett...
szóval nekem az uccso évjáratok az a '95-98' ig.
Úgyhogy a tied nem az! Add el gyorsan mielőtt baj lesz belőle :)))
Szóval miben jobb az oldscool 900 mint a 9k ???
Rég volt már az, amikor telefonokkal játszadoztam. Kinőttem. Most inkább Saabokkal játszadozom:)))
Nem, még nincs képkeret, csak szeptember táján lesz meg a hely, ahova fel tudom tenni majd a képet. Akárhova nem lehet tenni!
Meghibásodások? Első kézből származó információk szerint - Dezső, Saab szerelő, tudod! - a legmegbízhatóbb Saab a mai napig is a 9000-es utolsó néhány évjárata - lásd enyém:))) - a 95-k sokkal megbízhatatlanabbak. Azt mondja, hogy az első szériás 95-ben minden második olajcsere alkalmával rögtön turbot is cseréltek:(((
Ha már a hibákról van szó, tudnék írni egy kisebb listát, hogy a régi 900-as miben jobb a 9000-nél. Mondjuk összességében meg sem közelíti, de azért van egy-két dolog. Csak ehhez kicsit össze kellene szednem a gondolataimat.
lp:
Ne a hülye telefonnal játsz!!!
Vettél már képkeretet ??? Inkább azt mond!
Vegyek neked?? :DDD
Ki tudja,hogy hol lehet utána nézni az új SAABok
meghibásodásainak, egyéb gyerekbetegségeinek,mert enegem érdekel,hogy mennyire romlott a megbizhatóságuk ..Szóval most hibákat keressünk !!!
Kaptam céges mobilt Siemens c35i :-) (viszont lőttek a szép SAABos oplogóimnak :-( ), ami WAPos. annak rendje módja szerint belép az SHS kezdőlapra, de onnan a sehova se tudok tovább lépni (error HTTP 404 :-(( ) ötlete valakinek?
Ötajtós.
Plüss ülés, fényszóró törlő-mosó, kérdezz még, ezek jutnak most eszembe.
Részletre nem tudom adni, de több cég is ad hitelt nem náluk vett autóra, pl. Nissan Summit.
Képes Autó Expresszben találsz más cégeket is.
Szóval hét végén láttam itthon Szoboszlón egy 900-ast. Nem is nyugodtam addig mig le nem vadásztam. Szóval egy roppant kedves Nyíregyházi emberke volt, aki kitörő örömmel fogadta a klubbról szóló híreket, mondván a nyíregyházi SAAB márkaszervízben úgy néztek az autójára mint a gyakorlott FIAT szerelők :-))). Azóte se jár jól hidegen (nem BAAS nem a bemelegedésszabályzó, azt kicserélték).
Szóval az autó: fehér :-(, de 83-as coupe 8 szelepes turbo de valami svájci kereskedő jóvóltából 185 Le (állítólag meg van a kimért teljesítménygörbe is) meg van mély első spoiler meg nagy hátsó (olyan mint szépemlékű Rijswand kollegáé volt) szóval jól nézett ki. Remélhetőleg klubtag is lesz.
más: Rijswand! Veszik a Scania buszokat???
KorZo, aki mindíg jó embereket talál az 'öreg' 900-asokban :-))))
Oszán még hány ajtós?
Meg a részlet megoldható-e minimális kezdő (kb 3-400 ezer) bef. év végéig teljes összeg. Vagy nem tudja valaki, hogy magánszemélyes vásárlásnál van-e banki hitellehetőség.
Péter barátom (aki volt a téli talin) most örököl sok pízt, de vagy 2-3 hónap mire a kezébe lesz. A visa-ján meg (a klubbos levonó mellett :-)))) már csak két hét műszaki van (és több se lesz...)
KorZo, aki a korházban elolvasta az összes Harry Pottert :-))))... bár úgy látom ti még nem :-((
Legutóbb asszem két hete volt egy kisebb összeröffenés, de tekintve a speciális szervezési szokásokat a legközelebbi időpontja lehet akár holnap, vagy akár három hónap múlva is:)
Rajtam nem múlik. Mikó szoktok összeröffeni úgy topikilag? Úgy értem, hogy a volvo topikból páran néha elmegyünk kajolni, néhábban kirándulni stb. Szal?
félek, hogy az autókkal is ugyanaz a helyzte mint pl. a mosógépekkel: ma már nem terveznek ilyen hosszú életre autókat. Hát hol vannak pl. a volvo túlméretezett alkatrészei (futómű, kasztni, váltó, motor stb.)? Csak a high-tech, meg hyper-kütyü, melyek oltárán hagyományos értékeket lehet feláldozni...