Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4605
És nem vagyok baas !!! lp :D
Itt a neten se?
Élőben már megtanultok, hogy a MiSa a gyerebe :))

De ennek véget fogok vetni hamarosan..
Ajajj... lemészárolsz mindenkit, vagy átkeresztelkedsz? 007-es ügynököt ajánlom, az visszafél majdnem 900 :))

Előzmény: baas (4600)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4604
Vagy hogy igy kerdezzem: a 2. helyezett Megane-t, vagy a 11-edik helyezett C-Mercit valasztanad ugyanannyiert? A ketto= közül melyikre adnak 20 ev rozsdasodas elleni garanciat?
A helyes válasz a C, SAABot.
Megjelölöm :))

De tudod, már elemeztük a friccek listakészítési képességeit, és kihoztuk, hogy gyíkok :)
Kivéve, ha a SAAB elöl van (akkoris gyíkok, csak legalább tárgyilagosak :)) )

Előzmény: aex (4590)
h i r d e t é s
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4603
eladásra kínálják: '85/86-os 9000 16V Turbo 230e Km
Ld. Aex tanácsait, nagyon össze vannak szedve, főlkeg az árat: ha nem vigyáztak rá, a nacid rámegy.

Mentem vele: O.K.
Az semmi. Nézesd át pl. Popoviccsal. Ha Ő aszongya, hogy jó, akkor jó. :))

De: több helyen korrodált(az alja rendben van).
Ez már bajos, mert a svédacél csak akkor rozsdáll, ha ablakig szmötyiben érlelik, és az az álmoskönyvek szerint csak mérsékelten tesz jót :)

Kérdés: nagyon rozsdásodik ez a típus?
Nem, éppen ezért gyanús :))
Érdemes megvenni? Mennyit ér kb?
Ha nem kér érte sokat, akkor érdemes. :) (de a rozsdás SAAB igenigen ritka.)

Előzmény: kcs_100 (4593)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4602
Öt tanacs:
Aex, nagyon vágod :))
Ezek mind osztrák tapasztalatok, vagy Popovicstól szedted össze? :))

4) Ha feher, hagyd a fenebe. Az ugyanis egy ritka ronda szin. :)))
Tudtad, hogy az autógyárak a formaterveket (még pl. 1:5-ben) full fehérben csinálják, mert az előhozza a hibákat (és ami fehérben is szép, az mindenben az :))) )

5) Az Isten szerelmere, vegyel inkabb 900-ast (Az meg feherben is szep ;)
Na igen, pl. Trbvé is milyen korrektül néz ki, pedig a fehér (a már említett okból kifolyólag) kevés ótónak áll jól :)

Előzmény: aex (4594)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4601
Nekem 8 liter koruli volt a fogyasztas (Bp.-Hortobagy - Hajduszoboszlo es vissza, 900 2.1i) ugy, hogy az ut fele autopalya volt kb 140-es tempoval. Persze a budapesti dugokban nem ilyen fenyes a helyzet (11 l/100 km korul).
Hát, a Lada, ha tolom neki, jóval fölé zabál :)
(bár alá is tud, a rekord: Solymár-Kodály Körönd, konstans ötvennel, 1 literből... (volt még ennél is jobb, de azt nem tudtuk mérni, mert közben valszeg erősen hőtágult a benzin, mert 140-150-nél Bp-SzfVár telitanktól teletankig kb. 3 liter, az azért meredek lenne))
SAAB rulez! :))
Előzmény: topik (4592)
baas Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4600
lp: (mindent 2x mondasz 2x mondasz ???)

Navégre úgy néz ki ,hogy a váltóm jobb mint volt az elején amikor megvettem az autót.
Nem rángat visszaváltásnál ,kulturáltan megy és megint harap 1esben.És hidegen nem csúszik bár ez holnap reggel fog kiderülni igazán...
Ezt az állapotot ma sikerült elérni ,mert múlthét csütörtökön olyan szar volt benne az olaj amit a munkások beletöltöttek ,hogy semmi köze nem volt az ATF vagy egyéb specifikációkhoz ,inkább emmúlzió kinézetű volt a cucc..Szépen összevizezték vagymi meg sziloplaszt szaga volt ... Ma 3x cserélték le benne az olajat és ez már érezhető különbséget produkált nyomatékban és működésben is.De még jövőhéten megjátszunk egy olajcserét hogy az olaj szine olyan legyen amilyennek lennie kell. :D
Úgyhogy remélem nem fogok tovább szopni...
Rövien ennyi az utóbbi 2 hét termése autó ügyben...
Ja , meg nézelődök 9k ügyben erősen...
De még nem aktuális sajnos.... :(
Kivárok..

És nem vagyok baas !!! lp :D
De ennek véget fogok vetni hamarosan..

privát üzenet köv.:

Kedvesem ! neked meg puszi a hasadra ha esetleg megint erre kolbászolsz az interneten :D

korzo Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4599
Topic!
Szoboszlón? Mikor-merre-meddig?
Azt a fűzfánfütyülő rézangyalát, nekem mér' nem szótál. Itt vagyok a prérin, oszt örülök ha SAABot látok az enyémen kívül. Erre jön egy klubtárs, és nem találkozok vele. Pedig meg kellett volna beszélnünk, hogy a SAAB rulez :-))
Előzmény: topik (4592)
lp Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4598
Na, ez most miért jött be kétszer?????? Ráadásul nem is egyformák!!!!!
Sohasem voltam oda a szmítástechnikáért:(
Előzmény: lp (4597)
lp Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4597
Ha esetleg valakit még érdekel (baas-t biztos), akkor azt is tudom már, hogy mit kell a közeljövőben még cserélni az ótókámon.
Megnézettem ma, és kiderült, hogy az ékszíj felőli nyikorgást a vizpumpa szimeringje okozza. Nem ereszti még a vizet, de már öregecske szegényke, és sikítva közli, hogy cserét kér, mert nemsokára a víz lesz az úr. A légkondi meg azért nem kapcsol be, mert a hűtőközeg elpárolgott, nyomása lecsökkent (töltetni kellene) és így automatikusan, egy nyomáskapcsoló segítségével nem engedi tönkrehajtani magát.
Nagy kő esett le a szívemről, mert magamban már felkészültem egy vízpumpa + valamilyen légkondi alkatrész borsos árú cseréjére.
Meg lassan cserélni kell az első fékbetéteket is.

