Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lenkeyb Creative Commons License 2000.12.11 0 0 1419
Hello srácok!

Nem voltam itt egy hétig, és most nincs időm mindent végigolvasni.
Volt szó a téli találkozóról?

Visi Creative Commons License 2000.12.11 0 0 1418
Blackstar Mikor is kell neked szurkolni? Marmint hogy megorokoljuk a dossziedat? :)
Komolyra forditva a szot: A hetvegen megcsinaltam az ulesfutest is, es tettem fel kodfenylampat is :) Az ulesfutest meg nem igazan volt idom tesztelni, de mereseim alapjan mukszeni fog... Az egyik ulesnel az also es felso parnaban is el volt szakadva a vezetek, mig a masikban csak az ules alatt volt elszakadva egy vezetek. Szoval remelhetoleg kiraly lesz majd telen a minuszokban :). A kodlampat eleg sokaig tartott felbarkacsolni es nem is vagyok teljesen lenyugozve a vezetekezesemmel, de azert mukszik :))) Belol a hatso kodfenylampa alatti EXTRA kapcsolora lett rakotve. Mellesleg ezen a kapcsolon mar logtak vezetekek. Valaki meg tudna nekem mondani, hogy azoknak hol a masik veguk??? En egy kapcsrajzon sem talaltam rola semmit :( Egesz elegedett vagyok a hetvegi munkammal :)))
(Marcsak a Blackstar-tol kell megorokolni a dossziekat ;))) No jo inakbb szoritok :))
h i r d e t é s
BlackStar Creative Commons License 2000.12.10 0 0 1417
BlackStar kéreti holnap drukkolva lenni, ugyanis zéhát ír egyestől különböző ertékűre illetőleg kivágják.
(Kár örülni: nem képezi elörökölhetődés tárgyát az immáron négy nagy dossziéssá hízott SAAB anyag. Pedig állat ám! Főleg az új színes A4 es képekkel :) )
baas Creative Commons License 2000.12.09 0 0 1416
Hali.
EdeBácsi:
Ha szabad érdeklődni te miért nem vagy még klubtag??? ( ez most leszúrás volt. :) )

BlackStar Creative Commons License 2000.12.09 0 0 1415
No igen.
BlackStar szülinapjára egy 83-előtti 3ajtós Turbót kér, közteshűtővel (mert igényes), lehetőleg sötétzöldet, barna plüssbelsővel, fullosat.
Köszi!
(Ja, hogy ezt a Mikulásnak kellett volna címeznem? :) )
baas Creative Commons License 2000.12.09 0 0 1414
Eugen73:
Nem rohadtak be,hanem a gyújtótrafó zárlatos volt,
meg a bemelegedésszabályozó sem volt a legjobb formájában,ezek meg a hideg az sikeresen előidézte
a 2-3 hengeresedést.
eugen73 Creative Commons License 2000.12.08 0 0 1413
Baas:
mi volt a hengereiddel? hogy rohadtak be?
Előzmény: baas (1412)
baas Creative Commons License 2000.12.08 0 0 1412
Aha.

Most már tudom mi nyomja a seggem.
Egy gomb alakú termosztát....
:)

lp Creative Commons License 2000.12.08 0 0 1411
Ubi!

Ha az ülés tömése le van szakadva, akkor megnyúlik az ülőfelület kárpitja, és elszakad a fűtőszál, tehát természetes, hogy nem működött. Az enyém is ilyen volt. Vidd el az autót valamelyik szervizbe, ki lehet cserélni az ülőfelületet újabb, rugós rendszerűre, ami állítólag soha nem megy tönkre úgy, mint a régi hevederes.

Visi!

Nem hiszem, hogy nagyot tévedek ha azt nondom, hogy valószínüleg 12V-ról működik :)
A termosztát egyébként az ülőfelület kárpitja alatt van, kb. gomb nagyságú, és ki lehet tapintani a kárpiton keresztül is.
Ha meg akarod csinálni, le kell szedned az üléskárpitokat, azt hiszem ebben van benne a fűtésszál, a termosztátot pedig egy hajszárítóval ki tudod próbálni.

Előzmény: Visi (1406)
baas Creative Commons License 2000.12.08 0 0 1410
A csettel hogy álltok?
baas Creative Commons License 2000.12.08 0 0 1409
A fogyasztásról majd beszámolok,ha tudok...
baas Creative Commons License 2000.12.08 0 0 1408
Az ülepfűtés nekem sem megy... :(
Pedig biztos madár.
baas Creative Commons License 2000.12.08 0 0 1407
Hali.
Hétfő reggel nem ment a madaram.
Illetve csak 2-3 hengerrel.
Szerda reggel a tréler elvitte az Autodoktorhoz egy kis kivizsgálásra.
A Tisztel Dr. úr rendberakta a mókuskereket meg egyéb mást is ami be volt rohadva a gépen.
Mert be volt.
Ettől függetlenűl ment csak nem úgy ahogyan azt kéne.
Most már olyan szépen jár hidegen is a:
"Sába királynője,hogy azt tanitani kéne!!!".
Maradt még hátra injektor cső csere meg csomagtartóteló csere meg generátor gumiszilent csere meg a fékemmel kéne valamit kezdeni mert nagy a hullajátékom.
De a nehezén már túl vagyok.
Állok elébe a télnek.
A télapó pedig bekaphatja.!!!

-na jó repülést barátim-

Visi Creative Commons License 2000.12.08 0 0 1406
Eloszor is koszonom a hozzaszolasokat. Masodszor viszont tovabbra is erdekelne, hogy hogyan tudnam megcsinalni? Hany voltrol megyen? Merre keressem a termosztatot? (A multkor a csatlakozot mar megtalaltam) Van muszerem, megtudnatok mondani (pl. akinek mukodik), hogy hany Ohmos ellenallasu a futesszal? Hogy tudnam tesztelni a termosztatot, hogy kapcsol-e megfelelo hofokon? Segitseget elore is koszi.

Udv: Visi

Előzmény: lp (1398)
Zölduborka Creative Commons License 2000.12.08 0 0 1405
Tud valaki üléstömő szakembert?

(ezek szerint az ülésfűtésnek működnie kellet volna abban a SAAB-ban, amit megnéztem, de hideg volt az ülés)

Ubi

copfy Creative Commons License 2000.12.08 0 0 1404
Eugen73!
mesélj :--)
(én csak a finn lányokat ismerem, a svédekröl csak hallottam :--))
Előzmény: eugen73 (1397)
BlackStar Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1403
lp!
Esküszöl, hogy 11 fok? Én legalábbis 10-nek tudtam. (A max meg szeritem is 28.) (Tompörkölés)
:)
Előzmény: lp (1398)
lp Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1402
az a szó amit nem értesz: kiégette
lp Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1401
Eugen73!

