Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BlackStar Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3913
Naná, hogy jelent, hogy annyi van belőle, mint szemét :)))
Ha RojszRojsz jelenik meg, arra is lecsapnál, mert baráti 102 millerét vesztegetik? :))
Előzmény: Törölt nick (3906)
mostazegyszer Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3912
Némi tanács kéne:

2 ügy.

1. Hova vigyem 75 e-s szervizre (Bp.) az autóm? (A Polar asszonta, hogy ha semmi baj, akkor megvan 88 + anyag-ból. Ez nem annyira szimpatikus terv.)

2. Milyen gumit vegyek? Most Pirelli 4000 185/65 15. (Tudom, hogy pronyó, de nemigen vennék téligumit, szóval ez lenne télen-nyáron.)

A 900-as 1996-os évjáratú.

Köszönöm.

h i r d e t é s
lp Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3911
Közben megtaláltalak a klubhonlapon:)

Tehát 60/62 Ah-s akku kell neked, és fordított polarítású, másnéven bal-pozitívos. Nos ez utóbbi tény meglehetősen beszűkíti a vásárlási lehetőségeket, mert ugyan elméletben mindenféle méretben és minőségben van ilyen, azonban a gyakorlatban meglehetősen szűk a választék.

A Váci úton kifelé, az árpád-hídi felüljáró után közvetlenül baloldalon van a Varta mintabolt, a Szentendrei úton kifelé, a HÉV felüljáró alatt jobbra van egy akkumlátor diszkont, vagy esetleg valamelyik nagy alkatrészáruház - pl. Láng - de itt vigyázni kell, nehogy valami gyenge minőségű típust vegyél.

Előzmény: lp (3910)
lp Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3910
Ehhez először tisztázni kellene, hogy az autód típusa, évjárata?
Előzmény: nippon (3909)
nippon Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3909
Sziasztok!
Vélemény nyilvánítást várok akkumulátorral kapcsolatban. Ki mire esküszik? Méret? Tipus? Eladó bolt, forgalmazó? stb.
LG.
Törölt nick Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3908
ezt csak azért láttad, mert egy kórteremben fexünk :)
Előzmény: baas (3907)
baas Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3907
Thomnak elgurultak a gyogyszerei.
Törölt nick Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3906
hát nem :) csak amikor a használt autók környékén néztem körül, kapásból ez jelent meg. És ez jelent valamit... ;)))))))))))
Előzmény: BlackStar (3901)
baas Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3905
BGC:
Nézd meg a kluboldalon a szervizek között van 1 injektoros Érden.Drága de elég profnak tűnnek.

Lengyel Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3904
Na jó, bocs, nem akartam ilyen csúnyát! A francba! :)
Előzmény: Lengyel (3903)
Lengyel Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3903
Anyád! :-))))))
Előzmény: BlackStar (3901)
Lengyel Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3902
A 3900 az nagy szám?
BlackStar Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3901
Ha lehülyézlek, megsértődsz? :))
Előzmény: Törölt nick (3899)
BlackStar Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3900
Kérdezz bátran...
Amerikában ugyanis, legalábbis ennek idejében, nem volt engedlyezett a több lámpából egyesített lámpafelület, magyarán, ez ugyanaz a lámpatest, csak nincs rajta a nagy üveglap, mer' az tilos.
Ez tehát az amerikai kivitel.
Van még kérdés? :))
Előzmény: Törölt nick (3898)
Törölt nick Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3899
a köv ótóm... ;)
Törölt nick Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3898
milyen már ennek a lámpája?

BlackStar Creative Commons License 2001.09.02 0 0 3897
Hö :))
1200 ponton?
Az már tisztára új autó: a 900Ng meg a 9-3 köüzött is csak 1100 eltérés volt! :))
Előzmény: 2FAST4U (3896)
2FAST4U Creative Commons License 2001.09.01 0 0 3896
hello!

kaptam a Saabtol egy meghivot a tegnap, hogy ma van az "uj" 9-5 bemutatása. ki fogom probálni az uj aero-t ami most 250LE-s lett 1,5 baros turbonyomással. majd leirom hogy tetszett az 1200 ponton modositott auto... :)

