Sorry Thom!
De nem értem azt , hogy az itteni címére mindenki megkapja: Vagy csak engem kifelejtettél "engem mindig ott hagytok" és ezt én is nagyon utálom pfúj
ÜDv LG
Viszont sajnálom, de be kell, hogy pereljelek, ugyanis szándékos diszkriminációra figyeltem fel: az én autóm _sehol_ sem szerepel. :)
MiSa: bocs különben, hogy a Bach-csomópontnál köszönés nélkül tértem le, de picit le voltam maradva és az utsó pillanatban vettem észre, hogy tán mégse kéne utánatok mennem a felüljáróra... :)
Blaksta' figyelmébe ajánlom a köv. programot... :I
Black Star: Dangerous Activity
verzió: 1.1
honlap: www.bss2000.com/BSDA/
követelmeny: Windows 9X/NT4/2k/XP
liszensz: shareware
méret [Byte]: 691.333
letöltések száma: 101
Leírás: Az aknakereső szerelmeseinek ajánlom a következő játékot, ugyanis kísértetiesen hasonlít hozzá. Viszont egy kicsit összetettebb játék és szebb a megjelenése is.
Tali:
Háát sorry de 12 körül estem be az ajtón a videjóval meg a kazival...
Egy kis csapatnak sikerült megnéznie Axáéknál a videót, kisebb-nagyobb nehézségek árán...Tea & Gerbaud included...
Megcsodálhattuk a rezidenciát melynek tetőterében 7 szoba lesz.Ebből az egyik háló a másik pedig dolgozószoba lesz. Tehát 7... :)))
Tali remek volt, kár, hogy B.Péterrel (földút! méghogy földút!) jó késôn
értünk oda, és csak egy-két autót tudtam tüzetesebben szemügyre venni. Sebaj.
Axa 99-ese viszont csúcs, nagyon jó volt vezetni, a belseje sokkal
sportosabb, mint a 900-asé!
MiSa és Dávid autóján meglepett, hogy sokkal érzékenyebben reagálnak a
az apró kormánymozdulatokra (= kisebb a holtjátékuk), gyorsan meg is
interjúvoltam Popovics mestert, aki szerint azok könnyedén lehet segíteni.
Hurrá, már azt hittem, gyári feature, hogy középállásban pontatlan.
Videó: tessék, hogy milyen videóvetítés maradt el? :)
Hát sajna kihagytam ezt a talit, részben rajtam kívül álló okok miatt (pl. vizsgák, szigorlat januárban)
Na sebaj, legalább a SAABbal nem rendelkezők is képviselve voltak :P :))
Remélem legközelebb már SAAbbal megyek (a remélés anyagilag egészen elérhetőnek tűnik ugyanis :)) )
Thom:
Legyszi küldd el mailben a képet amit készítettel.
Ha jó a kép(ek), akkor örökbe fogadlak, és hivhatsz apunak, ja és mivel már nagy fiú vagy elviheted a Saab-t ha mész diszkóba, tudod, hogy tudjál villogni ;)))
Sziasztok klubtársak!
Szerintem is nagyon jó volt a tali!Jól éreztem magam, melyet csak fokozott a baráti, családias légkör! Voltak klubtársak Svédországból (Miskolc) stb. A gyerekek szánkoztak, hóembert építettek a többiek pedig érdeklődési körüknek megfelelően Saabos, technikai, műszaki témákról, kalandokról cseréltek eszmét. Szép volt a busz, kár hogy nem mentünk vele egy próba kört és a tervezett videó vetítés is elmaradt.:-( Reméljük legközelebb bepótoljuk.:-) Számomra külön örömöt is tartogatott a mai találkozó. Úgyanis én nyertem a tombolán a fődíjat. (Lehet irigykedni, bee-bee-bee) Széleskörü felhasználása mellett - terítő, függöny, tapéta pótló stb. (további ötletek a klubtársak fejében) - az a legszebb és legnagyobb erénye, hogy Saab felírat és embléma diszeleg rajta teljes egészében, nagyságában. A fődíj neve zászló! Köszönöm mindenkinek aki jelenlétével vagy akadályoztatás miatt gondolatban hozzájárult a találkozó színvonalának emeléséhez. Egyszóval mégegyszer üdv minden saabosnak és BUÉK!
LG
Na szóval tényleg nem kell matrica Biatorbágyig, igaz Násfay Zolival földúton mentünk :)
Thom a fapaddal a kisfiamra célzol?
Egyébként, ha nem vetted észre a kisfiam nem apúnak hiv, hanem Péternek, de a 9-5-t visszaadta, és azt mondta, hogy inkább 9-3 viggent kéri :)
Hazafelé pedig megkérdezte, mikor lesz a következő Saab találkozó.
Na szóval nagyon jó hangulat volt, a csomagtartó teszt nyertese AXA bordója volt, és rájöttünk, hagy az új 900 nak és 9000-nek egyforma mély csomagtartója van!