Én csak azt írtam le amit a Szikitől hallottam. Irigyellek, hogy Te már évek óta gond nélkül használod, én nem vagyok ilyen szerencsés. Amikor megvettem természetesen rossz volt az ülésfűtés, de egy ideig kisebb gondom is nagyobb volt. Tavaj ősszel megcsináltattam mindkettőt. Ez olyan jól sikerült, hogy rögtön éreztem, túl forró a vezetőoldali űlés, de mivel még csak ősz volt, inkább széthúztam az ülés alatti csatlakozót, gondolván, hogy télen majd jó lesz a forróság. A jobb oldali ülés jó volt. Majd mikor jött a tél újra összedugtam. Kár volt. Ugyanis a vastagabb öltözet miatt később kezdtem érezni, hogy túl forró az ülés - eleinte még élveztem is - így mire kiszálltam szétkapcsolni,kigette az ülést! Kiderült, hogy a fakezű - inkább faeszű - szerelősrác (nem a Sziki!) a termosztátot kb. 15 cm-re tette a fűtőszáltól. Komlpett üléscsere természetesen ingyen, ülésfűtés tökéletes. Még idén nyáron és ősz elején is bekapcsolt néha reggelente, amikor hidegebb volt. Most itt a tél, és természetesen mindkét ülésben rossz az ülésfűtés, de egyenlőre meguntam ezzel foglalkozni. Bár olvasva amit írtál, lehet, hogy egyszer majd magam fogok hozzá, csak most túl hideg van szerelni... mire meg meleg lesz nem kell ülésfűtés. Nehéz az élet :)

Előzmény: eugen73 (1400)
eugen73 Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1400
Lp
Szerintem nem a szal sozkott elszakadni, rendkivul rogalmas anyagbol van, hanem a csatlakozasokban, eppen a termosztatnal, vagy maga a termosztat. Nekem 6 sot, lassan mar a 7. eve hogy hasznalom. Bar amikor vettem rossz volt a kocsiban, de par ora munkaval es egy is ugyesseggel egy kulso kapcsoloval kiiktattam, azota kutya baja a futesnek, es olyan forrora futom az ulest amennyire csak kivanom (eliheted nem hagyom kihasznalatlan ha mar van :)

szerintem megeri a munkat, nagyon kellemes a forrrrooo ules!

Előzmény: lp (1398)
baas Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1399
Húdejóhogyilyenjóaforgalomatopicban.

lp Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1398
Visi!

Az ülésfűtés úgy működik, hogy a feneked és az üléskárpit alatt van egy picike termosztát, ami 11°C alatt (ha jól emlékszem) bekapcsol, és 28°C (ha...) felett kikapcsol.
Azért nem érezted, hogy fűt, mert sajnos a használat során a fűtőszál elszakad. Lehet javítani, egyszerűen összeforrasztják a fűtőszálat. Tavaj 8eFt/ülésért csinálta a Sziki. A probléma csak az, hogy ha rendszeresen terhelet tested tömegével az ülést, akkor biztos, hogy nem bír ki egy évet, tehát évente javíttatni kellene.
Tisztelettel

Előzmény: Visi (1392)
eugen73 Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1397
Copfy, alljunk meg 1 szora!

Az meg megeshet hogy a svedek tobb Saabot raknak ossze mint a finnek, de azert a noket illetoen tudnek meselni ! :-))
Amugy meg a svedeknek szelesebb a csipoje! :-P

Előzmény: copfy (1395)
copfy Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1396
van azért a web-en is anyag:
SAAB Tátika motor
copfy Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1395
Polar Mobil - ismételt rehabilitáció :--)
pár PgDn-al alább kifakadtam a Polar szervizre - ugyanezt az anyagot megküldtem Nekik is.
Természetesen védték a mundért, de szép kedvezményeket ajánlottak fel. Minden rendszerben van hiba, és ezek számának csökkentésére a pozitív hozzáállás és javító szándék (ami részükröl most megnyilvánult) vezet.
A "mundérvédelem" természetesen megmosolyogtató (nem is idézem, nem akarok ezen csámcsogni), de én is ezt csinálnám a helyükben. Fontos, hogy kifelé a rendszer hibátlannak tünjön, de belül a hibákat javítani kell, és ezt biztos, hogy meg is teszik.
Rijswand, mi ez a szomszédvillongás a finnekkel szemben? :--) ne bántsd őket, én szeretem. Tudom, hogy Svédországban szebbek a nők, de majdnem mind leszbikus :--)
...és a finneknél is nagyon sokáig készült a SAAB.
Auto-2 -t vegyétek meg, benne van a "tátika" saab motor leírása!
BGC Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1394
Ubi!

Ha most év végén váltasz autót, és ugyanannál a biztosítónál kötöd a szerződést ahol most is van akkor át tudod vinni a bónuszodat, de csak évvégén!!!

BGC aki szintén B9-ben van!

Előzmény: Zölduborka (1393)
Zölduborka Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1393
Mit keresett ott lent a mélyben a topic?

Kössz a segítséget!

Hétfőn fél 1 állapotfelmérés; már nagyon izgulok.

Nem tudja valamelyikőtök, hogy mi van olyankor a bonus-szal, ha most van egy autóm, majd megveszem mellé a SAAB-ot (ilyenkor az A0-ás lesz), majd később eladom a régit? Át lehet íratni rá a bonus-t (nem egy utolsó szempont, mert bonus 9-ben vagyok)?

Tegnap próbáltam SAAB 900 club op.logót rajzolni, de túl kevés hozzá a pontok száma :(

Ubi

Visi Creative Commons License 2000.12.07 0 0 1392
Sziasztok!

Kerdesem lenne! Mit tudtok az automata ulesfutesrol? (Blackstar, no most nyomulj :)) Milyen homersekletnel kapcsol be? Merre van a vezerloje? Mennyire meleg szokot lenni?
Csak azert kerdem, mert eddig nem ereztem, hogy barmikor bekapcsolt volna es most nem tom, hogy csak tul meleg van hozza vagy valami sz*r.

Amugy a Rijswand-dal nem tudok egyeterteni az arban, mert legalabbis itt nallunk fent eszakon Finn-ben nem vagjak hozzad 500DM-ert egy ilyen autot. (Habar O nyugatabbat irt, Finno. meg keletebre van. Lehet ez a baj? ;)))

Előzmény: Rijswand (1391)
Rijswand Creative Commons License 2000.12.06 0 0 1391
AZ 1/3 APC a gyanus...
A váltó: ha minden fokozatot zökkenömentesen vesz, még akkor is ha extrém a fordulat (pl 4 böl kicsit megpróbálni visszatenni 2 be, nem muszáj ráengedni a kupplungot...), ha hátramenetben leht vele menni(nem csak egy parkolásnyit, és hirtelen gázfröccsnél is bentmarad) akkor az OK.
Beugrani nem kell a fokozatba, de azért tapasztalatom szerint érezni kellene h. bent van.

A törzskönyvet akkor kapod (ha még nincs) amikor átirod az autot. A zsaruk bevonják a régi forgalmit, kapsz egy ujat + egy törzskönyvet. ez kb 8000 Ft. Ha a srác még eladás elött megcsinálja, annál jobb:))
Az eredet vizsg. az átiratáshoz kell.

Ülést tömetni lehet, ha jól csinálják olyan lesz mit az eredeti, az ülésfütés kérdéses...

Az ár nem reális, ez egy magyarországi használz Saab ár....:))
(ilyen autót <500 DM ért utánad dobnak kissé nyugatabra:(((( )

Sok sikert!

Előzmény: Zölduborka (1387)
páter Creative Commons License 2000.12.05 0 0 1390
ZAAB!

Kösz! Holnap felhívlak.