BlackStar Creative Commons License 2001.09.01 0 0 3895
Mé nem, mé nem...
Mert a kákaüzlet eléggé befulladt, és már telített a pijac a Dzsundírekkel, szóval föladom.
BKV rullah :))
Előzmény: korzo (3884)
BlackStar Creative Commons License 2001.09.01 0 0 3894
Hát, le lehetne rombolni az index szerverét azzal, ha belinkelnék minden olyan képet, ami nem az én véleményemnek megfelelő perspektívát tár fel a SAABokról *

(* - majd' az összes kép ilyen :))) )

Előzmény: nasfayzoli (3883)
BlackStar Creative Commons License 2001.09.01 0 0 3893
Thx! :)
Előzmény: bUddy (3880)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3892
ma este hét órakor a motor lefutotta a 350 ezredik kilométerét :)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3891
és a 15-ei volvo találkozón képviselteti magát a klub?
Előzmény: egoaxa (3887)
lp Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3890
namégegyszer:

Előzmény: lp (3889)
lp Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3889
Hát akkor facelift-es 95 Vector 3.0 TiD rövid teszt:

Először is a facelift élőben. Szerintem jobb lett mint volt. Sehol a képeken érezhető nissanos, passatos mellékíz. Igaz, hogy a Vector változat már azt jelenti, hogy többek között 17”-os felni és körben spoiler, de kifejezetten jót tett az autónak a ráncfelvarrás. Kb. ilyen volt a kipróbált modell:


Csak a színe volt világosabb.

Szóval főleg előröl, de még hátulról is komolyabb kinézete lett, nagyobbnak látszik, mint az előző modell, mintha egy fél kategóriával feljebb került volna. Nekem ez határozottan tetszett.

Belülről lényegében maradt minden a régiben, ami nagyon új, az a fényes un. „kevlár” műszerfal. A sportosabb stílust kedvelőknek tetszeni fog.

A dízel viszont az én benines-turbós-Saabhoz szokott füleimnek nem volt „megszokott” élmény, de azért csalódást sem okozott. Nincs vele semmi baj, míg az autó megy, de alapjáraton csak dízelhez szokott júzeroknak ajánlott. Viszont a mikor megy, akkor már újra Saab lesz, húz mint a vaddisznó, és olyan szép a hangja, mint valami komoly sportos boxernak. Sportkipufogóra nem lesz szükségJ

Végeredményben azért élvezetem a tesztet, de kényes-kényelmes ízlésemnek ez a dízel még nem olyan, hogy egy benzinest lecseréljek rá. Csak a fogyasztását kellene valahogy az enyémmel felcserélniJ

Előzmény: lp (3871)
lp Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3888
Lehet, hogy 2FAST4U volt:)))
Előzmény: Törölt nick (3878)
egoaxa Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3887
Szerencsétlenül alakultak a dolgok, igy mi is kihagyjuk a Cseh talit. :o(((

Majd legközelebb.

BGC Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3886
nippon!

Olajcsere 10e km-ként. Elsö prolong kezelés beletöltöm az egész cuccot. Következö olajcserénél már csak fél üveg, azután következönél megint csak fél...és így tovább legalább 500.000 km-en keresztül.

BAAS!!

Hol van jó injektoros?????

BGC

lalcus Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3885
Sziasztok
Sajna Popovics nem készült el az autómmal, így nem tudok "Csehbe" menni. Igérete szerint jövő hét elején (hétfőn???!!) meglesz a járgány... Addigis reménykedem.
Csehbe pedig majd legközelebb megyek....
Aki megy, annak jó utat és sok élményt kívánok.
korzo Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3884
Ahogy mondod. Bleki a kákán is csomót keres. (Megveszi ócsón, 'oszt elaggya sokér' :-) Nem is értem miért nem vett még SAABot?! Lehet titokban egy megán szenik ikszer4gyel vagy egy pikaszóval jár :o))
Előzmény: nasfayzoli (3883)
nasfayzoli Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3883
Nahát BlackStar, te a kákán is csomót keresed. Hogyisfogalmazzakfinoman, sasszemed mindent kiszúr! :)

Zoli

Előzmény: BlackStar (3879)
aex Creative Commons License 2001.08.31 0 0 3882
igen is meg nem is... szoval az auto az enyem lehetett, csak nem en ültem benne hanem a Popovics vitte futomu=vet allittatni. ha osztrak rencamu, koszos szürke SAAB volt az, akkor tehat igen!
Előzmény: páter (3877)
nippon Creative Commons License 2001.08.30 0 0 3881
Helló Zölduborka!

