Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4649
plussz fütörencer és ülésfütés átvizsgálás... ;)
meg kartonlap elöre, ne hüljön a motor :))))))))
Előzmény: lore (4648)
lore Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4648
Ne vicceld el! Szerintem inkabb fokozatosan kell szokatni a hideghez, az elso fagyok utan 5 percre kivinni, utana 10-re es igy tovabb. Ha felkeszult a telre, nem eri semmi sem varatlanul! :-)

Most komolyan MiSa, nem hallottal meg fagyallorol, teligumirol es tarsaikrol?? :-P

Előzmény: Törölt nick (4647)
h i r d e t é s
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4647
berakod egy fini meleg garázsba :)
Előzmény: MiSaab (4646)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4646
Szóval hogy kell télre felkésziteni a kocsit????
ebenguba Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4645
aex :
Ket lityis automata... Olyan viszont ingye se kene, a turbo utan.

xxxxx : Lehet, hogy Neked nem kellene, de mostani gazdája ( 53 éves) igen szereti.

Szeretni ugyan én is szeretném, de nekem nincs, és financiális helyzetemet nézve - valószínűleg - már nem is lesz.


Előzmény: aex (4644)
aex Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4644
"A csomagtartóban még egy aktatáskát sem szállítottak soha. A benne lévő posztón a szőrszálak még felfelé álltak.

A pótkerék tartó fedél felnyitásakor kiderült, hogy a pótkerék eredeti, rajta az összes gumi szőr, tetején celofánban az a fehér kesztyű amit a gyár ad a kerékcserékhez."

Ezeket az en 86-os roncsautom is tudja nyujtani, nagy kunszt :)) Nekem speciel olyan zacsim van, amit azert adtak, hogy belerakja az ember a kilyukadt kereket. So=t, van (reszben) berozsdult eredeti szerszamkeszletem is ;)

na ja, en a paraszotok es sioktatok hazajaban vettem, ami majdnem ugyanaz mint a sör es sajt :)

Ket lityis automata... Olyan viszont ingye se kene, a turbo utan.

Előzmény: ebenguba (4640)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4643
azért köszi!

A növérem már kutatja az amerikai zeneboltokat... :)
Előzmény: MiSaab (4642)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4642
Thom:
Nem volt :(
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4641
elnézést, én most egy bolti cd-re gondoltam, nem holmi illegális másolatra... ;)
ebenguba Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4640
EdeBácsi (4633)
Kedves Eb&guba sorstárs!
Meséld el légyszííííííí !!!!!!
Kösssszzzz....
[előzmény : (4631) ebenguba, 2001.10.27 15:21]

MiSaab válasz erre | adatok | e-mail 2001-10-27 18:08:42 (4632)
Haljuk a storyt !!!!!!!!!!

ebenguba :

Hosszú lesz, aki ezt nem szeresssse, lapojjon.

Minden ősszel jönnek az újonnan kihelyezettek. 1999 augusztusában is bejelentkeztek már, hogy X-től hallottunk rólad, segítenél e ? stb.
Túl sokan lettek ezért párosítottam Őket.
Használtan jót olcsón venni tudomány. Új kocsinál csak egy szempont a fontos :
Menjen az asszony hajaszínéhez.

Tehát 99 szeptember valahanyadikán is elindultunk. Ez nálam úgy néz ki, hogy előtte nap meghívom a delikvenseket és elmagyarázom a " torta elméletet". Szakmaiak ismerik.
Szombaton 08,00 indulás. Estére látunk jb. 1200-1800 kocsit. Zsong a fejük , alig emlékeznek már valamire. Ezért papír + ceruza mindent írunk. Egy ilyen merítésskor 1-3 olyan kocsi marad a hálóban, amit este az asszony elé lehet tárni, hétfő-kedd-szerdán megnézni és megvenni, mert más sem hülye, s más is tud ennyit sőt többet.

Nos már délután négy volt, - ugye reggel 8 óta mentünk - s egy kicsit már untuk is, amikor kikeveredtünk a Bentley - SAAB kereskedőhöz.
Szombaton 5-ig vannak nyitva. Emlékeztem rá, hogy a Bentley-k miatt a szalonban van kávé automata.
Ingyen.

Mondom nekik menjünk be, iszunk egy kávét, olyan veszély meg mégsem fenyeget, hogy Bentleyt vagy 0 km-s SAAB-ot vennénk.

Bementünk, sehol egy lélek. Kávéautomatához oda, s annak rendje módja szerint két perc múlva hárman szürcsölgettük az automata adta kávét.

Erre megjelenik egy szép nő.
Kérdi mit kérünk, miben segíthetne. Látta kint a CD-s autónkat s mindjárt terelt volna a Bentleyk felé.
Momentán nem ezt kerestük, s szabadkoztunk, hogy már láttunk mindent, mindjárt megyük, stb.

De Ő csak erőszakoskodik, hogy Ő igen szeretne segíteni, stb...........

Mondom Zs.-nak : Kérdezz már Tőle valamit mert , hogy néz az ki, hogy diplomaták bejönnek, isznak ingyen kávét és nem is érdekli Őket semmi.
Kérdezz valamit, Ő majd válaszol, s ezzel a kávéért már megdolgoztunk.

Zs : Kinyögi. Használt SAAB-kat keresünk.

Kislány el, paksaméta hóna alá, lelkesen magyarázva visz le bennünket a szalon alatti garázsba ahol 5-10 Rolls meg Bentley mellett kb. 40 használt SAAB volt.

A villanykapcsolót sem találja G. kollégánk gyújtja fel helyette.
S akkor mint valami börleszk filmben az összes papírja szétszóródik.
Zs. segít neki összeszedni, én elindulok a kocsik között.
Olyan kocsit kell ilyenkor keresnünk, mely jó állapotú, család belefér, évente többször gond nélkül megy 2x1400 km-t, olcsó, 4 évig komoly műszaki gond nélkül üzemel.

zs. összeszedi a kislány papírjait s kezdi olvasni - az azonosító szám alapján - a kocsik adatait, árait.

Többségük 9000-es, pár 900-as.

Az egyiknél egy 1991-es, ezüstmetál, 2 liters, automatánál, feltűnően kicsi árat mond.

Leszúrom szegényt, figyeljen már oda.
Esküdözik, hogy jól mondja. G. is odamegy , mondja tényleg annyi.

Megnézzük jobban a kocsit, s - akkor már tudtam - olyat fogtunk mint amiről még sokat fogok mesélni.

A kocsi :
1991-ben gyártott, 1992-ben forgalomba helyezett 9000-es.

A vezető ülésén kívül a kocsiban lévő többi ülésen még NEM ült senki. Az egyik kolléga apja kárpitos, úgy, hogy szakszemmel nézte meg, állapította meg.