Remélem baas elégedett vagy, és nyugodt a 9000 felől:)

Előzmény: lp (4564)
lp Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4596
Ha esetleg valakit még érdekel (baas-t biztos), akkor azt is tudom már, hogy mit kell a közeljövőben még cserélni az ótókámon.
Megnézettem ma, és kiderült, hogy az ékszíj felőli nyikorgást a vizpumpa szimeringje okozza. Nem ereszti még a vizet, de már öregecske szegényke, és sikítva közli, hogy nemsokára a víz lesz az úr. A légkondi meg azért nem kapcsol be, mert a hűtőközeg elpárolgott, nyomása lecsökkent (töltetni kellene) és így automatikusan, egy nyomáskapcsoló segítségével nem engedi tönkrehajtani magát.
Nagy kő esett le a szívemről, mert magamban már felkészültem egy vízpumpa + valamilyen légkondi alkatrész borsos árú cseréjére.
Meg lassan cserélni kell az első fékbetéteket is.

Remélem baas elégedett vagy, és nyugodt a 9000 felől:)

Előzmény: lp (4564)
Hammer Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4595
A 4. pontnál kezdtem ráncolni a homlokomat, de az 5. zárójeles részével kiköszörülted a csorbát ;-)))
Előzmény: aex (4594)
aex Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4594
a 900-asnal biztos jobban rohad, de ha az alja OK, akkor vegül is kit zavar?

Öt tanacs:

1) Kerdezd meg, mikor csereltek a turbot vagy a motortarto bakokat, kuplungot. Ha meg soha, meg ne vedd!!! Akkor ugyanis minden masra is b***tak, es *minden* rad marad.

2) Nezd meg az olajat, ha nem koser, ne vedd meg. Turbonal muszaj betartani az intervallumokat!!

3) Ne adj erte 200 ezernel többet. De annyit is csak akkor, ha ketszer akkora to=ked van ra belathato ido=n belül (1-2 ev). Ez egy regi auto, raadasul nem is keres senki ilyet, soha nem fogod tudni eladni, ha megsem tetszik.

4) Ha feher, hagyd a fenebe. Az ugyanis egy ritka ronda szin. :)))

5) Az Isten szerelmere, vegyel inkabb 900-ast (Az meg feherben is szep ;)

Előzmény: kcs_100 (4593)
kcs_100 Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4593
Sziasztok!

eladásra kínálják: '85/86-os 9000 16V Turbo 230e Km
Mentem vele: O.K.
De: több helyen korrodált(az alja rendben van).
Kérdés: nagyon rozsdásodik ez a típus? Érdemes megvenni? Mennyit ér kb?

topik Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4592
"Ezt szerintem dörgöl Szenior BlackStar orra alá, mert neki valami kényszerképzete van arról, hogy a SAABok sokat esznek, ilyen 15-20 literekről szokott képzelődni... :))"

Nekem 8 liter koruli volt a fogyasztas (Bp.-Hortobagy - Hajduszoboszlo es vissza, 900 2.1i) ugy, hogy az ut fele autopalya volt kb 140-es tempoval. Persze a budapesti dugokban nem ilyen fenyes a helyzet (11 l/100 km korul).

Előzmény: BlackStar (4577)
aex Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4591
Na jo, a PS nem stimmel, hala a jobbrol balra olvaso layoutolo zseninek :) De akkor meg a Nissant nem ertem - ilyen messzire eler a Tarbuk keze?? :)))

Jo, tudom, a lenyeg, hogy a 9000 az elso= helyro=l az elso=re javitott :) En anno egyebkent azert nem vettem 91-es 9000-eket, mert tisztara szet voltak rohadva, de hat ez szubjektiv tapasztalat :)

Előzmény: lp (4584)
aex Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4590
Ja, egy nemet intezet meg kihozna a nemet autokat az elso= helyekre. Hülyeseg az egesz amugy is: majd biztos barki is ez alapjan fog autot venni.

Vagy hogy igy kerdezzem: a 2. helyezett Megane-t, vagy a 11-edik helyezett C-Mercit valasztanad ugyanannyiert? A ketto= közül melyikre adnak 20 ev rozsdasodas elleni garanciat?

SAAB szerintem is rules, de nem emiatt a bugyuta lista miatt.

PS: "legjelentősebb előrelépést érték el a rozsdavédelemben: Opel Astra..." Yeah, nagy elo=relepes am hat helyet csuszni. Dicserni kell a GM-et, megiscsak o=k fizetik a szamlakat? :)

Előzmény: lp (4584)
Bolas Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4589
VOLVO sakál!
:-)

De azért a Saabokat is szeressük...

Előzmény: BlackStar (4586)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4588
Öööööö....
Most hogy így kérdezed... De asziszem előfordult :))
Előzmény: lp (4587)
lp Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4587
Mikor is?
Előzmény: BlackStar (4586)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4586
SAAB rulez!
(mintha már említettem volna, de azért nem árt leszögezni :)) )
lp Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4585
hízzonhasson=hízhasson

Nem nyelvújítás, elb***ás:)

Előzmény: lp (4584)
lp Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4584
Gondolom már többen olvastátok, de hogy annak is hízzonhasson a mája aki még nem olvasta, íme:

"A Svéd Korrózióvédelmi Kutatóintézet hosszú távú vizsgálatában az autók rozsdásodási hajlamát vizsgálta. Az egyre hosszabbak a garanciaidők, de ennek ellenére továbbra is gond az autók korrodálása.