Előzmény: ZAAB (1370)
Rijswand Creative Commons License 2000.12.05 0 0 1389
Hoi!
Akinek szerencsetlensegere finn Nokiaja van (azaz nem sved Ericcsonja:)) az a www.777sms.hu cimrol felrakhatja maganak a SAAB900 logot
Ha westeles akkor konnyen megy, ha pannonos, akkor egy westeles havertol kerni kell egy engedelykodot.
Zölduborka Creative Commons License 2000.12.05 0 0 1388
Úristen, ennyire lezsibbasztottam volna a bandát a kérdéseimmel? :))

Ubi

Zölduborka Creative Commons License 2000.12.05 0 0 1387
Sziasztok!

Köszönöm a segítséget!

A Viktor nekem is azt mondta, hogy nem kerül semmibe az állapotfelmérés (!!!)
A srác szó nélkül belement abba, hogy egy harmadik általa nem ismert SAAB szervízbe menjünk állapotfelmérésre (nem mindenki szokott belemenni, azt meg, hogy kihez megyünk még nem mondtam neki).

A törzskönyv az nem az eredetvizsgálat része/eredménye? (egyébként ezt is a srác csináltatja meg).

Tényleg lehet utólag az ülést tömetni? Milyen lesz utána, olyan mint az eredeti vagy rosszabb?

Az autó sérült volt a jobb oldalán (melyik nem?) és tuti, hogy emiatt csukódik szarabbul, de úgy tűnik, hogy javitható, mert se az ajtó, se a kaszni nincs elcsavarodva, csak olyan, mintha a zárnyelv nem feszitené eléggé oda a szigetelőgumihoz az ajtót.

A turbó az egy használt, nem pedig felújított, de a srác mondta, hogy a Fazekas állította be neki ilyenre, hogy tovább tartson (??!!!).

A váltója mindenkinek ilyen gumiszerű vagy "beugrik" határozottan a fokozatokba?

Szerintetek az ár reális?

Üdv.

Ubi

baas Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1386
Khm.khm.
Tisztelt elnökünk a SAAB 9-5 Wagon-ra gondolt.(nem az FM 9.5 re)
:-)

Alás szolgája....
(misa)

egoaxa Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1385
Képekkel , szakvélemeényekkel illusztrált SAAB 9.5 teszt fog megjelenni a TotalCar oldalán, remélhetôleg a hét közepén.

Röviden: A 9.5 NAGYON JÓ AUTÓ!!!
De várt valaki mást? :o)))))

Előzmény: lp (1371)
lp Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1384
Ubi!
Nem vagyok egy nagy mechanikus, de az eddigi javításaim tapasztalatából az a sejtésem, hogy a javítások kijönnek 150k-ból, ha hajlandó vagy bontott alkatrészeket beépíttetni. DE! 1x a váltóhoz abszolút nem tudok hozzászólni, 2x pedig a turbó elég gyanús. Ez a sárga mező 1/3-a nagyon karcsú. Ha a turbót felújítottra cserélték akkor nincs baj, valószínűleg csak beállítás kérdése, de ha csak beraktak egy bontottat, akkor ez felújításra szorul (hamarosan nem lesz turbónyomás). Ez viszont kb. 70k, amivel együtt 150-ből megúszni már művészet.
De hát a szerelem az szerelem, nem irigyellek...
Előzmény: Zölduborka (1379)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1383
na, csak hogy továbbkuszáljam a dolgot... :)
Az eredetiség vizsgálatot egyesek szerint a vevő csináltattya (vagy kultúrálisabban csináltassa), de eccerűbb, ha megegyeztek (egy SAAB ollan 8000 HUF) Abban egyetértek baas elvtárssal, hogy sokat elárul az eladóról, hogy meri-e...
Egyébként meg ne csak azzal a költséggel számolj, amit a papírok meg az átírás vesz L (nekem 35e HUFba került mindez... :-/), hanem azzal is, amit a rendőrségen fox csücsülni... Mert az tuti félnap :) Ha sorra kerülsz... ;)
Najó, szal maraggyunk annyiban, hogy szemét módon sokat kell még ráfizetni a használt autóra.

byez
thom

baas Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1382
Hi Barátim:

Az eredetvizsgát sem elfelejteni mielőtt megveszed..!!!
Azt az eladó félnek kell produkálnia...

A Viktorhoz vidd el 1 állapotfelmérésre vagy a Polarhoz csak akkor ha azt is ő fizeti.Mert ha belemegy akkor, vagy biztos a dolgában vagy tényleg nincs semmi vész az autóval.
Nekem 1 generátorfelújitásba és 1 pár 4évszakos gumiba került a nem elégendő állapotfelmérésem. Elvakult voltam(1 kicsit)de mégis figyeltem.És azt hiszem rosszabul is járhattam volna.
A turbó az nagyon gyanus!Olyan mintha le lenne fojtva,hogy nem füstöljön.Ha 2 vagy 4es padlógáznál nem vágnak hátba akkor baj van.
Nem volt törve a kocsi???Nem azért nem csukódik rendesen?

EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1381
Bocs nem olvastam végig a kérdést:

Viktornál én is voltam mielőtt megvettem volna az enyém-gép-állatot.
Kb egy órát vizsgálgatta és 0,00 Ft+ÁFA díjat számított fel. Szerintem
ez az ő üzletpolitikája, de elég rendesnek tűnik.
Ami még számít: jónak ítélte a gépet és tényleg nagggyon jóóó.

Az enyémmel is lehet falat bontani, de a régiek szerintem még jobban bírják.
Korábban meséltem egy barátom balesetéről....olvasd el. De ezt a többiek sokkal
jobban tudják Neked ecsetelni.
A rozsdáról és egyebekről megint nem vagyok jól értesülve (szerencsére)

Sok sikert:

Ede

Előzmény: Zölduborka (1379)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1380
Ubi bá!

1.Átírás:
köbcm-nként 10 FT +
Kötelező bizti ott helyben azonnal +
8000 FT okmánybélyeg
------------------------------------------------------
sok (pl R5 1.4 = 8000+14000+kb 6500=28500 FT )

2. Mire cserélném :
2.0 Turbós szintén ötévesre, ( ha lehet SE-felszereltséggel valszeg Svájcból )

ede

Előzmény: Zölduborka (1379)
Zölduborka Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1379
EdeBácsi!

Köszönöm, hogy rám gondoltál, de valóban nem az a kategória, ami nekem jelenleg megfelelne.
És mire cseréled?

Más:

Kellene egy kis SEGÍTSÉG!

Mit kell tudni manapság az autóvásárlás papírügyeiről?
Úgy tudom, hogy törzskönyv nélkül nem vehetek autót (pontosabban nem tanácsos) van még valami újdonság ezzel kapcsolatban (legutóljára 3 éve vettem használt autót).
Mennyibe kerül kb. az átírás?