Összesen futott 101 000 km-t.

A csomagtartóban még egy aktatáskát sem szállítottak soha. A benne lévő posztón a szőrszálak még felfelé álltak.

A pótkerék tartó fedél felnyitásakor kiderült, hogy a pótkerék eredeti, rajta az összes gumi szőr, tetején celofánban az a fehér kesztyű amit a gyár ad a kerékcserékhez.

Felmentünk és a számítógép előtt megbizonyosodtunk arról, amit addig sejtettünk:

A kocsit ebben a szalonban vették, 10 ekm-ként TELJES, nem előírt hanem TELJES szervízt csináltatott rajta a tulajdonos.
Mindent ami a kocsival történt kinyomtatnak és az új vevőnek átadnak.

Egy hónapja bejött a tulaj és kért egy új 9000-est.
Közölték vele, hogy már nem gyártják. Erre igen leb@rintotta a szalon személyzetét. Kérdezte , akkor milyen van ?
- 9,5 -ös.
- Rendben akkor azt kérem, ezt meg itt hagyom.

A szalon 50 000 BEF-ért vette át tőle, mi 100 000 BEF-ért azaz 600 000 Ft-ért vettük meg. Kaptunk hozzá - gratis - egy vadi új akkumulátort.

Az átvételkor derült ki, hogy a 101 000 km-ből kb. 95 000 km-t autópályán, munkába és munkából haza járásra használta a volt tulaj az autót.

ui.: A kocsi azóta is kifogástalanul üzemel.

ui.2.: A 21 vásárolt kocsiból nem mind ilyen. De ilyen vagy hasonló is van közöttük.

Előzmény: EdeBácsi (4635)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4639
Ezt továbbra is tartom!
Hozzátok a cédét, már írom is fel :))
(de télleg... szeginy Blaxtának nem tellik öccáz cédére... :)) )
Előzmény: nippon (4638)
nippon Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4638
Sziasztok Skacok!

Ez a CD-s dolog valahogy nagyon elsikadt pedig nagy lelkessen ajánlgatta valaki, hogy meg van neki a szerviz könyv "ROMos" kivitelben??? Engem még mindig érdekelne!
LG

A Slambucos party is érdekel! Mikor,, hol?

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4637
köhümm

Misa! Volt cd?

Előzmény: MiSaab (4634)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4636
Szasz MiSa!
Írj nekem cédét! :))
Előzmény: MiSaab (4634)
EdeBácsi Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4635
Kedves Eb&guba sorstárs!

Meséld el légyszííííííí !!!!!!

Kösssszzzz....

Előzmény: ebenguba (4633)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4634
Haljuk a storyt !!!!!!!!!!
ebenguba Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4633
Azért nem vettem még SAAB-ot mert erre nincs pénzem.

Az alsó középosztályhoz tartozom otthon, mint a legtöbb értelmiségi.

Otthon csak újat lehetett volna venni 90 óta. Néztem a használtakat és nagyon lerongyoltakat hoztak be nyugatról 90-96 között.
újra nem volt pénzem.

Itt jó áron, jó minőségű, használ SAAB-okat lehet kapni.
Gazdagok s ezért van bőven SAAB.
Csak ideiglenes ( 4 évre) állomásozok a sör+sajt hazájában. Még egy év van hátra.

A másik három vásárló ( patronáltam) kíválóan járt.
Az egyik annyira kíválóan, hogy csak ismerősöknek szoktam mesélni mert alig hihető. Ott mondjuk nem a tudásom játszott szerepet hanem egy humorosan szerencsés szituáció.
Amolyan : " ha én ezt a klubban elmesélem................szitu

Előzmény: topik (4632)
topik Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4632
Udv. ebenguba!

Miert nem vettel meg Saabot magadnak? A sor+sajt hazajaban elsz vagy csak autot venni jarsz oda?
A masik 3 hogy jart?

topik

Előzmény: ebenguba (4631)
ebenguba Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4631
Szeretnék SAAB-ot.

27 éve.

Még nincs.

Viszont végzettség + tapasztalat okán eddig 21 kiküldött magyarnak segítettem venni használt autót, a sör + sajt hazájában.

Négyen vettek SAAB-ot.

Egyikükkel megvettünk egy 2,0 literes, automata 9000-est.
SAAB dílernél. Nagymamájé volt ( tényleg) láttuk a nőt, A 8 év alatt ment vele vagy 120 ekm-t. A hátsó ülés csupa szőr mert az volt a helye a szolgálati ebnek.
A kocsi 720 eFt.-nak megfelelő helyi pízbe került.

a sztori : Kocsi megvéve. Papírok intéződnek. Kértük, hogy csináljanak nagy szervízt amíg a papírokkal bajlódik a hatóság ( kb. 2 hét)
Nagyszervíz elkészül.
Közben főnök ( szalon tulaj) elmene üdülni. Szóla a szerelőnek, hogy odafigyeljen ám.
Szerelő nem oda hanem máshova figyele és a kocsimosóban ideiglenesen munkát végző arabot bizza meg az olajcserérékkel.
Ő megteszi.

Kolléga kap rendszámot, fel a kocsira, család bepakola s indula Hongarije felé, mert vala 1400 km az út.
Szegény SAAB Köln után közli új gazdájával, hogy : idáig és nem tovább.

Nagytudású kocsimosónk, az automata váltóba, olajcserekor, motorolajat töltött.

Még ezzel a móddal is elment az autó 300 km-t.

lenkeyb Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4630
Mostanában esetleg céges autó, vagy Muter Skoda :-)
A cégesautó az valami Saet, vagy Seat nem tudom pontosan, mert 4 betűs és S-sel
kezdődő autóról csak egy jut az eszembe egyből :0)
Mi van veletek, mindenkinek megy a verdája rendesen?
Tél elötti felkészítés stb, jó is az...

Üdv,
Balázs

MiSaab Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4629
Jó az nekem ha 239600 km.nél a kompresszió a hengerekben 10bar de csak a 2 hengerben 9.5 bar hmm hmmm????
lp Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4628
lenkeyb!

Ünnepnap ez a mai:)))
Mellesleg mostanában milyen autóval villogsz?

Előzmény: lenkeyb (4624)
lp Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4627
Na, most vagyok csak igazán gondban! Most aztán tényleg nem tudom, hogyan is lehet szólítani téged?

Öfelsége?:)))

Előzmény: MiSaab (4618)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4626
sZiA lEnKeyB !
wHaSsSuP ???
korzo Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4625
Keblemre Cimbora!!! :o))))
Előzmény: lenkeyb (4624)
lenkeyb Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4624
Na jónagyot!

