Csakis a binztonság miatt szeretnék rá defekttűrőt.Az is igaz,hogy nem olyan sokat megyek egy évben max 20 ezret,de annak nagy részét Németország és kis hazán közt teszem meg(1100km). Ha nem ilyen nagy távolságokra mennénk az autóval én is inkább a normál gumira szavaznék,mert nálunk nincsenek távolságok,sajnos.Kíváncsi is lennék milyen lehet a normál gumival az ÉRZÉS,de ez az ellőbbi érveim miatt kimarad azt hiszem.
Keményebb az tény, de nincs is szebb, mint (pl.) egy kellemes ködös téli estén egy balesetveszélyes felfagyott kanyarban kereket szerelni a mínusz 15 fokban.
én kicseréltettem a vezérműlánot biztos ami biztos,azonban most másfajta hangot hallok a motortérből olyasmi mintha súrlódna vmi volt vkinek ilyesmi tapasztalata, ötlet?
Lenne megint egy kérdésem hozzátok.N47D20C motornál a motor vibrációs járása mire utal??Ez inkább a motort borító műanyag fedélen észrevehető,elég rendesen vibrál.Igaz,csak hideg motornál néztem meg tegnap,melegen nem tudom változik-e,majd holnap mlegen is megnézem.Normális jelenség ez,vagy vezérműlánc csere???Estetleg más probléma is lehet??
szerintem írd bele,mert ha felhívnak akkor úgyis megkérdezek és ha soknak tartják leteszik a telefont,pont tegnap hívtam fel egy Sear Leon FR-t,mo-i,sérülésmentes meg minden,csak nem írt km-et,jóval olcsóbb mint az átlag,de gondoltam rákérdezek(sejtettem,hogy van benne km csak azt nem,hogy 250 ezer :D )
Igen, nekem is a komfort, illetve még a futóműre gyakorolt nem éppen előnyös hatása miatt fordult meg a fejemben, hogy nem ssr-t választok. De a biztonság, a gyári előírás miatt pedig mégis a defekttűrőt választanám. Mondjuk árban nincs olyan nagy különbség, meg ahogy írod, talán komfortban sem ( mondjuk én a Contit néztem 205/55 r16 méretben).
600 euroból kijössz úgy hogy vadizsírúj gumikat veszel. Firestone Winterhawk2/Pirelli Snowcontrol2/Brigdestone LM32/Goodyear UG széria, ez mind kijön 350 euróból a négy darab 16-osban. 250-300 euroért meg már van szép gyári felni) Van egy gari nekem is eladó.
Engem a kényelem aggasztott. De 205/55 R16 méretben az új defekttűrő abroncsban (Good Year Efficeintgrip 91W ) nagyon kellemesen csalódtam! A régi defekttűrő abroncshoz képest óriási a különbség, az új javára. Úgy tűnik az újabb x-edik generációs defekttűrő gumik valóban kenyelmesebbek a régieknél. Nálam legalábbis erősen érezhető volt a különbség.
Én a biztonság (nagy sebességnél, defekt esetén irányíthatóság) miatt maradtam a defekttűrőnél. De aki a normált részesíti előnyben, azt is megértem.
Sziasztok! Téli gumi vásárlás előtt állok, és nagyon agyalok, hogy ssr-t vagy normál gumit vegyek. Van, aki defekttűrőt használ, vagy idővel mindenki lecseréli normálra? Ki, mit ajánl és miért?
Szia, a téligumi kb 6 évig őrzi meg az adottságait. Ez után az anyagfáradás miatt már nagyban eltérhetnek a gyári paraméterek. Nagyteljesítményű gumiknál még előbb is mint 6 év. (Itthon ilyet kapsz 100 euroért/4Db) A felni kb 200 euro. Ehhez képest azért nem olcsó.
Lehet, hogy egy kicsit még korai, de most kínálom eladásra az alábbi 2-2 db Bridgestone Potenza re050a márkájú 235/40R17 90Y, és 255/40R17 94wmm-es nyári gumikat, méretváltás miatt.
Prof naviban okozhat-e problemat, ha a navi DVD egyfolytaban benne van? Nem hal le tole a drive? Mert nekem pl nyaron vett zsir uj CCC-ben a multheten elkezdte nem olvasni a lemezt... eleg aggaszto. Vagy csak a lemez minosege nem jo neki? De eddig tok szepen vitte.