Megjelent a leginaktívabb topicbetyár :0)
Én aztán villoghatok annak a "csúnya" BEE rendszámosnak a pesti alsórakparton :-)
(mármint ő a csúnya nam az autó)
Ezt hallottátok már? Hát ilyen egyszerűen nincs is!!!
"A General Motors svéd leányvállalata, a Saab Automobile bővíteni szeretné piaci részesedését Észak-Amerikában is. Ennek jegyében az óceán túlsó partján értékesítésre kerülő Saabok egy részét a cég a tengerentúlon kívánja gyártani.
Peter Augustsson, a Saab vezérigazgatója nemrégiben azt nyilatkozta, hogy összeállították a szóba jöhető észak-amerikai GM-részlegek listáját, ahol sor kerülhet Saabok előállítására. A cég évente 135 ezer kocsit dob piacra, s az elképzelések szerint az amerikai gyártás beindításával ez a mennyiség 250 ezerre emelkedhet. Úgy tudni: a márka hagyományos modelljeinek többsége továbbra is a svédországi, a trollhattani üzemben kerül le a futószalagokról, az új típusok, valamint a népszerű sportkocsik zöme azonban a jövőben valószínűleg az Egyesült Államokban készül."
A slambuc egy tipikusan hortágyi juhász, és ezért NEMZETI ételünk... bla-bla-bla stb.
Alapjában véve krumplis-tészta. Csakhát (van ilyan magyar szó?) ebben van még egy rakat fűszer pl. hagyma, (csípős)paprika, és nem utolsósorban SZALONNA (bocsi AxA, de ezt így kell), tehát elég ütős kis valami. Ha valakit érdekel a menete azt is leírhatom. A lényeg, hogy a lesütott felkockázott szalonna zsírján meg kell pirítani a lebbencs tésztát és utánna lassú tűzön főzni és megpirítani. Természetesen szabadtűzön, vas bográcsban (nem olyan gagyi zománcozottban, mert az nem az, csak annak látszik).
A lebbencs az megint egy hortobágyi tésztaféle. Van vele egy nagyon finom leves is.
Nem volt nehez kiszurni a Gürtel forgalmaban: 80 auto közül persze csak ennek az "ocskavasnak" volt hatul 4 db piros lampaja. Annyira állatul néz ki, hogy évente vinni kell oltani :))
Milyen jo dolog az is, pedig csak a mögötted haladot vedi ;) Megelkégedésemre a 9-5-nek is 2x2 hátsó helyzetjelzője van, ami egyfelől korrekt (sajna egy lámpaegységben, így nem olyan frankó, mint a 900é), másfelől meg a magamfajtának felvetődik az ötlet, hogy parkoláskor elég ebből a 4ből csak 1et égetni... (az a Vauer úgyis repülni fog, de úgy, hogy lennyomja a Gripent is, ami azért kunszt :)) )
Szinte egy órája mit láttam?
A Honvéd utca és a Balaton utca kereszteződésében egy saabos (ezüst színű 4 ajtós 900-as) kollega belement egy Opelastra Caravanba. 90 fokban találkoztak. Az astrásnak stoptáblája volt, de szerintem nem törődött vele. Saabos kollega az opeles elejét kapta el (lehet, hogy nem 50-nel ment,) és ütötte a sarkon parkoló Honda Civic fenekéhez. Az astrából szerintem totálkár lett. szinte a teljes eleje tönkrement jobbról a saab, balról a civic. A Civic jobb háta megnyomódott a lámpa összetört. A saabos testvér első ütközője leesett, a két első lámpa betörött.
Hajhaj, sajnálom szerencsétlent....
Mikor elmentem mellettük, a rendőrség már felderítette az ügyet. Remélem nem sérült meg senki sem.
Hát éppen ez az bakker (kopirájt B.. bocs mIsA jaj nem MiSa :o))! Már a csapatnak is megigértem, hogy ha lesz valami össznépi főzőcskézés, csinálok nekik slambucot bográcsban :-)
...és persze topic.
(a kisnagybetűt úgyis mindenki variálja... nekem két változat létezik: korzo, vagy KorZo esetleg a ó-val a végén mindegy. Csak a körzőt hanyagoljátok, mer' akkor a tetemetek fölött körző leszek :o)))
"Topic!