Megjelent a leginaktívabb topicbetyár :0)
Én aztán villoghatok annak a "csúnya" BEE rendszámosnak a pesti alsórakparton :-)
(mármint ő a csúnya nam az autó)

Üdv mindenkinek

Balázs

korzo Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4623
Na ez is jó kis cikk!
http://www.autoforum.hu/index.asp?newsid=AA05C0C8FC2031A

kcs_100 ne add fel! Lehet jó SAABot találni, tényleg kérdezd meg Popovicsot, vagy Szikit, Ráczékat! Elérhetőségek a SAAB900.hu-n a szervízek között.

kcs_100 Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4622
Köszi mindenkinek!

Ez biza nem lesz az én autóm......
(350e HUF)

Előzmény: BlackStar (4603)
korzo Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4621
Ezt hallottátok már? Hát ilyen egyszerűen nincs is!!!

"A General Motors svéd leányvállalata, a Saab Automobile bővíteni szeretné piaci részesedését Észak-Amerikában is. Ennek jegyében az óceán túlsó partján értékesítésre kerülő Saabok egy részét a cég a tengerentúlon kívánja gyártani.
Peter Augustsson, a Saab vezérigazgatója nemrégiben azt nyilatkozta, hogy összeállították a szóba jöhető észak-amerikai GM-részlegek listáját, ahol sor kerülhet Saabok előállítására. A cég évente 135 ezer kocsit dob piacra, s az elképzelések szerint az amerikai gyártás beindításával ez a mennyiség 250 ezerre emelkedhet. Úgy tudni: a márka hagyományos modelljeinek többsége továbbra is a svédországi, a trollhattani üzemben kerül le a futószalagokról, az új típusok, valamint a népszerű sportkocsik zöme azonban a jövőben valószínűleg az Egyesült Államokban készül."

Ezt az autoforum.hu-n olvastam....

korzo Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4620
A slambuc egy tipikusan hortágyi juhász, és ezért NEMZETI ételünk... bla-bla-bla stb.

Alapjában véve krumplis-tészta. Csakhát (van ilyan magyar szó?) ebben van még egy rakat fűszer pl. hagyma, (csípős)paprika, és nem utolsósorban SZALONNA (bocsi AxA, de ezt így kell), tehát elég ütős kis valami. Ha valakit érdekel a menete azt is leírhatom. A lényeg, hogy a lesütott felkockázott szalonna zsírján meg kell pirítani a lebbencs tésztát és utánna lassú tűzön főzni és megpirítani. Természetesen szabadtűzön, vas bográcsban (nem olyan gagyi zománcozottban, mert az nem az, csak annak látszik).
A lebbencs az megint egy hortobágyi tésztaféle. Van vele egy nagyon finom leves is.

Előzmény: BlackStar (4616)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4619
Nicsak! a jó öreg Ba Misa! :))
Előzmény: MiSaab (4618)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4618
Na ki van itt ???
BlackStar Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4617
A saabos testvér első ütközője leesett, a két első lámpa betörött.
Ez valami páncélozott Asztra volt? :))

Remélem nem sérült meg senki sem.
Ha nem, akkor már valszeg mennek is gyertyát gyújtani egy közeli templomba... :))

Előzmény: lalcus (4613)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4616
Már a csapatnak is megigértem, hogy ha lesz valami össznépi főzőcskézés, csinálok nekik slambucot bográcsban :-)
Jó!
Mi az a slambuc? Slamburger? :))

...és persze topic.
Majdnem :)))

(a kisnagybetűt úgyis mindenki variálja...
A következő BlackStar lépcső a rovásírás lesz, aztán arra tessék referálni... :))

Előzmény: korzo (4611)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4615
Ehettunk volna egyutt egy slambucot!
Vácdet slambuc? Az valami kaja? :))

Előzmény: topik (4609)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4614
Nem volt nehez kiszurni a Gürtel forgalmaban: 80 auto közül persze csak ennek az "ocskavasnak" volt hatul 4 db piros lampaja.
Annyira állatul néz ki, hogy évente vinni kell oltani :))

Milyen jo dolog az is, pedig csak a mögötted haladot vedi ;)
Megelkégedésemre a 9-5-nek is 2x2 hátsó helyzetjelzője van, ami egyfelől korrekt (sajna egy lámpaegységben, így nem olyan frankó, mint a 900é), másfelől meg a magamfajtának felvetődik az ötlet, hogy parkoláskor elég ebből a 4ből csak 1et égetni... (az a Vauer úgyis repülni fog, de úgy, hogy lennyomja a Gripent is, ami azért kunszt :)) )

Előzmény: aex (4608)
lalcus Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4613
Szinte egy órája mit láttam?
A Honvéd utca és a Balaton utca kereszteződésében egy saabos (ezüst színű 4 ajtós 900-as) kollega belement egy Opelastra Caravanba. 90 fokban találkoztak. Az astrásnak stoptáblája volt, de szerintem nem törődött vele. Saabos kollega az opeles elejét kapta el (lehet, hogy nem 50-nel ment,) és ütötte a sarkon parkoló Honda Civic fenekéhez. Az astrából szerintem totálkár lett. szinte a teljes eleje tönkrement jobbról a saab, balról a civic. A Civic jobb háta megnyomódott a lámpa összetört. A saabos testvér első ütközője leesett, a két első lámpa betörött.
Hajhaj, sajnálom szerencsétlent....
Mikor elmentem mellettük, a rendőrség már felderítette az ügyet. Remélem nem sérült meg senki sem.
korzo Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4612
Persze S-es pólót mint szupermen, mi?! :o)))))
Előzmény: aex (4608)
korzo Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4611
Hát éppen ez az bakker (kopirájt B.. bocs mIsA jaj nem MiSa :o))! Már a csapatnak is megigértem, hogy ha lesz valami össznépi főzőcskézés, csinálok nekik slambucot bográcsban :-)

...és persze topic.
(a kisnagybetűt úgyis mindenki variálja... nekem két változat létezik: korzo, vagy KorZo esetleg a ó-val a végén mindegy. Csak a körzőt hanyagoljátok, mer' akkor a tetemetek fölött körző leszek :o)))

Előzmény: topik (4609)
topik Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4610
Ja, es nem Topic, hanem topik.
Előzmény: korzo (4599)
topik Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4609
"Topic!
Szoboszlón? Mikor-merre-meddig?
Azt a fűzfánfütyülő rézangyalát, nekem mér' nem szótál. Itt vagyok a prérin, oszt örülök ha SAABot látok az enyémen kívül. Erre jön egy klubtárs, és nem találkozok vele. Pedig meg kellett volna beszélnünk, hogy a SAAB rulez :-))"

Csak egy delelott volt Szoboszlo (furdo), tovabbi 2 nap a Hortobagyi Nemzeti Parkban. Ehettunk volna egyutt egy slambucot!