Összesen húsz, 1994 és 1997 között forgalomba helyezett, népszerű autótípus rozsdásodási hajlamát vizsgálta a svéd intézet. Elsősorban a ponthegesztéses varratok mentén hajlamosak a rozsdásodásra az autók, állapítja meg a jelentés. Ennek az az oka, hogy a varratok mentén meginduló korrózió hosszú ideig nem látható. Összehasonlítva az 1992 és 1994 között gyártott autókat érintő korábbi vizsgálat eredményeivel, javulás érzékelhető a rozsdavédelemben.

Az 1994-ben és az azt követő évben gyártott autók közül az Audi 80 és az Audi A4 érte el a legjobb eredményt a Volvo 850-nel együtt. Az 1996-ban és 1997-ben készült gépkocsik között újra az Audi A4 és a Volvo 800-as sorozatába tartozó autók bizonyultak a legjobbnak, de felzárkózott melléjük az élre a Saab 9000.

Feljegyezték azokat a típusokat is, amelyek a legjelentősebb előrelépést érték el a rozsdavédelemben. Ezek: az Opel Astra, a Volkswagen Golf, a Nissan Primera és a Saab 9000.

A korrózióvédelem hatékonyságát balesetet szenvedett autók karosszéria elemein vizsgálták. Motorházfedeleket, hátsó karosszéria elemeket és küszöböket vágtak ki a roncsokból, amelyeken rozsda után kutattak."

Bolas Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4583
Régi szláv(orosz tuti!!) szokás, hogy a 'h' betűvel kezdődő szavakat 'g'-re cserélik.
Hollandia ==> Gollangyia

Ahogy a Monty Python mondaná: "Funny russians.."

Előzmény: lalcus (4580)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4582
De asziszem ráírva griveny van, vagy talán hrivnya...
Mindegy... Micsoda népség...
Előzmény: lalcus (4581)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4581
a hrívnya meg grívnya vagy fordítva
Előzmény: lalcus (4580)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4580
pedig a hotelre (panzióra) ahol megszálltunk, az volt írva: gotel
:-)
Előzmény: BlackStar (4579)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4579
Hihetetlen... Aszittem ilyen csak Moldvában van, de úgylátszik, az ukrán szivilizésön alulmúlja azt is... Meg se látszik rajtuk a skandinávc keveredés... :((
Vazz, a BMEn vagy kitéver egy vasúti térkép, olyan 96-ról.
Én csak azt nem értem rajta, hogy mi lehet az a Beregovó. Mert ilyen név a szovjet térképeken nemrég még volt, mert ez Beregszász orosz neve.
De hogy hogy kerüól a térképre, azt nem tudom, mert Beregszász 'mai' neve Berehove... Szóval a térképészeknél még működnek a régi kommunista ösztönök... Szégyen :((
Előzmény: lalcus (4578)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4578
Az út célja: Illyés Közalapítvány (A határon túli magyarságért) pénteken kárpátaljai alkuratóriumi ülés volt Ungváron. A szombat az helyszinelés volt: Técsőn a református iskolát néztük meg, mire fordították a támogatásokat (szinte az ukrán államtól függettlen közép és általános iskolákat hoztak létre magyaroknak informatika-idegennyelv profillal). (persze átmentünk Munkácson és Huszton is, Beregszász a következő útra maradt, pedig lett volna ott is rendezvény: átadták szombat délután a Sinkovics Imre cserkészotthont)Gyertyánligeten pedig három öreg nénit kerestünk meg, akik levelet írtak az Új Ember című újság egy felhívására még a tavasszal, de nem tudták azonnal feladni, mert várták a nyugdíjat, hogy bélyeget tudjanak venni a levélre!!! Egy-egy nylon-szatyornyi vegyes élelmiszer-küldeményt adtunk át nekik. Igencsak megható volt, cserébe kénytelenek voltunk egy marék babot és néhány almát elfogadni.

A határon (már ha beérsz a határterületre, mert a fontoskodó rendőrök feltartanak, avagy a sor miatt több óra várakozással érhetsz csak be - Románia 80-as évek vége feeling) először a határőr pecsétel az utilapidba. Mindenféle meghívó meg egyéb autópapirok is kellenek neki. Ha ezzel megvagy, akkor előrébb húzhatsz a szovjet szépségű és illatú egyenruhás vámoshölgyekhez, ott ki kell tölteni egy vámnyilatkozatot autó-adatok+a nálad levő pénzek+egyéb értékes tárgyakra részletesen kitérve. Ha mákod van akkor magyar nyelvü formanyomtatványt kapsz. Ha nincs szerencséd akkor ukrán nyelvüt. Azt töltsd ki ha tudod. Majd mikor ez megvan, akkor kapsz még egy ukrán formanyomtatványt, amibe megint be kell írni minden autóadatot és kötelezed magad, hogy kihozod az autódat (ha el nem lopják - Látogasson hozzánk, garantáltan otthon érzi magát Ukrajnában!!! Az autóját biztosan viszontlátja!!! ) majd mindezt számítógépen regisztrálják, és utána egy gondos autócsomagtartó leltározás után lepecsételik. Persze semmit sem sietnek el.... visszafelé szintén hasonló történik. Csak a bemenetkor kapott papírokat elveszik. De mivel más határon jöttünk ki, ezért ott is regisztrálni kellett az autót :-( és ott sem siették el a procedúrát.