Hátrébb a topicba találsz pár megjegyzést a gázosításról.

Előzmény: Zölduborka (3875)
bUddy Creative Commons License 2001.08.30 0 0 3880
"A xarba - megint hiába imádkoztam."
(szóljatok, ha rosszul értettem)
Előzmény: BlackStar (3879)
BlackStar Creative Commons License 2001.08.30 0 0 3879
Szerintetek ennek a képnek a rajzolójával mit kéne csinálni?
Egy SAAB 900, aminek az indexét betöri vammi muff a kifótójával?
Röhögnöm kell!
(BTW: mit jelent maga a vicc? Aex, mint autentikus hang? :) )

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.30 0 0 3878
vazze... megyek békés nyugodt 120-t belsöbe, eccer csak nézem, mi ez a végbéltükrözés... Hát nem egy 95 jön, mint vadállat? Ciki az, hogy elötte 1 mp-cel néztem a tükörbe, és senki... Mennek ezek, mint a barmok, hülye szábosok... ;)))))))

rendi voltam, takarodtam kifele, mint emésztett nokedli a kacsából.

mára ennyit a semmitmondó, unalmas történetekröl :)

páter Creative Commons License 2001.08.30 0 0 3877
aex

Nem jártál szerdán 4 körül Érden? Ha igen, akkor Veled találkoztam, ha nem nem.

Előzmény: aex (3874)
aex Creative Commons License 2001.08.30 0 0 3876
hi Axa!

Nagyon erdekes es tanulsagos volt a cikked a mu=szerfal faboritasanak az elkeszitesero=l. De miert elegedtel meg ennyivel?? Vagy nem lattad a full intarzias autot a SAABNET-en? (98 juliusi foto, http://www.saabnet.com/tsn/photo/jul98.html ) :))

A talin lattam masnak az autojaban is hasonlot, szerintem az gyari lehetett (vilagosabb szinu=)

Zölduborka Creative Commons License 2001.08.30 0 0 3875
Hát újra itt!

Látom van egy pár új tettestárs! :) Nagyon helyes!

Az elöbb, amikor beírtam a nickemet véletlenül azt írtam, hogy ZölduBORA ( még a Caps Lockot is sikerült mostanáig is tisztázatlan módon bekapcsolnom pont ott, ahol kell) ! A frász kitört, még belegondolni is rossz!

Mivel mostanában egyre érzékenyebben érint egy-egy tankolás elgondolkodtam, hogy talán "elgázosítanám" a drágámat, ha lehet. Szerintetek turbot lehet?

Ubi

aex Creative Commons License 2001.08.30 0 0 3874
Semmilyen szirszart ne önts az autoba :) A lenyeg az, hogy neked (mint a jobbaknak :) turbo-d van, ami mindenfele adalekok nelkül is porba döngöli az adalekos kartarsok verdait::) Örökke meg ugysem fog tartani, akarhogy vigyaznal ra. C`est la vie!

Yeah, egyebkent kesz lett tegnap este 9-re az auto, ugyhogy ejfelkor mar itt Becsben pakoltuk ki belo=le a cuccokat (költözködünk...) Popovics nelkül persze elkepzelhetetlen egy lejsztung volt, 2 nap alatt pl. vizpumpat es komplett kormanymu=vet cserelt, kuplunghegesztesro=l stb. most ne is beszeljünk. Hogy mindezt mennyiert, azt inkabb nem mondom el, mert aki hülye es nem hozza viszi az autot, az ugyse hiszi el, aki meg okos, az ugyis tudja :) Csak annyit: Most mar tudom, milyen volt a kisautom ujkoraban! Pont ilyen.

Előzmény: vérponty (3873)
vérponty Creative Commons License 2001.08.30 0 0 3873
Mi ez a Prolong orulet??

Nekem mindenki azt tanacsolta eddig, hogy semmilyen szirszart ne ontsek az ootooba, most meg azzal jottok, hogy a Prolong rulez!