Előzmény: korzo (4599)
aex Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4608
A sajat kutfo=mbo=l szivtam, persze :) Nem tudtad, hogy S-es polot hordok? :) Nagyjabol ugyanazt mondtam volna egy 900-ra is, kiveve az utolso ket pontot :)

Tegnap nagyon megörültem egy feher 900-asnak. Az volt btw az egyetlen (a sajatomat kiveve) OG amit ket hete lattam. Este kifejezetten szep a feher, meg kell hogy mondjam. Nem volt nehez kiszurni a Gürtel forgalmaban: 80 auto közül persze csak ennek az "ocskavasnak" volt hatul 4 db piros lampaja. Milyen jo dolog az is, pedig csak a mögötted haladot vedi ;)

Előzmény: BlackStar (4602)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4607
Jujdejó, nem is meséltem...
Voltam ma benn a Polárban, mert írok egy TDK-t ergonómiából, és ahhoz gyűjtök anyagot.
Hát, mit nem mondjak, egyik pajtit nyaggattam, le a kalappal, mindenfélét szerzett nekem, tök segítőkész volt, meg minden...
Aszittem szóba se állnak majd velem, egy ilyen 10Ms átlagárú autókkal foglalkozó cég, erre meg ilyen korrektek voltak...
lp Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4606
OK, OK!

Akkor ki van még, akinek nem felel meg az általa választott név?:)

Hogy is lehet szólítani Téged kedves öööö...... a világért sem baas?:))
Bátortalanul kérdezem: esetleg MiSa?

Előzmény: baas (4600)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4605
És nem vagyok baas !!! lp :D
Itt a neten se?
Élőben már megtanultok, hogy a MiSa a gyerebe :))

De ennek véget fogok vetni hamarosan..
Ajajj... lemészárolsz mindenkit, vagy átkeresztelkedsz? 007-es ügynököt ajánlom, az visszafél majdnem 900 :))

Előzmény: baas (4600)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4604
Vagy hogy igy kerdezzem: a 2. helyezett Megane-t, vagy a 11-edik helyezett C-Mercit valasztanad ugyanannyiert? A ketto= közül melyikre adnak 20 ev rozsdasodas elleni garanciat?
A helyes válasz a C, SAABot.
Megjelölöm :))

De tudod, már elemeztük a friccek listakészítési képességeit, és kihoztuk, hogy gyíkok :)
Kivéve, ha a SAAB elöl van (akkoris gyíkok, csak legalább tárgyilagosak :)) )

Előzmény: aex (4590)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4603
eladásra kínálják: '85/86-os 9000 16V Turbo 230e Km
Ld. Aex tanácsait, nagyon össze vannak szedve, főlkeg az árat: ha nem vigyáztak rá, a nacid rámegy.

Mentem vele: O.K.
Az semmi. Nézesd át pl. Popoviccsal. Ha Ő aszongya, hogy jó, akkor jó. :))

De: több helyen korrodált(az alja rendben van).
Ez már bajos, mert a svédacél csak akkor rozsdáll, ha ablakig szmötyiben érlelik, és az az álmoskönyvek szerint csak mérsékelten tesz jót :)

Kérdés: nagyon rozsdásodik ez a típus?
Nem, éppen ezért gyanús :))
Érdemes megvenni? Mennyit ér kb?
Ha nem kér érte sokat, akkor érdemes. :) (de a rozsdás SAAB igenigen ritka.)

Előzmény: kcs_100 (4593)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4602
Öt tanacs:
Aex, nagyon vágod :))
Ezek mind osztrák tapasztalatok, vagy Popovicstól szedted össze? :))

4) Ha feher, hagyd a fenebe. Az ugyanis egy ritka ronda szin. :)))
Tudtad, hogy az autógyárak a formaterveket (még pl. 1:5-ben) full fehérben csinálják, mert az előhozza a hibákat (és ami fehérben is szép, az mindenben az :))) )

5) Az Isten szerelmere, vegyel inkabb 900-ast (Az meg feherben is szep ;)
Na igen, pl. Trbvé is milyen korrektül néz ki, pedig a fehér (a már említett okból kifolyólag) kevés ótónak áll jól :)

Előzmény: aex (4594)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4601
Nekem 8 liter koruli volt a fogyasztas (Bp.-Hortobagy - Hajduszoboszlo es vissza, 900 2.1i) ugy, hogy az ut fele autopalya volt kb 140-es tempoval. Persze a budapesti dugokban nem ilyen fenyes a helyzet (11 l/100 km korul).
Hát, a Lada, ha tolom neki, jóval fölé zabál :)
(bár alá is tud, a rekord: Solymár-Kodály Körönd, konstans ötvennel, 1 literből... (volt még ennél is jobb, de azt nem tudtuk mérni, mert közben valszeg erősen hőtágult a benzin, mert 140-150-nél Bp-SzfVár telitanktól teletankig kb. 3 liter, az azért meredek lenne))
SAAB rulez! :))
Előzmény: topik (4592)
baas Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4600
lp: (mindent 2x mondasz 2x mondasz ???)

Navégre úgy néz ki ,hogy a váltóm jobb mint volt az elején amikor megvettem az autót.
Nem rángat visszaváltásnál ,kulturáltan megy és megint harap 1esben.És hidegen nem csúszik bár ez holnap reggel fog kiderülni igazán...
Ezt az állapotot ma sikerült elérni ,mert múlthét csütörtökön olyan szar volt benne az olaj amit a munkások beletöltöttek ,hogy semmi köze nem volt az ATF vagy egyéb specifikációkhoz ,inkább emmúlzió kinézetű volt a cucc..Szépen összevizezték vagymi meg sziloplaszt szaga volt ... Ma 3x cserélték le benne az olajat és ez már érezhető különbséget produkált nyomatékban és működésben is.De még jövőhéten megjátszunk egy olajcserét hogy az olaj szine olyan legyen amilyennek lennie kell. :D
Úgyhogy remélem nem fogok tovább szopni...
Rövien ennyi az utóbbi 2 hét termése autó ügyben...
Ja , meg nézelődök 9k ügyben erősen...
De még nem aktuális sajnos.... :(
Kivárok..

