Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.29 0 0 3518
nauraim...

véget ért a nyaralásom :( de legalább kicsit hamarabb mászhattam be kicsiny ótókámba (egy Nexia hátsó ülése után nagy vigyor volt). Ma rendbe tettem a Dögöt, leszedtem egy-két már amúgy is törött müanyag borítást (kerékíveknél), és nem kellett volna: alatta 10 kilós darabokban hullott a kaszni :) Hát, úgyis itt a vizsgáztatás a nyakamon, tehát kaszni rendberak... Ja, jut eszembe, Augusztus végén zöldkártyáznom kéne (éves szenvedély...), és hát nem ártana egy légszüröt cserélnem:
1. hol van? :) tippem van, de eléggé be van az oda falazva...
2. ha van, és érdemes cserélni (azt mindig érdemes), akkor millen kell bele, és érdemes-e neki kezdenem, mint lelkes amatör annak kicserélésének?
3. goto 1.

szakik, elö a tudást!

Axa: holnap délután SHS frissít.

maratham
marathon
thom

u.i.: ki volt ma fél kilenc körül a popsimban BUW rencámmal ('87 elötti SAAB) a hungária krt-n?

baas Creative Commons License 2001.07.29 0 0 3517
Hol van mindenki???? :)))
h i r d e t é s
BlackStar Creative Commons License 2001.07.29 0 0 3516
Jó estét!

Axa!

Az az angol fordítás, lehet, hogy bevállalom (b. verzió: odaadom anyukának, aki fordító. A probláma csak annyi, hogy ő is el van havazva. Pedig 35 fok van :) )

Baas!

Figyu mán, a 9-3-as Presszer-féle cikkből látszott, hogy a fazon egy halmozottan taz, én legalábbis nem lepődtem meg, hogy ilyen :)

baas Creative Commons License 2001.07.28 0 0 3515
páter:
SMSSED megkaptam...
Holnap de. bescannelem és elküldöm.
Ó ha tudnád mennyi munkám és dolgom vót a héten.. :D
Ma este meg kocsit waxoltam idáig...
Most tényleg hülye vagyok ???
A hood meg a roof van csak hátra...
Aztán jöhet a felnitisztitás.. :)
Aztán a kárpit tisztitás... :)
Ja.
A HOMASITa lassan belőlem fog megélni ha igy fojtatom....:)

Most már ideje aludni,...
A Bencének üzenem,hogy van számára egy tuti kis játékom. PAC MAN 3D a Hasbro Interactive-tól.
Hétfőre sütök neki 1 copyt.
Addig is pusz.

páter Creative Commons License 2001.07.28 0 0 3514
OFF

baas is mondjon le :)
Erre van időd, de a levelet azt nem tudtad elküldeni.

ON

Előzmény: baas (3513)
baas Creative Commons License 2001.07.28 0 0 3513
Hi!

Hát volt ma részem 1 kis nagy csalódásban!!!
Asszonnyal robogunk a Hungária krt.on a hullámvasút melletti részen a középső sávba...
mivel Zugló felé vennénk az irányt ki kell sorolnunk jobbra,ozt fel a felüljáróra stb...
Sorolnánk mi de dugó van ugyebár..
Baas erősen blinkel jobbra de semmi...
Senki sem akart beengedni..
ÁÁÁ egy 9-5 sötétkék fajta... usgyi előre ,azt majd észrevesz és beenged..
Mikor a 9-5 mellé értem azért lecsekkolom a fazont aki bent csücsül.Vazzeg profilból olyan ismerős,,,hmmm.. ez a Presser Pici NA!
INDEX INDEX jobbra jobbra.. semmi erőszak!!!
Türelem... .még mindig....még mindig...
Vazze nem látja,hogy egy tesó van előtte és el szeretné hagyni a pályát kifelé ???
Csak bambán néz előre és nem érdekelte,hogy mi folyik itt..!! Kezdtem bepöccenni....
Na nem mind ilyen gyorsan törpént mert adtam neki időt,hogy bebizonyitsa,hogy megérdemli azt az autót amit alá raktak de NEM!!!!
Nem volt oly kegyes és NEM engedett be!!!
Azt már amikor kezdett szűkülni a hely a biztonságos átsoroláshoz akadt egy autóhossznyi luk amin átkickownoltam magunkat és a madarat a Presser orra előtt!!! Szerintem elég közel volt hozzánk,hogy értsen a dologból.
Én nem ezt vártam egy ilyen kvalitású embertől!
Főleg ha ilyen autóban ül ,jobban figyelhetne egy kicsit a PR-jára NEM ??? Vagy az nem volt benne a SAAB user manualja-ban ,hogy a márkatársakkal szemben javallt a fokozott segitségnyújtás ???

Úgyhogy húztunk a toszba...

Egész du. ezen rágtam magam,mert bosszant,hogy nem vette észre magát...
Bezzeg a Gerendás Péter barátunk, biztos elsőre beengedett volna.
Lehet ,hogy át kellett volna orditani,hogy :ha most a Gerendás P. lenne mellettem ő biztos bla.bla..bla..
:-D

ui:
Mr. Presser Gábor. monyjon le! :DDD :)))
Vagy túl nagy jelentőséget tulajdonitok a dolognak???
Szerintetek???