Mégegyszer Mindenkinek BUÉK
szép volt, jó volt, hó volt. :) Sz'al volt hó, meg kocsimosás elötte (néhány klubtársunk esetén), meg is jegyeztük párommal, hogy Korzo autója tisztán mennyivel jobban néz ki... ;) Aztán volt sok SAAB (egy Corsa és egy Fabia ;) - ki is pakolt a klubvezetöség (ejtsd Axa) egy eldugott részre...ezt megjegyeztem!) Aztán nem volt hideg (csak a lábak faygtak - mert viszont a hó az hideg), de volt melegedö busz, és tombola (teszem hozzá halkan, hogy nem nyertem...). Aztán volt 99 teszt (Axa újdonsült ótója), és vegytiszta aggódás 110-nél, meg badi kifordulás kipörgö kerekekkel föútra :) De a dudája nagyon toppon van!!
Aztán volt konvoj az étterembe, ott parkolási gondok (a "kívülállók" szerényen behúzodtak egy nem belátható helyre, ahova Korzo is jött, nem t'om minek... :))) ). Aztán kaja, pia, és nök. Fizettünk klubtagságit, beszélgettünk jókat, közben falás ezerrel (volt sok fincsi szendvics, nyami-nyami, meg tejja - a halas szendvicset most talán nem részletezném), és természetesen a jövö nezedéke felszerelt egy SAAB-ot extrákkal, egyelöre papíron (ha ez a gyermek autótervezö lesz, a fapad fogalma el fog tünni). Aztán volt "apu kérek egy SAABot!" és apu adott a gyereknek mellényzsebböl... :))))))
Volt elemes SAAB tátottszájjal való megtekintése, és volt csomagtartó-méret megvitatás, majd a gyakorlatban is sikerül összehasonlítani a különbözö típusok csomagtartójának méretét. Aztán hazamenetel volt még (eközben nyálcsorgatás a SAABok után).
ja, és Axa 99-s nem tölt rendesen :)))))))) pontosítok, sehogy sem tölt.
Én holnap kb 1/2 10 körül indulok, Biatorbágyra.
Lehet, hogy egyedül, megyek az autópályán :(
Remélem, nem lesznek jegesek az utak
A holnapi viszontlátásra !
Rémülten látom, hogy holnap lesz a Saab-találkozó, és nem is szervezkedtek itt semmit a fórumon? Az még csak hagyján, hogy munkanap. :)
Van valaki, aki nem 9-re, hanem mondjuk 12-re megy? Fogalmam sincs, hol van Biatorbágy, de különösen, hogy a Viadukt. Na, szervezzünk már valami konvojt, vagy mit!
Ne haragudjatok, nem igazán SAAB-os dolog, de nem tudom kihagyni, hogy ne osszam meg veletek amit tegnap láttam.
A helyszín: Esztergom.
Nem tudom milyen épület lehet a szögesdrót mögött, de szerintem a hazánkban ujra felélesztették a régi tüzet.
Nem nyomom neki nagyon, mert az a Porsche után súlyos kudarcélményekhez vezetne. Viszont rövid szakaszokat megyek, sok hidegindítással, és kizárólag városban, tehát ez a 13 liter eléggé szélsôérték.
Az egész SAABos társaságnak (meg Thomcsikának :P :)) ) Áldott Boldog Karácsonyt, és sikerekben és SAABokban gazdag Boldok Újévet kívánok!
(Nesze MiSa, egy csomó közhely... De azér' jó...)
lori:
Ne kötözködj me lenyomlak... :I
A benti gépem végre összeállt és full oprencer install után 1x sikerült beirnom a topicba.Lásd lent...
Azután meg Internal server error hibaüzenetet kaptam a pofámba... ki érti ezt ???
Jobb esetben itthonról irogatok be.
Más.
Mostanában a neten játszom egy Half-Life Counter-
Strike nevű játékkal.Nemtom ki ismeri de mind1.
A lényeg,hogy MiSaab nicken futok és mellé van irva,hogy www.saab900.hu. Erre megkérdezte multkor valaki ,hogy csak nem egy Saabos klán tagja vagyok. Magyarul kisebb csoportok klánokat alakitanak és igy nyomják le a többieket közösen.
Erre adta az ötletet,hogy ha valaki ismeri és szereti az FPS harci játékokat akkor próbáljunk meg összerakni egy csapatot mi is. :D
Értitek ezt a sok zagyvaságot amit leirtam ???
Röviden a játék lényege az,hogy van 2 csapat.
Pl. Terrorists és Counter-Terrorists.
Namármost vannak pályák amin a Terrosristákat meg kell akadályozni abban,hogy a bombát lerakják a célterületre és ezzel megsemmisitsék azt.Aztán van amikor az antiterroristáknak túszokat kell menteni a terroristák karmai közül..
És ez mind megspékelve sok fegyverrel stb.
A játék elég pörgős,úgyhogy ha valaki kezdő az rögtön fejlövéssel végzi... :D De igy is élvezetes.
Na ki jön ???
fogyasztás: igen agresszív városi használatban (rövid távok, sok hidegindítás, fogyasztók erôteljes használata, és ugye téli üzem...): 13 liter. A Porsche ugyanilyen körülmények között 15-16 lityit evett! :)))
Ha már így mindenki belekezdett - bár szerintem még korai - akkor én sem akkarok ki maradni. Mindenkinek Boldog Békés ünnepeket és jó egészséget kívánok.