És nem vagyok baas !!! lp :D
De ennek véget fogok vetni hamarosan..

privát üzenet köv.:

Kedvesem ! neked meg puszi a hasadra ha esetleg megint erre kolbászolsz az interneten :D

korzo Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4599
Topic!
Szoboszlón? Mikor-merre-meddig?
Azt a fűzfánfütyülő rézangyalát, nekem mér' nem szótál. Itt vagyok a prérin, oszt örülök ha SAABot látok az enyémen kívül. Erre jön egy klubtárs, és nem találkozok vele. Pedig meg kellett volna beszélnünk, hogy a SAAB rulez :-))
Előzmény: topik (4592)
lp Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4598
Na, ez most miért jött be kétszer?????? Ráadásul nem is egyformák!!!!!
Sohasem voltam oda a szmítástechnikáért:(
Előzmény: lp (4597)
lp Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4597
Ha esetleg valakit még érdekel (baas-t biztos), akkor azt is tudom már, hogy mit kell a közeljövőben még cserélni az ótókámon.
Megnézettem ma, és kiderült, hogy az ékszíj felőli nyikorgást a vizpumpa szimeringje okozza. Nem ereszti még a vizet, de már öregecske szegényke, és sikítva közli, hogy cserét kér, mert nemsokára a víz lesz az úr. A légkondi meg azért nem kapcsol be, mert a hűtőközeg elpárolgott, nyomása lecsökkent (töltetni kellene) és így automatikusan, egy nyomáskapcsoló segítségével nem engedi tönkrehajtani magát.
Nagy kő esett le a szívemről, mert magamban már felkészültem egy vízpumpa + valamilyen légkondi alkatrész borsos árú cseréjére.
Meg lassan cserélni kell az első fékbetéteket is.

Remélem baas elégedett vagy, és nyugodt a 9000 felől:)

Előzmény: lp (4564)
lp Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4596
Ha esetleg valakit még érdekel (baas-t biztos), akkor azt is tudom már, hogy mit kell a közeljövőben még cserélni az ótókámon.
Megnézettem ma, és kiderült, hogy az ékszíj felőli nyikorgást a vizpumpa szimeringje okozza. Nem ereszti még a vizet, de már öregecske szegényke, és sikítva közli, hogy nemsokára a víz lesz az úr. A légkondi meg azért nem kapcsol be, mert a hűtőközeg elpárolgott, nyomása lecsökkent (töltetni kellene) és így automatikusan, egy nyomáskapcsoló segítségével nem engedi tönkrehajtani magát.
Nagy kő esett le a szívemről, mert magamban már felkészültem egy vízpumpa + valamilyen légkondi alkatrész borsos árú cseréjére.
Meg lassan cserélni kell az első fékbetéteket is.

Remélem baas elégedett vagy, és nyugodt a 9000 felől:)

Előzmény: lp (4564)
Hammer Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4595
A 4. pontnál kezdtem ráncolni a homlokomat, de az 5. zárójeles részével kiköszörülted a csorbát ;-)))
Előzmény: aex (4594)
aex Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4594
a 900-asnal biztos jobban rohad, de ha az alja OK, akkor vegül is kit zavar?

Öt tanacs:

1) Kerdezd meg, mikor csereltek a turbot vagy a motortarto bakokat, kuplungot. Ha meg soha, meg ne vedd!!! Akkor ugyanis minden masra is b***tak, es *minden* rad marad.

2) Nezd meg az olajat, ha nem koser, ne vedd meg. Turbonal muszaj betartani az intervallumokat!!

3) Ne adj erte 200 ezernel többet. De annyit is csak akkor, ha ketszer akkora to=ked van ra belathato ido=n belül (1-2 ev). Ez egy regi auto, raadasul nem is keres senki ilyet, soha nem fogod tudni eladni, ha megsem tetszik.

4) Ha feher, hagyd a fenebe. Az ugyanis egy ritka ronda szin. :)))

5) Az Isten szerelmere, vegyel inkabb 900-ast (Az meg feherben is szep ;)

Előzmény: kcs_100 (4593)
kcs_100 Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4593
Sziasztok!

eladásra kínálják: '85/86-os 9000 16V Turbo 230e Km
Mentem vele: O.K.
De: több helyen korrodált(az alja rendben van).
Kérdés: nagyon rozsdásodik ez a típus? Érdemes megvenni? Mennyit ér kb?

topik Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4592
"Ezt szerintem dörgöl Szenior BlackStar orra alá, mert neki valami kényszerképzete van arról, hogy a SAABok sokat esznek, ilyen 15-20 literekről szokott képzelődni... :))"

Nekem 8 liter koruli volt a fogyasztas (Bp.-Hortobagy - Hajduszoboszlo es vissza, 900 2.1i) ugy, hogy az ut fele autopalya volt kb 140-es tempoval. Persze a budapesti dugokban nem ilyen fenyes a helyzet (11 l/100 km korul).

Előzmény: BlackStar (4577)
aex Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4591
Na jo, a PS nem stimmel, hala a jobbrol balra olvaso layoutolo zseninek :) De akkor meg a Nissant nem ertem - ilyen messzire eler a Tarbuk keze?? :)))

Jo, tudom, a lenyeg, hogy a 9000 az elso= helyro=l az elso=re javitott :) En anno egyebkent azert nem vettem 91-es 9000-eket, mert tisztara szet voltak rohadva, de hat ez szubjektiv tapasztalat :)

Előzmény: lp (4584)
aex Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4590
Ja, egy nemet intezet meg kihozna a nemet autokat az elso= helyekre. Hülyeseg az egesz amugy is: majd biztos barki is ez alapjan fog autot venni.

Vagy hogy igy kerdezzem: a 2. helyezett Megane-t, vagy a 11-edik helyezett C-Mercit valasztanad ugyanannyiert? A ketto= közül melyikre adnak 20 ev rozsdasodas elleni garanciat?

SAAB szerintem is rules, de nem emiatt a bugyuta lista miatt.

PS: "legjelentősebb előrelépést érték el a rozsdavédelemben: Opel Astra..." Yeah, nagy elo=relepes am hat helyet csuszni. Dicserni kell a GM-et, megiscsak o=k fizetik a szamlakat? :)

Előzmény: lp (4584)
Bolas Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4589
VOLVO sakál!
:-)

De azért a Saabokat is szeressük...

Előzmény: BlackStar (4586)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4588
Öööööö....
Most hogy így kérdezed... De asziszem előfordult :))
Előzmény: lp (4587)
lp Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4587
Mikor is?
Előzmény: BlackStar (4586)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4586
SAAB rulez!
(mintha már említettem volna, de azért nem árt leszögezni :)) )
lp Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4585
hízzonhasson=hízhasson

Nem nyelvújítás, elb***ás:)

Előzmény: lp (4584)
lp Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4584
Gondolom már többen olvastátok, de hogy annak is hízzonhasson a mája aki még nem olvasta, íme:

"A Svéd Korrózióvédelmi Kutatóintézet hosszú távú vizsgálatában az autók rozsdásodási hajlamát vizsgálta. Az egyre hosszabbak a garanciaidők, de ennek ellenére továbbra is gond az autók korrodálása.