Megnéztem azt az 550k-s gépállatot.
1984-es APC 16V Turbo, 250.000 km, friss vizsga 2002-ig, friss olajcsere, turbócsere (használt) (Fazekas-nál és Sziki-nél szervizelt))
Nekem tetszett, főleg a srác őszintesége (úgy tünt, amit nem mondott el arról nem is tud; egoaxa úgy tudom, hogy Ti még ismeritek is egymást Matuka-úrral).
Észrevételek:
- az összes ajtó alján van egy kis felületi rozsda a gumitömítések tövében, ahol meg tud állni a víz; kint a kaszni felületén a jobb hátsó sárvédőn a szellőzőnyílás mellett van egy 10 forintosnyi szintén felületi rozsdapötty valamint a kerékdobok peremén a műanyag védőborítás alatt van egy pár apró rozsda a fényezés szép és fényes (de nem új),
- a jobb első ajtó - elég nehéz - becsukása után is lötyög egy kicsit (a kilincsel ki be lehet rángatni egy 2-3 miliméternyit mintha nem lenne még teljesen becsukva) és ettől menet közben eléggé zörög,
- a vezetőoldali ülés ülőlapja nagyon ki van ülve, mintha el lenne benne törve egy-két rugó (állítólag van egy öreg szaki, aki elég olcsón újratömi és egyéb kárpitozásokat is vállal (tudtok erről valamit?)) belülről egyébként rendben van (ez volt az első öreg SAAB, aminek nem zörgött a műszerfala)
- a vezetőoldali visszapillantót nem lehet belülről állítani (a motor hallhatóan megy csak a tükröt nem mozgatja) a központi zár nem működik.
- a sebességváltó elég gumiszerűen járt, ami szokatlan volt nekem, mert hozzászoktam a modernebb határozottabban kapcsolható váltókhoz. Ez természetes?
- a motor szépen, csendesen és kultúráltan járt, hirtelen gázadás után szépen visszaállt az alapjárat, nem akart lefulladni stb.
- a turbónyomás kijelzőn a mutató max. gázadásra és kihuzatásra is csak a középső sárga szekció 1/3-áig feléig szaladt fel. Ez természetes? (állítólag ez állítható, hogy úgymond meddig legyen "kivezérelve" a turbó).
- a jobb hátsó kerék felöl rossz úton kopogást lehet hallani, erről a srác is tud csak lévén mindketten "autóguruk" vagyunk se ő se én nem tudtam megmondani, hogy mit kell kicserélni.

Tudom, ez igy elég rémisztőnek tűnik (legalábbis az asszonynak az volt), de lehet, hogy ezek a nekem gondnak tűnő dolgok természetesek egy ennyi idős autónál.
Csak hát a szerelem ugye... :)))

De most komolyan, szerintetek a fontosabb dolgokat vagy akár az összeset meg lehet csináltatni 150-ből (480-ra le szeretném alkudni és kb. ennyi lóvém maradna helyrepofoztatni)
Hétfőn megyünk a Mülner Viktorhoz állapotfelmérésre (ismeri valamelyikőtök?).

Üdv.

Ubi

Előzmény: EdeBácsi (1378)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1378
Zöldubi kolléga,

azért merészeltem kérdezeni, hogy van-e SAAABod, mert lehet, hogy tavasszal
lecserélem az öreget és gondoltam hátha érdekel egy ilyen jószág ( 900 S 2.3i (1995)).
Tudom ez nem az óccsó fajta de én nem tudhatom....

Üdv.
ede

Előzmény: Zölduborka (1363)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1377
Köszi,

nekem is volt ilyen sejtésem,de jobb ha biztosan tudja az ember.

Az égőkészletre tud valaki valamit mondani?

ede

Előzmény: copfy (1376)
copfy Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1376
:--(
annyira el vagytok foglalva a tagdíjjal, hogy nem is reagáltok a bejegyzésemre... teljesen el vagyok keskenyedve.
Ede bácsi,
persze hogy lehet turbo-t rakni, mindent lehet. Csak mennyibe kerül. Becslésem szerint elérheti a 200e Ft-ot. (pl. hengerfejt is kell cserélni!) Inkább az Axa-módszert javaslom (bár szerintem ő sem lépte meg): add el, és vegyél egy másikat.
Üdv
lp Creative Commons License 2000.12.03 0 0 1375
Ha valakit érdekel láttam ma egy eladó 900-ast.
Paraméterek: évj. 1980, turbo, 5 ajtós, fekete, 322.000.- jó magyar forint, tel: (30) 962-0862. Sajnos kinézetre nem sok gondoskodás látszik rajta.
EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.03 0 0 1374
Bradersz und Szisztersz!

Lenne egypár kérdésem:

1. Lehet-e turbót szerelni egy nem turbós NG 900-asba?
És mennyi lehet kb.? Érdemes-e?
2. Naggygon hülye kérdés (tudom): Égőkészlet. Szabványos ? mert nekem nincs...és kéne

3. Milyen az a klub amelyikben vannak fizető és nemfizető tagok is?

Törölt nick Creative Commons License 2000.12.03 0 0 1373
chat.trefort.net ?

Macibb

BlackStar Creative Commons License 2000.12.03 0 0 1372
Esetleg az autót...? :)
lp Creative Commons License 2000.12.02 0 0 1371
AXA!
Megosztod velünk a 9.5-ről kialakult véleményed?
Előzmény: egoaxa (1364)
ZAAB Creative Commons License 2000.12.02 0 0 1370
PÁTER! Sikerült elszabadulnom nagy Oroszországból,ha érdekelnek még a 99-es cuccok,hívj fel!
BlackStar Creative Commons License 2000.12.02 0 0 1369
Egy 900-asos hogy mondhat ilyet... :)
Hlnap meg drukkoljatok, mert ha a zéhá nem sikerál, akkor száksz van, és talán jövőre ajánlja magát a tárgy.
Előzmény: baas (1367)
rb Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1368
Neeem! Neemm bííírom ki! Már három napja csak olvasok, de még csak a 12. oldalon tartok!!! Nem bírom ki! Bele kell szóljak!!! :)
Na jó, abbahagytam.... szóval:

SAAB 9000i, 1988-as 2.0-ás nonturbo :( utólag belerakott faburkolattal (egész műszerfal+váltó körül+középkonzol lent+kézifék körül+box fedője+hátsó hamutartó) és klima, ABS nélkül még, 205/65 R15 nyári és 195/65 Goodyear nyári gumikkal.. mi van még.. aranymetál, ja és eladás alatt, mert kéne egy full extrás... motoros fehér bőrüléssel meg 2.3as motorral... meg egy lottó ötös... De qrva drága a full extrás saab, lehet hogy hűtlenek leszünk egy Mitsu Diamantéval, de akko is SAAB rulez!

baas Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1367
Fenomenális volt a 9-5!!!
Alig akartam kiszállni.
Ennél már nem kéne több.
De akkor is szerzek 1 ilyet magamnak.....
baas Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1366
Én is ott ülök a képen mitfahrerként...
Naaaagyon jóóó volt.Bár kicsit furcsa volt az automata után...
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1365
nos a dolog úgy működik, hogy a cég hamarosan beindít egy wap szerver (pontos időpont még ismeretlen), felpakolunk oda megfelelő progit (a bonyolultsága egyenlő a faékkel), adatok odaad (ami fenn legyen), aztán megduma, hogy hogyan támogassuk egymást (mondom, pénz kizárva). egyelőre annyit most elég volt, hogy bólintottál a dologra, még a cégen belül intézni kell a dolgokat, de akkor szólok nekik.

köfi
Thom

Előzmény: egoaxa (1360)
egoaxa Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1364

A képen látható tesztpilótához kellett fordulnom, hogy tökéletes képet kapjak a 9.5 elônyérôl, hátrányáról.

