Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4689
Pedig egy óvatlan betérdelés, és el is szakad. És még csak szőke sem kell hozzá, elég ha kitakarítod:( Nekem már kb. 3X elszakadt a bal, 2X a jobb ülésben - 900-as - már nem is csináltattam meg) A csatlakozót szétrúgni nem nagyon lehet, mert előről férsz csak hozzá, legalábbis én úgy tapasztaltam.
Előzmény: BlackStar (4688)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4688
Háááát... mongyuk én nem nagyon hiszem, hogy azt csak úgy széjjeltérdeli vammi muff... Én annál fogva cibáltam ki a porszerű szivacs közül a lapot... :)))
Előzmény: Törölt nick (4687)
h i r d e t é s
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4687
vagy pedig a fütöszálat széttérdelte egy szöke, vagy egy gyermek...
Előzmény: BlackStar (4686)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4686
El kell, hogy szomorítsalak...
Amit én szedtem széjjel, abban szét volt porladva a fólia körül a szivacs elég szépen széjjelproladt, tehát sajna nem tudok sokat a fellfüggresztéséről... Annyit azért igen, hogy vagy az ülésérzékelő kapcsolója nem jó, vagy pedig egyszerűen széjjel van rúgva a csatlakozó, ahol a tápot kapja, ez lehetséges, ha hátulra nagylábú ember ült :))
Előzmény: Törölt nick (4685)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4685
Nippon!

Ülésfűtés témakör: pár ezer pénzt kóstál. Hogy miként kell bekötni... szerintem szerelő... de Black már szedett szét ülést, ő tudna mesélni, hogy hogyan épül fel, és abból talán ki lehet indulni. Nomeg az irodalom, ugye...

A kartonlap egy igen rossz poén volt :)

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4684
NRH2 is rul'z!

és hogy Black barátunk is idézzem...
SAABRULEZ! :)

Előzmény: korzo (4683)
korzo Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4683
Apropó magyar klíma.
Én személy szerint lemondtam a téli gumiról :-(, egy jófajta nyári esőgumi (Nokian NRH2), oszt' azzal egész évben. Az elmúlt 4 évben összesen nem esett le 15 centi hó :-((((, a latyakkal meg ez is elbánik. (Na jó, jégen közelébe sincs a téliguminak, de egy kis izgalom úgyis kell az életbe :-))
Előzmény: aex (4682)
aex Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4682
Nekem Semperit van, sokat nem tudok mondani rola - teli gumi, oszt annyi. Sajna eleg zajos, de a (Bridgestone Turanza) nyarihoz kepest biztos minden az :)

Az arhoz nem ertek. De azert megkerdeznem helyedben a Popovicsot, nincs-e veletlenül hasznalt teligumija - biztos olcsobb. 15eves autora vadiujakat rakni szvsz kidobott penz, fökent a Mo.-i klimaban.

Előzmény: Hammer (4679)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4681
Ja, és van téligumis tokip is ;-))
Előzmény: Hammer (4679)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4680
Így elegánsabb:

Van egy autoapolos topik, meg van egy olajos topik is. Meg van egy olyan topik is, aki ilyen tanacsokat ad :-)))

:-)))))

Előzmény: topik (4668)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4679
-téligumi nem OK várom az igazit :)

Tegnap az osanban láttam akciós Semperitet 15-17 kHUF-ert. Vélemény?

Előzmény: baas (4669)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4678
'regelt!

jaja, rúgónyújtás rulez! Szikinél a kettő együtt volt nem tudom mennyi... talán 12e... de azóta nálam is tuti az ótó :)

Előzmény: lalcus (4677)
lalcus Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4677
lehet, hogy igazad van, a rugókat a jövő héten megnézetem Popoviccsal. úgyis kell mennem hozzá olaj és vezérműszíj-cserére.
Előzmény: nippon (4676)
nippon Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4676
helló Lalcus!
Ha leér a hátulja akkor nem kéne megnézni a rugókat? Hátha ki vannak lágyulva? Bocs ha okoskodásnak tűnik én is hallottam valakitől!

Az ülés fűtésre nem reagálna valaki?! Help!
LG

Előzmény: lalcus (4671)
lp Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4675
Aex!
Mondtam, hogy ne olvasd el:) Még ha mindenben igazad lenne...
A rossz hír pedig az, hogy az alvázas konstrukciók biztonság szempontjából sokkal rosszabbak, mint az önhordók. Lásd terepjárók töréstesztje!
Előzmény: aex (4664)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4674
itt vagyok Pesten, és holnap ismételten indulok Erdélybe!!!
Erdély, SAABbal: Rulez!
Mindkettő egyenként is rulez!! :))
Előzmény: lalcus (4673)
lalcus Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4673
hülyén írtam a végét:
itt vagyok Pesten, és holnap ismételten indulok Erdélybe!!!
Előzmény: lalcus (4672)
lalcus Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4672

bocs, elrontottam, lemaradt a macskaköröm, mégegyszer próbálkozom:

A hétvégi kaland Erdély: Budapest-Székelyudvarhely, no meg vissza. Csavargásokkal meg kitérőkkel összesen több, mint 1600 km.
A kékség bírta a strapát. Odafele kicsit nehéz volt, mert az autó meg volt pakolva tisztességesen, öten mentünk. A hátsó sárvédőgumik a nagyobb kanyarokban leértek a földre....(krrrr-krrrr) Magyarországon nem is volt nagyobb gond, ellenben a határon áttérve a hitványabb útfelület miatt erőteljesen lassítanom kellett, illetve a kanyartechnikám is finomodott. Nem is mertem teletankolni, csak félig, így szinte 25 kilóval könnyebb volt a hátsó rész. (benzinár: 160 Ft/liter a noname és a Shell, OMW meg egyéb kutaknál, míg a a MOL kútnál 175Ft/liter, 15 forint a különbség: a magyarországi túristák tartják el a romániai MOL-t, mert helybéli ott nem vásárol.), Nagyvárad-Bánffyhunyad (100km) között határozottan jó út volt. De onnan Kolozsvárig (50km) kínszenvedés. (állítólag ellopták az alapanyagot, még most is pereskedik egy olasz cég) Nagyon lassan, 50-60 körüli tempóban tudtam autózni. Kolozsváron megkönnyebbült az autó, mível egy utassal és sok csomaggal kevesebb lett. Innen (100km)csak javult a burkolat minősége, 80-as környékén lehetett haladni. Marosvásárhelyen és Marosvásárhelytől Balavásárig szintén szörnyű állapotok fogadtak. (30 km) A városban a bevezető uton most kezdték felszedni a kockaköveket, amiket még a magyarok tettek le a bécsi döntés után. A kerülő uton pedig csak lyukak vannak. Visszafele el is határoztuk, hogy 15km-t rövidítünk az Ákosfalva-Nyárádtő rossz úttal. egy átlagos kép, átlagon aluli lyukkal!!!! ennél sokkal mélyebbek és naggyobbak vannak:


Balavásártól Udvarhelyig (90km) nem volt nagyobb gond, avagy már megszoktuk a rossz utat. A 70-80-as (néha 90) sebességnél az egész út során a fogyasztás 8 liter alatt volt (7.7)!!!
Több helyen megbámulták a kékségemet, egyetlen saabossal találkoztam Kolozsváron, egy magyar rendszámú 9000-sel.
Holnap este indulok visszafele, még készítek hasonló képeket :-((((

lalcus Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4671
Hahó ismét!
A hétvégi kaland Erdély: Budapest-Székelyudvarhely, no meg vissza. Csavargásokkal meg kitérőkkel összesen több, mint 1600 km.
A kékség bírta a strapát. Odafele kicsit nehéz volt, mert az autó meg volt pakolva tisztességesen, öten mentünk. A hátsó sárvédőgumik a nagyobb kanyarokban leértek a földre....(krrrr-krrrr) Magyarországon nem is volt nagyobb gond, ellenben a határon áttérve a hitványabb útfelület miatt erőteljesen lassítanom kellett, illetve a kanyartechnikám is finomodott. Nem is mertem teletankolni, csak félig, így szinte 25 kilóval könnyebb volt a hátsó rész. (benzinár: 160 Ft/liter a noname és a Shell, OMW meg egyéb kutaknál, míg a a MOL kútnál 175Ft/liter, 15 forint a különbség: a magyarországi túristák tartják el a romániai MOL-t, mert helybéli ott nem vásárol.), Nagyvárad-Bánffyhunyad (100km) között határozottan jó út volt. De onnan Kolozsvárig (50km) kínszenvedés. (állítólag ellopták az alapanyagot, még most is pereskedik egy olasz cég) Nagyon lassan, 50-60 körüli tempóban tudtam autózni. Kolozsváron megkönnyebbült az autó, mível egy utassal és sok csomaggal kevesebb lett. Innen (100km)csak javult a burkolat minősége, 80-as környékén lehetett haladni. Marosvásárhelyen és Marosvásárhelytől Balavásárig szintén szörnyű állapotok fogadtak. (30 km) A városban a bevezető uton most kezdték felszedni a kockaköveket, amiket még a magyarok tettek le a bécsi döntés után. A kerülő uton pedig csak lyukak vannak. Visszafele el is határoztuk, hogy 15km-t rövidítünk az Ákosfalva-Nyárádtő rossz úttal. egy átlagos kép, átlagon aluli lyukkal!!!! ennél sokkal mélyebbek és naggyobbak vannak:
MiSaab Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4670
nem szenvedek identitászavarba ,hanem csak a reflex működik ....
baas Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4669
-fagyálló OK
-fűtés OK
-olaj OK 10W-40 Valvoline +Prolong :D
-akku CATerpillar :)))
-ülésfűtés nem OK :( megjavit!!
-gumikéderekhez van glicerynes stiftem :DDD
-téligumi nem OK várom az igazit :)

kihagytam valamit???

topik Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4668
Van egy autoapolos topik, meg van egy olajos topik is. Meg van egy olyan topik is, aki ilyen tanacsokat ad :-)))
Előzmény: Hammer (4666)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4667
Höhh!