Thom is maradt az, aki.

és

Én is...

ui ui:
Új facelift nem RULLA!!!
Most már elegem van a DAEWOO Lanosokból !
Egy kicsit távolabbról úgy néz ki a visszapillantóban,mint a 9-3 !!! Szemből értendő!
Már örülök előre,hogy TESÓ , erre egy koszos DAEWOO... Ekkor mindig elfog a rossz érzés.. :D
A Daewoo Lanos is monyjon le!!! :DDD

lp Creative Commons License 2001.07.27 0 0 3512
Na jó!

Bevallom, hogy a képek alapján nekem is jobban tetszett a régi (kivéve az a kép, amit belinkeltem) De majd meglátjuk élőben.

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.27 0 0 3511
höhicsek!

Majd' egy hétre elmegyek nyaralni, oszt mennyit kell utána olvasni.... :)
Robogok tova kicsit naposabb területre, de mindenkit cupákolok, oszt jók legyenek!

Axa: SHS frissítés a jövö hét elején meglesz! A PAV-ról találam cikket (nahol? totalbike.hu... ;) ), de azért a többi kérdésre válaszohacc ám, nem haraxom meg... ;)

na byez
maratham
marathon
thom

korzo Creative Commons License 2001.07.27 0 0 3510
Engem személy szerint a hátsólámpája az Omegáéra emlékeztet. A régebbi NEKEM(!!!!!) jobban tetszett.

Az angollal kapcsolatban, pedig ha nem lesz jobb jelentkező, esetleg én, de nem vagyok szakfordító. (előbb be kell fejeznem az új JD prospektust)

KorZo, akinek csak meg van a veseköve :-((((

Előzmény: egoaxa (3509)
egoaxa Creative Commons License 2001.07.27 0 0 3509
Szerintem borzalmas az eleje.
Kár érte.

Más!

Ugy tűnik egyre jobb a viszony az angol barátainkal. (saab-900.com)
Mi fogjuk csinálni nekik a matricát és a pólót is.
Ezért jó lenne, ha amerikaiul is lenne info az oldalunkon. Tud valaki segíteni a fordításokban?

korzo Creative Commons License 2001.07.27 0 0 3508
Persze, persze.
De látni kell a képet (majd le estem a székről), amit megpróbálok levadászni a netről is(az 'am' honlapja most nem megy).
Egyébként véleményileg Blekkhez csatlakozom.

KorZo, aki védi 'igazát'

Előzmény: lp (3506)
BlackStar Creative Commons License 2001.07.26 0 0 3507
Na igen.
De mi is volt eddig a tipikus SAAB-orr jellemzője?
Hogy erőt sugárzó, nagy lökhárítója van, úgyis megfogalmazhatjuk, hogy az autó 'elkezdődik', tehát nem csak valami szejcsentós orrocska van elöl, hanem egy egyméteres betonkockatockos, aminek ráadásul nem is csak dizájnelem funkciója van.
Azzal, hogy elpasszátosították (ez azért mégiscsak durva kifejezés, mondjuk helyette az 'elmasszírozták' a lökhárítót :) ), ezzel az egyik ilyen ősi SAAB-elem veszett el...
Sebaj... Azértis szeressük... :))
Előzmény: lp (3506)
lp Creative Commons License 2001.07.26 0 0 3506
Mégegyszer, hogy jobban lásd.

lp Creative Commons License 2001.07.26 0 0 3505
Korzo!

Nyugodj meg, a 95 modellfrissítés azért nem szabta át annyira a formát, sőt egy kicsit figyelmetelenebb valaki észre sem veszi. Biztos a kép a szar.

Nézd inkább ezt:


Azért ez nem Nissan:)))

Előzmény: korzo (3504)
korzo Creative Commons License 2001.07.26 0 0 3504
láttátok az új autómotort?

két cikkecske is foglalkozik az 'új' SAABokkal. A 93-ról a már ismert kép meg egy amin egy elmaszkírozott teszautó van hátúlról (kicsit jettás, öö nem! ventós, mégsem ... megvan Borás ---sosem tudom követni, biztos nem vállalják az emlékeket :-) amibe a cik szerint a csúcsmotor a 2.2-es Opel lesz turbóval, több mint 200 LEvel. Ezen csak mosolyogtam, sok van még addig... Bár megjegyzem az AM kémfotói elég sokszor elég jók. Mármint a késszel összehasonlítva, de remélem itt nem.
Ami viszont SOKKOLT az 95 facelift képe (a motorokat hadjuk). Kicsit ferdén előről... esküszöm mint egy jó vágású NISSAN!!!!!!!!! ...talán primera vagy maxima...

Egy csoportásamat tudnám idézni (én legalábbis tőle hallottam):
"...ilyenkor látom, hová süllyed a világ"

korzo, aki olyan elveszett, hogy már nem is kiabál. (mármint a pusztába)

BlackStar Creative Commons License 2001.07.26 0 0 3503
Á, zsebből :))
Láttátok, volt 1 cikk a 2001. augusztusi A2-ben.
Az autóbiztonaságról van szó.
Érdemes megvenni :))
(2 oldalon keresztül a SAABról van szó.)
baas Creative Commons License 2001.07.25 0 0 3502
gagan:
kösz de ez még odébb van szerintem $okunknak :D

MiSa

qagan Creative Commons License 2001.07.25 0 0 3501
Sziasztok!

