Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nippon Creative Commons License 2001.11.14 0 0 4819
HA van konkrétabb időpont írd meg. Mellesleg nincs valami infod a Biatorbágyi ingatlan lehetőségekről?
LG
Előzmény: egoaxa (4804)
nippon Creative Commons License 2001.11.14 0 0 4818
Halo Aex!
Sajna nekem a popovics is drága! Egyébként ő ajánlotta 15 körül a bontott fűtéscsapot, és az új árának infója is tőle van (30e):-(
Nos marad a kamaz klima - ablak le ha meleg van és hasonlók.
Üdv LG
Előzmény: aex (4802)
h i r d e t é s
nippon Creative Commons License 2001.11.14 0 0 4817
Szia Axa!

Gratula, szintén csatlakozva az előttem szólokhoz. Egy ilyen kubikos találkozoó lehetne egy saab tali helyyzine is és mig a fehérnép finomságokat készít addig mi árkolunk egyet?! Vélemény! Lehet, hogy csak én gondolom így? Szerintem egy ilyen klub arra is jó, hogy segítsünk egymásnak. :-)
Lg

Előzmény: egoaxa (4799)
B.Péter Creative Commons License 2001.11.14 0 0 4816
Axa:
csatlakozom a gratulálokhoz.
Levelet a múlt héten megkaptad?
BlackStar Creative Commons License 2001.11.13 0 0 4815
Mindnesetre már kijelöltem a BlackStar brend nikk jogörökösét... :))))
Előzmény: lore (4814)
lore Creative Commons License 2001.11.13 0 0 4814
Audisbmws ergonomia is letezik, bar a sok kicsi gombocska talan tenyleg nem annyira praktikus. Azert majd szamolj be, hogyan fogadtak a saab rulez felkialtasokkal tuzdelt beszamolod :-)
Előzmény: BlackStar (4813)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.13 0 0 4813
Hétfőn erg. zh volt... illetve lett volna, de benéztem, mert csütörtökön lesz... Holnap megyek védekezni... A konzulens nagy Volvó-barát, de félek, a többiek az Audi-BMW felé húznak... Sebaj! Ez a kihívás!! :))
Előzmény: lore (4812)
lore Creative Commons License 2001.11.13 0 0 4812
Blackstar,
na mi volt a TDK-n? Tobb ember tudja mar, hogy a Saaboknak micsoda ergonomiai interior design-juk van?

lore

korzo Creative Commons License 2001.11.13 0 0 4811
Amelyik 99-essel szemezek itt Szoboszlón a nővérkém számára, az majdnem pont így néz ki :-))

DE keskenyindexes :o))) ami talán mégbrutálisabb.

Kis rohadások rajta a "szokásos" helyeken (ívek/ajtóalja), de amúgy jó a kasztni. Sajnos még karbis-szívó, és a belseje elhanyagolt :-( (mindene megvan, de pl legragasztgatva... amúgy javítható)
A lényeg viszont: műszakilag HIBÁTLAN. Ha jól emlékszem vagy 120 ezer van benne (ez komoly, egy idevalósi nőé volt, aki a válása után ezzel jött haza Svédországból '81 körül)
És a leglényeg: olyan 230 ezer Ft körül el lehetne hozni :-)))

BlackStar Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4809
Az jó!
Arrafelé van asziszem egy ismerősnek valami étterme, mekkérdem, hogy mit szól hozzá :))
Előzmény: egoaxa (4804)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4808
Emberek! Valaki latta a 168Ora nevu= vicclapban a 9-5 Aero tesztet? Sok ertelmes infot nem tartalmazott, de legalabb a kepeket elSAABtak: A nagy foton egy elo=zo= szerias Aero lathato, meg a szep hu=to=maszkkal, a kicsin meg egy faboritasos mu=szerfal :))
Öregem, ezek télleg nem tudnak kérdezni? Hát ez nem igaz.
Azért lehet, hogy meglendítem ennek a lúz újságnak a példányszámát eggyel, mert nehogymá kimaradjon valami a gyűjteményemből :)))
Előzmény: aex (4802)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4807
Axa,
Wazz... Gratula! :))
ennyi jó ótód legyen már, hát ez nem igaz :))

Figyu... utánanézek a dolognak, de szerintem nem ez az első széria turbós autó (mert az szerintem a kockalámpás, 3ajtós, CC hátú, INCA felnis (vagy aztek vagy mi :)) )), hanem ez az utolsó, repi 99-es széria. Olyant is halklottam már megpendíteni, hogy ebbe B-motort szereltek, aminek rövidítve volt a gyuszielosztója (értsd: megdizájnolták a könyékét, hogy elférjen :) ).
Egyébként ezekről gőzöm sincs, egy dán SAAB honlapon láttam ezt így említve. De itt egy kép egy, a már említett, uccsó széria 99-esről:


A gyájteményem szerint ez az első,. 1977-es SAAB 99 turbó


Ja, azért bonyolíthja a dolgot, hogy a 99-eseknek a korai változatain volt csak ez a keskeny propelleragyú hűtőpmaszk, a későieken meg már a 900-as első szériája kinézetű maszk volt... Ehhez képest az új szerzeményeden meg vékony nózi van, pedig a képek szerint az elaső turbóson már a szélesebb volt... Hmmm... A fene se ismeri ki magát ezen... Megkérdezem Laci bácsit... :))

Még egy szép 99-es (na nem mintha lenne nemszép is :)) )


Ja... Előremegfontoltszándékú irigykedéselőidézésért azonnali nekemnincsmegképekküldésre ítéllek... Az ítélet jogerős. De. :)))

Előzmény: egoaxa (4799)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4806
Csatlakozom a gratulálók sorához! És egy csöppet sem vagyok irigy!:)
Leszek helyetted is, jó? :))
Előzmény: lp (4805)
lp Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4805
Csatlakozom a gratulálók sorához! És egy csöppet sem vagyok irigy!:)
Előzmény: egoaxa (4799)
egoaxa Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4804
December végére szervezzünk egy laza találkozót.

Helyszín: Biatorbágy.
Próbálok beszélni a polgármesterrel hogy a híd alatti területen lehessen - ott szoktak lenni a veterán talik is
A faluban van egy fogadó, ahol az alagsorban medence és pezsgőfürdő van. Ha nagyon átfagytunk akkor ott lehetne folytatni a partit.

lore Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4803
Ez mar valami! Igazi unikum! Gratulaaa!!! :-)
Előzmény: egoaxa (4799)
aex Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4802
Akkor irany Erd :) Ott biztos fu=tescsap is akad jutanyos aron. Mindenkepp jobb, mint fürdo=gatyaban izzadni a kormany mögött a tel kello=s közepen, mert csak maximalis fokon megy a fu=tesed :))

Csütörtökön mi is leugrottunk, kicserelni a hu=to=folyadekot + egyeb aprosagok. Benzinköltseggel együtt is olcsobb volt, mintha vettem volna 4,5 liter fagyallot meg desztvizet itt Becsben, es megcsinalom magam (nem mintha kepes volnek ra :(. Kaptunk Povila-matricat is a kocsira: mostantol avval riogatom az embereket, hogy lassak, a Popovics milyen roncsokkal foglalkozik :)

Emberek! Valaki latta a 168Ora nevu= vicclapban a 9-5 Aero tesztet? Sok ertelmes infot nem tartalmazott, de legalabb a kepeket elSAABtak: A nagy foton egy elo=zo= szerias Aero lathato, meg a szep hu=to=maszkkal, a kicsin meg egy faboritasos mu=szerfal :))

Előzmény: nippon (4793)
aex Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4801
YEAH!

Jol tetted, hogy megvetted. Ha megcsinalod, nem egy ketfilleres, ertektelen gep lesz, az tuti. Itt Ausztriaban restauralt elso=szerias turbok szazezer körül mennek, de nem forintban ;) Engem is erdekelt az auto, de az enyem se egy gagyi atlag-900 (ha olyan letezne!), ugyhogy inkabb vigyazok arra.

BTW, nem ez volt a Popovicse anno? Valami 99-es turboja neki is volt az o=skorban, amikor a klubtagok egyike-masika (pl. en :) meg a matchboxaihoz berregett. Ha igen, akkor a Chrudinake volt elo=tte, ha helyesek az infoim.

Előzmény: egoaxa (4799)
korzo Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4800
Gratula!!!

:o))))))

Előzmény: egoaxa (4799)
egoaxa Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4799
Emberek!
Egy picit eltűntem, de mentségemre szóljon nyomós árokásós okom volt rá.
Míg a kollégák autót szereltek addig mi a kubikos munka rejtelmeibe merültünk el. J
Sajnos nekünk is kéne egy két tél elötti apróságot megcsinálni, de az otthonépítés az elsődleges.

Viszont örömmel jelentem be hogy egy újabb SAAB-al gyarapodott autóparkunk.
Az enyém lett az első találkozóról ismert limitált darabszámban készült SAAB 99 TURBÓ.

Rég óta nem használták. Egy kis barkácsolással sikerült életre kelteni és így a saját lábán vittem haza. Nagyon jó kis kocsi. A turbó állat.
Mint megtudtam ez volt az első sorozatban gyártott turbós autó. 1264 db készült belőle, és főleg Amerikába szállították.
BlackStar tudsz róla még valami infót? Állítólag külön FanClub-ok vannak az eredeti nevén SAAB TURBO-nak nevezett 99-esnek. J