Keréknyomás témakör... Ha lehajtod a napellenzőt, nincs ott egy matricán? egyébként elől 2.0 hátul 2.1

Előzmény: Hammer (4666)
Hammer Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4666
>>futes baromira tud hianyozni telen

nekem már most hiányzik :-(((( de már nem sokáig.

>>ajtok, csomagter-ajto koruli gumiszigeteleseket ajanlatos leapolni,

mit érdemes rákenni?

Más.
Még én is új vagyok, és lenne pár alapvető kérdésem:
Mennyi és milyen olaj kell egy 1983-as Turboba?
Milyen nyomásra kell fújni a kerekeket (alap terhelésnél)?

Előzmény: lore (4663)
aex Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4665
Nem csoda, hogy annyi autot eladnak Polarek: A fullos 9-5 annyiba kerül mint egy fapados 3-as BMW vagy C-merci. Az meg nem ujdonsag, hogy Mo.-n gazdagek is szarragoak es felnek (van is mito=l!)

Persze, az uj 9-5-ösöket a Suzuki (Opel, többi GM marka) vevo=i szubvencionaljak, a hasznaltat meg az elso= tulaj - a fent emlitett ellenpeldak ugyanis tartjak az erteküket.

A Polar meg inkabb döntse el, mi is akar lenni a SAAB Mo.-n: premiumkategoria vagy "mas, mint a többiek." - never mind, ugyis eldönti helyettük a GM.

Bakker, mito=l lenne a SAAB premiumauto?? A Volvot mindenki körberöhögne, ha ezzel jönne - pedig *sokkal inkabb* az.

Előzmény: lp (4650)
aex Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4664
lore: Akkor most te vagy a Marquis de Saab :)

BTW, hogy megy a Grand Marquis? En csak a tesojat, a Crown Vic-et ismerem, azt is csak a hatso ülesro=l (nem a rendo=rauto-valtozatra gondoltam, hanem a sargara ;). Azt tudtad, hogy "alapjaban veve" ugyanaz a 4.6-os V8-as van a Mustang-ben is? (alapjaban veve- vegül is annyi közük lehet egymashoz, mint egy Aeronak az Eklund bacsi verdajahoz :)

Ha mar biztonsag: Passziv teren szerintem az uj autodnak sem kell nagyon elbujnia a SAAB es Volvo mellett, hisz alvazas konstrukcio (body - on - frame).

Előzmény: lore (4663)
lore Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4663
És a társaik alatt kiket értesz ?

Lassuk csak:
-milyen allapotban van az akku? A teli fagyokban is meg fogja pergetni az oninditot?
-hutofolyadek fagyaspontja? Egesz evben megfelelo aranyban volt a fagyallo es a viz utantoltve, vagy nem is kellett?
-ablakmosoba teli lotty?
-teli gumi? Amiota van teligumim, istenitem!
-ajtok, csomagter-ajto koruli gumi-szigeteleseket ajanlatos leapolni, igy a nagy fagyokban nem fognak osszeragadni, nem fogod letepni oket.
-olaj? Nem fordulhatott elo, hogy vmi mekkmester a nyaron 15-30-as botonddal toltotte fel? Szal adjuk meg a kivant viszkozitasu olajat a motornak. A valtoba gondolom nem lehet elkefelni az olajat, bar ha Abdullah motorolajjal tolti fel :-)

+mukodjon minden, aminek mukodnie kell, pl.a futes baromira tud hianyozni telen :-)

Egybe megyek haza, csak csunyabban :-))) Amugy gyogyulok, penteken jon a nejem, addig kene valami emberi format nyujtani...

Ja, vettem tegnap egy 4.6 literes V8-as Mercury Grand Marquis-t. Nekem nem kell mondani a viggen utan, hogy turbo rulez, de azert egy ilyen V8-as batarnak is van feelingje :-)))

lore

Előzmény: MiSaab (4655)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4662
Öööö...
Mélcím, az a saab900@dpg.hu
A tellám fenn van a klubhonlapon, de most szerízben van, mert legyógyítottam róla az antennát (többek között :) ), de szerintem mélben megbeszélhetjük :)
Előzmény: nippon (4660)
nippon Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4661
Hali!

Az ülésfűtéssel kapcsolatban: Valahol olvastam, hogy lehet felújítani, tesztelni, ellenőrizni házilag?! Tudnátok segíteni. A vezető oldali ülésen találtam valamit derék tájékán, de, hogy működik-e? Csak ott kell lennie vagy a fenék részen is? Mindkét első ülésben? Hová hogy kell bekötni? Valaki tud olcsón fűtés csapot? Az ennyim ereszt! A kartont komolyan gondoljátok előre? Én azt hittem végre a SAAB-nál nem kell ilyesmivel foglalkozni:-(
LG

Előzmény: lp (4658)
nippon Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4660
Köszi BlackStar!
Hová vigyem? Telefonszám stb.
LG
Előzmény: BlackStar (4639)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!