Az igazsag -ami odaat van ofkorz- az mi???

vp

Előzmény: nippon (3869)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3872
mit kaptam ma... ;)

klikk

lp Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3871
Kipróbáltam ma egy vadiúj 95 Vector 3.0 TiD-t. Majd írok:)
lore Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3870
Nem vagyok egy versenyző típus, most is csak egyszerrer vágtunk ki előzni, de egy Jaguar XK8-nak esélye sincs a viggen ellen! :-)
nippon Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3869
Ezeka kukorica táblák valóban gyönyörűek, de ami előtte van ;-) (fúj...)

BGC
Még arra válaszolj kérlek, hogy százezrenként vagy minden egyes olajcsere alkalmával prolongozol, valamint arra, milyen sűrűn cserélsz olajat.
Thom
Kösz a cimet utána keresek

BGC Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3868
nippon!

A következö olajcsere alkalmával, megy bele megint, de csak egy fél adag! Mármint a palack fele!

BGC

baas Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3867
korzo:
Én mindjárt kiakadok...
Pucolj dolgozni te pernahajder !!! :P
korzo Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3866
A turbonyomásmérő szépen kiakadt :-)
Előzmény: bUddy (3854)
korzo Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3865
Ez volt az uccsó. (van egy jó képem marhanagyeke+hatalmastraktor de az tényleg nagy, de a helyszín ugyanaz :-))

Bocsi de nekem itt iesdéen van, oszt ezen hamar lejönnek a képek. Bár ha visszagondolok a mobilos (papíron) 9 kbitre, hááát bocsi mindenkitől! :o)

Előzmény: Törölt nick (3864)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3864
korzo képei a magyar mezőgazda(g)ság és a SAAB szoros kapcsolatát mutatják be, ahogy kéz a kézben (Géza gézben) halad a jobb (bal) jövő felé.

Azért ugye ekét nem köcc utána? ;)

ha mindenki linkelgetne egy kis szösszenetet az ótójáról, khirály lenne, mi? (meg lassú ;) )

Előzmény: korzo (3863)
korzo Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3863
Egy nap, egy kép :-)

(mer' amúgy sose érjük utol a VOLVOtopikot :o)

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3862
egyébként az Autó-Motor fórumban találod (tessék keresni :) )
Előzmény: Törölt nick (3861)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3861
nem linkelek, mert akkor nagy kavar lehet... ;) elírom, és puff az egész topicnak :)

> format index: /u

Előzmény: nippon (3860)
nippon Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3860
Thom
Hogy is kéne oda eljutni? Lusta vagyok megkeresni. :-)
Előzmény: Törölt nick (3857)
nippon Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3859
bUDDY

Kösz a linkeket és a videokat elkezdtem letőlteni azt hiszem eltart egy darabig

nippon Creative Commons License 2001.08.29 0 0 3858
Általában igen de ez alkalommal úgy érzem kihagyom az egészet (családi okok), bocsika
Előzmény: Pro (3853)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3857
az autós szégyen tábla c. topicban elérhetöek a képek a rántópados akciójukról.
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3856
tanulságos... ;)
Előzmény: bUddy (3854)
bUddy Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3855
Itt is van 6 db videó, nem linkelem be őket külön-külön: Saab Videos

Apropó, továbbra sem tudja senki, hogy hol lehet megtalálni azt a bizonyos videót, amelyiken kilencezresek "táncolnak" komolyzenére?

bUddy Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3854
Üdv!
Ha érdekel benneteket, hogy hogyan gyorsul 80-ról 180-ra egy tunningolt 9000 Aero, akkor töltsétek le ezt:80-180
Szerintem elég komoly, főleg ha nem fake...
Pro Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3853
részemrôl is, de esetleg lehet rád számítani mondjuk az én/te autóm/autód emberekkel való megtöltésénél?
Előzmény: nippon (3852)
nippon Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3852
Köszönöm a figyelem nyilvánítást!

Szerintem is használhatóbb a full autó. A 10/pénz per éjt én is sokkalom - ezért csodálkoztam a honlapon amikor 1pénzt olvastam szállásra! :-O
Még egyszer köszi a reagálást. Részemről még bizonytalan az egész.

Előzmény: Pro (3850)
nippon Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3851
Hali

A prolongnak is van kifutása, hogy ismételed, vagy csak a 100e km miatt kell ismételni mert az teljessen természetes, de ha minden olajcsere alkalmával az egy kicsi költséges.

Előzmény: BGC (3847)
Pro Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3850
Sziasztok!
én egy elég passzív tag vagyok, de néha feléledek, egy '86-os 9000CC-m van ...

