Nekem hasonlot mondtak allapot felmeresen autoklubba, majd mikor eloszor latta markaszerviz egybol megmondtak hogy jobbkormanyos lampa van berakva. Az izzot nem is lehet forditva berakni. Emiatt lejjebb van tekerve manualisan ezert nem zavar senki szembejovot a, szerencsere engem sem, jol bevilagitja az utat. azt mondtak nagyot kell majd kacsintani hogy atmenjen muszakin :)
..amikor a kocsit behozták benne volt az összes Belga szervíz papírja egészen nullától amikor megvettemig.. a km. eket összehasonlítva rendben volt a kocsi órájában lévő értékhez.. vagyis annyinak kellett lennie..
..drága a javíttatása mert az én scenic II. embe 160000 huf ra jött ki szerelve.. viszont az gajra ment teljesen..az a baj, hogy lassan úgy érzem kell valami olcsó szar autót vennem otthonra amibe bele is férek ..
...pool car nak hogy amikor bedöglik valamelyik akkor hozzá lehessen nyúlni valamihez.. és ha annak lenne baja csak belökném a Dunába aztán vennék valami másik szart olcsón ..és így tovább..
Pár hozzászólással ez előtt írtam, hogy ha nem felejted el, ama bizonyos RX4 2000-es v16-os kipufogóleömlő könyököt a fatornyos kis hazádból, majd ahogy írtad, Januárban elhoznád, megköszönném financiálisan is!! Az emailodra is írtam, de azt visszadobta a g-mail, hogy ismeretlen cím!! Amennyiben, akadályoztatva lenne az ügy, kérlek jelezd, hogy akkor máshonnan be tudjam szerezni, sajnos egyre nehezebben toleráljuk, hogy télen is nyitott ablakokkal kell autóznunk, mivel jó tömény CO van a verda utasterében, nem akarom kiírni milyen a feelingje!! XD
Különben az 1,5 -sökkel nincs több gond mint az átlagos, csak a visszatekert, ellenőrizhetetlen előéletű, elhanyagolt karbantartásúakkal lehet szívni.
Ez nagyon nem így van! Már garanciában is voltak problémák az 1.5 dci-vel, és az ismert életű, 120-150 ekm-es példányokkal is van/volt/lesz (na jó legyünk optimisták: lehet még) gond.
Az 1.9 sem tökéletes, az enyém 180 ezernél lett hajtókar töréses, végig márkaszervizben szervizelt.
aki cserélte, nem jól tette vissza a helyére, és olyan, mintha nem lenne fixen rögzítve
Ha nincs jól rögzítve, akkor vagy csak kicsit mozog, de azt te nem nagyon veszed észre menet közben, vagy nagyon mozog, akkor meg állandóan rád villognak a szembejövők.
Az lehet, hogy rosszul van benne világítótest, ekkor nem a gyújtópontban keletkezik a fény, és nem lesz normális szórásképe a fénynek. Volt szerencsém egyszer egy ilyen autóhoz, érezhetően rossz volt a világítás, mintha gyengébb izzó lett volna benne. Az izzó megigazítása után tökéletes lett. Ez egyébként látszott is, ha egy fal előtt felkapcsoltam a lámpát, nem volt meg normálisan a fénycsóva kontúrja. (középponttól balra vízszintes, jobbra enyhén felfelé haladó egyenest kell látnod. Ha nem így van, rossz helyen van az izzó.)
Szintén a fal előtt állva kézzel ütögeted a lámpatestet, akkor nagyon nem kellene rezegnie ennek a világítás kontúrnak.
Szóval mindkét hiba kizárható egy fal előtt állva.
A lökhárító leszerelés kb 10 perces művelet, ha már egyszer csináltad....
Kicsit soknak érzem a 2 órát, meg a 15 ezer forintot...
..mi a vélemény az espace-ről annak mi a típus hibája?..
Ugyanaz, mint a korban/generációban hozzáillő Scénic-nek. A legnagyobb baja, hogy másfélszer olyan nehéz, így az összes motor kínlódik a nagy tömeggel, az Espace saját motorjai (V6 dCi, 3.0 és 3.5 V6 benzines) pedig nem férnek be rendesen a helyükre, ezért erősen hajlamosak a túlmelegedésre.
Itt is a 2.0 dCi a legjobb választás, de a busz testével persze kevésbé virgonc, mint egy Scénic-ben...
megmondom őszintén, nem szívesen nyúlnék xenon izzóhoz..vagy felesleges aggódni bármi miatt? Egyébként a lökhárítón kívül kell még egyéb karosszériaelemet megbontani?
ha veszek egy senic egyest 1,9-es turbó dieselt, mit nézzek a kocsin a külsején kívül? ..gondolom hogy mennyire füstől..gondolom a kartergát is..mit jelent az, hogy egy kicsit lötyög a turbó tengelye?
..az 1.9 dci motorokkal is ennyi baj van mint a 1.5-össel?..mi a vélemény az espace-ről annak mi a típus hibája?..
Ma voltam az Autóklubban a xenon miatt. A jobb oldalin ,,csak" állítani kellett, bár ez is jó fél órás művelet volt, mert a szerelő egyszerűen nem fért hozzá az állító csavarokhoz.A bal oldali kicsit problémásabb, elmondásuk szerint az izzónak semmi baja, csupán annyi lehet, hogy aki cserélte, nem jól tette vissza a helyére, és olyan, mintha nem lenne fixen rögzítve..Ezt csak úgy lehet megcsinálni, hogy első lökhárító le, lámpatest kiszed, stb..Erre kb 2 órás munkaidőt, és 15 ezer Ft-ot mondtak első körben..
Ezek persze most kötekedésnek tűnhetnek, pedig biztosan számítanak a végrehajtásnál...
Ha az autód minden indítás után felkapcsolja a világítást, azaz nappali fényben is, akkor nem automata üzemmódban van, tehát a javasolt eljárás nem fog működni.
A gyújtásra fixen bekapcsoló fényszórót feltehetően a Clip-pel lehet kikapcsolni.