Előzmény: BlackStar (4576)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4577
Ezt szerintem dörgöl Szenior BlackStar orra alá, mert neki valami kényszerképzete van arról, hogy a SAABok sokat esznek, ilyen 15-20 literekről szokott képzelődni... :))
Előzmény: lalcus (4575)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4576
Talált, Kárpátalja, A Tisza felső folyása.
Csak azért vagyok benne ilyen biztos, mert már voltam ott :))
Északkelet-Magyarország rulez! :))))

A pont is meg volt emlékoszloppal, amit még a monarchia idején emeltek. Ha tud valaki latinul, szívesen belinkkelem az emléktáblát.
Léci! :))

A Saab rendesen ment, nem voltn gond vele. Az utak minősége azért nem a legjobb...enyhén szólva.
A beregszászi határátkelőtől Beregszászig, az a pár km, hát mint első kárpátaljai utam, igencsak mély nyomokat hagyott (korkrétan az ülőfelületemre gondoltam :)) )

A benzin qrva olcsó. A 98-as olmozatlan literje 1,6 hrívnya, ami 80 forint körül van.
Micsoda inflácijó! Amikor én voltam ott, vagy 3x ennyi volt :)))

Minőség passz, mert nem próbáltam ugynis határ elött teletankoltam.
Hát, ha nem 'higítják' fel némi 83-assal, ami ott még símán van, meg hát azok az ukrán rendszámú Ikaruszok sem azért füstölnek olyan szépen, mert légibemutatóra készülnek :))

(a nyáron a Daihatsuba tankoltam, és nem éreztem semmi különbséget, igaz a tank fele még MOL benzin volt.)
Az meg a másik... :)))

A hepehupás út miatt néha-néha az alsó szárnyak leértek, főleg mikor 90-100 körül mentem bele a bukkanóba.
Akkor asziszem mégis tankkal megyek... :))))

A haladással nem volt gond 80-90 -es átlagot símán lehetett menni.
A Volvótalin volt egy bácsi, mint nyugdíjas kamionsofőr, ő hozta ki a vontatót, mesélte, hogy milyen részek vannak ukrajnában: több száz-ezer kilométer hosszú dimbesdombos vidék, az út egyenesen megy át rajtuk. Megy a kamion a póttal, asziszem az 500 lovas Scani, még az 50es években, fel kell gyorsítania, hogy felérjen gond nélkül a hegyre. Igenám, de alul, két domb között van egy átfolyás, amire legfeljebb csak 20-szaz szabad menni... A kátyúkat pedig úgy kezeleik, hogy kitömik homokkal, és vesszőből fonott izét tesznek rá... Ááááááá.... :)))

kb. 400 km-t mentünk Kárpátalján: Záhony-Ungvár-Técső-Rahó-Gyertyánliget-Nagyszöllős-Tiszaújlak.
Ungvár, Nagyszőllős rulez! Munkács, Beregszász nem volt? :)

A Gyertyánligeti kitérő izgalmas volt, mert a hidat elvitte az árvíz, és egy sebtében tákolt fahídon kellett átmenni a folyón (a fénykép előhívás alatt)
Kérjük azt is! :))

A határdologról meg: miért és hova mentetek? Hogyhogy genyáztak? Aszittem ez fél perc, mire átmész, nem?

Előzmény: lalcus (4574)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4575
az átlagfogyasztás 80-90-es átlagnál (kétezres 16 szelepes motor) 7.73 liter/100 km. két teletankolás után mondom: 440km 34 liter benzinnel. Nem rossz, sőt kellemes meglepetés.
Előzmény: lalcus (4574)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4574
Talált, Kárpátalja, A Tisza felső folyása. A Tisza partja, a Román-Ukrán határtól alig egy-két km-re Terebesfejérpatak-nál, ami Aknaszlatina és Rahó között található.
A pont is meg volt emlékoszloppal, amit még a monarchia idején emeltek. Ha tud valaki latinul, szívesen belinkkelem az emléktáblát.
A Saab rendesen ment, nem voltn gond vele. Az utak minősége azért nem a legjobb...enyhén szólva. A benzin qrva olcsó. A 98-as olmozatlan literje 1,6 hrívnya, ami 80 forint körül van. Minőség passz, mert nem próbáltam ugynis határ elött teletankoltam. (a nyáron a Daihatsuba tankoltam, és nem éreztem semmi különbséget, igaz a tank fele még MOL benzin volt.)
A hepehupás út miatt néha-néha az alsó szárnyak leértek, főleg mikor 90-100 körül mentem bele a bukkanóba. A haladással nem volt gond 80-90 -es átlagot símán lehetett menni. kb. 400 km-t mentünk Kárpátalján: Záhony-Ungvár-Técső-Rahó-Gyertyánliget-Nagyszöllős-Tiszaújlak.
A Gyertyánligeti kitérő izgalmas volt, mert a hidat elvitte az árvíz, és egy sebtében tákolt fahídon kellett átmenni a folyón (a fénykép előhívás alatt)
Az egész úton a legnehezebb a határátlépés volt. Hiába volt konzuli meghívónk, az ukrán vámosok kedvesen- de szivattak, egy halom papírt kellett kitöltögetni. oda és vissza is. visszafelé Tiszaújlaknál a baromi nagy sor miatt (a seftelés: teletankkal átjönnek, pár cseppet meghagynak a többit eladják, és a hasznon bevásárolnak a szerencsétlen kárpátaljaiak. az ipar persze nagyban is megy, napi több fordulóban is). Tehát azt füllentettük az ukrán rendőröknem-határőröknek, hogy vengerszkij televigyényie amitől vagyunk. Ezt nyomatékosítandó egy fényképezőgépet akasztottam a nyakamba... KB két óra sorbanállást megspóroltunk, de így is vagy egy órát álltunk a papírok miatt...
ennyi dióhéjben...
Előzmény: BlackStar (4573)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4573
Valahol Kárpátalján...
Télleg Lalcus, hogy vizsgázott a SAAB azokon az 'utakon'?
Előzmény: lp (4572)
lp Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4572
lalcus!

Hol van ez pontosan?