A Cseh találkozóval kapcsolatban en csak a benzin költséget számolgattam az olyan 24,000Ft oda vissza kb, az én kocsimra számolva, de szerintem az átlagos fogyasztású. Én inkább valami campingben alvásra szavaznék a szálloda helyett, mert 10,000Ft/éj nekem kicsit sok volna.
Szerintem az nem volna egy rossz ötlet, hogy 4 ember/ autóval mennénk, akkor olyan 10e Ft körül szerintem ki lehetne jönni mindenestül.

pro

Előzmény: nippon (3841)
baas Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3849
BGC:
Amit leírsz annak szerintem a köv. okai lehetnek.
1. koszos benzin (tankolj máshol !)
2. gyertya v. gyujtáskábel hiba (ki kéne mérni a kábeleket )
3. porlasztófej hiba (ezt injektoros tudná diagn.)

Még próbáld ki azt,hogy amikor rángat akkor nyomsz neki üresben nagyobb gázt,hogy pörögjön fel a moci
és figyeld,hogy abba marad-e a ficánkolás.

Prolong RULLA!

korzo Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3848
Ekkora felbontásban nem látszik. Amúgy kb. akkora mint amit neked csináltam, csak nagyobb festékhiánnyal :-(

A zenéről meg annyit, hogy attól függ mit hallgatsz. Valamelyik nap, miközben Offspringet hallgattam, 8 perc alatt értam át a céghez, ami kb. 18 km :-)))

Előzmény: baas (3846)
BGC Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3847
Baas!

Idönként rángat, amikor alapjáraton csorognék pl. egy dugóban, vagy hirtelen gázadásnál alacsony fordulatról nagyon nehezen akar megindulni, aztán elkapja.
Mikor injektortisztítót tettem bele (valvoline) az auchanban vettem, akkor kifogástalanul muzsikált, de a következö tankolás után megint elöjött. (bocs de nincs hosszú ö-m)
Erre gondoltam, mivel már több mint 300.000 km van benne lehet, hogy elkoptak a injektorcsúcsok.
Ez drága muri???

A prolongról csak annyit, hogy én is belelocsoltam az elözö olajcserénél és kb. 2000. km. után a vezérmülánc (ü-m sincs) és fogaskerék enyhe morgó hangja, teljesen megszünt, söt sokkal finomabb járása lett a motornak. Úgyhogy most is bele lesz locsolva.

BGC

Előzmény: baas (3846)
baas Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3846
nippon:
Érden a Popovicsnál.

BGC:
Van valami gond?

korzo:
Nem látom a horpadásokat !!!
Csak kamu volt mi???
Azt hiszed ettől jobban éreztem magamat?
Így is tél előtt meg kell javíttatnom és biztos tízezrekbe fog kerülni az ilyesfajta hibák javítása. :(

Én a száguldozás ellen kitaláltam magamnak egy gyógyszert csak még beszerzés alatt van.
Tehát ha zeneszerető ember vagy ,akkor itt az ideje valami csinos kis zenét belerakni az ótóba.
Így lassabban fox menni,hogy minnél több ideig élvezhesd a zenei örömöket. Én legalábbis ezt tenném.. :D

BGC Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3845
Sziasztok!

Mondjatok jó injektorost szerelöt, mert over 300.000 km-nél jó lenne átnézetni.

Köszi

BGC

aex Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3844
vp!

ismero=s a szindroma :)) erro=l az oldalrol egy kb. az en autommal egyido=s 1.3-as Opel Kadetthez van szokva a lady, ami persze az Opel es a SAAB termekek közötti mino=segkülönbsegek temajaban is sok erdekes megallapitast hozott ki belo=le :)

Eleinte en is szaguldoztam persze, csak mar nem latom az ertelmet. Vegül is, ugyanoda erek lassaban is, csak nem ugyanakkor :) Legalabb annal többet ülhetek a kisautoban :))

A csinkvecsentot (az autot, nem a korszakot ;) csak arrol az oldalarol ismerem, hogy nemreg beletolattam egybe parkolas közben. Addig nem is tudtam, hogy van olyan, hogy perforalt auto!! Made by TetraPak :))

Előzmény: vérponty (3843)
vérponty Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3843
Korzo,

tedd fel a maradek kepeket is, leccci. Igy meg tudom mutatni masoknak, milyen kocsim van 8-D.

aex (ha jol emlexem)

turbogirl... Hm. A 7vgen hagytam, hogy a baratnom vezesse a szemem fenyet (en enyhe alkoholmergezes tuneteivel az anyosulesen), hat... 2-3-4 fokozat vegig kihuzva turboba. Sebesseg rullla. Szinte sajnalta, hogy hazaertunk.

