Bocs, de valamiért nem engedte felküldeni a sok képet, legalábbis nekem azt mondta, kevesebb képpel ujraprobálkoztam (copy, explorer ujraindít, paste)és most látom, hogy mégis sikeres volt az első próbálkozás. bocs
Hahó
BlackStar írta: Erdély, SAABbal: Rulez! Mindkettő egyenként is rulez!
Nos akkor a hétvégénk:
Bp-Nagyvárad-Kolozsvár-Marosvásárhely-Parajd-Székelyudvarhely-Parajd-Gyergyószentmiklós-Gyilkostó (Békás-szoros)-Parajd-Szászrégen-Beszterce-Naszód-Máramarossziget-Szatmárnémeti-Bp.
Odafele kegyetlenül meg volt pakolva a kékség: 3000 Republic (turné)-plakát (kb. ) és 5 személy. Le is ért a hátsó sárvédő, de csak a bukkanókban. De azért bírta szegényke. (alkalomadtán Popoviccsal megnézetem a rugókat) Kolozsvártól megkönnyebbültünk, ketten maradtunk, minimális cuccal. A többi napokon a kiscsaláddal kirándulgattunk 2 felnőtt+2 gyerek csomag nélkül. szépen ment az autó, közben elkaptuk a telet is, a Bucsin tetőn (1200m) hóesésbe keveredtünk(fénykép). Majd a nyárba és az őszbe. Visszafelé, tartva a határon levő nagy sortól, észak felé jöttünk. Fel a hegyeken keresztül Máramarosszigetig, majd Szatmárnémetinél tétünk vissza Maora, Nyiregyháza és Polgár érintésével az M3-ason száguldottunk be Pestre. Pesten hazafelé találkoztunk BEE-kolléga 900-asával. Villogtunk egymásra :-))
Az autóval gond nem volt egyáltalán. A reggeli hidegben (-8) is aránylag könnyen (2.-3. indítózásra) beindult.
fogyasztási adatok: telepakolva 90 km/ó sebességgel: 8 liter
családdal cucc nélkül 90 km/ó sebességgel 7,5 liter
családdal, cuccal 60-80 km/ó sebességgel 7 liter és ez egyben az eddigi rekord is. (lehet, hogy a román benzin nem is olyan szörnyű???) A rossz út miatt nagyon lassan lehetett haladni (Szováta-Szatmárnémeti 360 km-en 25 litert tankoltam)
A határtól Budapestig gyorsan jöttem 100-130 (autópályán 140) a fogyasztás 8,5 körül lehet a benzinmutató alapján megsaccolva.
íme a fényképek "Erdély, SAABbal":
Hahó
BlackStar írta: Erdély, SAABbal: Rulez! Mindkettő egyenként is rulez!
Nos akkor a hétvégénk:
Bp-Nagyvárad-Kolozsvár-Marosvásárhely-Parajd-Székelyudvarhely-Parajd-Gyergyószentmiklós-Gyilkostó (Békás-szoros)-Parajd-Szászrégen-Beszterce-Naszód-Máramarossziget-Szatmárnémeti-Bp.
Odafele kegyetlenül meg volt pakolva a kékség: 3000 Republic (turné)-plakát (kb. ) és 5 személy. Le is ért a hátsó sárvédő, de csak a bukkanókban. De azért bírta szegényke. (alkalomadtán Popoviccsal megnézetem a rugókat) Kolozsvártól megkönnyebbültünk, ketten maradtunk, minimális cuccal. A többi napokon a kiscsaláddal kirándulgattunk 2 felnőtt+2 gyerek csomag nélkül. szépen ment az autó, közben elkaptuk a telet is, a Bucsin tetőn (1200m) hóesésbe keveredtünk(fénykép). Majd a nyárba és az őszbe. Visszafelé, tartva a határon levő nagy sortól, észak felé jöttünk. Fel a hegyeken keresztül Máramarosszigetig, majd Szatmárnémetinél tétünk vissza Maora, Nyiregyháza és Polgár érintésével az M3-ason száguldottunk be Pestre. Pesten hazafelé találkoztunk BEE-kolléga 900-asával. Villogtunk egymásra :-))
Az autóval gond nem volt egyáltalán.