Van egy eladó autóm:

Saab 9-5 SE 2.0 ECO Turbo, 1. tulaj., 49e km, automata, ezüst metál, fekete bőr belső, 1998/06., 210 LE (chiptuning), ABS, pótféklámpa, vezető-, utas oldali és oldallégzsák, automata klímaberendezés, ködlámpák, fedélzeti számítógép, elektromos ablakemelők elől-hátul, CD-s audio rendszer, fa műszerfalborítás, gyári alufelnik, fűthető ülések, elektr. tetőablak, új gumik, vezetett szervízkönyv. Ára: 6.69 Mft.

Tel: 06-30-8533402

baas Creative Commons License 2001.07.25 0 0 3500
http://www.saabstuff.com

csak hogy ne tünjön el a topic...

lp Creative Commons License 2001.07.24 0 0 3499
Hmmm! '92-'98 meg '95-98' meg miegymás.

Baas a kis matamatikus:)))

Előzmény: baas (3497)
lp Creative Commons License 2001.07.24 0 0 3498
Csak, hogy tudd, az enyém már '95-ös modellév.
Másrészt ha már 9k, akkor legyél következetes, és a 900-as legyen 9d.

Szóval ami eszembe jut:
- nagyobb kerék-elfordulási szög, ami a rövidebb tengelytávval együtt=sokkal jobb fordulékonyság
- az üléspozíció a 9k-ban nagyon magas, nem lehet elég mélyre állítani - legelábbis a motoros ülést
- a külső tükrök a 9d-ben sokkal közelebb vannak a szemedhez, ezért abszolút holttérmentesek, a 9k nem ilyen jó
- a kapcsolók mindegyike a lehető legkönyebben elérhető ránézés nélkül is, még a rádió is, a 9k-ban már van néhány, ami messzebb van az ideálistól, bár mondjuk háromszor annyi van belőle:)))
- a 9d-ben van a csomagtartóban 12V-os csatl. aljzat, a 9k-ban nincs - legalábbis az enyéimben
- a 9k-ban nincsenek első-oldalsó tolatólámpák, bár a 9d-mben sincsenek bekötve:(((
- a 9k-ban a kürt működtetéséhez elég komolyan rá kell támaszkodni a kormányra, nem lehet csak úgy röviden ráduddantani valakire:))) a 9d-ben olyan mint a késben a vaj:))) bár lehet, hogy ez csak egyedi hiba
- és végül rossz helyen van a gyújtáskulcs!!!!

Előzmény: baas (3497)
baas Creative Commons License 2001.07.24 0 0 3497
lp:
mit értessz utolsó évjáraton?
a tied 94' ugye?
namármost a csiklámpás 9k '92-'98 ig zizegett...
szóval nekem az uccso évjáratok az a '95-98' ig.
Úgyhogy a tied nem az! Add el gyorsan mielőtt baj lesz belőle :)))
Szóval miben jobb az oldscool 900 mint a 9k ???
lp Creative Commons License 2001.07.24 0 0 3496
Rég volt már az, amikor telefonokkal játszadoztam. Kinőttem. Most inkább Saabokkal játszadozom:)))

Nem, még nincs képkeret, csak szeptember táján lesz meg a hely, ahova fel tudom tenni majd a képet. Akárhova nem lehet tenni!

Meghibásodások? Első kézből származó információk szerint - Dezső, Saab szerelő, tudod! - a legmegbízhatóbb Saab a mai napig is a 9000-es utolsó néhány évjárata - lásd enyém:))) - a 95-k sokkal megbízhatatlanabbak. Azt mondja, hogy az első szériás 95-ben minden második olajcsere alkalmával rögtön turbot is cseréltek:(((

Ha már a hibákról van szó, tudnék írni egy kisebb listát, hogy a régi 900-as miben jobb a 9000-nél. Mondjuk összességében meg sem közelíti, de azért van egy-két dolog. Csak ehhez kicsit össze kellene szednem a gondolataimat.

Előzmény: baas (3495)
baas Creative Commons License 2001.07.24 0 0 3495
lp:
Ne a hülye telefonnal játsz!!!
Vettél már képkeretet ??? Inkább azt mond!
Vegyek neked?? :DDD
Ki tudja,hogy hol lehet utána nézni az új SAABok
meghibásodásainak, egyéb gyerekbetegségeinek,mert enegem érdekel,hogy mennyire romlott a megbizhatóságuk ..Szóval most hibákat keressünk !!!
lp Creative Commons License 2001.07.24 0 0 3494
Ugye-ugye!
És még Thom az mondja, hogy az én telefonommal van baj!
Előzmény: korzo (3492)
BlackStar Creative Commons License 2001.07.24 0 0 3493
De jó ülni a SAABban :))
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
korzo Creative Commons License 2001.07.24 0 0 3492
félig off

Kaptam céges mobilt Siemens c35i :-) (viszont lőttek a szép SAABos oplogóimnak :-( ), ami WAPos. annak rendje módja szerint belép az SHS kezdőlapra, de onnan a sehova se tudok tovább lépni (error HTTP 404 :-(( ) ötlete valakinek?

