Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lp Creative Commons License 2001.11.03 0 0 4720
Tényleg ergonomikus ott elöl a bal első ülésen?
Ilyet kérdezni!!!!!!! Mint édesanyád ölében, sőt! Még az a szerencse, hogy Volvos vagy, másnak ezt biztos nem bocsátanánk meg:)))

De komolyan. Ez úgy van megtervezve, hogy nem oda kell nyúlnod ahol a kapcsoló van, hanem ott van a kapcsoló ahova nyúlsz:) És nem futurisztikus, hanem tökéletes!:)

Előzmény: hal9000 (4718)
lp Creative Commons License 2001.11.03 0 0 4719
titisaab!
Üdvözöllek táborunkban! A 900-nak minden szériája jó, bár számtalan választ fogsz kapni arra, hogy 94 előttit vegyél. Továbbmegyek, mindenféle Saab mindegyik szériája csak jó lehet:) Az infok meg majd jönnek, csak győz olvasni:)
Hallod Blaxta, ha Vári Gyula belép a klubba, nem te leszel ez egyetlen akinek megbocsátjuk ha nem Saabbal jön a talira, hanem a másik gépével...
Előzmény: titisaab (4717)
h i r d e t é s
hal9000 Creative Commons License 2001.11.03 0 0 4718
Na láccik, ennyire tellik itt a saab topicban... :-)
Télleg múltkor ültem egy saab 59049-ben (kilenc az ötödiken), elég futurisztikus a műszerfal, de legalább nem hasonlít semmi másra! Tényleg ergonomikus ott elöl a bal első ülésen?
Előzmény: MiSaab (4716)
titisaab Creative Commons License 2001.11.03 0 0 4717
Helloka. Köszi a gyors választ, és a segítséget. Gyulának 2 perce írtam SMS-t, még nem válaszolt. Szóval árasszatok el szép képekkel és korrekt infókkal. Jó-e a 900-nak a 94-98 közötti szériája? Miben igen, miben nem, melyiket érdemes megvenni, mire figyeljek, hol vegyek...H E L P!!
MiSaab Creative Commons License 2001.11.03 0 0 4716
Hal9k:
Üdv a topicban te pernahajder ! :D

titisaab:
Első lépésnek ajánlani tudjuk a saab900.hu oldalt.
A Vári Gyulának meg üzenjük,hogy a klubban a helye.Már ha tudsz neki üzenni.
A Saabról csak annyit,hogy vmelyik kollegánk elárasztja a topicot látván tanácstalanságodat az ügyben... :) hamarosan.
Képeket meg találsz az oldalunkon is.

titisaab Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4715
Sziasztok!Van-e valaki aki el tudna halmozni Saab infókkal?Még nincs Saab-om a '94-98 közötti 900 széria érdekel.Miért jó? Miért nem? Miért jó ha Saab-om van? Vári Gyula barátom az osztálytársam volt a gimiben.Várok szép képeket is az e-mail címemre. Köszi mindenkinek aki ségít, és élvezetes autókázást.
hal9000 Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4714
Sziasztok Svédacéltársak! Jöttem kicsit cikizni a Saabokat, én terelgettelek benneteket (is) a volvo találkozón, aminek örültem, hogy Ti is ott voltatok!
Meg nehogy már csak Lóri csávó legyen mindig lealázva a Volvo topicban!
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4713
latens kemenyvonalas mitsubushis? :-)
Vigyázzál, Lore, nagon jó úszó vagyok, még egy ilyen benyögés, és már tempózok is oda.... :))
Előzmény: lore (4712)
lore Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4712
En eddig csak garett-rol olvastam a viggen vonatkozasaban. Lehet, hogy talaltal egy hozzad hasonlo sved saab fanatikust, aki latens kemenyvonalas mitsubushis? :-)
Előzmény: BlackStar (4711)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4711
Nafigyumá... Itt a lista, amiben csak 225 lovas a Viggen :))