Írjatok nekem fogyasztási adatokat (városi közlekedés) Téli - nyári milyen motor stb. ???
Üdv LG
Nos hazaertem Svedorszagbol. A kocsi nagyon jol viselkedett, de hat ugye a nev kotelez :) Fogyasztas 7,6-8,3 körul. Az idojaras jo volt csak ausztriaban volt egy kis havazas a nemet - osztrak hatartol Becsig :) No az kellemetlen volt egy picit, de meg 120-al akkor is biztonsagosan lehettet menni.
Szoval en telen is megvagyok elegedva a kicsikevel, jol teljesitett :)
Öööö, az igazat megvallva csak most jött le, hogy újból elolvastam... egyébként nem mondtam, hogy a legjobb, hanem hogy ebbôl a két szempontból nincs nála jobb, és ezek komoly erények.
anyám, bakker... olvastátok a Toyota Celica T Sport tesztet? és a videot is letöltöttétek? húúbammeg... szép hangja van :)) Jujdemennyire... Vegyél a fábija helyett olyant...
Ha finoman is, de pont a skodrit probaltam itt par hsz-ben vedeni, remelem ez azert lejott. Szoval az utolsoban csak arra celoztam, hogy semmirol nem jelentenem ki, hogy az a "legjobb" stb.
MiSaab:
Igazad van, én is új vagyok, és rendesen gyártom a szöveget, pedig nem is ismeritek az arcomat. De majd dec 29.-én.
Eugen:
Nekem a fináncokkal nem szokott problémám lenni, egyszer szedték szét kb 2éve a kocsit a cseh belépőnél, határon viszont kérik a zöldkártyát, főleg akkor ha elfelejtem kiváltani :)))
Jó utat, vigyázz az út szélén parkoló lagunyákra!
mielott itt dicserjuk a vad kapitalista talalmanyokat.. azert megnezhettuk volna, hogy indult a 911-esed az en kopoltyus Zaporozsecemel szemben a -40 fokos tajgan! :-))
ugy latszik ha nincs rendor, a financ is megteszi mint zsarolo kozeg :-((
ja, egyebkent ma este is praga, es ha valakinek kell valami esetleg `ocsobban` hivjon delutanig! :-)
MiSaab
ha pl ram celzol..ehem.. latod van aki meg ilyenkor is virraszt, csak hogy irhasson a topicba! :-P
En is hallottan olyasmit, hogy ez a skoda motor mar nem az a skoda motor, de az ilyen:
"A Fabia motorjánál állítom, nincs ennél egyenletesebb nyomatékkarakterisztikát és rezgésmentesebb működést bemutató erôforrás az egész kisautó-szegmensben... " megjegyzesektol en elvbol tartozkodnek.
Én is kifeküdtem az 1.4-es motortól, de jó értelemben.
Némi látókörtágítás azoknak, akiknek elôítéletei vannak: az az ôsöreg Skoda 1000 MB-
maradvány blokk olyat produkál a Fabiában, hogy bármelyik kategóriatársa megirigyelhetné.
Divat fikázni, mer'hogy a szutyok farmotorosokbó' van, meg csak háromcsapágyas, de ez
kábé olyan szintű dolog, mint amikor valaki a léghűtésen keresztül próbálná megmagyarázni,
hogy a 911-es motorja egy kalap sz*r. A Fabia motorjánál állítom, nincs ennél egyenletesebb
nyomatékkarakterisztikát és rezgésmentesebb működést bemutató erôforrás az egész
kisautó-szegmensben...
mellesleg uraim, klubtagság marad, és persze talik is. csak arrébb parkolok majd :))) és mindig ott fogok kunyerálni egy kis brummogásért :)))))))))))))))
Igen, fáj a szívem (nem is kicsit). Az autó marad hosszú ideig, és szerintem mindig lesz egy tömeg (?) autóm , és mellé hobbinak egy 99. Az, hogy vigyázzak rá? Majd megnézem, hogy annyi kárt okoz-e neki egy beton kocka, mint a saabnak... ;) A Mentest (én hentesnek szoktam hívni) ismerem... ott vettem az ótó :)))
Egyébként, ha már kíváncsi vagy :-p
Fabia Classic 5 ajtós (csapott s*ggü)
(természetesen) kék színü :))
1.4, 68 Le
extrákból meg nagyon kevés... szélesebb felnik (de nem alu) - persze késöbb majd nokian gumik :), metálfény (abban volt csak megfelelö kék :) ), vezetöoldali emelhetö ülés, közp.zár. Assze', ennyi...
Taraaaam!!!
Itt vagyok végre...
Hú de örül mindenki mi? :I
Thom:
részvétem ember !!! :D
azasszonynak is :D
lore:
nomega zopel is :I
A minap gondolkoztam azon,hogy hol vannak a régi arcok a topicból ???
Ha visszanézel régebbre ,még az elejére van egy pár ember aki eltünt ,mint a borravaló nemde?
Ha olvassák a topicot ,akkor pedig szégyeljék magukat hogy nem irnak be!!!