Azt nem is mondtam, hogy az elsô utadba kerülôt... de a másodikat. :) Mé', az enyimé tán nem felelt volna meg neked, he? :))) Na tessék... Naná, hogy meg, mondom, hogy én láttam meg előbb... Ezzel csak arra utaltam, hogy ígényes vagyok, és inkább egyszerre költsünk rá sokat, min t egysdzer kevesebbet, és sokszor többet... Érted... :))
Gyalázni, miért? Kap helyette szép krómozottat... :) Kijavítottad már a klubhonlapon azt a 2117 köbcentis LPTt, he? :)))))
Ugyan, ha már lúd, legyen kövér... Egyre inkább ezt mondom, szóval ha most lenne pl. 500 ropim, se biztos, hogy megvenném az első utamba eső 900-ast...
Ladán hűtőrácsot... Viccelsz? Meggyalázzam szegényt? (mármint a hűtőrácsot? :))) )
Egyébként épp néztem az adataidat... igazándiból nincs is kocsid! :)))
topik: errôl Popovicsot kéne meginterjúvolni... vagy adhatok neked egy másik számot is, ha
jelentkezel e-mailben.
BlackStar: mit számít, ki látta elôbb, az a lényeg, hogy ki kaparintotta meg végül, nem? :) Ja,
és a Ladán legalább a hűtôrácsot cseréld ki már! :)
Héjdzső: köszi, olyan jólesik! :) De egyébként a siteon a hirdetések között láttam egy
hasonló, csak öregebb, de már döntött orrú darabot sokkal olcsóbban. Az már elkelt?
vérponty: azért se :)
egoaxa: az én adataim mikor frissülnek azon az oldalon? :)
a foldszinten van egy konyvesbolt, ha a nijagara felol mesz be a baloldalon. Sasold a kirakatot, tele van autos konyvekkel, a "draga" is kint van. Necsinádmá! :))
Legalább 3x néztem rájuk, hogy növesztettek-e SAABops könyvet, de a muff a pult mögött csak nézett igen méy tekintettel... Ááááá... Szóval most már van... Kibuliztam..! :)))
Én is láttam a MIG-029 Saab 9-5 ös madarat.
Fekete volt!!! És egy orosz kinézetű szakállas napszemüveges mayer csákó vezette.A Bem rakparton láttam.A HighEnd só uccsó napján nov.11.-én.
Vérponty:
Te ebatta ! Én itt lakom a WestEndtől egy köpésre a Lehel térnél. Én is karácsonyra leptem meg tavaly magamat a Haynes manuallal...A kék az ugye???
Héjdzső:
Mesélj a lelki világodról ,hogy lettél beteg !!!
Csak őszintén! :D
Itt mindenki olyan mint te csak máshogy hivják :D
Hammer:
A kivánságrendszám átvihető egy másik autóra, csak akkor újra ki kell fizetni a dijját.
Pl.: A szomszédom Citroen kereskedő, 99-ben volt egy Xantia autója, vett rá egy rendszámot: HDI-110. Most egy C5-tel járkál, rendszáma HDI-110.
szombaton a Nyugat-Vegben voltam vasarolgatni a baratnommel es megakadt a szemem, na min?????
Ugy van, egy SAAB 99,900as szervizeleserol szolo konyvon. Az angelusok fura nyelven van megirva, 6500 penz korul adtak volna ide, de varok a karacsonyra.... Akit erdekel> a foldszinten van egy konyvesbolt, ha a nijagara felol mesz be a baloldalon. Sasold a kirakatot, tele van autos konyvekkel, a "draga" is kint van.
Ja, valamelyik mocskos allat a parkolo kocsimnak tolta a kiba..ott bevasarlokocsijat. Csak tudnak benne kart okozni.
nasfayzoli gratula 900al. Azert elmondhatnad, mennyibe volt a draga... Naaaaaaa...
Sziasztok.
Eddig bírtam csöndes külső szemlélőként, akit mély érzelmi kapcsolat fűz az idétlen, buta régi saabokhoz.
Szóval.
Talán azzal kezdeném, kedves nasfayzoli, hogy több előttem szólóval egyetemben én is teljes erőből utállak az új autód miatt, sűrű gratulációk közepette!
zistenitneki.
Érdekes, a rendszámkeresőben egy Seaton van a MIG-029. A Seat kamu, vagy hordozhatók a rendszámok? A 9-5 nem tévedés, járda mellett parkolt, gyalogtempóban 2 méterről nem tévesztem el :-)
A színe egyébként valami metálkék, vagy fekete (este volt már, a közfelvilágosításban nem lehetett kivenni). Ja, és otomata váltós.
