EdeBácsi (4633)
Kedves Eb&guba sorstárs!
Meséld el légyszííííííí !!!!!!
Kösssszzzz....
[előzmény : (4631) ebenguba, 2001.10.27 15:21]
MiSaab válasz erre | adatok | e-mail 2001-10-27 18:08:42 (4632)
Haljuk a storyt !!!!!!!!!!
ebenguba :
Hosszú lesz, aki ezt nem szeresssse, lapojjon.
Minden ősszel jönnek az újonnan kihelyezettek. 1999 augusztusában is bejelentkeztek már, hogy X-től hallottunk rólad, segítenél e ? stb.
Túl sokan lettek ezért párosítottam Őket.
Használtan jót olcsón venni tudomány. Új kocsinál csak egy szempont a fontos :
Menjen az asszony hajaszínéhez.
Tehát 99 szeptember valahanyadikán is elindultunk. Ez nálam úgy néz ki, hogy előtte nap meghívom a delikvenseket és elmagyarázom a " torta elméletet". Szakmaiak ismerik.
Szombaton 08,00 indulás. Estére látunk jb. 1200-1800 kocsit. Zsong a fejük , alig emlékeznek már valamire. Ezért papír + ceruza mindent írunk. Egy ilyen merítésskor 1-3 olyan kocsi marad a hálóban, amit este az asszony elé lehet tárni, hétfő-kedd-szerdán megnézni és megvenni, mert más sem hülye, s más is tud ennyit sőt többet.
Nos már délután négy volt, - ugye reggel 8 óta mentünk - s egy kicsit már untuk is, amikor kikeveredtünk a Bentley - SAAB kereskedőhöz.
Szombaton 5-ig vannak nyitva. Emlékeztem rá, hogy a Bentley-k miatt a szalonban van kávé automata.
Ingyen.
Mondom nekik menjünk be, iszunk egy kávét, olyan veszély meg mégsem fenyeget, hogy Bentleyt vagy 0 km-s SAAB-ot vennénk.
Bementünk, sehol egy lélek. Kávéautomatához oda, s annak rendje módja szerint két perc múlva hárman szürcsölgettük az automata adta kávét.
Erre megjelenik egy szép nő.
Kérdi mit kérünk, miben segíthetne. Látta kint a CD-s autónkat s mindjárt terelt volna a Bentleyk felé.
Momentán nem ezt kerestük, s szabadkoztunk, hogy már láttunk mindent, mindjárt megyük, stb.
De Ő csak erőszakoskodik, hogy Ő igen szeretne segíteni, stb...........
Mondom Zs.-nak : Kérdezz már Tőle valamit mert , hogy néz az ki, hogy diplomaták bejönnek, isznak ingyen kávét és nem is érdekli Őket semmi.
Kérdezz valamit, Ő majd válaszol, s ezzel a kávéért már megdolgoztunk.
Zs : Kinyögi. Használt SAAB-kat keresünk.
Kislány el, paksaméta hóna alá, lelkesen magyarázva visz le bennünket a szalon alatti garázsba ahol 5-10 Rolls meg Bentley mellett kb. 40 használt SAAB volt.
A villanykapcsolót sem találja G. kollégánk gyújtja fel helyette.
S akkor mint valami börleszk filmben az összes papírja szétszóródik.
Zs. segít neki összeszedni, én elindulok a kocsik között.
Olyan kocsit kell ilyenkor keresnünk, mely jó állapotú, család belefér, évente többször gond nélkül megy 2x1400 km-t, olcsó, 4 évig komoly műszaki gond nélkül üzemel.
zs. összeszedi a kislány papírjait s kezdi olvasni - az azonosító szám alapján - a kocsik adatait, árait.
Többségük 9000-es, pár 900-as.
Az egyiknél egy 1991-es, ezüstmetál, 2 liters, automatánál, feltűnően kicsi árat mond.
Leszúrom szegényt, figyeljen már oda.
Esküdözik, hogy jól mondja. G. is odamegy , mondja tényleg annyi.
Megnézzük jobban a kocsit, s - akkor már tudtam - olyat fogtunk mint amiről még sokat fogok mesélni.
A kocsi :
1991-ben gyártott, 1992-ben forgalomba helyezett 9000-es.
A vezető ülésén kívül a kocsiban lévő többi ülésen még NEM ült senki. Az egyik kolléga apja kárpitos, úgy, hogy szakszemmel nézte meg, állapította meg.
Összesen futott 101 000 km-t.
A csomagtartóban még egy aktatáskát sem szállítottak soha. A benne lévő posztón a szőrszálak még felfelé álltak.
A pótkerék tartó fedél felnyitásakor kiderült, hogy a pótkerék eredeti, rajta az összes gumi szőr, tetején celofánban az a fehér kesztyű amit a gyár ad a kerékcserékhez.
Felmentünk és a számítógép előtt megbizonyosodtunk arról, amit addig sejtettünk:
A kocsit ebben a szalonban vették, 10 ekm-ként TELJES, nem előírt hanem TELJES szervízt csináltatott rajta a tulajdonos.
Mindent ami a kocsival történt kinyomtatnak és az új vevőnek átadnak.
Egy hónapja bejött a tulaj és kért egy új 9000-est.
Közölték vele, hogy már nem gyártják. Erre igen leb@rintotta a szalon személyzetét. Kérdezte , akkor milyen van ?
- 9,5 -ös.
- Rendben akkor azt kérem, ezt meg itt hagyom.
A szalon 50 000 BEF-ért vette át tőle, mi 100 000 BEF-ért azaz 600 000 Ft-ért vettük meg. Kaptunk hozzá - gratis - egy vadi új akkumulátort.
Az átvételkor derült ki, hogy a 101 000 km-ből kb. 95 000 km-t autópályán, munkába és munkából haza járásra használta a volt tulaj az autót.
ui.: A kocsi azóta is kifogástalanul üzemel.
ui.2.: A 21 vásárolt kocsiból nem mind ilyen. De ilyen vagy hasonló is van közöttük.