Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

twk004 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 1468
Üdv!

Nekünk 6800 HUF körül volt a számla, mert ajánlották és kértük is az olajcserét. Amúgy ingyenes lett volna.

twk004

Előzmény: nord (1467)
nord Creative Commons License 2004.06.09 0 0 1467
Elvileg teljesen ingyenes.
Ha kéred a fórumon tárgyalt olajcserét, akkor azért fizetni kell.
(Más kérdés, hogy a gépkönyv szerint ilyenkor nem kell cserélni, ezért a legtöbb szervizben fel se ajánlják.)
Előzmény: Lovep (1466)
Lovep Creative Commons License 2004.06.09 0 0 1466
Sziasztok!

Most fogom vinni 2000-es szervízre a kocsit.Milyen költségek hárulnak ilyenkor rám?Mennyit szoktak kérni?
Másik:Az első hangszórókat,hogyan tudom mivenni az ajtóból?Le szeretném cserélni.

DAEWOO KALOS 1.4S Creative Commons License 2004.06.09 0 0 1465
Nagyon szívesen!

bár nem annyira az én érdemem, hanem sokkal inkább nordé, hiszen Ő készítette és küldte el nekem, én csak felpakoltam.

képeket máskor/másét is szívesen vállalom, ha ő maga nem tudja/akarja feltenni.

én is be-be nézek, nagyon jó, hogy így meg tudjuk osztani a tapasztalatokat, (pl. ledöbbentem, mikor ellenőriztem a guminyomást az itt olvasottak hatására és nekem is 3bar volt).

Előzmény: Atomed (1464)
Atomed Creative Commons License 2004.06.09 0 0 1464
Kedves Daewoo Kalos 1.4S!

Kalos tulajként rendszeres olvasója (néha hozzászólója) vagyok ennek a fórumnak, minden nap benézek ide, és elolvasom a hozzászólásokat.Több fórumozó nevében is köszönöm (köszönjük), hogy felraktad ezeket a képeket a könyöklőről és a kesztyűtartóról.

Előzmény: DAEWOO KALOS 1.4S (1461)
twk004 Creative Commons License 2004.06.09 0 0 1463
Üdv, Négyesi!

Na, erre írtam, hogy a Ti indokaitok is elfogadhatók, és megérthetőek, csak hát... próbáltam a "másik oldal" véleményét is tolmácsolni... Mi nyugodt szívvel otthagytuk Óbudán a kocsit, hazamentünk az én kocsimmal(mivel ott lakunk 1-1.5 kilométerre, így nem akartunk a váróban ücsörögni), és 90 perc múlva csörgött a telefon, hogy mehetünk érte. Mintegy 10 percen belül meg is érkeztünk, és elhoztuk. Ha a 15 ezres szerviz lesz, ugyanígy járunk el. Szerintem legalábbis...

twk004

Előzmény: Négyesi (1449)
nord Creative Commons License 2004.06.09 0 0 1462
Damaging:

hőmérőt még nem vettem, sajnos mostanában munka és vizsgaidőszak mellett valahogy nem volt elég időm.
E héten talán már utána tudok nézni, de azért kifejezetten örülnék, ha valaki közzé tudna tenni egy olyan beszerelési leírást, ahol a vezetéket könnyen és nem látható helyen el tudnám vezetni a középkonzoltól.:)

Ja, és mindenkinek egy jótanács, ha Pestről megy Szombathelyre: az M7 - 8 főút a leggyorsabb/legrövidebb.:)
(Mivel az útvonalajánló programok kivétel nélkül az M1-Csorna utat ajánlották, arrafelé mentem, de az gyakorlatilag időben és távolságban is több. Hazafelé szerencsére már az M7-est választottam.)

Elnézést, a képek nem a legjobb minőségűek, de modemes lévén valahogy nem lett volna költségkímélő dolog több megát átküldeni:)

Üdv.

Előzmény: damaging (1459)
DAEWOO KALOS 1.4S Creative Commons License 2004.06.09 0 0 1461
szuper!!!
köszi szépen!