Egyúttal kitaláltuk a következô tali helyszínét, idejét. (Baas, Lenkeyb, egoaxa)

Fenyôgyöngye Étterem, Szépvölgyi út 155.
2000. december 30. - szombat
Évzázó SAAB találkozó

Zölduborka Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1363
A Club honlapján a legutolsó apróhírdetésben szereplő 5 ajtós turbót látta már valaki?
Vagy tudtok róla valamit (meg van-e még, tulaj stb.)?

Fényképen OK!

(De nehéz egy jó darabot találni!! :(( )

Ubi

EdeBácsi

Mint azt lentebb is írtam sajnos még nincs, de vadászom!

lenkeyb Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1362
Ne marakodjunk, szerintem legyen elég ennyi! Az emberek nézőpontját
egy hozzászólással úgysem lehet megváltoztatni. Mondhatni "nem erőszak a disznótor"
Szerintem csak jobb, ha olyanok nem lesznek klubtagok, akik csak a hasznot akarják lefölözni maguknak.

Üdv,
Balázs

baas Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1361
Emberek:

Kicsit morcos vagyok azokra,akik megengedhetik maguknak a SAABot de azt már nem engedhetik meg,hogy *zaros évi 5000HUF ot leszurkoljanak a leendő egyesület későbbi boldogulására.(szerintem ezek azok akik eddig 1 talin sem voltak...)
Itt van 1 csomó ember aki lemond 1 pár dologról annak érdekében,hogy SAAB legyen a feneke alatt és pontosan ők azok akiknek eszükbe sem jutott az,hogy miért ne fizessenek tagdíjat.

Ez viccc.

Az Axa így is költött már nem keveset.Eddig is amit tudott azt megoldott pénz nélkül.De ez nem megy a végtelenségig.Itt nem arról van szó,hogy most valakinek 1 új SAAB 9-5 re kell gyűjteni.
Ha valakinek nem tetszik akkor ne legyen klubtag.
Ez neki lenne megtiszteltetés,hogy egy Mo.n lévő ritka márkának 1 híres típusának a klubjában tagságot vállal.Ez befektetés amiért nem pénzt kaptok,hanem egy színvonalas klubot rendezvényekkel és sok okossággal,majd még előre nem látható hasznos dolgokkal.
Ez egy kis közösség volt az elejétől fogva.
Most hogy már 67 klubtag van,biztos vagyok benne,hogy ebből sokan elkötelezett SAABosok.
De van a maradék aki a fáratságot sem veszi,hogy hozzászóljon a topichoz pedig biztos,hogy olvassa.Ezek után nem csodálkoznék rajtuk,ha pont ők nem akarnak fizetni tagdíjat.
Tudjuk,hogy ez megossza a társaságot de remélem ez is változni fog hamarosan.

Nem azért írtam eme sorokat,hogy bárkit is megbánstak,de csak ösztönözni akarom őket,hogy ezt az egészet ne csak mi gondoljuk komolyan.
Senkinek nem szándékunk elvenni a kedvét a klubtól.Fontos a klub legalizálása a jövőt illetően, mert csak így tudunk eleget tenni annak a felmerülő lehetőségnek ha valaki támogatni akar anyagilag minket,ugyanis kell bankszámla a klub nevére meg könyvelő stb...Ez konkrétan nonprofit szervezet lenne.

Bocs ha hosszú voltam...
:) SAAB Sárkány...

egoaxa Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1360
thom
Legyen WAP! Az SHS mindenkeppen legyen WAPos is.
Mi kell hozzá?
Előzmény: Törölt nick (1356)
copfy Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1359
KEHLI-1
sajna a TotalCar.Hu-n, lakcím, ciklusidö :--) nincs kirakva :--) de szerintem az a tel.szám megtalálható máshol is :--)
én is találkoztam Vele, én viszont ideges lettem ettöl a kombinációtól, ugyanis a kislány lehet, hogy sok mindent tud, de vezetni - nos azt nem.
Polar Szerviz
Kicsit ki vagyok bukva. Tudjátok, hogy nem szoktam szidni őket, sőt. De most egy kicsit sok volt.
1. kb. a 4 szervizlátogatásom alkalmával sikerült kideríteniük, hogy mitől kopog a bal első futóművem (tudom, Opel, poenokat tartsátok meg :--)). A szilent. Csontig - ill. fémig - kopva vagyon. No most - egy kis odafigyeléssel ezt már legelöször is észrevehették volna. Ám lehet - gondolom én - hogy a toronycsapágy gumiágya. Most kérdeztem rá, hogy múltkor, amikor toronycsapágyat cseréltek, akkor cserélték-e a gumiágyat. Azt mondják, hogy nem, azt csak akkor cserélik, ha szakadt. Ezt akkor érteném meg, ha a Józsi bácsihoz járnék, aki bontott alkatrészekből olcsón szervizelné a saab-omat. De nem oda járok.
2. 15e kmn. szervizen volt a kocsi 1 hete. Folyadékok feltöltve. Ma reggel mosom az ablakot, -2 foknál hát nem ráfagy?! Gratula, nyárit töltöttek bele!
3. Elöre lebeszélt idöpontban nem fejezték be az aznapra megbeszélt teendöiket (a 15e km-est megcsinálták, de az üléstömésemet nem cserélték ki), és utólag mentegetöznek, hogy saab klub volt, kevés volt az emberük. Ezt nem tudták elöre?!

Más. beragadt a b.szintjelzöm A féltanknál kevesebbet nem bír mutatni, de max.-ra még fel tud ugrani. Nincs 5letetek? Polar azt mondja, hogy valószínű a jeladó, az meg egybe van a benzinpumpával, az meg pénzileg elég húzós....

itt a tél Nem akarom senki márkahüségét bántani, még szerencse, hogy nem SAAB-ról van szó! A TOYO téligumi nagyon bevált a gépen! Imádni fogjátok! (és nekem ebből semmi hasznom sincs) Ha a tavalyi téligumi teszteket megnézitek, majd mindent megnyert, nekem ez a 3. tél, amikor a kerekeimet belebujtatom - csak jót tudok mondani róla.

Üdv
Copfy

lenkeyb Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1358
CCCJJaaj BlackStar!
Ne fikázzad már a gépem, mert harapok! Akkor is csak a kipufogó kopog,
esetleg ha nagyon kicsavarom a kormányt, akkor a külső korm.összekötő,
DE MÉG ÍGY IS JOBB MINT EGY ZSIGULI!!!!! :-)))))))))
Nem hallottad a turbót? Na most aztán már tényleg a lelkembe tiportál! :-))))))
-kész van már az új logónk??? Kíváncsi vagyok!!