Összesen húsz, 1994 és 1997 között forgalomba helyezett, népszerű autótípus rozsdásodási hajlamát vizsgálta a svéd intézet. Elsősorban a ponthegesztéses varratok mentén hajlamosak a rozsdásodásra az autók, állapítja meg a jelentés. Ennek az az oka, hogy a varratok mentén meginduló korrózió hosszú ideig nem látható. Összehasonlítva az 1992 és 1994 között gyártott autókat érintő korábbi vizsgálat eredményeivel, javulás érzékelhető a rozsdavédelemben.

Az 1994-ben és az azt követő évben gyártott autók közül az Audi 80 és az Audi A4 érte el a legjobb eredményt a Volvo 850-nel együtt. Az 1996-ban és 1997-ben készült gépkocsik között újra az Audi A4 és a Volvo 800-as sorozatába tartozó autók bizonyultak a legjobbnak, de felzárkózott melléjük az élre a Saab 9000.

Feljegyezték azokat a típusokat is, amelyek a legjelentősebb előrelépést érték el a rozsdavédelemben. Ezek: az Opel Astra, a Volkswagen Golf, a Nissan Primera és a Saab 9000.

A korrózióvédelem hatékonyságát balesetet szenvedett autók karosszéria elemein vizsgálták. Motorházfedeleket, hátsó karosszéria elemeket és küszöböket vágtak ki a roncsokból, amelyeken rozsda után kutattak."

Bolas Creative Commons License 2001.10.23 0 0 4583
Régi szláv(orosz tuti!!) szokás, hogy a 'h' betűvel kezdődő szavakat 'g'-re cserélik.
Hollandia ==> Gollangyia

Ahogy a Monty Python mondaná: "Funny russians.."

Előzmény: lalcus (4580)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4582
De asziszem ráírva griveny van, vagy talán hrivnya...
Mindegy... Micsoda népség...
Előzmény: lalcus (4581)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4581
a hrívnya meg grívnya vagy fordítva
Előzmény: lalcus (4580)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4580
pedig a hotelre (panzióra) ahol megszálltunk, az volt írva: gotel
:-)
Előzmény: BlackStar (4579)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4579
Hihetetlen... Aszittem ilyen csak Moldvában van, de úgylátszik, az ukrán szivilizésön alulmúlja azt is... Meg se látszik rajtuk a skandinávc keveredés... :((
Vazz, a BMEn vagy kitéver egy vasúti térkép, olyan 96-ról.
Én csak azt nem értem rajta, hogy mi lehet az a Beregovó. Mert ilyen név a szovjet térképeken nemrég még volt, mert ez Beregszász orosz neve.
De hogy hogy kerüól a térképre, azt nem tudom, mert Beregszász 'mai' neve Berehove... Szóval a térképészeknél még működnek a régi kommunista ösztönök... Szégyen :((
Előzmény: lalcus (4578)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4578
Az út célja: Illyés Közalapítvány (A határon túli magyarságért) pénteken kárpátaljai alkuratóriumi ülés volt Ungváron. A szombat az helyszinelés volt: Técsőn a református iskolát néztük meg, mire fordították a támogatásokat (szinte az ukrán államtól függettlen közép és általános iskolákat hoztak létre magyaroknak informatika-idegennyelv profillal). (persze átmentünk Munkácson és Huszton is, Beregszász a következő útra maradt, pedig lett volna ott is rendezvény: átadták szombat délután a Sinkovics Imre cserkészotthont)Gyertyánligeten pedig három öreg nénit kerestünk meg, akik levelet írtak az Új Ember című újság egy felhívására még a tavasszal, de nem tudták azonnal feladni, mert várták a nyugdíjat, hogy bélyeget tudjanak venni a levélre!!! Egy-egy nylon-szatyornyi vegyes élelmiszer-küldeményt adtunk át nekik. Igencsak megható volt, cserébe kénytelenek voltunk egy marék babot és néhány almát elfogadni.

A határon (már ha beérsz a határterületre, mert a fontoskodó rendőrök feltartanak, avagy a sor miatt több óra várakozással érhetsz csak be - Románia 80-as évek vége feeling) először a határőr pecsétel az utilapidba. Mindenféle meghívó meg egyéb autópapirok is kellenek neki. Ha ezzel megvagy, akkor előrébb húzhatsz a szovjet szépségű és illatú egyenruhás vámoshölgyekhez, ott ki kell tölteni egy vámnyilatkozatot autó-adatok+a nálad levő pénzek+egyéb értékes tárgyakra részletesen kitérve. Ha mákod van akkor magyar nyelvü formanyomtatványt kapsz. Ha nincs szerencséd akkor ukrán nyelvüt. Azt töltsd ki ha tudod. Majd mikor ez megvan, akkor kapsz még egy ukrán formanyomtatványt, amibe megint be kell írni minden autóadatot és kötelezed magad, hogy kihozod az autódat (ha el nem lopják - Látogasson hozzánk, garantáltan otthon érzi magát Ukrajnában!!! Az autóját biztosan viszontlátja!!! ) majd mindezt számítógépen regisztrálják, és utána egy gondos autócsomagtartó leltározás után lepecsételik. Persze semmit sem sietnek el.... visszafelé szintén hasonló történik. Csak a bemenetkor kapott papírokat elveszik. De mivel más határon jöttünk ki, ezért ott is regisztrálni kellett az autót :-( és ott sem siették el a procedúrát.

Előzmény: BlackStar (4576)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4577
Ezt szerintem dörgöl Szenior BlackStar orra alá, mert neki valami kényszerképzete van arról, hogy a SAABok sokat esznek, ilyen 15-20 literekről szokott képzelődni... :))
Előzmény: lalcus (4575)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4576
Talált, Kárpátalja, A Tisza felső folyása.
Csak azért vagyok benne ilyen biztos, mert már voltam ott :))
Északkelet-Magyarország rulez! :))))

A pont is meg volt emlékoszloppal, amit még a monarchia idején emeltek. Ha tud valaki latinul, szívesen belinkkelem az emléktáblát.
Léci! :))

A Saab rendesen ment, nem voltn gond vele. Az utak minősége azért nem a legjobb...enyhén szólva.
A beregszászi határátkelőtől Beregszászig, az a pár km, hát mint első kárpátaljai utam, igencsak mély nyomokat hagyott (korkrétan az ülőfelületemre gondoltam :)) )

A benzin qrva olcsó. A 98-as olmozatlan literje 1,6 hrívnya, ami 80 forint körül van.
Micsoda inflácijó! Amikor én voltam ott, vagy 3x ennyi volt :)))

Minőség passz, mert nem próbáltam ugynis határ elött teletankoltam.
Hát, ha nem 'higítják' fel némi 83-assal, ami ott még símán van, meg hát azok az ukrán rendszámú Ikaruszok sem azért füstölnek olyan szépen, mert légibemutatóra készülnek :))

