A dán-német határhoz nem tudok hozzászólni, de a német-osztrákon nem néznek semmit, mivel nincs határ!
Viszont amire vigyáznod kell: azok a parkolók!
Kiállsz egy kávéra, és csak rendőrökön keresztül tudsz kimenni, és akkor ellenörizhetnek.
Ma hallottam, hogy ausztriába menet a labancok ellenörzik a határon a hóláncot!
Svedorszagbol mennek haza Karacsonyra kocsival - termeszetesen Saab900-al :) - nemetorszagon keresztul. Nemetorszagban tilos a szöges teligumit hasznalni, itt pedig szinte majdnem minden kocsinak szoges gumija van. Nekem is. Azt szeretnem kerdezni hogy szerintetek mennyire nezik a hataron (dan-nemet es nemet-osztrak) ezt. Nyaron amikor jottem haza meg csak azt sem lattam hogy hol a hatar, annyira nincs mar semmi. De lehet hogy telen vannak ot es nezik ezt?
"Nalatok is jobban fuj az elso szelvedore az utasoldalon, mint vezuetooldalon? "
A fűtőrendszer és a borítása között van egy vastag cső. Ha két csavarral leveszed a hangszóró borítást, ami az ablakfűtés kiömlője is, akkor meglátod. Az néha, a gondatlan szerelés következményeként elcsúszik. Ilyenkor fordul elő az említett eset.
Érdemes mindenkinek megvizsgálni, mert ha valakinek elégtelen az ablakfűtése akkor általában az a gond.
Sok sikert
ui.: A leszerelésnél a csavarokkal átellenben van két műanyag fül is, és a belső oldalakon pedig rugós karmok. Óvatosan kell velük bánni.
Thom:
Bocs, de most néztem meg a postát, sorry....
vérponty:
Hétfőn voltam kipufogósnál, elég nagy hangja volt, hát megcsináltattam.
Kérdeztem a sportkipufogúkról, 12-28e között van attól függ milyet szeretnél , na persze krómvéggel. Egyébként a középső és hátsó dobcsere /nem krómos/ csövekkel szereléssel a 9000-re közel 40e lett volna.
Csuszkálás:
Tegnap de volt részem benne, de elöl teli barum, hátul pedig nyári turanza van, éles kanyarokban, igen-igen kivitte a fenéket, de lámpánál nagyon szépen indultam el. Az ABS-t pedig igen élveztem.
A mai nappal a helyzet az, hogy viszem Szikihez a járgányt, valószinűleg folyik a váltószimering, és nem lesz ma kész a kocsi, a feleségem matizával pedig nem nagyon szeretnék menni.
Jezuska a minap megkerdezte, orulnek-e egy "turbos kipufogovegnek". Tudjatok, ilyen 3-4 e FTert szoktak adni kromozott, mindenfele fajta kipufogoveget (gyet mar megneztem kozelebbrol: belu is vannak mindenfele mutyurok). Mondtam Jezuskanak, annyira nem orulnek neki, minek cicazzam a dragamat ugye, de tulkeppen az optikai tunung-szempontokon kivul mire is jo egy ilyen cucc? Turbos hangja lesz kocsinak, 8-D? Csak ezt nem tudom.
De "jo" neked, hogy ilyen sokat vezetheted a dragat! Remelem, utana lemos(at)tad...
Nekem a futessel semmi bajom (foleg, hogy garazsban all a Basa), azt kiveve, hogy az anyosulesen nincs ulesfutes/nem mukodik. Tenyleg, gyarilag kellene lennie?
Csatlakoznek a vizsgazok taborahoz: nekem szerdaig harom. Holnap kezdek.
Ja, ha valaki talakozik a Jezuskaval, mondja meg neki, hogy a SAAB900 szerelos kepeskonyvet szeretnem karacsonyra....A westendeset...
Nalatok is jobban fuj az elso szelvedore az utasoldalon, mint vezuetooldalon? A jobboldal pillanatok alatt paratlan, mig baloldalon sokkal tovabb tart. Kezzel is erezheto a kulonbseg a legaramban.
SAAB 900i 1988-as évjárat
a fűtés jó, talán túlságosan is: szauna, nem is szoktam teljesen felcsavarni, csak akkor ha nagyon hideg az autó.... talán inkább az a bajom a fűtéssel, hogy eléggé nehézkes beállítani a kellemes hőmérsékletet. Vagy nagyon meleg jön, vagy nagyon hideg, csak finoman lehet a kellemes közepes fűtésre kapcsolni...
Bleki, nekem is 4 vizsgám van a jövő hétre.....
csak túléljük...
Bleki, nem vagy elfelejtve, csak el vagyok havazva, mint az országút...... Ne is mondd, itt a vizsgaidőszak, de még zéházok, szombaton kezdem, aztán a jövő héten lesz vagy tíz... Aztán karácsonykor vizsgák, meg még zéhák, feladatleadás, és egy kellemes szigorlat... Áááááá.... :((
Havazás RULEZ! :))
Sziasztok
A mai hóesésben egy kellemes dunántúli Balatonkerülő körutazást tettem.
Bp(M7)- Balatonfüzfő(72)- Veszprém(8)-Somlóhegy- Vasvár(74)- Zalaegerszeg- Nagykanizsa (7)- Letenye- Csáktornya(Horvátország)- Letenye(7)- Siófok(M7)-Bp
A SAAB900 príma autó ezeken a havas utakon!!!! Nincs is jobb nála!!!!
A többi autó összevissza csúszkált (kivátképp a nagy böhöm mercik és béemvék meg a Ladák), lassan mentek, látszott, hogy nem bírják az ilyen utakat.
Én pedig vidáman és fürgén húztam el mellettük. Persze nem felelőtlenül, óvatos vezető vagyok. De a SAAB biztonságosan és stabilan ment, hiába a skandináv viszonyok között otthonosan érezte magát a kékség.
Somlóhegyen történt csak egy gixer: egy keskeny bekötőúton mentem (forgalom sem elöttem, sem utánam), szűzhó az úton, még nyomtáv sem volt. 90 fokos balra kanyar, kis lejtővel, lelassítottam 20-ra, lassan fordulok, autó feneke elindul, a SAAB szinte helyből keresztbe állt. Persze nem lett semmi baja sem. Utólag megnéztem, az út tiszta jég volt (lefagyott az alja) és ráesett a hó, ami eltakart mindent. Ezen a szakaszon visszafelé 5-tel jöttem, de így is megcsúszott az autó.... több megcsúszásom nem volt!!!
A legrosszabb rész a 8-as út volt Vas megyében. Nagy hó, hókása, két nyomtáv... nem is nagyon mertem előzni, nagyon rossz átmenni a hókásán, rendesen dobálta a SAAB-ot. De més autókat mégjobban.
Viszont az autópályán ment a legtökéletesebben. az út le volt takarítva, nem volt hókása, de az erős havazás miatt hó volt az úton. A többi autó 90-es tempóban haladt, én általában 100 felett, kényelmesen, és biztonságosan a gyér forgalomban.
Megnéztem a gyerek SAAB-t.
Hát az ára kicsit borsos, de mindegyik ilyen autónak, amelyet autógyár forgalmaz.
Egyébként senkinek nem ajánlom, hogy vegyen gyermékének /no nem az anyagiak miatt :)))/, mert nem tudja hajtani. Ha ráül akkor a lábát oldalirányba kell helyezni, és úgy nagyon nehéz hajtani. Érdekes, hogy a tervezők erre nem gondoltak!
Megszólalt a kétgyermekes apuka! :)
Pedig a nagy autók egészen jók!