KorZo, akinek az új száma 30/95-26-696

BlackStar Creative Commons License 2001.07.24 0 0 3491
Jó estét! :)

Aex,
figyi, nem tod be lehet még váltani régi osztrák sillinget? Mert találtam itthon némit, és jó lenne, ha lehetne :))

apabácsi Creative Commons License 2001.07.23 0 0 3490
Hello Korzo!

Ötajtós.
Plüss ülés, fényszóró törlő-mosó, kérdezz még, ezek jutnak most eszembe.
Részletre nem tudom adni, de több cég is ad hitelt nem náluk vett autóra, pl. Nissan Summit.
Képes Autó Expresszben találsz más cégeket is.

apabácsi

Előzmény: korzo (3485)
baas Creative Commons License 2001.07.23 0 0 3489
Pedig fogadni mertem volna rá barátom...
Namind1.

ui:
szerintem azt sem tudták,hogy hol van rajta a
bem.szab.
:DD

korzo Creative Commons License 2001.07.23 0 0 3488
elég unalmas ha egész nap csak én beszélek...
Különben is Blekk hogy képzeled hogy csak úgy elmész kirándulni!???? :-)))))

KorZo, aki tényleg 'pusztába kiáltó'

Előzmény: korzo (3487)
korzo Creative Commons License 2001.07.23 0 0 3487
Mindíg elfelejtek valamit....

Szóval hét végén láttam itthon Szoboszlón egy 900-ast. Nem is nyugodtam addig mig le nem vadásztam. Szóval egy roppant kedves Nyíregyházi emberke volt, aki kitörő örömmel fogadta a klubbról szóló híreket, mondván a nyíregyházi SAAB márkaszervízben úgy néztek az autójára mint a gyakorlott FIAT szerelők :-))). Azóte se jár jól hidegen (nem BAAS nem a bemelegedésszabályzó, azt kicserélték).

Szóval az autó: fehér :-(, de 83-as coupe 8 szelepes turbo de valami svájci kereskedő jóvóltából 185 Le (állítólag meg van a kimért teljesítménygörbe is) meg van mély első spoiler meg nagy hátsó (olyan mint szépemlékű Rijswand kollegáé volt) szóval jól nézett ki. Remélhetőleg klubtag is lesz.

más: Rijswand! Veszik a Scania buszokat???

KorZo, aki mindíg jó embereket talál az 'öreg' 900-asokban :-))))

korzo Creative Commons License 2001.07.23 0 0 3486
Az enyémben 362 ezer van. (mármint az órában..:-)) szűk 3 év, bő 90ezer km) és még vidámabb mint a Thomé pl.: nem rozsdás az ajtaja.:-))))

KorZo, aki most felvágóskodik... (van egyáltalán ilyen magyar szó???)

Előzmény: Törölt nick (3472)
korzo Creative Commons License 2001.07.23 0 0 3485
Szarbusz Apabácsi!

Oszán még hány ajtós?
Meg a részlet megoldható-e minimális kezdő (kb 3-400 ezer) bef. év végéig teljes összeg. Vagy nem tudja valaki, hogy magánszemélyes vásárlásnál van-e banki hitellehetőség.

Péter barátom (aki volt a téli talin) most örököl sok pízt, de vagy 2-3 hónap mire a kezébe lesz. A visa-ján meg (a klubbos levonó mellett :-)))) már csak két hét műszaki van (és több se lesz...)

KorZo, aki a korházban elolvasta az összes Harry Pottert :-))))... bár úgy látom ti még nem :-((

Előzmény: apabácsi (3482)
BlackStar Creative Commons License 2001.07.22 0 0 3484
Csekdiszáut :) Boríz Jajjdejó tud valamit :))

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

lp Creative Commons License 2001.07.21 0 0 3483
Legutóbb asszem két hete volt egy kisebb összeröffenés, de tekintve a speciális szervezési szokásokat a legközelebbi időpontja lehet akár holnap, vagy akár három hónap múlva is:)
Előzmény: lore (3481)
apabácsi Creative Commons License 2001.07.21 0 0 3482
Igen, apabácsi saabja az utolsó szériás 'igazi' 900-as. :o)
2000-es injektoros, 180 000 km-rel, magyarországi, Rácz-Mobilnál szervízelt, fehér (szervokormány, ülésfűtés, állítható ülésmagasság, központi zár, riasztó, immobilizer, magnó, +4 téligumi). (irány)ára 1 450 000.