(a nyáron a Daihatsuba tankoltam, és nem éreztem semmi különbséget, igaz a tank fele még MOL benzin volt.)
Az meg a másik... :)))

A hepehupás út miatt néha-néha az alsó szárnyak leértek, főleg mikor 90-100 körül mentem bele a bukkanóba.
Akkor asziszem mégis tankkal megyek... :))))

A haladással nem volt gond 80-90 -es átlagot símán lehetett menni.
A Volvótalin volt egy bácsi, mint nyugdíjas kamionsofőr, ő hozta ki a vontatót, mesélte, hogy milyen részek vannak ukrajnában: több száz-ezer kilométer hosszú dimbesdombos vidék, az út egyenesen megy át rajtuk. Megy a kamion a póttal, asziszem az 500 lovas Scani, még az 50es években, fel kell gyorsítania, hogy felérjen gond nélkül a hegyre. Igenám, de alul, két domb között van egy átfolyás, amire legfeljebb csak 20-szaz szabad menni... A kátyúkat pedig úgy kezeleik, hogy kitömik homokkal, és vesszőből fonott izét tesznek rá... Ááááááá.... :)))

kb. 400 km-t mentünk Kárpátalján: Záhony-Ungvár-Técső-Rahó-Gyertyánliget-Nagyszöllős-Tiszaújlak.
Ungvár, Nagyszőllős rulez! Munkács, Beregszász nem volt? :)

A Gyertyánligeti kitérő izgalmas volt, mert a hidat elvitte az árvíz, és egy sebtében tákolt fahídon kellett átmenni a folyón (a fénykép előhívás alatt)
Kérjük azt is! :))

A határdologról meg: miért és hova mentetek? Hogyhogy genyáztak? Aszittem ez fél perc, mire átmész, nem?

Előzmény: lalcus (4574)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4575
az átlagfogyasztás 80-90-es átlagnál (kétezres 16 szelepes motor) 7.73 liter/100 km. két teletankolás után mondom: 440km 34 liter benzinnel. Nem rossz, sőt kellemes meglepetés.
Előzmény: lalcus (4574)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4574
Talált, Kárpátalja, A Tisza felső folyása. A Tisza partja, a Román-Ukrán határtól alig egy-két km-re Terebesfejérpatak-nál, ami Aknaszlatina és Rahó között található.
A pont is meg volt emlékoszloppal, amit még a monarchia idején emeltek. Ha tud valaki latinul, szívesen belinkkelem az emléktáblát.
A Saab rendesen ment, nem voltn gond vele. Az utak minősége azért nem a legjobb...enyhén szólva. A benzin qrva olcsó. A 98-as olmozatlan literje 1,6 hrívnya, ami 80 forint körül van. Minőség passz, mert nem próbáltam ugynis határ elött teletankoltam. (a nyáron a Daihatsuba tankoltam, és nem éreztem semmi különbséget, igaz a tank fele még MOL benzin volt.)
A hepehupás út miatt néha-néha az alsó szárnyak leértek, főleg mikor 90-100 körül mentem bele a bukkanóba. A haladással nem volt gond 80-90 -es átlagot símán lehetett menni. kb. 400 km-t mentünk Kárpátalján: Záhony-Ungvár-Técső-Rahó-Gyertyánliget-Nagyszöllős-Tiszaújlak.
A Gyertyánligeti kitérő izgalmas volt, mert a hidat elvitte az árvíz, és egy sebtében tákolt fahídon kellett átmenni a folyón (a fénykép előhívás alatt)
Az egész úton a legnehezebb a határátlépés volt. Hiába volt konzuli meghívónk, az ukrán vámosok kedvesen- de szivattak, egy halom papírt kellett kitöltögetni. oda és vissza is. visszafelé Tiszaújlaknál a baromi nagy sor miatt (a seftelés: teletankkal átjönnek, pár cseppet meghagynak a többit eladják, és a hasznon bevásárolnak a szerencsétlen kárpátaljaiak. az ipar persze nagyban is megy, napi több fordulóban is). Tehát azt füllentettük az ukrán rendőröknem-határőröknek, hogy vengerszkij televigyényie amitől vagyunk. Ezt nyomatékosítandó egy fényképezőgépet akasztottam a nyakamba... KB két óra sorbanállást megspóroltunk, de így is vagy egy órát álltunk a papírok miatt...
ennyi dióhéjben...
Előzmény: BlackStar (4573)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4573
Valahol Kárpátalján...
Télleg Lalcus, hogy vizsgázott a SAAB azokon az 'utakon'?
Előzmény: lp (4572)
lp Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4572
lalcus!

Hol van ez pontosan?

Előzmény: lalcus (4569)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4571
The Georraphical centre of Europe
Ahá! Ez Magyarországon van, a Tisza felső folyásánál, igaz? :))
(mivel tőlünk keletre van, ezért mi nyugateurópaiauk vagyunk :)) )
Előzmény: lalcus (4569)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4570
Szasz Aex!
Nyomunk valamikor egy összeröfit? :)
(de télleg! :) )

Barcsak a 900 lenne olyan jo auto, mint amilyen jo szerelo= a Popovics. Es ez, most az egyszer, nem vicc.
A 900 igenis olyan juó autó! És ha már így, autószerelőkről esik szó, azért említsük meg a lerepíthethetlen ablaktörlőket alkotó szakértőket is :)))

Előzmény: aex (4567)
lalcus Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4569
Íme az autóm, a kékség, amellyel tegnapelött Európa közepénél jártam.
The Georraphical centre of Europe

Bolas Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4568
lp!

Ki gondolta volna, hogy 2 egymást követő napon is látni fogom? 8-)
Parancsot értettem!
Így fogok eljárni!
:-)

Előzmény: lp (4563)
aex Creative Commons License 2001.10.22 0 0 4567
Ma mer szolnam le :)

Az en 20000 km-emben sokkal több minden volt: gatyabarazas megvetel utan (2 fektarcsa, 2 elso= lengescsill, motortarto bak inkl. motorkiszedes, vizpumpa), olajcsere, kormanymu=, komanypalcak, lakatosmunkak meg meg szazezer aprosag (pl. mu=szerfal ki-be, mert nem fujt nyaron eleg hideget, no meg nyekergett valami), megint egy vizpumpa, egyik duda stb.

Egyeb karok orvosolasat (vandalizmus ill. sajat hülyesegem) most nem is emlitem. Most meg el van szakadva az ablakmoso csöve es csöpög az olaj a turbobol (utoljara 93-ban volt cserelve, az auto 86-os). Ugyhogy ki vagyok en, hogy szidjam a 9000-et??