Előzmény: lalcus (4569)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4571
The Georraphical centre of Europe
Ahá! Ez Magyarországon van, a Tisza felső folyásánál, igaz? :))
(mivel tőlünk keletre van, ezért mi nyugateurópaiauk vagyunk :)) )
Előzmény: lalcus (4569)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4570
Szasz Aex!
Nyomunk valamikor egy összeröfit? :)
(de télleg! :) )

Barcsak a 900 lenne olyan jo auto, mint amilyen jo szerelo= a Popovics. Es ez, most az egyszer, nem vicc.
A 900 igenis olyan juó autó! És ha már így, autószerelőkről esik szó, azért említsük meg a lerepíthethetlen ablaktörlőket alkotó szakértőket is :)))

Előzmény: aex (4567)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4569
Íme az autóm, a kékség, amellyel tegnapelött Európa közepénél jártam.
The Georraphical centre of Europe

Bolas Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4568
lp!

Ki gondolta volna, hogy 2 egymást követő napon is látni fogom? 8-)
Parancsot értettem!
Így fogok eljárni!
:-)

Előzmény: lp (4563)
aex Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4567
Ma mer szolnam le :)

Az en 20000 km-emben sokkal több minden volt: gatyabarazas megvetel utan (2 fektarcsa, 2 elso= lengescsill, motortarto bak inkl. motorkiszedes, vizpumpa), olajcsere, kormanymu=, komanypalcak, lakatosmunkak meg meg szazezer aprosag (pl. mu=szerfal ki-be, mert nem fujt nyaron eleg hideget, no meg nyekergett valami), megint egy vizpumpa, egyik duda stb.

Egyeb karok orvosolasat (vandalizmus ill. sajat hülyesegem) most nem is emlitem. Most meg el van szakadva az ablakmoso csöve es csöpög az olaj a turbobol (utoljara 93-ban volt cserelve, az auto 86-os). Ugyhogy ki vagyok en, hogy szidjam a 9000-et??

Barcsak a 900 lenne olyan jo auto, mint amilyen jo szerelo= a Popovics. Es ez, most az egyszer, nem vicc.

Előzmény: lp (4564)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4566
LP!
Thx a lehetőséget :))
Asszonka is nagyon odavolt a gépekért (hiába no, ez is fontos szempont :)) ), meg az az E30M40-nevű arc is, aki itt osztja mindig az észt, mint ortodox BMWs is eléggé beleragadt :)) (most persze tagadja az egészet :)) )
SAAB rulez! :))
Előzmény: lp (4564)
lp Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4565
Baas!

Küldtem neked egy emilt. Less bele!

Csak egy kis illusztráció:

lp Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4564
Jó volt a kiállítás. Volt néhány érdekes autó, annak ellenére, hogy nem mind volt Saab:))) De nekem azért főleg a Saabok! BlackStar BMW-s ismerőse sem igen akart kiszállni a 95 Aeroból:)

Baas!

Most kell az neked, hogy Aex majd rögtön leszólja a 9000-t?:)
Egyébként nem túl hosszú a lista. Előveszem legjobb emlékezetem (meg a papírokat)
Lássuk:
- gyújtáspanel,
- féltengely gumiharang,
- rendszámtábla megvilágító lámpa,
- 180-ezres (nagy)revízió - ez azért komplett volt: minden olaj, minden szűrő, gyertya, stb...
- első fötengelyszimering,
- kipufogó tartó gumik,
- ékszíj, feszítő és 2 db görgő,
- belső hőmérséklet-érzékelő (nem volt rossz, csak kicsit hangos volt benne a ventillátor)

Ez durván 20000 km rövid története.

Ja és tegnap óta nem kapcsol be a légkondi kompresszor - ezt úgy csinálná, hogy az ékszíj által állandóan hajtott tárcsára egy elektromágnes "ráhúzza" a kompresszor tengelyét. Na ez a mágnes nem húz be. És valami nyikorgó hangot is hallok az ékszíj környékéről, de csak meleg motornál.

Előzmény: baas (4545)
lp Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4563
Bolas!

Ne figyelmesebben közlekedj, hanem vigyél magaddal fényképezőgépet:)

Vagyis ne ezért közlekedj figyelmesebben.

Előzmény: Bolas (4558)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4562
Hammer:
Két hete irattam át az enyémet. 34e-t fizettem ügyintézéssel. Régebben a HB irodában láttam egy olyan kiirást, hogy elintézik az átírás felár nélkül, ha náluk kötöd a kötelezőt. Ez a zuglói irodában volt kifüggesztve a Bosnyák téren.
Üdv
Előzmény: Hammer (4555)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4561
Kulka:
Nekem is ilyen van,93-as csak CS
Előzmény: kulka (4559)
bUddy Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4560
Hé emberek!
Most jövök a zatókiállításról, és teljesen meg vagyok döbbenve. A két kiállított csoda módfelett gyönyörű, de hogy kerülhettek szegények közös légtérbe azzal a két cicás buzukival???

Annak viszont örülök, hogy - mint azt BlackStar kolléga már említette - többen nézik a Saabokat, sőt, a szviftek inkább apró mosolyt csalnak a látogatók arcára, és ezt nem a különleges esztétikai élmény okozza...

kulka Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4559
Üdv mindenkinek. Én egy 1993-as (lapos orrú) 9000CSE boldog tulajdonosa vagyok. Örömmel látom, hogy kis hazánkban ilyen sokan kedvelik ezt a rendkívüli márkát.
Bolas Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4558
Ti azt hiszitek hogy hülyéskedem..
MA ismét láttam az ominózus 9.5-öt!
Hajnali fél 10 körül a János kórháznál jött velem szembe!
Majdnem karamboloztam is hogyleolvassam a rendszámát, de mivel péntek reggel 3/4 7 óta fent voltam nem bírtam megjegyezni. talán valami HRZ vagy HNR vagy ezen bármelyikek kombinációja.. A számokat sajnos végképp nem bírtam észben tartani..