apabácsi

Előzmény: lore (3457)
lore Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3481
Rajtam nem múlik. Mikó szoktok összeröffeni úgy topikilag? Úgy értem, hogy a volvo topikból páran néha elmegyünk kajolni, néhábban kirándulni stb. Szal?
Előzmény: lp (3480)
lp Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3480
majd egyszer megnézem azt is
Előzmény: lore (3479)
lore Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3479
Nekem ez már túl brutális. Nem az elfogultság beszél belőlem, de nekem a viggen ülései jelentik eddig a non plus ultrát.
Előzmény: lp (3478)
lp Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3478
legszebb ülés amit valaha autóban láttam...
Előzmény: lore (3477)
lore Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3477
...olyan bika oldaltámaszokkal, hogyha nagyi elalszik a pulcsi kötögetése közben, tuti nem fordul ki a fotelből... Wow!
Előzmény: Törölt nick (3476)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3476
ha eccer nagy leszek,egy ollan 9000-s állni fog a garázsban... azok a nagymama fotelek ott elöl... (mély sóhaj)
Előzmény: lore (3475)
lore Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3475
Ott áll nem sokkal mellette egy fekete 9000 aero, 2.99M-ért. Az is gyerebe :-)
Előzmény: lp (3474)
lp Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3474
Pontosan 263.xxx. km. Serdülőkorban van.
Előzmény: lore (3471)
lore Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3473
félek, hogy az autókkal is ugyanaz a helyzte mint pl. a mosógépekkel: ma már nem terveznek ilyen hosszú életre autókat. Hát hol vannak pl. a volvo túlméretezett alkatrészei (futómű, kasztni, váltó, motor stb.)? Csak a high-tech, meg hyper-kütyü, melyek oltárán hagyományos értékeket lehet feláldozni...
Előzmény: Törölt nick (3472)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3472
kicsit sem vagyok elfogult, de szerénységem gépjármüve 344e km-rel vígan kacarászik még mindig... a 250e az még szinte zsír új :)))
Előzmény: lore (3471)
lore Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3471
Ha arra a turbos 900-asra gondolsz, akkor azt én is megnéztem magamnak. 250e km van benne, de gondolom ez annyit tesz: be van járatva.
Előzmény: Törölt nick (3466)
lp Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3470
Lekötelezel:)))
Előzmény: Törölt nick (3469)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3469
én megvenném, de jelen anyagi helyzetem mindezt nem engedi. tehát csak kiálltom az igét a nagyvilágba, hátha szerencséd lesz :)
Előzmény: lp (3468)
lp Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3468
Majd mehetsz egy kőrt valamelyik autómmal:)))))))

Komolyra fordítva, csak az a baj, hogy egy autónak ha csak áll, akkor is romlik az állapota. Szívesen megtartanám, de akkor foglalkozni kellene vele, ezt-azt csinálni, esetleg felújítani:)) Csak ehhez idő kell, ami manapság a legkevesebb.....

De ahogy a kereslet alakul lehet, hogy ez lesz a vége...

Előzmény: Törölt nick (3467)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3467
egyébként meg classic 900-t nem eladni, hanem asszonynak vagy hobbi ótnak meg kö tartani...
Előzmény: lp (3465)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3466
van egy mégjobb eladó saab is! :)
tessék bemenni Polár Mobil Kft. telephelyére, és ott keresni Farkas Andrást (jól t'om?). nomeg keresni egy szép, mélyzöld SAAB-ot.

lp, sokba fog ez neked kerülni... ;)

Előzmény: lp (3465)
lp Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3465
Na tessék!

Thom! Eladó egy ugyan olyan SAAB, mint az enyém - ('84-es, jó állaptban kívül, belül) ráadásul az enyém turbós (APC!), automata, az ár is stimmel (csak a + téligumi, felni miatt drágább) oszt mégsem ajánlod senkinek:))))

Ezt majd elviszi valaki, nekem meg a nyakamon marad:))))

Előzmény: Törölt nick (3460)
BlackStar Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3464
Bulizni nem szoktam, mer az drága, és akkor inkább tankolok :)) (úgy néz ki, hogy muszáj valamit melózni, mert a szülői hozzájárulás a SAABhoz, ami eddig is = 0 volt, annak most még a matematikai valószínűsége is elúsz :( )
Előzmény: lore (3459)
BlackStar Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3463
Micsinájjak, nyaralni voltam :)
Előzmény: korzo (3458)
BlackStar Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3462
Jaja :)
Előzmény: lore (3457)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3461
jaja, arról az utsó szériásról lehet ám nyomni az infókat (ár... ;) )
Előzmény: korzo (3458)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3460
megint egy eladó saab.

nem, nem az enyém :)

ma voltam Szikinél (vezetöséget elvittem kötelezöre), oszt ott áll egy '84-s, barna metál (arany metál?) gépjármü. Kifogástalan állapotban a karosszéria, meg a kárpitozás odabenn. Megadatott a lehetöség, hogy kipróbáljam (hoppá :) ), és annyit t'ok mondani hogy korrektül megy injectoros mivoltja ellenére :) (ja, azt nem mondtam, hogy 900i-röl van szó).

az iá: 700e, de lehet alkudni, igaz csak kicsit :)

maratham
marathon
thom

u.i.: majd megyek, oszt kiharcolok valami engedményt, hogy bövítem a vevökört... :)))

lore Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3459
Mer a Blekk beztos nyaral. Jobb esetben nyárimunka keretén belül gyűjt a 900-asára.
De ezek a hajnali bejelentkezések inkább olyan "hazértem a buliról, benézek a netre" stílusúak :-)
Előzmény: korzo (3458)
korzo Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3458
Gyere lore beszélgessünk. Úgy látom csak mi élünk, még Bleknek is csak egy fáraradt 'jó estate'-re telik. szomorú.....

A '93-as 900-ról pedig várjuk a bővebb infókat. (remélem a többiek nevében is nyilatkozhatok) Egy barátom úgyis mostanában jön majd haza ámerikából, és szerintem 900-ast fog majd venni magának :-)

KorZo, aki... áhhhhh semmi....