Szoboszlón? Mikor-merre-meddig?
Azt a fűzfánfütyülő rézangyalát, nekem mér' nem szótál. Itt vagyok a prérin, oszt örülök ha SAABot látok az enyémen kívül. Erre jön egy klubtárs, és nem találkozok vele. Pedig meg kellett volna beszélnünk, hogy a SAAB rulez :-))"
Csak egy delelott volt Szoboszlo (furdo), tovabbi 2 nap a Hortobagyi Nemzeti Parkban. Ehettunk volna egyutt egy slambucot!
A sajat kutfo=mbo=l szivtam, persze :) Nem tudtad, hogy S-es polot hordok? :) Nagyjabol ugyanazt mondtam volna egy 900-ra is, kiveve az utolso ket pontot :)
Tegnap nagyon megörültem egy feher 900-asnak. Az volt btw az egyetlen (a sajatomat kiveve) OG amit ket hete lattam. Este kifejezetten szep a feher, meg kell hogy mondjam. Nem volt nehez kiszurni a Gürtel forgalmaban: 80 auto közül persze csak ennek az "ocskavasnak" volt hatul 4 db piros lampaja. Milyen jo dolog az is, pedig csak a mögötted haladot vedi ;)
Jujdejó, nem is meséltem...
Voltam ma benn a Polárban, mert írok egy TDK-t ergonómiából, és ahhoz gyűjtök anyagot.
Hát, mit nem mondjak, egyik pajtit nyaggattam, le a kalappal, mindenfélét szerzett nekem, tök segítőkész volt, meg minden...
Aszittem szóba se állnak majd velem, egy ilyen 10Ms átlagárú autókkal foglalkozó cég, erre meg ilyen korrektek voltak...
Vagy hogy igy kerdezzem: a 2. helyezett Megane-t, vagy a 11-edik helyezett C-Mercit valasztanad ugyanannyiert? A ketto= közül melyikre adnak 20 ev rozsdasodas elleni garanciat? A helyes válasz a C, SAABot.
Megjelölöm :))
De tudod, már elemeztük a friccek listakészítési képességeit, és kihoztuk, hogy gyíkok :)
Kivéve, ha a SAAB elöl van (akkoris gyíkok, csak legalább tárgyilagosak :)) )
eladásra kínálják: '85/86-os 9000 16V Turbo 230e Km Ld. Aex tanácsait, nagyon össze vannak szedve, főlkeg az árat: ha nem vigyáztak rá, a nacid rámegy.
Mentem vele: O.K. Az semmi. Nézesd át pl. Popoviccsal. Ha Ő aszongya, hogy jó, akkor jó. :))
De: több helyen korrodált(az alja rendben van). Ez már bajos, mert a svédacél csak akkor rozsdáll, ha ablakig szmötyiben érlelik, és az az álmoskönyvek szerint csak mérsékelten tesz jót :)
Kérdés: nagyon rozsdásodik ez a típus? Nem, éppen ezért gyanús :))
Érdemes megvenni? Mennyit ér kb? Ha nem kér érte sokat, akkor érdemes. :) (de a rozsdás SAAB igenigen ritka.)
Öt tanacs: Aex, nagyon vágod :))
Ezek mind osztrák tapasztalatok, vagy Popovicstól szedted össze? :))
4) Ha feher, hagyd a fenebe. Az ugyanis egy ritka ronda szin. :))) Tudtad, hogy az autógyárak a formaterveket (még pl. 1:5-ben) full fehérben csinálják, mert az előhozza a hibákat (és ami fehérben is szép, az mindenben az :))) )
5) Az Isten szerelmere, vegyel inkabb 900-ast (Az meg feherben is szep ;) Na igen, pl. Trbvé is milyen korrektül néz ki, pedig a fehér (a már említett okból kifolyólag) kevés ótónak áll jól :)
Nekem 8 liter koruli volt a fogyasztas (Bp.-Hortobagy - Hajduszoboszlo es vissza, 900 2.1i) ugy, hogy az ut fele autopalya volt kb 140-es tempoval. Persze a budapesti dugokban nem ilyen fenyes a helyzet (11 l/100 km korul). Hát, a Lada, ha tolom neki, jóval fölé zabál :)
(bár alá is tud, a rekord: Solymár-Kodály Körönd, konstans ötvennel, 1 literből... (volt még ennél is jobb, de azt nem tudtuk mérni, mert közben valszeg erősen hőtágult a benzin, mert 140-150-nél Bp-SzfVár telitanktól teletankig kb. 3 liter, az azért meredek lenne))
SAAB rulez! :))
Navégre úgy néz ki ,hogy a váltóm jobb mint volt az elején amikor megvettem az autót.