Bolas, aki most már figyelmeseben fog közlekedni a továbbiakban

korzo Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4557
Ja-Ja. De előtte célszerű lefénymásolni az adás-vételit mert (nekem legalábbis) bent tartották a rendőrségen az eredetit. (bár ennek 3 éve, és az még a régi rendszer volt)
Előzmény: topik (4556)
topik Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4556
Az atirashoz vinned kell: forgalmit, biztositasrol kotvenyt, torzskonyvet, eredetvizsgalatrol papirost (gepjarmukisero lap a neve talan), adasveteli szerzodest, szemelyi igazolvanyt.
Előzmény: Hammer (4555)
Hammer Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4555
Thx. A kotelezo f.b.-t az átírás elott, vagy utan kell/lehet kotni? (bocs a lamer kerdesekert, ez az elso sajat verdám :-)
Előzmény: topik (4553)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4554
baas:
A régi autóm: Mitsu Galant 90-s 1,8-as
A 9000-el pedig nekem semmi gubancom nincs eddig 2e km-t raktam bele eddig, igaz csak autópálya, fogyasztása: 8körül.
Klima nélkül :)))))))))
Előzmény: baas (4545)
topik Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4553
En a hivatalos lakhelyem szerinti onkormanyzatnal kellett atirassam (1 honappal ezelott). 15 perc volt osszesen, ebben benne volt a kiugras a postara illetekbelyegert is. Mire visszaertem mar megvolt az uj forgalmi. Ez a szazhalombattai onkormanyzat, magam is meglepodtem, hogy milyen olajozottan ment minden. Raadasul baratsagosak is voltak. Szerintem csak akkor kaphatsz parkolasi engedelyt, ha a bejelentett lakcimed is ott van.
Előzmény: Hammer (4552)
Hammer Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4552
18.

Meg tudja mondani valaki, hogy az átírást megcsináltathatom akárhol, vagy csak az állandó lakhelyemen (vidéken)? Parkolási engedélyhez kellene, hogy a keruletben legyen bejelentve (itt fizessem a sulyadót), a felelossegbiztositas dijaban minimalis az elteres.

Tud valaki olyan céget, amely elvégzi az átírást?(sorbanállásellenes vagyok :-)

Hammer

Előzmény: topik (4548)
gyand Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4551
RTL Klub, Automania : Vago Istvan es az o kedvenc SAAB-ja. Most.
topik Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4550
Koszi! Mar arra is gondoltam, hogy beulok a csomagterbe es megkerek valakit, hogy kanyarogjon a kocsival. Neha ugy tunik, hogy a csomagterbol jon a zaj.
Előzmény: korzo (4549)
korzo Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4549
Első körben örülj, hogy nem előlről jön. mert akkor féltengely lenne :-))
Viszont így vizslasd meg, hogy nem e ér bele a kerék a sárvédőbe pl., vagy (ha van) a sárvédőgumi nem érhet-e le a földig.
Más ötletem nincs (nekem sárvédőgumi volt :-))
Előzmény: topik (4548)
topik Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4548
Mi lehet az oka annak ha eles kanyarban (~ vagy <90 fok) gazadaskor hangos recsego hang jon hatulrol(futomu? karosszeriaelem?)? Lehet, hogy nem jo szo a recsego, olyan mintha egy kemeny muanyag rezonalna, de koppansok is vannak benne.

Hammi! Hany eves a nagykoru?

topik

korzo Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4547
Üdv a klubban!! :o)))))

Jó tudni, hogy még mindíg aktív a SAABvírus :-)

Előzmény: Hammer (4546)
Hammer Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4546
Udv minden svedautosnak!

Tegnap este csaladunk befogadott egy nagykoru 900 Turbot! Feher a kicsike, es nagyon kiraly!

:-))))))))))))))))

Megyek, jelentkezem a klubba!

Hammer

baas Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4545
Ez a Belgiumos dolog megfontolandó nemde?
Kéne késziteni egy költségszámitást M'kay ? ? ?

Nem vagyok kiváncsi arra,hogy ki hogyan vigasztalná , ÉRTEM ???

B.Péternek mi a régi autója?

Lp meg ossza meg a 9000 -el történt gubancokat amióta nála van, hogy tudjunk mire készülni... :D

BlackStar Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4544
Azért az nem semmi, ahogy a vizitorsz szemléli a 2 900-ast... Először aszittem, hogy az átellenben pompázó tuning-Szvistek, és mellette álló két kiglancolt Bömi majd jól elnyomja őket, és csak az entellektüell veszi észre az AUTÓkat... Ehhez képest virult az agyam, mert az összes néleződő sasolta a gépeket, a kabriót meg főleg, a 2ajtósnak az ablakán is meresztették a szemüket az emberek, szóval, azért értő az közönség... :)))
BlackStar Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4543
:)) Ez jó volt :))
Előzmény: Bolas (4541)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4542
Megyünk Belgiumba? :))))
Baas:
Nekem még megvan a régi autóm, ötödik hete van szerelőnél, "kompjuter" hiba miatt, eladni pedig igy nem lehet. Remélem neked hamarab kész lesz
Bolas Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4541
Hűvösvölgyben láttam az újonnan kiépített busz és villamos pályaudvaron..
Előzmény: lp (4540)
lp Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4540
Bolas!