nippon Creative Commons License 2001.11.11 0 0 4798
Oktatő = Oktató! Bocsi
LG
nippon Creative Commons License 2001.11.11 0 0 4797
Szia lalcus!
Nekem a sogorom oktatő ha éppen érdekel?! Ha érdekel hívj fel vagy írj. Info megtalálható klub lapon.
LG
Előzmény: lalcus (4795)
B.Péter Creative Commons License 2001.11.10 0 0 4796
MiSaab:
Láttam egy 9000-es lapos orrút, sárga indexest, 2,3-as motorral,arany szinű,CH import, az M3-as bevezető szakaszán az Aral kút melletti kereskedésben, az CSE, az enyém pedig egy mezitlábas CS. Ha kiváncsi vagy a különbségre nézd meg, és utánna megmutatom az enyémet.
Előzmény: MiSaab (4775)
lalcus Creative Commons License 2001.11.10 0 0 4795
Sziasztok
Van-e valamelyikőtöknek autóvezető-oktató ismerőse?
No nem nekem kell, hanem asszony-pajtásnak. Jogsija van már vagy legalább 5 éve, de egy km-t sem vezetett. Az oktatója csak annyit tanított meg, hogy éppencsak átmenjen a vizsgán (mikor megjelenik a bólya a hátsó ablakban akkor két és fél fordulat a kormánnyal, mikor eltűnik akkor visszaforgatni a kormányt stb...)
Én próbáltam tanítani,de az sem vezetett eredményre (idegileg minden ilyen akció erősen igénybevett). Tehát kvalifikált szakemberre lenne szükségem, akinek olyan autója van, amit nem félt (pótfékpedál stb...), sőt hasonló delikvensek használják. Egy ilyen oktatómestertől vennék órákat becses nejem részére. Amennyiben az oktató eredményeket érne el, és feleségemnél az autóvezetés terén határozottan pozitív előremozdulás tapasztalható, úgy nem tartanám kizártnak egy második 900-as (automata, 8 szelepes, 3 ajtós) beszerzését kiscsaládunk számára.
Egy ilyen autóval mégis biztonságban van, reményteljest a másik 900-as is nagyobb biztonságban lesz ha a parkoló másik felébe parkolom le mindig.
BlackStar Creative Commons License 2001.11.10 0 0 4794
Eről sok képem van, szerintem ezek még a nyúzópróbák a 9-5 széria előtt

(majd írok még, de 3 óra múlva mekanika zéhátot írok :( )

Előzmény: lp (4771)
nippon Creative Commons License 2001.11.10 0 0 4793
Sziasztok!

Csütörtökön én is beestem a kocsi alá! Gyertya csere, váltóolaj, fűtéscsap stb. Valaki szerelt már ez utobbit? Ne tudjátok meg mekkora szívás, persze lehet, hogy van valami trükje, de nekem nem sikerült rájönni. Már nem emlékszem melyik szerelő mondta, hogy csak lekapom alul a mfalat, és mindent látni fogok. Hát én alul nem tudtam leszedni semmit ellenben szemből hosszú kinlódások és próbálkozások árán kiszereltem mindent. De akkor ért a meglepetés, hogy a merevítő mindent eltakar! Na mindegy. Kigyó kezüt játszottam és pár óra kinlódás után kint volt. Kiderült, hogy a fogaslécnél a perselynél ereszt. Nosza mondom szét kapom ennek már úgyis mindegy! (a bontóba azt az infót kaptam , hogy 14körül adnak valamit ami kitudja? Ill az új 20-30 között valami! Nos ez kiba drágának tűnik, még ha egy remekmű is ez a fütéscsap. Egy szónak is száz a vége nekünk úgy tűnt javíthatók ezek a csapok. Az igazság az, hogy kéne valami műanyag ragasztó és ami bírja a meleget és szórít és a csúszkálástól sem enged el (csap - persely).Nos ilyet nem találtunk. Ha valaki tud ilyet érdekel!!! Maradt a barkácsolás aminek visszaszerelés után meglett a böjtje! Szóval most van fűtés nem ereszt sehol de nem szabályozható. Ez van! A váltó olaj cserénél, kiderült, hogy valami nagyon sűrű olaj volt benne ráadásul grafittal, hogy a kopásokat eltüntessék. (szinkronos...) Valamint az első lengéscsillapítót is cserélni kell és a karburátort átnézetni!
Nos Misa ne búsulj nekünk is rossz nem csak neked!
LG

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.09 0 0 4792
persze sajnálom, hogy ennyit szív a váltóval... az olyan xar, amikor nem megy a madár... :-(
Előzmény: Törölt nick (4791)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.09 0 0 4791
ööö
hááát
ööö
sz'al én igazából nagyon aggódtam, hogy Misa nem hitte el...
tényleg!
Előzmény: lore (4790)
lore Creative Commons License 2001.11.09 0 0 4790
Vigyazz, mert okle mint a poroly! Tudod hany automatavaltoszerelot csapott mar le az utobbi napokban? :-)
Előzmény: Törölt nick (4789)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.09 0 0 4789
na, az meg minket nem érdekelt :)
Előzmény: lore (4788)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!