Bilmodell Ĺrsmodell Motortyp Effekt Turbo
900 94-98 B204L 185 hk T25M
9-3 98.5-99 B204E 154 hk T25M
9-3 98.5-99 B204L 185 hk T25M
9-3 99 B204R 200 hk T25M (mod. wastegate dosa)
9-3 (Viggen) 99 B235R 225 hk TD04HL-15T
9-3 00- B205L 185 hk GT17
9-3 (Aero) 00- B205R 205 hk TD04HL-15T
9-3 (Viggen) 00 B235R 230 hk TD04HL-15T
9-5 98- B205E 150 hk GT17
9-5 (Saab trim kit) 98- B205E 190 hk GT17
9-5 98- B235E 170 hk GT17
9-5 (?) 98,5- B308E 200 hk GT15
9-5 (Aero) 00- B235R 230 hk TD04HL-15T

T25M och GT17 är turboaggregat av fabrikat Garrett. TD04 tillverkas av Mitsubishi.

Előzmény: lore (4710)
lore Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4710
Jaja, saabusa.com

A viggenben pedig garett van, a volvokban van micubicsi!

Előzmény: BlackStar (4709)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4709
Viszont barmelyik villanyoszlopot kidontom vele :-)))
Ez már ambició... :))

A viggent forgalmazzak meg itt, de szerintem abba nem rakjak bele a 250 loeroset, szal a 93 2.3T melle 230-at kell irnod! :-)
Még mindig van Viggen? Csak nálunk nincs? Namajd fejberúgom a bandát...
Tudod, egyébként a Viggenben milyen turbó van?
Micubisi!!!! :)))

Előzmény: lore (4708)
lore Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4708
Viszont barmelyik villanyoszlopot kidontom vele :-)))

Amugy nem jar mindenki ekkora kocsival, ez itt is nagynak szamit. Nagyon sok japan auto van, ill. europaias amerikai. Ha megallok ezzel a parkoloban, akkor nagyon keves ekkora autot latok (par Caddy meg a batar SUV-ok).

A viggent forgalmazzak meg itt, de szerintem abba nem rakjak bele a 250 loeroset, szal a 93 2.3T melle 230-at kell irnod! :-)

Előzmény: BlackStar (4707)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4707
A passziv biztonsag szerintem a 2 tonna es az 5 meter miatt jo :-)
Node abban a köüzegben, ahol *mindenki* ekkora ótóval jár...? .)))q
Előzmény: lore (4703)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4706
sokszor, sok topikban veded a saabokat, idonkent tablazatokkal igazolva azok verboseget. De megfigyeltem, hogy altalaban 99-es tablazatot szursz be, ahol meg a nagynyomasu 2.3-as 'csak' 225 loeros. Hat hogy lehet ekkorat hibazni, oregem?! Ot loero az ot loero! :-)))
Hátelőszöris, a Japóvagypifketopikba linkelt táblázatomat csak a turbók miatt tettem be egy, kettő, 2001-ban a 2.3Turbó 250 lovas... húsz lóerő az húsz lóerő!! :))

BTW mi ez a duma, hogy az ujabb saabok mar kevesbe GM-esek, mint a 90-es evek elejen? Ez komoly? A Viggen is "svedebb", mint egy NG900-as?
Komolyabb ám! az NG sok alkatrésze 1:1 Opel, manapság meg (az éppen a különlegességére hajazó) vezetőség (Peter Augustsson, aki = svéd :) ) még az ESPt is vagy fél évig fejlesztgette, amíg beletette az autóiba... :))
Saab rulez! Kis szerencsével lehet egyszer olyan különleges is a többi autó között, mint a régi időkben!! :))
...De ehhez ki kell rúgni azt az EntoniLót, és valami szakértt formatervezőt tenni a helyére.... é'tted... :))))

Előzmény: lore (4704)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4705
Köszi, de még nem ért ide! Láttom korán kelő vagy, vagy inkább későn fekvő?!
Egyik se: sohasem fekvő... :))
Aszongyák néha lekicsinylően, hoy ááá, az ördög nem alszik, de garantálhatom, hogy ez nem én vagyok :)) (az ördög nem Saab-fan, ez elég érv, igaz? :))) )
Előzmény: nippon (4699)
lore Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4704
Blaxta,
sokszor, sok topikban veded a saabokat, idonkent tablazatokkal igazolva azok verboseget. De megfigyeltem, hogy altalaban 99-es tablazatot szursz be, ahol meg a nagynyomasu 2.3-as 'csak' 225 loeros. Hat hogy lehet ekkorat hibazni, oregem?! Ot loero az ot loero! :-)))
BTW mi ez a duma, hogy az ujabb saabok mar kevesbe GM-esek, mint a 90-es evek elejen? Ez komoly? A Viggen is "svedebb", mint egy NG900-as?