Megkérdezhetem, hogy merre járkálsz úgy napközben? Svédország, esetleg USA? Hol lehet ilyen prototípusokat látni?
Bár az is lehet, hogy a magyar utakon, mint a lehető legkeményebb nyúzópróbán teszteletek a svédek:)

Előzmény: Bolas (4534)
lp Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4539
Barátnő vigasztalást bármikor vállalok:)))
Előzmény: baas (4536)
nippon Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4538
Ne bosszankodj nem segít! Úgytűnik ez a hét mindenkinek ilyen, legalább is nekem és a környezetemben lévőknek. Most jön 3 szabadnap és lesz időd kiengesztelni a kedvesedet.
LG
Előzmény: baas (4536)
nippon Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4537
Jó lenne anyagi támogatást szerezni rá! Szép kirándulás és jó buli lenne!
LG
Előzmény: lp (4532)
baas Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4536
Hát ezt bebuktam..
Ma sincs autóm! :(

plusz a kedvesemmel is türelmetlen vagyok és most haraxik rám biztos. :(
Hát semmi sem jó ezen a héten ???
Elegem van a lusta szerelőkből és brigádjaiból !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha én igy végezném a munkámat már rég éhenhaltam volna valahol...
tisztagázezazegész

nippon Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4535
Kitartás, részvétem, drukkolok, hogy jó legyen! De tájékoztas, hagy okuljunk belőle, és együtt örülhessünk!
LG
Előzmény: baas (4530)
Bolas Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4534
Jobban megnéztem és nem ilyen hanem a lentebbi kisképen lévő 9.5-öst láttam!
Nagyon komolyan nézett ki!
Élőben jobban néz ki mint képen!
Előzmény: Bolas (4533)
Bolas Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4533
Nem fogjátok elhinni de ma pont egy ilyet láttam!
Aranymetál színben jött velem szemben és nem is tudtam hirtelen mihez kapjak!

Akartam is kérdezni tőletek mit mondtok róla!

Láttátok-e a Kimondatlan c filmet? (the unsaid)
Főhősünk Andy Garcia nyúz keményen egy 9000-est..
A fil is elég jó szerintem. Persze amerikai film és kicsit benyálazodott a vége..

Előzmény: lp (4531)
lp Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4532
Axa figyelj!

International Saab Clubs Meeting 2002
15th International Saab Clubs Meeting
to be organised by Saab Freaks - Belgie
From Friday August 2nd 2002 to Monday to August 5th 2002

The meeting will be in Belgium (near Antwerp)
More details to follow very soon
Book these dates now …!

lp Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4531
Na, ezek már legalább nem PhotoShop képek.




Valódinak látszanak.

baas Creative Commons License 2001.10.19 0 0 4530
Csak,hogy meglegyen a mai betevő ....
Lehet,hogy ma este már meglesz az autóm..

Nem NEm!!! nem az új 9-5 Aero... :(

Hanem a OG900. :P

Múlthét kedd óta a Törőcsiknél van aut. váltó gariba. Semmi jó hir,ugyanis nem találta meg a hibát hogy miért csúszik hidegen...
Aztán tegnap este kitalálta,hogy lehet valami hajszálrepedésen elszökik a nyomás és mire bemelexik a motor,olaj stb. addigra az öntvény kitágul és nuku repedés... Ma kicserélték állitólag a váltó elejét, turbina,vezérlés stb...
Ha ez sem segit tökönszúrom magam de ez még nem biztos... Miért kell igy szopnom???
Várom a hivását,hogy összeált e a vas...
:(

BlackStar Creative Commons License 2001.10.18 0 0 4529
Meg az a 'listából' kiválasszgható m,ittomémmi... Szerintem Fargóval se beszéltek :)))
A jó szándék díjazandó, de ha már a Lóerő is megkérdezte Axát, akkor már illene egy ilyen patinás újságnak... :))
Előzmény: Törölt nick (4528)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.18 0 0 4528
azé' az újságírónak kicsit érdeklödnie kellett volna... de mind1 :) azé' jó ez :)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.18 0 0 4527
Ugye?
Tegnap Axa is nézett, de nagyot... :))
Sebaj, legalább rosszat nem írtak, mármint szándékos rosszat :))
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.18 0 0 4526
azé ciki, hogy az újságban egy pronó oldal linkjét berakták hozzánk :)))
mennyien fognak belépni mostantól... csak úgy jönnek majd a kexre éhesek :))))))
nippon Creative Commons License 2001.10.18 0 0 4525
Így a végén pontosítsunk kinek milyen irodalma van és milyen nyelven???
LG
lp Creative Commons License 2001.10.18 0 0 4524
Dagadjon a májunk!: Saab 9000 the car with the best rustproof

Ugyan itt: "The new Saab 9-5 will also be available with a V8 and AWD." Azért ez izgi:)

nippon Creative Commons License 2001.10.18 0 0 4523
Tudnánk valamiben segíteni?
LG

Ui: egy kis + Kötözködés, Hol található a Maróti Könyvesbolt cím, telsz. :-)

Előzmény: egoaxa (4502)
nippon Creative Commons License 2001.10.18 0 0 4522
Helló BlackStar!
Vedd úgy, hogy postáztam. Írd fel és mond meg, milyen tipusú cd vigyek van TDK és philips. Előre is köszi :-)
Milyen gyűjteményed van még? Léci, léci, léci ...
LG
Előzmény: BlackStar (4498)
egoaxa Creative Commons License 2001.10.18 0 0 4521
Az Autó-Motor cikk a klub honlapján.

- saab900.hu -

korzo Creative Commons License 2001.10.18 0 0 4520
:o)))))

Posta rulez (yipi is megkapta a Drivert). Nevet címet a mélemre (kordasz@kite.hu) vagy SMS (+36309526696), de ha gondolod érte is jöhetsz :-)