Axa: Jaj jaj! Tudtam én, hogy ez lesz! Na sebaj amúgy is csak a megszégyenítő 26-os
sorszámot viselem! :-))

BlackStar Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1357
Talán lennél szíves föltekinteni a csettre... :)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1356
nya.

ha elindul az SHS, akkor milyen jó lenne, ha mondjuk WAPon el lehetne érni némi információt... (ki melyik kerültben érhető L, hun vannak szervízek, klubtagokról némi infó (mondjuk rencám, hogy ne matricázzuk agyon egymást :) )...
És mindezt azért írom, mert a cégem nagyon szívesen belemenne egy ilyen wap-oldal üzemeltetésébe. Mindezekért persze semmi pénz, csak csupán némi reklám pölö a honlapon egy link(nem, nem kell felmatricázni az autót :)) )

Axa, ha te is úgy gondolod, hogy van haszna a dolognak, akkor majd még dumálunk.

byez
thom

BlackStar Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1355
.....és elvesszük az autóját.....
:)
Előzmény: egoaxa (1353)
BlackStar Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1354
LenkeyB!
áddegy: már volt szerencsém Axa kistraktorjához. Szerintem megy, ha nyomják, és nincs olyan érzésem a fedélzeten, mintha szét akarna dőlni :)
Ásszóval a kipufogó is zajongott. Nekem csak a futómű tűnt fel, de sebaj.
Így utólag ne etess, hogy csak azért kapcsoltad le a mjuzikot, hogy halljuk a turbót, hanem mert úgyse hallottuk volna a többi zajtól... :))))
Előzmény: lenkeyb (1350)
egoaxa Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1353
a Lenkeyb - 15öt fizet vagy kizárjuk!!!! :o)
Előzmény: lenkeyb (1350)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1352
Ubi kolléga!

Van már SAABód? Korábban olvastam, hogy venni akarsz.

Mindeki!

Ma végre én is beléptem a CLUB-ba !!! nemtom mire vártam?
(csak szóltam)
bocs
ede

ui.:
az 5000 oké, főleg ha axának is jut egy Viggenre belőle :)))
mér szolgálati szgk az kell, nem? vagy járjon szuzukival?

Előzmény: Zölduborka (1349)
lp Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1351
ath!
Többször láttam már az illető kombinációt, (KEHLI 1) nem semmi...
Klasszikusan ez az a helyzet, amikor nem az a kérdés, hogy melyiket, hanem, hogy milyen sorrendben...

Más..
Örülök, hogy van olyan klubtag, aki visszautasítja a szervizek klubtagoknak felajánlott kedvézményét! Karakán dolog! Vagy esetleg - de erre gondolni sem merek - úgy gondolja, hogy fizessen más, azért, hogy neki jó legyen? Még ha aránytalanul kevésbe is kerül ahhoz képest amit visszakap érte? Márpedig én úgy gondolom, hogy ez a klub jó nekem (nekünk). Ezért léptem be. Ha úgy gondolnám, hogy nem jó, biztos nem léptem volna be, és akkor biztos, hogy nem is fizetnék érte. De utoljára 11,5 éves koromban hittem azt, hogy a jó dolgok csak úgy történnek az emberrel. Azóta rájöttem; azért, hogy jó legyen, meg kell dolgozni, vagy fizetni kell érte. (erre fel lehetne hozni más témájú példákat is:)))) Tekinthető akár befektetésnek is, és csak a klubtagságon múlik mennyi lesz a hozama! 5000 Ft szerintem nevetségesen kevés ahhoz képest, amit mindannyian az autónkra költünk. Nem évente, hanem havonta sőt hetente! Aki renszeresen használja az autóját, az hetente több, mint a dupláját tankolja bele! Meggyőződésem, hogy ez az összeg akkor is megtérül, ha az ember egyszer sem veszi igénybe a felajánlott kedvezményeket. Sok ötletet, információt, önzetlen segítséget kaphat, és szerintem ezt mindenkinek meg kellene becsülnie.
AXA azt írja, hogy senki nem lesz kizárva azért, mert nem fizet. Ezzel teljesen egyetértek, itt nincs szükség szigorú szabályokra, kérlelhetetlen vezetőségre, stb. Ez egy önkétesen szerveződő, laza baráti társaság, de mégis: hogy néz az ki, hogy a többség (remélem a többség) fizet, mások meg hát...

Előzmény: ath (1347)
lenkeyb Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1350
Na hahóóóó!

Azt hiszem semmi értelme most itt elkezdeni a huza-vonát. Mindenki döntse el,
hogy klubtagként áldoz-e ennyit erre a célra vagy sem. Az biztos, hogy az illetéket,
meg még a későbbi költségeket nem lehet csak a semmiből előteremteni, és hát
rólunk, és kedvencünkről van szó nemde? Én nem vagyok anyagilag valami nagyon
eleresztve, de erre biztos fogok áldozni. Már ha csak arra gondolok, hogy lesz ez az
SHS -(nem tudom melyik állat találta ki :-)) )- 416 Forint 667 Fillér havonta, ????? :-))
-a benzinhez viszonyítva nem is érdemel említést-.
Erről ennyit.

Én már nagyon várom a következő talit !! Szeretném ha most már többen ott
lennénk mindenféle gyengusz kifogás nélkül! HALLJA EZT MINDENKI ??!!
Ami pedig a tavaszi talin lesz, hát szerintem már minimum a TV2-nek is
ott a helye!

BlackStar:
Az nem a futómű volt, hanem a kipufogó felfüggesztés. Na majd egyszer
kipróbáljuk együtt az Axa gépét, azt lehet hajtani :-)) ÁÁÁhaha Bruhaha
CSAK VICC VOLT AXA! KÉRLEK NE EMELD EZÉRT DUPLÁJÁRA AZ ÖTEZREMET!! :-))

Üdv,
Balázs

Zölduborka Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1349
Ez butaság!

Én teljesen egyetértek a tagdíj bevezetésével, hiszen egy szolgáltatásról van szó, ami bizonyos esetekben akár pénzt is spórólhat nekem, nem beszélve egy jó csapatról akikkel néha öszzeröffenhet az ember (ez utóbbit akár tagdíj nélkül is megteheti, de az előbbit nem) és ez mindenhol a világon pénzbe kerül.
Az összeg nagysága (ami szerintem hasznos szolgáltatások esetében reális) pedig elég rugalmas tud lenni , úgyhogy, ha bebizonyosodik, hogy a kezdeti legalizálás/indulás pénzigényesebb időszakának vége és elég kevesebb is, mert esetleg a vártnál nagyobb támogatást kapunk, akkor akár csökkenthetjük is.
Természetesen a tagdíjat kifizetőknek is kell valami biztosíték, hogy kapnak valamit a pénzükért és nem az egoaxa fog megjelenni egy új Viggennel :)))))))).

Ennek ellenére én még nem fogok tagdíjat fizetni, mert nincs is SAAB-om (ettől még ugyan fizethetnék, de addig is másra költöm), viszont nagyon szeretném, hogy ez az elkövetkezö fél évben változzon és amint hozzájutok egyhez, az lesz az első, hogy fizetek, mint a kisangyal.

Üdv

Ubi

Előzmény: egoaxa (1348)
egoaxa Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1348
Ma kaptam egy levelet egy klubtagtol aki nem tartja jo otletnek a tagdíj bevezeteset. Azt javasolja hogy szponzorokat kene szerezni akik allnak a fentartasi koltsegeket. Mint irta:
"...Osszegezve, nagyon megrontana a legkort (le is szukiteni a letszamot) egy allando tagdij bevezetese." Nektek errol mi a velemenyetek?