fogyasztási adatok: telepakolva 90 km/ó sebességgel: 8 liter
családdal cucc nélkül 90 km/ó sebességgel 7,5 liter
családdal, cuccal 60-80 km/ó sebességgel 7 liter és ez egyben az eddigi rekord is. (lehet, hogy a román benzin nem is olyan szörnyű???) A rossz út miatt nagyon lassan lehetett haladni (Szováta-Szatmárnémeti 360 km-en 25 litert tankoltam)
A határtól Budapestig gyorsan jöttem 100-130 (autópályán 140) a fogyasztás 8,5 körül lehet a benzinmutató alapján megsaccolva.
íme a fényképek "Erdély, SAABbal":
Ja, közben pedig írom azt a 900NG összefoglalót, csak éppen más dolgom is van (Erg. TDK Service Pack 1.0... Még egy csomó ötletem van azóta is... :)) )
Ja kiállításon én még suzukiban is ültem :-))) Sírjon érte a Te anyukád... :))
Úgy értem vezetted is már, ültél benne n * 100000km-et :-))) Látod, megfogytál, én ebben a székben mentem több millió kilométert (tudniillik a Főd forog, vagy mi :)) ), Volvót még nem vezettem, de szeretnék (fogok is! :)) Egy Turbóst, a 8-as, 9-es, 7-es 6-os sorozat közül, egy Amazont, meg egy P1800-ast )(Első nekifutásra ennyi épp elég :)) )
Na akkor azt mondanád, hogy hogy lehetne beleszereltetni a saabomba egy rendes Volvo ülést ???? Tudod, miért nem mondanám?
1, Nincs SAABom (asziszem ez már önmagában elég erős érv :)) )
2, SAAB kell SAAB üléssel!!! :))
Tod mi a nikkem? Nem ,csak benne van a 9000, ami egy szép szám :))
Milyen igaz! :))
A Volvo, lehet, hogy jobban megy, a T5/T6nak szebb a hangja, van benne navig. rencer, meg TV, kicsit jobban felszerelt, de az a fíling, abban a SAABban verhetetlen... Az az ülés, a műszerfal, meg ahogy eltaláélták, hogy minek hol van a helye...
SAAB rulez!! :))
(azért a Volvókat is szeretjük :)) )
Hááát, ha valamit irigylek egy Saabban, akkor az az ülése -- az pazar. Nem mintha a Volvoban gagyi lenne, az is pazar, de a nagy Saabok sámlijai egy icipicivel talán még pazarabbak. Überpazarok, vagy mi :-)))
Ja kiállításon én még suzukiban is ültem :-)))
Úgy értem vezetted is már, ültél benne n * 100000km-et :-)))
Na akkor azt mondanád, hogy hogy lehetne beleszereltetni a saabomba egy rendes Volvo ülést ????
Tod mi a nikkem?
A 900-nak minden szériája jó, bár számtalan választ fogsz kapni arra, hogy 94 előttit vegyél. Bizonyám... A 900NG is jó, de ami télleg jó, az a 900 Old Skool, ami az örökkévalóságig tart, ha nem állsz vele bozótban, nem rozsdásodik, drága bele az alkatrész, de legalább nem kell bele sose :)) , és biztonság tekintetében csak alíg jobb egy trezornál (ráadásul a trezor kevésbé ergonomikus, és vékony anyagból készül :)) ).
Dióhéjban ennyit, közben készülök a kis mesémmel (egyébként én is a 900NG, az új 900 felől jutottam el a 900 -94-ig, mármint rajongási értelemben :) )
Továbbmegyek, mindenféle Saab mindegyik szériája csak jó lehet:) Ott a pont!