lore

lore Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4703
Hogy megy? Megyeget, de nem az a gyorsulobajnok, 190LE es 350+nm, ugyhogy gumifust barmikor, de a tomege es az automata azert erzodik. A futomuve a viggen utan egy cseppet ijeszto, igaz nem razza le a vesemet, de a kanyarokban imbolyog mint egy hajo.
A passziv biztonsag szerintem a 2 tonna es az 5 meter miatt jo :-)
Előzmény: aex (4664)
lp Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4702
nippon!

Az 1400-as hozzászólások környékén volt téma az ülésfűtés, nézz vissza. Ha jól emlékszem 8000 Ft/db áron csináltattam meg a Szikinél tavaly vagy tavaly előtt. De lehet, hogy rosszul emlékszem.

Előzmény: nippon (4697)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4701
egyébként én asszem Popovicstól kérdeztem meg, hogy mit és hogyan, merre, miért, mennyiért, és ollan 5e-t mondott. De hogy párban, vagy külön-külön, na erre nem emléxem.
De ha jobban beleogndol az ember, 10e HUF nem is olyan drága arra, hoyg reggelente ne fagyaszd le a hátsód, meg egyéb nemes szerveket...
Előzmény: Törölt nick (4700)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4700
'reggelt!

hát semmi konkrétra nem gondoltam. Csak gondolom, mindenröl van könyv, erröl is szólnia kellene valaminek...

Mondjuk "Az ülésfütés szerelése" címmel :))))

Előzmény: nippon (4697)
nippon Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4699
Hali BlackStar!
Köszi, de még nem ért ide! Láttom korán kelő vagy, vagy inkább későn fekvő?!
LG
Előzmény: BlackStar (4698)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4698
Nippon! Mél ment! :)
Előzmény: nippon (4697)
nippon Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4697
Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólást és a tanácsokat ülésfűtéssel kapcsolatban!
Thom: Milyen szakirodalomra stb., gondoltál?
LP: hol hogyan és mennyiért csináltatad meg?

No és hogy ellenőrzöm, hogy műkszik vagy sem? Valamint csak a háttámlában kell lennie a fűtőszálnak vagy alul az ülésben is?
A vezetékek nekem is kellően elvannak rejte a jobb elsőnél csak a csatlakozót találtam meg a balnál van valami fűtőszál de...
LG

lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4696
Mert azért csodák nincsenek...
Előzmény: Piri (4695)
Piri Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4695
Nem kopik mér kopna?? Ez nyári gumi ami télen száraz vagy vizes úton jó
Előzmény: lp (4693)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4694
az ülésemen full hátul alul megy a szép fekete drót, a kettő összeillesztése, és cxsatlakozása ott van, alig az ülés háttámlájának háta mellett
Az enyémen ez a madzag már elég jól el van rejtve.
Előzmény: BlackStar (4692)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4693
És nem kopik ezért túlságosan nyáron? Mert egy igazi téli gumit egy nyár alatt el lehet koptatni.
Előzmény: Piri (4691)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4692
Pedig egy óvatlan betérdelés, és el is szakad.
Hmm, hümm... Mingyá megnézem az ülésemet... :))

A csatlakozót szétrúgni nem nagyon lehet, mert előről férsz csak hozzá, legalábbis én úgy tapasztaltam.
Nemá... az ülésemen full hátul alul megy a szép fekete drót, a kettő összeillesztése, és cxsatlakozása ott van, alig az ülés háttámlájának háta mellett... Még van is mihez rúgni... Lehet, hogy azért cserélték ki... :)))))

Előzmény: lp (4689)
Piri Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4691
A NOKIAN gyár prospektusában benne van hogy a NRH2
7 C fok alatt is használható száraz úton olyan gumikeverékkel gyártják tehát kvázi all season!!!!!!!!! HAvas úton nem de száraz hidegben nem keményedik fel és nem kezd el csúszkálni...
Előzmény: korzo (4683)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!