Mindjart felebredtem. Mondtam, semmi baj, de most egy hetig nem eszem, hogy a fogyasztast (84, ohne katalizator, kezivalto) valahogy kompenzaljam. Mentsegere legyen mondva, hogy fiatcsinkvecsentoban tanult vezetni, most egy vwventot nyuzogat.

hali,

vp

Előzmény: korzo (3842)
korzo Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3842
Nem. Sajnos nem kaptam meg a listát :-(

Ne bántsatok, ez volt az első képem digitálissal (céges). Ezér' bosszúból nesztek mégegynagy! Csak azér', hogy véletlenül se tudjátok meg milyen felnim van. :o))
Van még négy kép ezeken kívül, úgyhogy vigyázzatok mit írtok! :-)

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Előzmény: BlackStar (3840)
nippon Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3841
hali köszi az okítást lassan képbe jövők,

Axa
Sajna a tervezhető költségekről én sem kaptam semmi tájékoztatót, bár pár adatot találtam a honlapon :-(
HA valaki kiszámolta mán mennyiből lehet megúszni egy ilyet akkor érdekelne a végeredmény.
LG

Előzmény: lp (3839)
BlackStar Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3840
Nna, akkor a következő:

Axa!

Figyu, van valami érdekesem, majd mutatom. Kafa. :))

Végülis ezzel a cseh talival mi a kotta? Ha addigra sikerál valamilyen módon beváltani a vagyonomat, lehet, hogy csatlakozom (Blee! Ladával :))) )
Aztán készülget egy indekszes tali is, szerintem tegyük tiszteletünket :)

Aex!

Mostmár télleg vissza kéne adnom a könyveidet :)))
Egyébként meg jobbulást a kisótónak, láttam Popovics bácsinál

KorZo!

Figyumán, megkaptad a rencámos listát?

lp Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3839
A rántópad egy olyan szerkezet, ami ha átmész rajta, akkor oldalra elrántja a hátsó kerekeket, ezzel előállítva a megcsúszást, segítve ezzel az autód viselkedésének megismerését veszélyhelyetben, de biztonságos körülmények között. Előfordulási hely: különböző vezetéstechnikai pályák pl. újpesti Autóklub pálya.
Előzmény: Törölt nick (3836)
lore Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3838
Valóban gyönyörűek ezek a felnik!
Előzmény: korzo (3832)
nippon Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3837
Még mindig kukának érzem magam!!!
Nektek nincs gond a frissítéssel?!
Előzmény: Törölt nick (3836)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3836
a rántópad? arról én is csak olvastam (Autós szégyentábla topic). a rázópad a szervíz 5lete volt.
Előzmény: nippon (3835)
nippon Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3835
Sziasztok,
Köszönöm a válaszokat,
Thom
De a rántópadra gondoltam, viszont erről a buliról nem villágositottál fel?

Baas
És mind ezt hol sikerült összeguberálnod?

Előzmény: baas (3827)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3834
nem nagy, szép (pláne a felnid! ;) )
Előzmény: korzo (3833)
korzo Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3833
Ááááá sikerált. Írásbeli válveregetés magamnak.
Bocsi, hogy ilyen nagy de nem'tom hogy kéne lekicsinyíteni, vagy eleve kicsit kell beszúrni?
Előzmény: korzo (3832)
korzo Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3832
Na most megpróbálok saját képet felrakni:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

korzo Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3831
Ilyesmi járt nekem is a fejemben...
Én is más vagyok mint a többi autós. Thom is más. Aex is más. Mi mindannyian mások vagyunk a többihez képest, de akkor mások vagyunk-é egymáshoz képest?...

