Tényleg ergonomikus ott elöl a bal első ülésen? Ilyet kérdezni!!!!!!! Mint édesanyád ölében, sőt! Még az a szerencse, hogy Volvos vagy, másnak ezt biztos nem bocsátanánk meg:)))
De komolyan. Ez úgy van megtervezve, hogy nem oda kell nyúlnod ahol a kapcsoló van, hanem ott van a kapcsoló ahova nyúlsz:) És nem futurisztikus, hanem tökéletes!:)
titisaab! Üdvözöllek táborunkban! A 900-nak minden szériája jó, bár számtalan választ fogsz kapni arra, hogy 94 előttit vegyél. Továbbmegyek, mindenféle Saab mindegyik szériája csak jó lehet:) Az infok meg majd jönnek, csak győz olvasni:)
Hallod Blaxta, ha Vári Gyula belép a klubba, nem te leszel ez egyetlen akinek megbocsátjuk ha nem Saabbal jön a talira, hanem a másik gépével...
Na láccik, ennyire tellik itt a saab topicban... :-)
Télleg múltkor ültem egy saab 59049-ben (kilenc az ötödiken), elég futurisztikus a műszerfal, de legalább nem hasonlít semmi másra! Tényleg ergonomikus ott elöl a bal első ülésen?
Helloka. Köszi a gyors választ, és a segítséget. Gyulának 2 perce írtam SMS-t, még nem válaszolt. Szóval árasszatok el szép képekkel és korrekt infókkal. Jó-e a 900-nak a 94-98 közötti szériája? Miben igen, miben nem, melyiket érdemes megvenni, mire figyeljek, hol vegyek...H E L P!!
titisaab:
Első lépésnek ajánlani tudjuk a saab900.hu oldalt.
A Vári Gyulának meg üzenjük,hogy a klubban a helye.Már ha tudsz neki üzenni.
A Saabról csak annyit,hogy vmelyik kollegánk elárasztja a topicot látván tanácstalanságodat az ügyben... :) hamarosan.
Képeket meg találsz az oldalunkon is.
Sziasztok!Van-e valaki aki el tudna halmozni Saab infókkal?Még nincs Saab-om a '94-98 közötti 900 széria érdekel.Miért jó? Miért nem? Miért jó ha Saab-om van? Vári Gyula barátom az osztálytársam volt a gimiben.Várok szép képeket is az e-mail címemre. Köszi mindenkinek aki ségít, és élvezetes autókázást.
Sziasztok Svédacéltársak! Jöttem kicsit cikizni a Saabokat, én terelgettelek benneteket (is) a volvo találkozón, aminek örültem, hogy Ti is ott voltatok!
Meg nehogy már csak Lóri csávó legyen mindig lealázva a Volvo topicban!
En eddig csak garett-rol olvastam a viggen vonatkozasaban. Lehet, hogy talaltal egy hozzad hasonlo sved saab fanatikust, aki latens kemenyvonalas mitsubushis? :-)
Viszont barmelyik villanyoszlopot kidontom vele :-))) Ez már ambició... :))
A viggent forgalmazzak meg itt, de szerintem abba nem rakjak bele a 250 loeroset, szal a 93 2.3T melle 230-at kell irnod! :-) Még mindig van Viggen? Csak nálunk nincs? Namajd fejberúgom a bandát...
Tudod, egyébként a Viggenben milyen turbó van?
Micubisi!!!! :)))
Viszont barmelyik villanyoszlopot kidontom vele :-)))
Amugy nem jar mindenki ekkora kocsival, ez itt is nagynak szamit. Nagyon sok japan auto van, ill. europaias amerikai. Ha megallok ezzel a parkoloban, akkor nagyon keves ekkora autot latok (par Caddy meg a batar SUV-ok).