Előzmény: BlackStar (4519)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4519
KORZO!
Hazudtam :))
Biztosami ziher alapon megnéztem, hogy milyen nyelvű. NO és svéd.
Szóval kell az angol is! Lécci... :))
Előzmény: korzo (4510)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4518
Mingyá veszem is :)9
Előzmény: P121 (4513)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4517
Végül is a 9000-es egyetlen hátránya, hogy kevésbé egyedi mint a 900-as. (és rossz helyen van benne a gyújtáskapcsoló :-p)
De ez télleg komoly baj.. Nekem régen nagyonnagyon tetszett a 9000--es, de amikor megkláttam ,hogy hol van a gyújtáskapcsoló, annyira elkámpicsorodtam, hogy nagyon :))
Behódolás az olaszoknak... Azok menjenek csak vissza a pidzához... az télleg jó... :)))
Előzmény: korzo (4512)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4516
Melyik kar BalckS.? En is oda jartam (Kozlekedesmernoki/Jarmugepeszet/Autotervezes), aztan leamortizaltam a diplomamat a Kozgazon es kozgazdaszkent is dolgozom.
Asziszem öcsém is jámvűgépész lesz egyszer :)
Szerénységem a gépkar/ ip. term. és formatervezői szakon van, ami nagyon király dolog :))
Előzmény: topik (4511)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4515
DE természetesen ha STÍLUST is akar, akkor egy Classic 900 Aerot, amit Blacky is ajánlott (bár ezt elég nehéz találni, behozni meg nem lehet :-(
Papíron persze nem... :))
De télleg, szerintem 1 millerért már 7 nyelven beszélőt találsz, Laci bá aszondta, hogy akár 300ért is lehet szerválni, de az régi, sokat futott, és tudod... Őt nem érdekli, hogy az autó hogy néz ki, csak hogy motor+futómű hogy van (jól :) )

Csillagom! Nem értettem kistálytisztán, hogy neked a kék svédül van meg? Mert nekem az angol, ha érdekel eljuttathatom kölcsön... És persze más klubtagnak is...
Nekem a Héjnesz 2 fajtája is megvan angolul, a rózsaszín köünyvben, a kék meg digizve (én digiztem, mert nem vagyok normális. Még a belső borító is megvan, amiért a következő talin Axától 'dermeszően elmebeteg SAAB rajongó'-s oklevelet kérek :)) )

Előzmény: korzo (4510)
topik Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4514
Ratalaltam kozben az olajos eszmecsrere a 2040. hozzaszolas kornyeken.
Előzmény: topik (4511)
P121 Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4513
Szevasztok!

Nézzétek meg a mai Autómotor c. újság Klubélet rovatának aktuális híreit!
Saab 900 Klub + Volvo Baráti Társaság

Üdv.

korzo Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4512
Persze kihagytam, a 850/S70 igazi osztálytársát: a 9000-es sorozatot. Ebből a '93 utáni "laposorrú" változat az igazán nyerő a 2,3-as turbomotorokkal, azért ez mert ez egy javított, tulajdonképpen teljesen hibátlan jármű, panaszmentes használhatósággal, és nagyobb utastérrel mint a 900-ban (...és még soha senki nem halt meg 9000-esben, lásd. még Gyula se)

Végül is a 9000-es egyetlen hátránya, hogy kevésbé egyedi mint a 900-as. (és rossz helyen van benne a gyújtáskapcsoló :-p)

Előzmény: korzo (4510)
topik Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4511
Melyik kar BalckS.? En is oda jartam (Kozlekedesmernoki/Jarmugepeszet/Autotervezes), aztan leamortizaltam a diplomamat a Kozgazon es kozgazdaszkent is dolgozom.

Olajokrol nem irtatok.

topik

Előzmény: BlackStar (4508)
korzo Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4510
Ha elég sok pénze van a jelöltnek, akkor vegyen egy 9-3 Viggent (230 Le, 350/370 Nm:-) kb 6-7 millió ha talál), ha csak sok akkor Aerot (185Le, kb 290Nm ez már 4-5 között), ha kényelmes akkor sima 9-3 Turbot (moci=Aero és csak kicsitolcsóbb),
DE természetesen ha STÍLUST is akar, akkor egy Classic 900 Aerot, amit Blacky is ajánlott (bár ezt elég nehéz találni, behozni meg nem lehet :-(

Csillagom! Nem értettem kistálytisztán, hogy neked a kék svédül van meg? Mert nekem az angol, ha érdekel eljuttathatom kölcsön... És persze más klubtagnak is...

Előzmény: Bolas (4509)
Bolas Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4509
Thx man.. Továbbítom a srácnak.. Árban ez kb mennyi lenne?
Előzmény: BlackStar (4507)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4508
van kivehető vinyó, van CD,
naggggyon szépen megkérlek
és akkor lesz kék meg a rózsaszín is 1/2 -ben
s talán még pár ínyencség ...

A dossziékkal nem lesz sok gond, (ebben van a Héjnesz féle 1:2 angol, egy német, meg egy svéd, és még egyéb, pár oldalnyi apróság, valamint akkor felírom CDre a kék könyvet)

Ugye te műszakis (BME) vagy?
Naná, majd Miskolcos :)))
BME rúlz!. ))
A tellám meg szerintem fenn van a klublapon :))

Előzmény: lalcus (4506)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4507
Lényeg, hogy legalább 170 lóerős legyen és lehetőleg turbós..
Milyen idős 900 vagy 9.3-as modelleket lehet szerezni és mennyiért ilyen feltételek mellett?

Ha rám hallgat, egy 88 körüli-utáni régi 900-ast vesz, mert az egyrészt szép, másrészt meg jó, harmadrészt meg 900-as... De ha 9-3-asra van pénze, akkor azt is vehet, de a 900-as az igazi (84-től létezik a B202T motorral szerelt közteshűtős, 16 szelepes turbó, ami a később rászerelt katalizával is hozza a 175 lovat, és ehhez 273 Nm-t ad, ami azért nem kevés)
SAAB rulez! :))
Éljenek a svéd autók (és repülők, és kamionok... :)))
Előzmény: Bolas (4501)
lalcus Creative Commons License 2001.10.16 0 0 4506
igen blackstar igen igen
van kivehető vinyó, van CD,
naggggyon szépen megkérlek
és akkor lesz kék meg a rózsaszín is 1/2 -ben
s talán még pár ínyencség ...
előre is köszönöm!!!
hurrá, megszervezem az eljuttatást.
Ugye te műszakis (BME) vagy? Mert akkor ez egy kiindulópont lehet.
Előzmény: BlackStar (4498)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!