Előzmény: lore (3454)
lore Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3457
Eddig hó' vótá'? :-)

Hú, apabácsi saabja ugye az utsó szériás 'igazi' 900-as?

Előzmény: BlackStar (3456)
BlackStar Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3456
Jó estét! :)
apabácsi Creative Commons License 2001.07.20 0 0 3455
Megválunk hűséges Saabunktól. :(
Meredek szélvédős 900-as, 1993-ból.
Akit érdekelnek a részletek, szóljon!

apabácsi

lore Creative Commons License 2001.07.19 0 0 3454
Egyetértek, néha már csak a 'Kedvencek' segít, úgy elsüllyed a saabostopik :-(
Előzmény: korzo (3453)
korzo Creative Commons License 2001.07.19 0 0 3453
Na mi van? Mindenki nyaral, és senki nem dolgozik?
Mindjárt szólok Valdemort-nak, hogy tegyen rendet :-))))

KorZo, a pusztába kiáltó....

korzo Creative Commons License 2001.07.19 0 0 3452
AxA! a klublapon a Saab.ini-s linkel csinálni kéne valamit, még mintíg nem jó helyre hivatkozik. Nekem legalábbis olyan jön be, ami nem illik a klublapra. Ha ez csak nekem rossz, szolj(atok) és felhagyok a macerálással.

KorZo, aki mindennek utánnajár mint Hermione

korzo Creative Commons License 2001.07.19 0 0 3451
Na tessék úgy behergeltem magam, hogy még a poént is elrontom. Szóval:

Hagrid, aki sárkányok mellet griffeket is szelídít, és repül velük. :-))))

Előzmény: korzo (3450)
korzo Creative Commons License 2001.07.19 0 0 3450
Ha már újra munkában:
Olyan cseppet sem elfogult, nem ömlengős, teljesen racionális alapokon nyugvó döntésbemutatást (miért SAAB?) vártam amilyet nagyrabecsült lp kollegánk írt. :-))))
Szóval várom a többiekét is. Főleg a tiédet Black (miért, ha még testi kapcsolatod sem volt, vagy tévedek?)

Mellesleg nekem NEM tetszik a 95 facelift. Pont az olyanokat nem szeretem mint a lökhárítóval egybeöntött hűtőrács... Meg mi az, hogy a motorháztető elje lehajlik (az mondjuk OK, hogy felülről nézve közel kerek ez hagyományos SAAB stíluelem), az meg pláne, hogy a lökhárító széle fel. Kéremszépen egy SAABon a lökös vonala és a motortető vonala legyen párhuzamos, nagy! szögletes lámpával, felkanyarodó indexel. Arról nem is beszélve, hogy elmarad a lámpatörlő (tapasztalataim szerint a nagynyomású mosó nem végez jó munkát a rávagyott lagyakos havas kásában).
Vagy a GM most tényleg a VW (netalántán SEAT) szinten akarja versenyeztetni a SAABot?!!!

Hagrid, aki a sárkányok mellett a griffek.

Előzmény: korzo (3449)
korzo Creative Commons License 2001.07.19 0 0 3449
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!

Hol láttad? Mikor? Merre? Meg különben is?.....

Az egyetelen autó amibe átülnék a madaramból, de csak fagyizni mer állítólag annyit fogyaszt mint egy 12 hengeres Jag. Igaz még csak képen láttam.
Amúgy egy kis angol gyártó. Kézi munkával kalapálják alumíniumból, megközelítőleg évi 20-as darabszámban. Három karosszéria volt 2-3-ajtós és kabrió. A motor egy amerikai smallblock származék (az angolokat ismerve rendesen belenyúltak) kb 260 lóerős kb 4000-en :-) Szóval amit te láthattál az egy háromajtós kb 1968-1998-ig gyártott Jensen Interceptor lehetett (bár a hetvenes években vagy 6 évig szünetelt a gyártás az energiaválság miatt, de akkora érdeklődés volt, hogy újra kezdték).
Jelenleg egy gyönyörű "kis" roadstert/kabriót gyártanak vagy 2-éve.

A tömeggyártott és átmatricázott autókhoz annyit, hogy hugicám most jött haza angliából, és azt monta hogy tíz autóból legalább eggyet nem ismert (pedig az összes Caterham-et, TVR-t, Jensent ellenszében is beazonosítja...) mellesleg megesküdött rá, hogy MEREDEKORRÚ 900-as CABRIOt látott.

KorZo, aki két hét alatt még egy vesekövet is legyőz...

Előzmény: lp (3448)
lp Creative Commons License 2001.07.19 0 0 3448
Na, ma este utoljára, mert eszembe jutott mégvalami:))

Láttam ma egy autót: Jensen volt a neve. Nem volt mai fiú, de olyan formája volt.... A motorház-teteje akkora mint egy ping-pong asztal, nagy cápaorra van, két (vagy három?) ajtós, a csomagtérfedél egy nagy üveg vagy plexi buborék. Az ajtó olyan hosszú, hogy simán be lehetne tolni rajta egy kispolszkit. Két szimpla kipufogója van, és olyan gyönyörű mélyen bugyborékoló V8-as hangja, hogy a hátam borsózott. A hangja alapján min. 3500-as motor, viszont ehhez nevetségesen kicsi első tárcsafék, kb. akkora mint az enyémen a hátsó:))) Ez mutatja a korát. Meg az, hogy a csomagtartót nem lehetett becsukni, 10 cm-ket ugrált ahogy ment a kocsi:))) Hawaii-i rendszáma volt.