En igy gondolom:
Sajnos a tagdij bevezetese jelen pillanatban elengedhetetlen. Persze jo lenne szponzorokat talalni, de ez nem olyan egyszeru. Eloszor jogi szemelynek kell lennunk, hogy ez mukodjon. Ahoz meg penz kell. Zsebbol senki sem fizet ki szazezret, egy szponzor sem. Az ot ropi evente nem sok. 20 liter benzin. Meg felig sem lehet tankolni az autót. Raadasukl ket reszletben. Eddig eleg sokat koltottem a klubra, es hogy egyre tobben vagyunk ez men mehet igy. Aki komolyan gondolja ki tud fizetni 2500Ft-ot felevenkent.
Targyaltam tobb markabarat klubbal is, mielott igy dontottunk.
A masik erdekes dolog az emberek sokkal felelotlenebbek ha valami ingyen van. Nem is erzik magukenak, - nem kell bemutatnom a konmunizmust.
Legyunk kevesebben , de azok komoly klubtagok. Lessel bele a SAAB topikba, szerintem ez a tagdíjas dolog nem rontja meg a viszonyokat, de azert feldobom a temat.
Ha mukodni fog az egyesulet, es lesznek szponzorok, akkor esetleg meg lehet szuntetni.
Nem valoszínu hogy barkit is kizarnank ezert, de ki fog derulni ki gondolja komolyan.
Termeszetesen ha valakinek olyan anyagi gondjai vannak akkor meg lehet beszelni, de nem szabad elfelejteni, hogy autosklub vagyunk. A klubtagsag olyan mint a biztositas, es ezert szolgaltatast kap a klubtag es ha jol megy nem is keveset.

ath Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1347
Ebédszünetben nagy vizuális élményben volt részem! Világos metálkék Viggen egy gyönyörű szökével! Igazi skandináv csemege! Rendszám KEHLI 1.
egoaxa Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1346
Döme!

Milyen logórol beszélsz? Hol van? Had' lássuk!

BlackStar!

A te logoterved is érdekelne.

A SAAB 900 logó marad, a Polár nem emelt ellene kifogást.

Előzmény: Rijswand (1341)
BGC Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1345
Hát, szégyellem is magam az opel futóművel, meg a ritka látogatással, de sajna más topicokban oktatnom kell:) és hírdetni az igét:)), de ettől függetlenül -mentségemre szóljon- naponta többször is elolvasom a topicot!
Jó? Balázs!
off
sajna nem az irodátokkal megyünk síelni, olyan rugalmatlanok az olaszos kolléganőid
on

Ma lesz új lengéscsillapító és féltengelyszimmering bibibiiiiii!

BGC

Kérdés!
Szerintetek a Brembo cuccok jók? Speciel a féktárcsáikra gondoltam, mert a lángnál kb. 10K forinttal olcsóbbak minta a Polár.

Visi Creative Commons License 2000.11.30 0 0 1344
OFF: Jonni, jonn, de miota megvan a lavor az erkelyen azota nem igazan... Miert kerdi?
Előzmény: eugen73 (1342)
BlackStar Creative Commons License 2000.11.29 0 0 1343
Ejnye-bejnye Rijswand, el akarjátok venni szegény BlackStar (én) kenyerét?
:)

LenkeyB!
Alsónaci maradt klín tiszta (klíntisztvúd, az más :) ) de azért szépen fütyörészett.
Csak közben, tudod, azok a zajok a futóműből...
Amikor kikanyarodtál az Andrássyra, kb olyan fílingem volt, mintha poltergejszt kollega ülne elöl. Pedig ott a BAAS volt. Bár persze, lehet, hogy csak álcázta magát :)

Bájdövéj, ez a SAABhelpszervíz, nekem lesz a legjobb. Hetente kétszer kifogy a kisautóból (nemegyenlő SAAB) a kakaó, és akkor gyalogolni kell kis kannával mint Piroska. Ilyenkor csörrentés pl. LenkeyB kollega telefonjára (Láttam a Victában, hogy van :) ) és máris robog benzinnel ...
:)

eugen73 Creative Commons License 2000.11.29 0 0 1342
Visi!

bocs a kicsit OFF topicert, de szoktad nezni az mtv3 hireit?

Előzmény: Visi (1338)
Rijswand Creative Commons License 2000.11.29 0 0 1341
hoi!

Én is támogatom h. vegyünk trailert, azon be
tudom hozni az autóm:)))
Node félre a tréfát.az SHS ben én is részt vennék, bár igy Saabtalanul inkább csak mint vontató és berhelő:((
A logóra van javaslatom, sőt matricám is meg egyebek, egy svéd teherautógyartó cég { :-) }
assistance szolgáltataásának logójával..

lenkeyb Creative Commons License 2000.11.29 0 0 1340
Hahóóóóóóóóóóóóóóóóóó!

Tudtommal a tagdíj befizetése január 31-ig esedékes. A többiről, hogy hova utalni stb.
CTC Axa, de szerintem (most nem akarok az Axa nevében ígérgetni) minden
klubtag fog kapni egy értesítőt postai úton is, tekintettel azokra akiknek
nincs számítógép hozzáférési lehetősége, vagy csak RITKÁN LÁTOGATJÁK
A TOPIKOT -(ugye BGC :-)))) attól még, hogy Opel az első futómű, te is idetartozol, úgyhogy tessék aktívabbnak lenni! ) Na jól van nem akartam senkit bántani, tudjátok csak
"szóvicc" volt- de azért tessék többet írni ide!!!!!

BlackStar: azért bekakiltatok az Andrássyn a pirosig?! :-)). FÜTTYFÜRÜTTY (ez a turbó hangja)
Na jó tudom, hogy nem de ha lesz egyszer egy turbó 16V-m (16Voltos bruhaha) akkor aztán vége a sétakocsikázásnak! :-))))

Na üdv,
Balázs

BGC Creative Commons License 2000.11.29 0 0 1339
Saabadság!

Na figyu! Ez az SHS elég karaj dolog lenne és én is benne lennék. (Húzok-vonok mindenkit)
Szerintem vehetne majd a klub egy utánfutó trailert és akkor az istennekbeneminduló autókat is lehetne hurcolászni! Vagy, ha már tényleg ennyire kedvesek a Polárosok akkor meg lehetne kérdezni, hogy mi a helyzet a Saab assistance szolgáltatással, lehet-e ilyet kötni a mi autóinkra is, esetleg klubtagoknak kedvezménnyel?
A találkozóra tessék havat rendelni a Jézuskától, mert akkor beállíttatom a kézifékem ja és akkor viszem a pénzt is! Vagy csak csekken lehet?

Lehetne olyat is, hogy kézenfogva a Polárral v. nem, csinálni nyáron egy MEGAGIGA talcsit valahol a Balcsi környékén vagy ilyesmi!

Mert akkor lenne, viz, napsütés, fagyi, nénik, bácsik:), meg SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB!

Ezt a Csiszárbácsit is meg lehetne keresni- úgyis egy "régi" 900-as cabrio az álma-, hogy ha lehet és olyan körökben mozog, verhetne egy kis port, hogy SAABTALI LESZ ITT ÉS ITT MINDENKIT SZERETETTEL VÁRUNK stb..stb..vagy ez már reklámnak minősül?

Lehet, hogy túlságosan beindult a fantáziám? :)

Üdv:

BGC

Visi Creative Commons License 2000.11.29 0 0 1338
En is szivesen reszt vennek az SHS-ben. Ha Finnorszagban jartok es bajba kerultok az autoval csak hivjatok! :)
Az evi 5000Ft ket reszletben az azt jelenti, hogy jan.31-ig 2500 ha jol ertem?! Csak azert kerdem, mert utalnam (utalnám és nem utálnám :)), de nem vagyok benne biztos. Szoval EROSITSETEK MEG! :) Mellesleg az a bizonyos bankszamlaszam akkor mar el? No es kie? :)
Előzmény: egoaxa (1336)
lenkeyb Creative Commons License 2000.11.29 0 0 1337
Na mi van sehol senki???
Semmi reakció az Axa hozzászólására???
Hát nem fasza??