KorZo, aki már maga se érti mit írt ide... :o)

Aex, a turbo nem dísznek van az autón. a használatáról érdeklődj Lenkey kollegánknál! :-)))

Amúgy sose értettem az újságírókat. Miért olyan nagy baj az, hogy egy autóban a motor kétféleképpen viselkedik (turbósoknál, meg pl Honda VTI). Legalább eldönthetem, hogy takarékoskodom vagy haladok, mindezt csak a váltási pontok változtatásával. Persze, jó a vízszintes nyomatékgörbe (pl.: Saab 2,3 Aero), de ilyet elég nehéz csinálni. A baj akkor van ha hullámos (ezt az Opelek tudják produkálni, de azok egyébb aljasságra is képesek. Tudok példát is de az már nagyon OFF).

Előzmény: aex (3830)
aex Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3830
yeah, nem rozsdallik. csak ahol fembo=l van.

turbo alacsony fordulatszamon?? ammeg minek?? nem stoplight-racingre van kitalalva.
Ez a baj a tudatlanokkal (többek között). Azt hiszik, hogy a turbo azert van rajt, hogy szethajtsuk az autot.

Nem megy, rozsdasodik, nem baj, azert szeressük :))

Szeretlek, Thom, az ilyen idezetekert! Annyira mas vagy, mint a többiek!! :))))

Előzmény: Törölt nick (3824)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3829
ugye te is érzed, hogy ilyenkor nem fogom átolvasni a topicot, hogy valaki K.e. 130-ban beírta-e... ;)
Előzmény: korzo (3826)
aex Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3828
nippon!

orszaguton kevesebbet valamivel, de nem nagyon volt alkalmam merni. Autopalyan jön ki a 7,5 azt sokat mertem a Becs-Bp viszonylatban. 87-es (86 szeptemberi) K-Jetronicos 8szelepes intercooleres katalizatoros turbo, kezi valtoval es kb. 300ezer km-el. Tudomasom szerint minden eredeti rajta, ezert is lep meg a sok turbo stb. cseres "alkalmi vetel".

Hozzateszem, ugy szoktam menni, hogy a turbo a 300 km-es ut alatt be se kapcsol. "Realis SAABos" fogyasztasi adatokat inkabb a baratno=m produkal, aki autopalyan nem nagyon lassul le 180 ala :)) turbogirl :)) Majd megkerdem.

Előzmény: nippon (3805)
baas Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3827
baas nen ért semmihez, mert szakbarbár de azért
érdekli őt az automobil.
Csak jók az információforrásai. :D
Hétvégén sikerült összebányászni nekem írd és mond.:
- 1 db visszapillantótükröt (a gömbcsukló már kikopott az előzőben és sosem arra állt amerre kellett volna.)

- 1 db gyári bontott tanksapkát (benzinszag eliminated !!!)

- 2 db ütköző gumibolhát (a tanksapka zárófedélhez ,mert nekem ott hiányzott és koppant a műanyagon :D )

in progress...

1 db bal oldali hátsó üléstámlasort tartó bizbaszt.(nekem letört)

1 pár hácsó(ezt hívják szóalkotásnak) sárvédőgumi.

korzo Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3826
Hmmm. én ezt már láttam valahol. Mintha ezt már valaki beírta volna :o)
2074 hozzászólás most kb. a 36. oldalon van.

KorZo, aki nem szívesen emlékszik vissza arra amikor a leg... vitát provokálta ki a topicból.

Előzmény: Törölt nick (3824)
korzo Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3825
Áááááá dehogy. Az én SAABom mindíg is injektoros volt, csak a családban nekünk csak kétféle auto van dízel, meg gázosított -innen a tapasztalat. Kb. 8 éve járunk gázzal. Az első autómba, egy '83 Mitsu Coltba '95 őszén került bele a gáz (ez karbis), akkor volt benne 110 ezer km. Őt 98 őszén 200 ezerrel az órájában cseréltem fel a SAABra (most a nővéremé és 240 ezer körül jár :-) Azóta SAABizom, szinte az elejétől fogva gázzal.

KorZo, aki csak környezetvédelem miatt jár gázzal (de ez nem igaz :o) ).