Barcsak a 900 lenne olyan jo auto, mint amilyen jo szerelo= a Popovics. Es ez, most az egyszer, nem vicc.

Előzmény: lp (4564)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4566
LP!
Thx a lehetőséget :))
Asszonka is nagyon odavolt a gépekért (hiába no, ez is fontos szempont :)) ), meg az az E30M40-nevű arc is, aki itt osztja mindig az észt, mint ortodox BMWs is eléggé beleragadt :)) (most persze tagadja az egészet :)) )
SAAB rulez! :))
Előzmény: lp (4564)
lp Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4565
Baas!

Küldtem neked egy emilt. Less bele!

Csak egy kis illusztráció:

lp Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4564
Jó volt a kiállítás. Volt néhány érdekes autó, annak ellenére, hogy nem mind volt Saab:))) De nekem azért főleg a Saabok! BlackStar BMW-s ismerőse sem igen akart kiszállni a 95 Aeroból:)

Baas!

Most kell az neked, hogy Aex majd rögtön leszólja a 9000-t?:)
Egyébként nem túl hosszú a lista. Előveszem legjobb emlékezetem (meg a papírokat)
Lássuk:
- gyújtáspanel,
- féltengely gumiharang,
- rendszámtábla megvilágító lámpa,
- 180-ezres (nagy)revízió - ez azért komplett volt: minden olaj, minden szűrő, gyertya, stb...
- első fötengelyszimering,
- kipufogó tartó gumik,
- ékszíj, feszítő és 2 db görgő,
- belső hőmérséklet-érzékelő (nem volt rossz, csak kicsit hangos volt benne a ventillátor)

Ez durván 20000 km rövid története.

Ja és tegnap óta nem kapcsol be a légkondi kompresszor - ezt úgy csinálná, hogy az ékszíj által állandóan hajtott tárcsára egy elektromágnes "ráhúzza" a kompresszor tengelyét. Na ez a mágnes nem húz be. És valami nyikorgó hangot is hallok az ékszíj környékéről, de csak meleg motornál.

Előzmény: baas (4545)
lp Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4563
Bolas!

Ne figyelmesebben közlekedj, hanem vigyél magaddal fényképezőgépet:)

Vagyis ne ezért közlekedj figyelmesebben.

Előzmény: Bolas (4558)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4562
Hammer:
Két hete irattam át az enyémet. 34e-t fizettem ügyintézéssel. Régebben a HB irodában láttam egy olyan kiirást, hogy elintézik az átírás felár nélkül, ha náluk kötöd a kötelezőt. Ez a zuglói irodában volt kifüggesztve a Bosnyák téren.
Üdv
Előzmény: Hammer (4555)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.21 0 0 4561
Kulka:
Nekem is ilyen van,93-as csak CS
Előzmény: kulka (4559)
bUddy Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4560
Hé emberek!
Most jövök a zatókiállításról, és teljesen meg vagyok döbbenve. A két kiállított csoda módfelett gyönyörű, de hogy kerülhettek szegények közös légtérbe azzal a két cicás buzukival???

Annak viszont örülök, hogy - mint azt BlackStar kolléga már említette - többen nézik a Saabokat, sőt, a szviftek inkább apró mosolyt csalnak a látogatók arcára, és ezt nem a különleges esztétikai élmény okozza...

kulka Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4559
Üdv mindenkinek. Én egy 1993-as (lapos orrú) 9000CSE boldog tulajdonosa vagyok. Örömmel látom, hogy kis hazánkban ilyen sokan kedvelik ezt a rendkívüli márkát.
Bolas Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4558
Ti azt hiszitek hogy hülyéskedem..
MA ismét láttam az ominózus 9.5-öt!
Hajnali fél 10 körül a János kórháznál jött velem szembe!
Majdnem karamboloztam is hogyleolvassam a rendszámát, de mivel péntek reggel 3/4 7 óta fent voltam nem bírtam megjegyezni. talán valami HRZ vagy HNR vagy ezen bármelyikek kombinációja.. A számokat sajnos végképp nem bírtam észben tartani..

Bolas, aki most már figyelmeseben fog közlekedni a továbbiakban

korzo Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4557
Ja-Ja. De előtte célszerű lefénymásolni az adás-vételit mert (nekem legalábbis) bent tartották a rendőrségen az eredetit. (bár ennek 3 éve, és az még a régi rendszer volt)
Előzmény: topik (4556)
topik Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4556
Az atirashoz vinned kell: forgalmit, biztositasrol kotvenyt, torzskonyvet, eredetvizsgalatrol papirost (gepjarmukisero lap a neve talan), adasveteli szerzodest, szemelyi igazolvanyt.
Előzmény: Hammer (4555)
Hammer Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4555
Thx. A kotelezo f.b.-t az átírás elott, vagy utan kell/lehet kotni? (bocs a lamer kerdesekert, ez az elso sajat verdám :-)
Előzmény: topik (4553)
B.Péter Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4554
baas:
A régi autóm: Mitsu Galant 90-s 1,8-as
A 9000-el pedig nekem semmi gubancom nincs eddig 2e km-t raktam bele eddig, igaz csak autópálya, fogyasztása: 8körül.
Klima nélkül :)))))))))
Előzmény: baas (4545)
topik Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4553
En a hivatalos lakhelyem szerinti onkormanyzatnal kellett atirassam (1 honappal ezelott). 15 perc volt osszesen, ebben benne volt a kiugras a postara illetekbelyegert is. Mire visszaertem mar megvolt az uj forgalmi. Ez a szazhalombattai onkormanyzat, magam is meglepodtem, hogy milyen olajozottan ment minden. Raadasul baratsagosak is voltak. Szerintem csak akkor kaphatsz parkolasi engedelyt, ha a bejelentett lakcimed is ott van.
Előzmény: Hammer (4552)
Hammer Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4552
18.

Meg tudja mondani valaki, hogy az átírást megcsináltathatom akárhol, vagy csak az állandó lakhelyemen (vidéken)? Parkolási engedélyhez kellene, hogy a keruletben legyen bejelentve (itt fizessem a sulyadót), a felelossegbiztositas dijaban minimalis az elteres.

Tud valaki olyan céget, amely elvégzi az átírást?(sorbanállásellenes vagyok :-)

Hammer

Előzmény: topik (4548)
gyand Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4551
RTL Klub, Automania : Vago Istvan es az o kedvenc SAAB-ja. Most.
topik Creative Commons License 2001.10.20 0 0 4550
Koszi! Mar arra is gondoltam, hogy beulok a csomagterbe es megkerek valakit, hogy kanyarogjon a kocsival. Neha ugy tunik, hogy a csomagterbol jon a zaj.
Előzmény: korzo (4549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!