A viggent forgalmazzak meg itt, de szerintem abba nem rakjak bele a 250 loeroset, szal a 93 2.3T melle 230-at kell irnod! :-)
sokszor, sok topikban veded a saabokat, idonkent tablazatokkal igazolva azok verboseget. De megfigyeltem, hogy altalaban 99-es tablazatot szursz be, ahol meg a nagynyomasu 2.3-as 'csak' 225 loeros. Hat hogy lehet ekkorat hibazni, oregem?! Ot loero az ot loero! :-))) Hátelőszöris, a Japóvagypifketopikba linkelt táblázatomat csak a turbók miatt tettem be egy, kettő, 2001-ban a 2.3Turbó 250 lovas... húsz lóerő az húsz lóerő!! :))
BTW mi ez a duma, hogy az ujabb saabok mar kevesbe GM-esek, mint a 90-es evek elejen? Ez komoly? A Viggen is "svedebb", mint egy NG900-as? Komolyabb ám! az NG sok alkatrésze 1:1 Opel, manapság meg (az éppen a különlegességére hajazó) vezetőség (Peter Augustsson, aki = svéd :) ) még az ESPt is vagy fél évig fejlesztgette, amíg beletette az autóiba... :))
Saab rulez! Kis szerencsével lehet egyszer olyan különleges is a többi autó között, mint a régi időkben!! :))
...De ehhez ki kell rúgni azt az EntoniLót, és valami szakértt formatervezőt tenni a helyére.... é'tted... :))))
Köszi, de még nem ért ide! Láttom korán kelő vagy, vagy inkább későn fekvő?! Egyik se: sohasem fekvő... :))
Aszongyák néha lekicsinylően, hoy ááá, az ördög nem alszik, de garantálhatom, hogy ez nem én vagyok :)) (az ördög nem Saab-fan, ez elég érv, igaz? :))) )
Blaxta,
sokszor, sok topikban veded a saabokat, idonkent tablazatokkal igazolva azok verboseget. De megfigyeltem, hogy altalaban 99-es tablazatot szursz be, ahol meg a nagynyomasu 2.3-as 'csak' 225 loeros. Hat hogy lehet ekkorat hibazni, oregem?! Ot loero az ot loero! :-)))
BTW mi ez a duma, hogy az ujabb saabok mar kevesbe GM-esek, mint a 90-es evek elejen? Ez komoly? A Viggen is "svedebb", mint egy NG900-as?
Hogy megy? Megyeget, de nem az a gyorsulobajnok, 190LE es 350+nm, ugyhogy gumifust barmikor, de a tomege es az automata azert erzodik. A futomuve a viggen utan egy cseppet ijeszto, igaz nem razza le a vesemet, de a kanyarokban imbolyog mint egy hajo.
A passziv biztonsag szerintem a 2 tonna es az 5 meter miatt jo :-)
Az 1400-as hozzászólások környékén volt téma az ülésfűtés, nézz vissza. Ha jól emlékszem 8000 Ft/db áron csináltattam meg a Szikinél tavaly vagy tavaly előtt. De lehet, hogy rosszul emlékszem.
egyébként én asszem Popovicstól kérdeztem meg, hogy mit és hogyan, merre, miért, mennyiért, és ollan 5e-t mondott. De hogy párban, vagy külön-külön, na erre nem emléxem.
De ha jobban beleogndol az ember, 10e HUF nem is olyan drága arra, hoyg reggelente ne fagyaszd le a hátsód, meg egyéb nemes szerveket...
Köszönöm a hozzászólást és a tanácsokat ülésfűtéssel kapcsolatban!
Thom: Milyen szakirodalomra stb., gondoltál?
LP: hol hogyan és mennyiért csináltatad meg?
No és hogy ellenőrzöm, hogy műkszik vagy sem? Valamint csak a háttámlában kell lennie a fűtőszálnak vagy alul az ülésben is?
A vezetékek nekem is kellően elvannak rejte a jobb elsőnél csak a csatlakozót találtam meg a balnál van valami fűtőszál de...
LG
az ülésemen full hátul alul megy a szép fekete drót, a kettő összeillesztése, és cxsatlakozása ott van, alig az ülés háttámlájának háta mellett Az enyémen ez a madzag már elég jól el van rejtve.
Pedig egy óvatlan betérdelés, és el is szakad. Hmm, hümm... Mingyá megnézem az ülésemet... :))
A csatlakozót szétrúgni nem nagyon lehet, mert előről férsz csak hozzá, legalábbis én úgy tapasztaltam. Nemá... az ülésemen full hátul alul megy a szép fekete drót, a kettő összeillesztése, és cxsatlakozása ott van, alig az ülés háttámlájának háta mellett... Még van is mihez rúgni... Lehet, hogy azért cserélték ki... :)))))
A NOKIAN gyár prospektusában benne van hogy a NRH2
7 C fok alatt is használható száraz úton olyan gumikeverékkel gyártják tehát kvázi all season!!!!!!!!! HAvas úton nem de száraz hidegben nem keményedik fel és nem kezd el csúszkálni...