SAAB rulez!! :)
allod Blaxta, ha Vári Gyula belép a klubba, nem te leszel ez egyetlen akinek megbocsátjuk ha nem Saabbal jön a talira, hanem a másik gépével... :))))
A következő lépés Vágó István legyen, utána meg tömegesen mehetünk a Legyen ön is miliomosba :))
Tényleg ergonomikus ott elöl a bal első ülésen? Most vagy nem hallottad még azt a szót, hogy 'ergonomikus', és kevered az 'agronómus'-sal, vagy pedig nem is ültél benne, csak távolról nézted, lógó nyelvvel :)))
Egyébként, ha nagyon érdekel, elküldhetem az Ergonómia TDK kivonatos anyagát, ami a 9-5 bal első ülése körül forog... (a dolgozatban gyakran említek egy 'etalon' kifejezést :)) )
Tényleg ergonomikus ott elöl a bal első ülésen? Ilyet kérdezni!!!!!!! Mint édesanyád ölében, sőt! Még az a szerencse, hogy Volvos vagy, másnak ezt biztos nem bocsátanánk meg:)))
De komolyan. Ez úgy van megtervezve, hogy nem oda kell nyúlnod ahol a kapcsoló van, hanem ott van a kapcsoló ahova nyúlsz:) És nem futurisztikus, hanem tökéletes!:)
titisaab! Üdvözöllek táborunkban! A 900-nak minden szériája jó, bár számtalan választ fogsz kapni arra, hogy 94 előttit vegyél. Továbbmegyek, mindenféle Saab mindegyik szériája csak jó lehet:) Az infok meg majd jönnek, csak győz olvasni:)
Hallod Blaxta, ha Vári Gyula belép a klubba, nem te leszel ez egyetlen akinek megbocsátjuk ha nem Saabbal jön a talira, hanem a másik gépével...
Na láccik, ennyire tellik itt a saab topicban... :-)
Télleg múltkor ültem egy saab 59049-ben (kilenc az ötödiken), elég futurisztikus a műszerfal, de legalább nem hasonlít semmi másra! Tényleg ergonomikus ott elöl a bal első ülésen?
Helloka. Köszi a gyors választ, és a segítséget. Gyulának 2 perce írtam SMS-t, még nem válaszolt. Szóval árasszatok el szép képekkel és korrekt infókkal. Jó-e a 900-nak a 94-98 közötti szériája? Miben igen, miben nem, melyiket érdemes megvenni, mire figyeljek, hol vegyek...H E L P!!
titisaab:
Első lépésnek ajánlani tudjuk a saab900.hu oldalt.
A Vári Gyulának meg üzenjük,hogy a klubban a helye.Már ha tudsz neki üzenni.
A Saabról csak annyit,hogy vmelyik kollegánk elárasztja a topicot látván tanácstalanságodat az ügyben... :) hamarosan.
Képeket meg találsz az oldalunkon is.
Sziasztok!Van-e valaki aki el tudna halmozni Saab infókkal?Még nincs Saab-om a '94-98 közötti 900 széria érdekel.Miért jó? Miért nem? Miért jó ha Saab-om van? Vári Gyula barátom az osztálytársam volt a gimiben.Várok szép képeket is az e-mail címemre. Köszi mindenkinek aki ségít, és élvezetes autókázást.
Sziasztok Svédacéltársak! Jöttem kicsit cikizni a Saabokat, én terelgettelek benneteket (is) a volvo találkozón, aminek örültem, hogy Ti is ott voltatok!
Meg nehogy már csak Lóri csávó legyen mindig lealázva a Volvo topicban!
En eddig csak garett-rol olvastam a viggen vonatkozasaban. Lehet, hogy talaltal egy hozzad hasonlo sved saab fanatikust, aki latens kemenyvonalas mitsubushis? :-)
Viszont barmelyik villanyoszlopot kidontom vele :-))) Ez már ambició... :))
A viggent forgalmazzak meg itt, de szerintem abba nem rakjak bele a 250 loeroset, szal a 93 2.3T melle 230-at kell irnod! :-) Még mindig van Viggen? Csak nálunk nincs? Namajd fejberúgom a bandát...
Tudod, egyébként a Viggenben milyen turbó van?
Micubisi!!!! :)))