Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4708
Viszont barmelyik villanyoszlopot kidontom vele :-)))

Amugy nem jar mindenki ekkora kocsival, ez itt is nagynak szamit. Nagyon sok japan auto van, ill. europaias amerikai. Ha megallok ezzel a parkoloban, akkor nagyon keves ekkora autot latok (par Caddy meg a batar SUV-ok).

A viggent forgalmazzak meg itt, de szerintem abba nem rakjak bele a 250 loeroset, szal a 93 2.3T melle 230-at kell irnod! :-)

Előzmény: BlackStar (4707)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4707
A passziv biztonsag szerintem a 2 tonna es az 5 meter miatt jo :-)
Node abban a köüzegben, ahol *mindenki* ekkora ótóval jár...? .)))q
Előzmény: lore (4703)
h i r d e t é s
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4706
sokszor, sok topikban veded a saabokat, idonkent tablazatokkal igazolva azok verboseget. De megfigyeltem, hogy altalaban 99-es tablazatot szursz be, ahol meg a nagynyomasu 2.3-as 'csak' 225 loeros. Hat hogy lehet ekkorat hibazni, oregem?! Ot loero az ot loero! :-)))
Hátelőszöris, a Japóvagypifketopikba linkelt táblázatomat csak a turbók miatt tettem be egy, kettő, 2001-ban a 2.3Turbó 250 lovas... húsz lóerő az húsz lóerő!! :))

BTW mi ez a duma, hogy az ujabb saabok mar kevesbe GM-esek, mint a 90-es evek elejen? Ez komoly? A Viggen is "svedebb", mint egy NG900-as?
Komolyabb ám! az NG sok alkatrésze 1:1 Opel, manapság meg (az éppen a különlegességére hajazó) vezetőség (Peter Augustsson, aki = svéd :) ) még az ESPt is vagy fél évig fejlesztgette, amíg beletette az autóiba... :))
Saab rulez! Kis szerencsével lehet egyszer olyan különleges is a többi autó között, mint a régi időkben!! :))
...De ehhez ki kell rúgni azt az EntoniLót, és valami szakértt formatervezőt tenni a helyére.... é'tted... :))))

Előzmény: lore (4704)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4705
Köszi, de még nem ért ide! Láttom korán kelő vagy, vagy inkább későn fekvő?!
Egyik se: sohasem fekvő... :))
Aszongyák néha lekicsinylően, hoy ááá, az ördög nem alszik, de garantálhatom, hogy ez nem én vagyok :)) (az ördög nem Saab-fan, ez elég érv, igaz? :))) )
Előzmény: nippon (4699)
lore Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4704
Blaxta,
sokszor, sok topikban veded a saabokat, idonkent tablazatokkal igazolva azok verboseget. De megfigyeltem, hogy altalaban 99-es tablazatot szursz be, ahol meg a nagynyomasu 2.3-as 'csak' 225 loeros. Hat hogy lehet ekkorat hibazni, oregem?! Ot loero az ot loero! :-)))
BTW mi ez a duma, hogy az ujabb saabok mar kevesbe GM-esek, mint a 90-es evek elejen? Ez komoly? A Viggen is "svedebb", mint egy NG900-as?

lore

lore Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4703
Hogy megy? Megyeget, de nem az a gyorsulobajnok, 190LE es 350+nm, ugyhogy gumifust barmikor, de a tomege es az automata azert erzodik. A futomuve a viggen utan egy cseppet ijeszto, igaz nem razza le a vesemet, de a kanyarokban imbolyog mint egy hajo.
A passziv biztonsag szerintem a 2 tonna es az 5 meter miatt jo :-)
Előzmény: aex (4664)
lp Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4702
nippon!

Az 1400-as hozzászólások környékén volt téma az ülésfűtés, nézz vissza. Ha jól emlékszem 8000 Ft/db áron csináltattam meg a Szikinél tavaly vagy tavaly előtt. De lehet, hogy rosszul emlékszem.

Előzmény: nippon (4697)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4701
egyébként én asszem Popovicstól kérdeztem meg, hogy mit és hogyan, merre, miért, mennyiért, és ollan 5e-t mondott. De hogy párban, vagy külön-külön, na erre nem emléxem.
De ha jobban beleogndol az ember, 10e HUF nem is olyan drága arra, hoyg reggelente ne fagyaszd le a hátsód, meg egyéb nemes szerveket...
Előzmény: Törölt nick (4700)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4700
'reggelt!

hát semmi konkrétra nem gondoltam. Csak gondolom, mindenröl van könyv, erröl is szólnia kellene valaminek...

Mondjuk "Az ülésfütés szerelése" címmel :))))

Előzmény: nippon (4697)
nippon Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4699
Hali BlackStar!
Köszi, de még nem ért ide! Láttom korán kelő vagy, vagy inkább későn fekvő?!
LG
Előzmény: BlackStar (4698)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4698
Nippon! Mél ment! :)
Előzmény: nippon (4697)
nippon Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4697
Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólást és a tanácsokat ülésfűtéssel kapcsolatban!
Thom: Milyen szakirodalomra stb., gondoltál?
LP: hol hogyan és mennyiért csináltatad meg?