Nem rángat visszaváltásnál ,kulturáltan megy és megint harap 1esben.És hidegen nem csúszik bár ez holnap reggel fog kiderülni igazán...
Ezt az állapotot ma sikerült elérni ,mert múlthét csütörtökön olyan szar volt benne az olaj amit a munkások beletöltöttek ,hogy semmi köze nem volt az ATF vagy egyéb specifikációkhoz ,inkább emmúlzió kinézetű volt a cucc..Szépen összevizezték vagymi meg sziloplaszt szaga volt ... Ma 3x cserélték le benne az olajat és ez már érezhető különbséget produkált nyomatékban és működésben is.De még jövőhéten megjátszunk egy olajcserét hogy az olaj szine olyan legyen amilyennek lennie kell. :D
Úgyhogy remélem nem fogok tovább szopni...
Rövien ennyi az utóbbi 2 hét termése autó ügyben...
Ja , meg nézelődök 9k ügyben erősen...
De még nem aktuális sajnos.... :(
Kivárok..
És nem vagyok baas !!! lp :D
De ennek véget fogok vetni hamarosan..
privát üzenet köv.:
Kedvesem ! neked meg puszi a hasadra ha esetleg megint erre kolbászolsz az interneten :D
Topic!
Szoboszlón? Mikor-merre-meddig?
Azt a fűzfánfütyülő rézangyalát, nekem mér' nem szótál. Itt vagyok a prérin, oszt örülök ha SAABot látok az enyémen kívül. Erre jön egy klubtárs, és nem találkozok vele. Pedig meg kellett volna beszélnünk, hogy a SAAB rulez :-))
Ha esetleg valakit még érdekel (baas-t biztos), akkor azt is tudom már, hogy mit kell a közeljövőben még cserélni az ótókámon.
Megnézettem ma, és kiderült, hogy az ékszíj felőli nyikorgást a vizpumpa szimeringje okozza. Nem ereszti még a vizet, de már öregecske szegényke, és sikítva közli, hogy cserét kér, mert nemsokára a víz lesz az úr. A légkondi meg azért nem kapcsol be, mert a hűtőközeg elpárolgott, nyomása lecsökkent (töltetni kellene) és így automatikusan, egy nyomáskapcsoló segítségével nem engedi tönkrehajtani magát.
Nagy kő esett le a szívemről, mert magamban már felkészültem egy vízpumpa + valamilyen légkondi alkatrész borsos árú cseréjére.
Meg lassan cserélni kell az első fékbetéteket is.
Remélem baas elégedett vagy, és nyugodt a 9000 felől:)
Ha esetleg valakit még érdekel (baas-t biztos), akkor azt is tudom már, hogy mit kell a közeljövőben még cserélni az ótókámon.
Megnézettem ma, és kiderült, hogy az ékszíj felőli nyikorgást a vizpumpa szimeringje okozza. Nem ereszti még a vizet, de már öregecske szegényke, és sikítva közli, hogy nemsokára a víz lesz az úr. A légkondi meg azért nem kapcsol be, mert a hűtőközeg elpárolgott, nyomása lecsökkent (töltetni kellene) és így automatikusan, egy nyomáskapcsoló segítségével nem engedi tönkrehajtani magát.
Nagy kő esett le a szívemről, mert magamban már felkészültem egy vízpumpa + valamilyen légkondi alkatrész borsos árú cseréjére.
Meg lassan cserélni kell az első fékbetéteket is.
Remélem baas elégedett vagy, és nyugodt a 9000 felől:)