:-))

egoaxa Creative Commons License 2000.11.28 0 0 1336
Siasztok!

---Egy kicsit kimaradtam---

1. Az örsgyülés a Vista KVházban:

Sajnos csak a kemény mag vett részt az eredményesnek nevezhető összejövetelen.
- Megállapodtunk, hogy az éves tagdíj 5000Ft lesz.
Két részletben fizetendő. Az első részlet 2001. január 31-ig. Csekken, átutalással, készpénzben.
Részletekről majd a klub oldalán írok.
Amíg nem jön össze a pénz addig nem tudjuk elkezdeni a legalizálást.
Most kiderül kik az igazi klubtagok

- Körvonalazódtak a SHS (végül: Saab Help Service) elképzelések. A tagok kapnak egy levelet amiből tájékozódhatnak a részletekről.
A logó készítést a történelmi hagyományok alapján a BlackStar formatervező vénájára bíztuk.

- A következő találkozó időpontja a két ünnep közé esne. Helyszíne Óbuda Csúcshegyi menedékház.
(Lenkeyb - intézzük még a héten ha lehet!)

2. SAAB MÁRKAKÉPVISELET - SAAB 900 KLUB csúcstalálkozó:

Ismét bebizonyosodott hogy a SAAB autók szeretete milyen összefogó erejű.
Megérkezésünk első pillanatától kezdve kiderült hogy elkötelezett SAABosokkal állunk szenmben, amit beszélgetésünk csak megerősített.
A tavaszi 4. SAAB 900 találkozón már a márkaképviselet is képviseli az újabb típusokat.
Bővebben szintén a honlapon.

na egyelőre ennyi..

lenkeyb Creative Commons License 2000.11.28 0 0 1335

ERRŐL VAN SZÓ !!!!!!!!!!! CSIGIRI-BIGIRI SHIRÁLY !!!!!!!!!!

Előzmény: baas (1330)
BlackStar Creative Commons License 2000.11.27 0 0 1334
Ez mán döfi.
Elégedetten csettintek.
Csett!.trefort.net
lp Creative Commons License 2000.11.27 0 0 1333
BAAS!

Nem mintha érteném, de köszönöm! Majd legkozelebb megpróbálom, hátha sikerül.

Előzmény: baas (1326)
eugen73 Creative Commons License 2000.11.27 0 0 1332
hatarozottan az az arzesem, jo kezek formaljak a saab klubbunkat!
Amugy ott dolgozik meg az a srac aki az Axat elzavarta? :-))

Előzmény: baas (1330)
fargo Creative Commons License 2000.11.27 0 0 1331
IGEN!!! Gratula, Saabosok :-)))
Előzmény: baas (1330)
baas Creative Commons License 2000.11.27 0 0 1330

Hi, Saab900klubtagok!

Ma vótunk az Axa-val a Polar Mobil Kft. üv.ig. nál.Gyengébbek kedvéért: Groska Mihály
Igen szimpatikus,barátságos ember. :)
Sokat beszélgettünk.Többek között a Saab itthoni megitéléséről,sikereiről a vidéki hálózat fejlesztéséről.

Igen érdekesek és nivósak lesznek szinvonalát tekintve az elkövetkezendő találkozók.Kölcsönös támogatás keretében a Polar Mobil Kft. és a Saab900 Klub megegyezett abban,hogy egymás rendezvényein,ha igény van rá(márpedig van!) megjelenik saját autóival,hogy öregbitsük a SAAB márka hirnevét,megismerjük az újabb technológiai fejlesztéseket és az újautó tulajdonosoknak megmutassuk a SAAB tradicióját.Segitséget kapunk majd a rendezvényeinkhez megfelelő helyszint találni,a találkozónak megfelelő hirverést csapni stb...

Azt hiszem, mindannyiunknak hasznos volt ez az összeröffenés...

Turbo Lada Creative Commons License 2000.11.27 0 0 1329
Hello Mindenkinek!
Ismét téli gumi akció!
Mindenféle méretben és típusban! /Fulda Semperit,Yokohama,Kleber,Uniroyal,Vredestein,Bridgestone,Goodyear,Michelin,Dunlop/
205/ 60R15
Pirelli W190 D 25900
Fulda Gravito 24900
Kelly W5 21300
205/55R16
Fulda Rotego 35400
Yokohama F310 38700
185/65R14
Semperit Top Grip SLG2 17400
Dunlop Sp Winter sport M2 18900
Fulda Gravito 16900
Debica Frigo 13900
175/70R13
Goodyear Ultra grip 4 11700
Fulda Gravito 12900
Debica Frigo 11300
Ezen kívül Alufelnik 14",15" 16" méretben rendelhető, 60000 Ft/ garnitúra Ártól!
Érdeklődjetek a 06 30 9 422 197-es számon!
lenkeyb Creative Commons License 2000.11.27 0 0 1328
Hahóóóó!

Azt hittem többen leszünk a megbeszélésen, de sebaj, azért így is shirály volt!
Pláne, hogy kitaláltuk az új logót ugye, srácok! Birodalmi sas, meg minden!
:-)))))))))) Bruhaha

"SAAB900 KEMÉNYMAG" ÁÁÁÁHÁHÁHÁ

BlackStar Creative Commons License 2000.11.27 0 0 1327
Tudjátok, hol kéne tartani a következő talit?
BalatonSAABadiban
:)
baas Creative Commons License 2000.11.26 0 0 1326



Igy gondoltam...
lp:
Ha megnézed az iExplorerben az oldal source kódját
akkor abból ki tudod találni.

De azért leirom.
weboldalt
pl.""

képet
pl.">"

baas Creative Commons License 2000.11.26 0 0 1325
lp Creative Commons License 2000.11.26 0 0 1324
AXA!
A szőnyeget amit mondtam Neked, és más csecsebecséket is megtalálsz a www.saabcatalog.com-on.

Be szerettem volna ide illeszteni a képet és a hivatkozást is, de nem sikerült! Hogy kell?
BlackStar Creative Commons License 2000.11.25 0 0 1323
JÉÉÉÉ!
Rijswand!
AdjIsten!
Mizujs mostanában?
Rég nem láttunk!
BlackStar Creative Commons License 2000.11.25 0 0 1322
Naggggggyon khirá' volt!
Aki meg nem volt ott, az vessen magára (nyáron arathat)
:)
Sok minden kiderült, pl az is, hogy Lenkeyb kollega kisautója előremenetben 145 lóerős, hártamenetben meg 1 Egoaxa+BAAS+BlackStarerős.
:)
egoaxa Creative Commons License 2000.11.24 0 0 1321
Baas!!! Tucc hozni fényképezőt?
egoaxa Creative Commons License 2000.11.24 0 0 1320
baas

OK! Az időpont rendben!
Hívtad a lenkeibíít-t?

Mindenki jöjjön aki tud!
SNHS megbeszélés.

S=Saab
N=900
H=help
S=service

Na és a klubbalapítás.
Jól kitaláljuk a tagdíjat, aztán meg már nincs reklamáció!!!! :o)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!