No és hogy ellenőrzöm, hogy műkszik vagy sem? Valamint csak a háttámlában kell lennie a fűtőszálnak vagy alul az ülésben is?
A vezetékek nekem is kellően elvannak rejte a jobb elsőnél csak a csatlakozót találtam meg a balnál van valami fűtőszál de...
LG

lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4696
Mert azért csodák nincsenek...
Előzmény: Piri (4695)
Piri Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4695
Nem kopik mér kopna?? Ez nyári gumi ami télen száraz vagy vizes úton jó
Előzmény: lp (4693)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4694
az ülésemen full hátul alul megy a szép fekete drót, a kettő összeillesztése, és cxsatlakozása ott van, alig az ülés háttámlájának háta mellett
Az enyémen ez a madzag már elég jól el van rejtve.
Előzmény: BlackStar (4692)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4693
És nem kopik ezért túlságosan nyáron? Mert egy igazi téli gumit egy nyár alatt el lehet koptatni.
Előzmény: Piri (4691)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4692
Pedig egy óvatlan betérdelés, és el is szakad.
Hmm, hümm... Mingyá megnézem az ülésemet... :))

A csatlakozót szétrúgni nem nagyon lehet, mert előről férsz csak hozzá, legalábbis én úgy tapasztaltam.
Nemá... az ülésemen full hátul alul megy a szép fekete drót, a kettő összeillesztése, és cxsatlakozása ott van, alig az ülés háttámlájának háta mellett... Még van is mihez rúgni... Lehet, hogy azért cserélték ki... :)))))

Előzmény: lp (4689)
Piri Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4691
A NOKIAN gyár prospektusában benne van hogy a NRH2
7 C fok alatt is használható száraz úton olyan gumikeverékkel gyártják tehát kvázi all season!!!!!!!!! HAvas úton nem de száraz hidegben nem keményedik fel és nem kezd el csúszkálni...
Előzmény: korzo (4683)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4690
A baj csak az, hogy a téli gumi nem csak a hó miatt kell, hanem mert a lágyabb gumikeverék miatt száraz hideg időben is sokkal jobb tapadást ad, mint a keményebb nyárigumi. Ökölszabály szerint, ha az átlaghőmérséklet 7°C alá esik, akkor már a nyári gumik kezdik elveszteni tapadásukat. Egyébként személyes tapasztalatom ugyan ez, az első telemet a 900-al egy Nokia NRH-val autóztam végig, és bizony még száraz úton is egyszer-kétszer megizzadtam. (Nemhogy amikor leesett az első 2 cm hó) Amikor megvettem a télit rájöttem, hogy teljesen igazak a hírek. Száraz úton is ég és föld a különbség! Nem szabad sajnálni rá a pénzt! Olcsóbb, mint a karosszériamunka:)
Előzmény: korzo (4683)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4689
Pedig egy óvatlan betérdelés, és el is szakad. És még csak szőke sem kell hozzá, elég ha kitakarítod:( Nekem már kb. 3X elszakadt a bal, 2X a jobb ülésben - 900-as - már nem is csináltattam meg) A csatlakozót szétrúgni nem nagyon lehet, mert előről férsz csak hozzá, legalábbis én úgy tapasztaltam.
Előzmény: BlackStar (4688)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4688
Háááát... mongyuk én nem nagyon hiszem, hogy azt csak úgy széjjeltérdeli vammi muff... Én annál fogva cibáltam ki a porszerű szivacs közül a lapot... :)))
Előzmény: Törölt nick (4687)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4687
vagy pedig a fütöszálat széttérdelte egy szöke, vagy egy gyermek...
Előzmény: BlackStar (4686)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4686
El kell, hogy szomorítsalak...
Amit én szedtem széjjel, abban szét volt porladva a fólia körül a szivacs elég szépen széjjelproladt, tehát sajna nem tudok sokat a fellfüggresztéséről... Annyit azért igen, hogy vagy az ülésérzékelő kapcsolója nem jó, vagy pedig egyszerűen széjjel van rúgva a csatlakozó, ahol a tápot kapja, ez lehetséges, ha hátulra nagylábú ember ült :))
Előzmény: Törölt nick (4685)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4685
Nippon!

Ülésfűtés témakör: pár ezer pénzt kóstál. Hogy miként kell bekötni... szerintem szerelő... de Black már szedett szét ülést, ő tudna mesélni, hogy hogyan épül fel, és abból talán ki lehet indulni. Nomeg az irodalom, ugye...

A kartonlap egy igen rossz poén volt :)

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4684
NRH2 is rul'z!

és hogy Black barátunk is idézzem...
SAABRULEZ! :)

Előzmény: korzo (4683)
korzo Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4683
Apropó magyar klíma.
Én személy szerint lemondtam a téli gumiról :-(, egy jófajta nyári esőgumi (Nokian NRH2), oszt' azzal egész évben. Az elmúlt 4 évben összesen nem esett le 15 centi hó :-((((, a latyakkal meg ez is elbánik. (Na jó, jégen közelébe sincs a téliguminak, de egy kis izgalom úgyis kell az életbe :-))
Előzmény: aex (4682)
aex Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4682
Nekem Semperit van, sokat nem tudok mondani rola - teli gumi, oszt annyi. Sajna eleg zajos, de a (Bridgestone Turanza) nyarihoz kepest biztos minden az :)

Az arhoz nem ertek. De azert megkerdeznem helyedben a Popovicsot, nincs-e veletlenül hasznalt teligumija - biztos olcsobb. 15eves autora vadiujakat rakni szvsz kidobott penz, fökent a Mo.-i klimaban.

Előzmény: Hammer (4679)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4681
Ja, és van téligumis tokip is ;-))
Előzmény: Hammer (4679)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4680
Így elegánsabb:

Van egy autoapolos topik, meg van egy olajos topik is. Meg van egy olyan topik is, aki ilyen tanacsokat ad :-)))

:-)))))

Előzmény: topik (4668)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4679
-téligumi nem OK várom az igazit :)

Tegnap az osanban láttam akciós Semperitet 15-17 kHUF-ert. Vélemény?

Előzmény: baas (4669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!