Nem tud valaki valamit erről az autóról?

lore!
Naná, hogy autó formája van! Még ilyet:)))

Ja, csak még annyit, hogy valahányszor meglátok egy hupikéken világító VW műszerfalat, kihullik néhány száz szál hajam:)))) Szörnyű!!!!!

Előzmény: lore (3446)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3447
Pedig nagyon megy neked ez a html varázslás, csak ámulok a sok szép 93 feliratokon! :-)
Előzmény: lp (3445)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3446
Egyre többen ébrednek rá erre audikból átülve, megunva a folyamtos lopást/feltörést.

Először vigyorogva mostam a saabot, annyira nincs autó-formája :-))) Vagy csak neki van?

Előzmény: lp (3444)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3445
Rossz helyre tettem a (b)-t:((((

Megyek is aludni!

Előzmény: lp (3444)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3444
A japánoknak is jónak kell lenni valamiben:)))

Van egy kuncsaftom, aki nemrég fintorogva mutatta vadiúj 93-át, hogy "inkább vettem egy ilyet, mert két év alatt egy audimat megy egy passatomat loptak el" Három héttel később vigyorgó arccal mondta: "...ez a világ legkevésbé feltűnőbb, legrondább és legjobb autója"!

Csak annyit válaszoltam, hogy tudom:)))

Előzmény: lore (3443)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3443
A szervízlátogatási periódust a megbízhatósági bajnok japánokkal hasonlítva értettem.

Nekem is bejön a skandináv hangulat, de nincs bajom a német autókkal, bár a VW/Audi nekem nem jön be. De van egy V6-os vectránk, amit a nejem használ és nagyon meg vagyok vele elégedve. Előtte volt astra és corsa is azok is rendesen szolgáltak. Nade ennyit az opelozásról, különben is szervízben van váltóhibával, szal hanyagoljuk :-)))

A saab és volvo teljesen más világ, de mindkettőt nagyon lehet szeretni (lsd. párszázzal korábbi összehasonlító tesztem).

Remélem a viggenről is, mint óraműről beszélhetek a későbbiekben...

Előzmény: lp (3442)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3442
Ebben teljesen egyetértünk! Én legfőképpen azért szeretem a Saabot mert a belső hangulata olyan amilyen. És ahány Volvoban ültem eddig az tejesen más volt, mégis ugyan olyan barátságos, ergonómikus, stb volt. Ez az, amit a kockafejű németek soha nem fognak tudni még leutánozni sem. És mivel én az autómat az esetek 90%-ban belülről látom, ez sokkal fontosabb mint hogy hogy néz ki.

Kétszer annyiszor szervízbe? A BMW köztudottan borzasztóan szervízigényes, egy barátom audija kéthavonta kéthetet tölt szervízben, és pl. az A8-ról is rémhírek keringenek. Én több, mint fél éve járok a 9000-rel, és egy alkalommal kellett bevinnem, amikor a gyújtáspanelt kellett cserélni. Az pedig olyan alkatrész, ami időközönként törvényszerűen cserélendő (~100-150ekm) Egyébként mint az óramű:))))

Előzmény: lore (3439)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3441
Persze lopásvédelem is, szerintem is hatékonyabb (pl. az audira specializálódott tolvaj percekig csak bámul maga elé :-). De ha kizárólag ez lett voln az alapkoncepció, akkor egyszerűbb lett volna egy szimpla váltózárat beépíteni, szóval hangsúlyozni szvsz a térdsérülések elkerülését kéne.

Én nem verem a fejem a falba amiatt, hogy a volvo a fordé, a saab pedig a GM-é lett. Ahogy írtad is: ez kell a fennmaradáshoz. Reméljük megy majd olyan jól az anyacégnek, hogy megengedi a saabnak, hogy saab maradhasson!

Előzmény: lp (3440)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3440
Persze, hogy SVC.

Lopásvédelmi szemponból is természetesen - meg balesetvédelmiből is - hiszen a váltózárnál sokkal több hely van egy robosztus, erős szerkezetre, mint a kopmányoszlopon - szerintem.

Nincs semmi baj a Grifin motorjával, szívesen beleülnék egybe:))) Persze a globalizáció vagyis az ésszerű költségcsökkentés elkerülhetetlen és fontos is a márka fennmaradása miatt, de túlzásokba nem kellene esni - kilincs, stb... nem akarom ismételni magam.

Előzmény: lore (3437)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3439
De, motor presse lap. De a megítélés és a valós minőség más kérdés. Amúgy én sz*rok a statisztikákra, inkább viszem kétszer annyiszor szervízbe a saabot/volvot, csak jól érezzem magam benne.

Nekem az is tetszik a svédekben, hogy nem rontották el a megítélésüket (mint pl. audi, béemvé), nem 'maffiaautó' stb.