....földink el nem hozta, és idehaza Érdden meg nem javítatta. A svájci álldigálás közben valaki leszedte róla az Aero-spoilereket - amiket az autentitás miatt sajnálok, de optikailag.... Bibibí, azt az autót előbb láttam, mint Te!!! :))
BlackStar: aszittem, Neked már lett közben valami idôsebb példány! Eszerint még mindig
nem? Sebaj, azért a jó öreg 2107 sem egy rossz darab! :) Összekeversz a Ganxsta Zoleeval, nekem '05-van :)
Helló!
Csak együtérzésemről szerettelek volna biztosítani, úgyanis útánad nálam is járt az úriember (úgy látszik saabokra specializálódott aznap este). Szombat este 21-körül értem haza és nem sokkal éjfél után mikor lementem újra izzítani a verdát. Már az én jobb hátsó kis ablakom is be volt zúzva. Szerencsére a kocsiból nem hiányzott semmi. Amúgy az ajtót sem tudta volna kinyitni a korlát miatt, ahozz, hogy benyúljon kicsi lyukat ütött...
Bevezetjük Könyves Kálmán törvényeit újra! Elég sok kéz és fejnélküli ember szaladgálna az országban :-) Ellenben jelen helyzetben az én kezem fagyot le mire befoltoztam neylon újságpapír kombinációval a rést :-( !
Üdv LG
ui: Holnap megyek Popovics bácsihoz alkatrészért, de még be kell szerelni!
Eladó SAAB 900 a hasznaltauto.hu-n: Gyártás év/hó: 1983/5
Műszaki vizsga: 2003/10
Hengerűrt.: 1990 cm3
Futott km: 230000 km
Telefonszám: 06209252972
Ár: 600 ezer Ft
Leírás: Eredeti állapotú, törésmentes, diplomata kék színű, nagyon gondosan karbantartott, Első tulajdonos, Automata, Napfénytető, Szervókormány, Eredeti plüss belső, Plussz négy téligumis kerék
Bár nem hinném, hogy a (cseppet sem) úriember olvassa a topikot azért itt köszönném meg neki, hogy szombat este kulturáltan nyitotta ki a zárat, nem vitte el a szabimat, nem törte be az ablakát, és egyáltalán semmi kárt nem tett benne azonkívül, hogy a rádiót kirángatta belőle. Köszönet. A rádióval legyen boldog, de azért remélem már kezd leszáradni a keze.
teljesen más:
Szombaton láttam egy 9-5 Saabot. Van egy tippem kié lehet. A rendszám: MIG-029
:-)))
Hahó
Ismételten megérkeztem Kárpátaljáról.
Ezúttal Beregszász-Salánk-Tiszaújlak-Karácsfalva volt a kinti útvonal.
Különösebb nem történt, a határnál a szokásos várakozás. De tovább fejlesztették a belépési rendszert: bemenetelkor most már nem kellett kitölteni a vámpapírt, hanem a vámos bepötyögte az én és az autó adatait a gépébe, print utasítás (kákájá tyehnyiká), kijön egy ciril betüs A5-ös sajtfecni, azt alá kell írni (deklaráció, miszerint én kiviszem az autót Ukrajnából), visszafelé pedig a vámos kollega egyszerűen -se szó, se beszéd- elvette a papírkát.
Bereszászra érve észrevettem, hogy kicsit zajos a motor. Olajpálca minimális olajmennyiséget mutatott. Volt nálam bő fél (doboz) liter olaj, beleöntöttem a zajok megszüntek. Az olajszint a normálra állt. Az olajcsere óta 6500Km-t mentem.
Egyébkét nagyon hideg volt kint, az autó mindig pöccre indult.
Volt pár, szinte járhatatlan út, hatalmas gödrökkel. (a Hargita megyei Zetelaka-Gyergyószentmiklós szakasz tükörsíma ezekhez az utakhoz képest) A kb 8 km-es szakaszon a helybeli 65 éves kerékpározó nénike másfél km-t rávert a Saabra. Pedig egy jobb szakaszon megesett, hogy 500 méterre elhagytuk..... Habár, mint említettem nagyon hideg volt, autóban bent pedig kellemes meleg, lehet, hogy a csak hideg buzdította ütemesebb pedálmunkára az idős hölgyet? Esetleg valami egyéb csodaszer?
Mindenesetre mi óvatosan előztük meg a bicikliző asszonyságot, aki az út teljes szélességét kihasználta az előrejutáshoz, így is legalább másfélszer annyi utat tett meg, mint mi.