Előzmény: nippon (3803)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3824
háhááá, mit találtam... Idézek egy '96-s Autópiacból (használt autók):

"Aki ilyen autóból száll ki, az már megjelenésével leteszi névjegyét. Ö olyan ember, aki más mint a többiek. Fogékony a müszaki dolgok iránt, nagy súlyt helyez a biztonságra és a tartósságra. Számára at ergonómia és a funkcionalitás határozza meg a formát. Nem néhány évre, hanem hosszabb idöre választ magának autót. Erre a kocsira fokozottan igaz: mutasd az autódat,megmondom ki vagy. ..."

ami azért aranyos volt, az az utsó mondat:
"Hála a jó korrózió-védelemnek, rozsdásodás ennél a kocsinál nemigen fordul elö" :))))))))

a turbósról annyit mondanak, hogy alacsony fordulaton kimondottan gyengusz.... Turbósok, hözöngjetek! :)

maratham
marathon
thom

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3823
odamész, ráteszik, megrázzák, elmész.

:))))))))

de nem a rántópadra gondoltál?

Előzmény: nippon (3822)
nippon Creative Commons License 2001.08.26 0 0 3822
Miről szól ez a rázópados buli?
lp Creative Commons License 2001.08.26 0 0 3821
Baas!

Fenn van a kép a falon. Igaz, hogy még csak ideiglenes helyen, de azért büszkén lóg:)

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.26 0 0 3820
mink van? :)

adalék még nincs, nem volt idöm elmenni bótba, meg hát elég húzós árakat csöppentettek ki a honlapjukra...

apropó: BAAS! vettél nekem ápolási célokra valókat??? Vigyázz, mert holnap felhívlak... ;)

Előzmény: nippon (3818)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.26 0 0 3819
mivel most volt rázópadon az autóklubnál az ótóm, én bevállalnám, mer' kicsit az esély, hogy szétesik a Drága :)))
Előzmény: lp (3817)
nippon Creative Commons License 2001.08.26 0 0 3818
hali,
Ez a vacak oldal nem frissit én meg it várok a sűlt galambra várva, holott már rég reagáltatok csak ez a fránya oldal... :-(
Megnézem a linket amit írtál (prolong) Nektek már van?
lp Creative Commons License 2001.08.26 0 0 3817
Most olvastam a topicban, hogy ?klub meglátogatott egy vezetéstechnikai pályát, és csoportosan próbálták ki a rántópadot, meg társait. Szerintem ez egy ragyogó ötlet, nem kéne követni?
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.26 0 0 3816
val'szeg a csoportos kedvezmény nem fog menni. De a hely, mint írtam, a UNIX trade, illetve ha elmész a www.prolong.hu címre.

(most nem linkelem be, mert ezt el szoktam bakni :) )

Előzmény: nippon (3815)
nippon Creative Commons License 2001.08.26 0 0 3815
Köszönöm a kimerítő válaszokat!
A prolong áráról és beszerzési helyéről is tudtok bővebbet. Esetleg ha többen vennénk valami kedvezményt is ki lehetne csikarni???
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.26 0 0 3814
Egér út: Black helyesen említette a nevét, kicsit közérthetöbben: a Tétényi utat és az ótótpályát (m1/m7 közös szakaz) köti össze.

Pillangó szelep: nem disznólkodunk, de erösen kézimunka :) De ismétlem, most classic 900-ról beszélünk! Sz'al van egy szépen lefelé haladó, fekete csö-szerü képzödmény. Abban benne van a légszürö, és az alatt van ez a pillangó szelep. Mivel ennek környékén van benne egy kanyar, ahol átmegy vízszintbe, ott megül a mocsok. És oda a szerelöbácsi benyúl, és kezét piszkítva eltávolítja a nem oda való dolgokat.

Szerintem hurkára nem érthetö, de nem érdekel :))))))) majd lefotózom, és akkor érthetöbb lesz.

az adalék neve meg Prolong (mondom én, hogy van haszna a Kavingtonnak...) És olyasmivel hírdetik, hogy egy kedves V8-s olaj nélkül, vízzel locsolva, esetleg egy kis homokot rászórva vígan elfutkározott valami szép magas fordulat számon, és nem adta be a kulcsot a házinéninek (ugyan csak olaj nélkül, de egy Dodge Vipert is megf*ngattak). Nomeg Baas, ki klubbunk mindentudója ilyen téren, a kemikáliák és egyéb fondorlatok (varázslatok) ismeröje, sz'al ö is pozitívan tett említést.

najó, shutdown.
maratham
marathon
thom

Előzmény: nippon (3811)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!