Előzmény: lp (3438)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3438
Meg az is fura, hogy a SAAB-ot nem tartja megfelelő minőségűnek arra, hogy felvegye a versenyt a Volvoval, BMW-vel stb... Erre kifejezetten a Cadillacet jelöli ki. A híres amerikai minőség....

Ez a besorolás egyébként teljesen összevág az Autópiacban megjelent grafikonnal, ahol minőség-megitélés szempontjából a Volvot a VW-el, a SAAB-ot a Seattal és a Skodával tették egy szintre. Természetesen a Merci, BMW, AUDI hármas kéz a kézben magasan vert mindent...
Az Autópiac nincs véletlenül német befolyás alatt?:(((

Előzmény: lp (3436)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3437
A globalizáció átka, a sok egyenautó, ami csak dizájnban különbözik (már a mai 93 se rendelkezik azokkal a saabos bájokkal, amivel még a 80-as évek saabjai bírtak).

Én úgy értelmeztem, hogy turbósítják az opel jobbféle motorjait, ahogy a griffinben is tették (jól is működik). Amúgy SVC az új moci neve :-)

A hülyeség a cikkben az, hogy lopásvédelmi okokból helyezik az ülések közé a gyújtáskapcsolót, nem?

Előzmény: lp (3436)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3436
navégre!

Biztos, hogy nem saabosak, és ez a lényeg. Kamukép, ami szomorú. A csomagtartónál a középvonal felé behúzott övvonal tipikusan volvos, ezért gondoltam.

Mi idegesít? Nem kifejezetten az Opel motorok, hanem ez az "amerikais" szemlélet. Csinálnak más márkanév alatt ugyan olyan autókat, csak a tükrök meg kilincsek stb... lesznek mások? Lásd Ford-Mercury, made in Amerika.
Nekem ez nem tetszik:(((

Egyébként a cikkíró magát cáfolja meg, amikor ezután az új SCV motorok beépítéséről ír. Akkor most Opel motor vagy SCV motor, vagy félig kacsa, félig igaz cikk?

Előzmény: lore (3434)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3435
Mindenki alszik, mindenki nyaral vagy mindenki átment suzuki topicba:)))
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3434
Mi idegesít? Az opel motorok?

Amúgy az övvonal vála és a hátsó ajtó vonalvezetése emlékeztet inkább az S60-ra, nem a fejtámlák. Azok se nem saabosak, se nem volvosak.

Előzmény: lp (3432)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3433
A 93 aero felnijeinek zömökebb kiadása...
Előzmény: lp (3431)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3432
Itt egy kép az "új 93"-ról is. Szerintem számítógéppel csinálták egy S60-ból. Nézzétek meg a fejtámlákat.


De a cikkben írtak akkor is idegesítőek!

Előzmény: lp (3430)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3431
namégegyszer

Előzmény: lp (3430)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3430
Van a vezess.hu-n egy cikk az új 93-ról. Aki hülyét akar kapni, az feltétlenül olvassa el:((((

Viszont itt az 95-ról egy kép. Láttatok már ilyen szép felnit?

trbvszkij Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3429
hoi baas,

nincs sajnos, csak a streets of istanbul van meg a freaks&icons-ról, az is csak mp3ban. ha nagyon kell, és kiegyezel mp3-mal, az audiogalaxy.comról valószínűleg le tudod szedni.

nagyon rajta vagy a nu jazzen úgy látom:)) letöltötted már keyser és shuriken pararádiós mixét? eléggé rendben van, megéri.

Előzmény: baas (3405)
lp Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3428
Ahhoz először aludni kellett volna:)))
Előzmény: baas (3424)
lore Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3427
Képzeld, duplán!
-nem aero, hanem viggen
-nem újonnan, hanem használtan

Amúgy meg micsináljak egy ilyen fokival? Beváltanám egy tartály jófajta 98-asra :-) Má'mint benzinre...

Előzmény: baas (3426)
baas Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3426
lore:
Erről lecsúsztál nem????
lore Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3425
baas Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3424
lp:
Aki korán kel....hajnalok hajnalán...
lp Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3423
Minden alkalommal vágyakozó tekintettel nézek át a mellettem elsuhanó Suzukikba és Ladákba... Ilyenkor már az ECON sem segít:)))))
Előzmény: lore (3422)
lore Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3422
"...de csak 293Nm..."

Úristen, hogy lehet így élni? Kerülöd az emelkedőket, vagy nyomkodod az ECON-t? :-)))

Előzmény: lp (3420)
lore Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3421
Ja, elképzelem, hogy elkomorodsz minden reggel a bőrfotelekben és gomberdőben, hogy "Pfúj, milyen gagyi!" :-)))
Előzmény: lp (3420)
lp Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3420
200LE, de csak 293Nm mert automata. Redszám öröklött, az autó előtte a Gerendásé volt, de a rendszám azt hiszem még az első tulaj érdeme.
Őt nem ismerem:)))

Se hátsó ablaktörlő, se napfénytető. Tiszta fapados:)))))

Előzmény: lore (3419)
lore Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3419
Na végre megvagy! Hány LE? Frsz-t örökölted? Miaz, hogy minden frincfranc van, csak hátsó ablaktörlő nincs??
Előzmény: lp (3418)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!