A hideg egyébként általános jelenség ezen a tájon (pláne november végén), de szerencsére a helybéliek tudják a módját, hogy hogyan védekezzenek ellene. No nem az általunk itthon Maon ismert fűtési módszerekkel (lásd rezsó, melegítő, radiátor, kályha, tűzhely, kandalló) próbálkoznak, mert az nagyon drága. Van olcsóbb is, ami egyes helyeken még a víznél is olcsóbb, hatásfoka sokkal magasabb, továbbá azonnal érezni a hatását:
VODKUCSKU!!! De milyen???? SZ PERECEM, azaz a csípőspaprikával feltuningolt vodka (csíp-tuning). Amiben összeértek az ízek. Egy pohárkától egyből kimelegedsz , a másodiktól már verejtékezik a homlokod... (a harmadikra nem emlékszem)
Az ember átfagyott teste valamint a hangulata is hamar feloldódik.
Ezt a módszert egyébként hideg termekben, fűtetlen szobákban, étteremben, büfében, szabadtéren, vonaton, buszon, kerékpáron, gépjárműveken és traktorokon, de még gyalogosan is előszeretettel alkalmazzák.
Nehezíti a közlekedést az autók rossz műszaki állapota: az ósdi zaporozsec-lada-volga karosszériák rozsdás rései eléggé huzatosak. A kerekek is imbolyognak. De hát a csodaszer nem csak a gépjárművezetők hideglelését, hanem a gépjárművek meglehetősen rossz műszaki állapota, valamint az kátyus utak által okozott szorongást is nagymértékben csökkenti.
Mindenesetre a csodaszer nagyon hatékony ezt egy palackkal is bizonyítani tudom. Ha nem hiszi, akkor kérdezze meg kedvenc kárpátaljai orvosát vagy gyógyszerészét.
Blekksztár, holnap válaszolok, most túl fáradt vagyok, csak ennyi tellett tőlem....
MiSaab: tenksz, most télleg igen boldog vagyok vele :)
Svájcból került Magyarországra, a Popovics egy ismerôse hozta be. Egy tulaja volt végig
(legalábbis a hozzá kapott papírokból így látszik), szervizkönyv vezetve egészen addig, míg
a váltó bele nem tört az autóba úgy 205 ezer km tájékán. :) Ekkor a tulaj nem csináltatta meg,
hanem beszámíttatta egy újautó árába, ez meg egy kereskedésben állt majd' egy évet, míg a
földink el nem hozta, és idehaza Érdden meg nem javítatta. A svájci álldigálás közben valaki
leszedte róla az Aero-spoilereket - amiket az autentitás miatt sajnálok, de optikailag
(egyelôre) nem hiányzik -, úgy kétszer nekitolattak valami platós járművel, meg az ajtót is
nekinyitották valaminek. Igy van rajta három távolról nem szembeötlô, de közelebb lépve
ronda esztétikai hiba. A fényezést Szikszainál festékvastagság-mérôvel megvizsgálták, és
egyetlen helyen találtak újrafújt részt: a bal hátsó sárvédôn. Karosszériamunkának viszont
abszolút semmi nyoma még a környékén sem, így szinte biztosra vehetô, hogy az is csak
valami karc lehetett, és a márkaszervízben fújták újra. A belsô tér is igen jó állapotú (lenne),
viszont irdatlan mocskos és Szikszai által is alátámasztottan sokkal jobban zörög, mint
kellene neki. A fakormány és fa váltógomb hihetetlenül prosztó benne, azt is ki kell cserélni.
Jövô héten küldöm külsô-belsô kozmetikai ápolásra, olyan szép lesz, mint új korában. :)
Egyébként az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem kevés pénzt fizettem érte (nem, nem írom
be a fórumra, hogy mennyit :), de nekem szinte pontosan egy ilyen autó kellett: utolsó
szériás, karambolmentes, fekete színű T16S kupé. Ez pedig igen nagy ritkaság, nagyon-
nagyon kevés lehet belôle idehaza, muszáj volt lecsapni rá. De nemcsak ezért: idén nagyon
komolyan megszigorították ezt a behozogatósdit, és ennek az autónak a papírjait is 10 (TIZ!)
hónapig tartott egyedileg (!) elintézni. Igy aztán még jobban örülök, hogy megkaparinthattam
egy ilyet.
BlackStar: aszittem, Neked már lett közben valami idôsebb példány! Eszerint még mindig
nem? Sebaj, azért a jó öreg 2107 sem egy rossz darab! :)
Tegnap láttam egy kilencazötödiken kombi 3.0TD Saabot!!!
Ez tényleg ritka, vagy csak én vagyok ilyen tudatlan???? :-))
Amúgy füstölt egy kicsit, de a gazdája is tolta neki rendesen!!!
Vééééégre teljesült a nagy álmom: KLASSZIKUS 900-AS TULAJ LETTEM! :) Ez különben nem fer! az összes gyalogos klubtagnak 900asa lesz? a szegény csóró Blaxták meg kutyagolnak, mi? (= Ladáznak :)) )