íme a képek:
könyöklő1
könyöklő2
könyöklő3
kesztyűtartó1
kesztyűtartó2

Előzmény: nord (1458)
Négyesi Creative Commons License 2004.06.08 0 0 1460
Tegyél fel képeket?
Előzmény: nord (1458)
damaging Creative Commons License 2004.06.08 0 0 1459
Szia Nord!

Akkor hát megvan a kesztyűtartó!
Képzeld csütörtök délelőtt én is átvehetem az új kocsimat a pót kesztyűtartóval együtt.Mi újság a külső hőmérő felöl??Azt is megvetted már?
Üdv:damaging :)

Előzmény: nord (1458)
nord Creative Commons License 2004.06.08 0 0 1458
"könyöklő, pót-kesztyűtartó

mindkettő nagyon érdekelne, jó lenne kép róla, ha valaki elküldené, beteszem ide a topikba, hogy mindenki lássa."

DAEWOO KALOS 1.4S, képeket elküldtem.

A könyöklőt az M3 melletti Daewoo/Opel kereskedésben vettem, szereltettem be 14,9ezerért.
A pót-kesztyűtartót Szombathelyen vettem, szereltettem be 8,8ezerért.
Ez utóbbiért hálás köszönet damaging topictársunknak, és Róth Jánosnak, a szombathelyi Daewoo kereskedés dolgozójának, nagyon korrekt, precíz és maximálisan ügyfélbarát hozzáállásáért.

Előzmény: DAEWOO KALOS 1.4S (1208)
Négyesi Creative Commons License 2004.06.08 0 0 1457
"A hibákról még annyit,hogy ma jobban megnéztem a digitális kilóméter mutatót,és vibrált,ha be volt kapcsolva a lámpa.Ha lekapcsoltam akkor normálisan világított.Ez másnál is így van?"

Nálam nincs így ,nézesd meg szervízbe.

Előzmény: Lovep (1454)
ionic-rzf Creative Commons License 2004.06.08 0 0 1456
Vicc: Most (a 8. héten) változott az adatbázis. Állítólág máris hajón van a megrendelt autó(m)...
Lovep Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1455
A héten még benézek a szalonba haverral,szerelmes lett az 5 ajtós változatba,lehet,hogy vesz egyet.Már unokatesóm is be szeretne menni.Kár,hoyg nincs akció arra,hogy ha viszel valakit,akkor valami extra cucchoz kedvezmény.Központit akarok még bele,kiváncsi vagyok mennyit mondanak rá,munkadíjjal együtt.
Lovep Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1454
Az elsőket is lecserélem,de szerintem csak a szombat-vasárnap környékén,addig meló.Van digitális cuccom,majd teszek be képeket.Hátra láda helyett csövet szeretnék,az nem foglal túl nagy helyet,és szerintem jó a hangzása is.A hibákról még annyit,hogy ma jobban megnéztem a digitális kilóméter mutatót,és vibrált,ha be volt kapcsolva a lámpa.Ha lekapcsoltam akkor normálisan világított.Ez másnál is így van?
Előzmény: mephysto (1452)
mephysto Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1453
A "nemszeretemhaahátammögöttállnak" témához csak annyit, hogy embere válogatja. Nekem sikerült jó viszonyt kialakítani a szerelővel és cseppet sem érzem, hogy akadályoznám a munkájában. Nem azért vagyok ott, hogy akadályozzam, vagy megkérdőjelezzem azt amit csinál. Egyszerüen megnyugtat, hogy tudom mit csinálnak a szekéren és érdekel is. Érdekes mód nem csak a szerelésről beszéltünk, hanem szó szerint mindenféléről. De valóban mesélt érdekes szitukat, amikor feljön a kuncsaft és le akarja iskolázni.
Mindezektől függetlenül én bizony csúsztatok egy ropit a zsebébe, mert nekem ennyit megér. De nem ezért olyan, amilyen. Esetleg hozzásegíti, elismerem :)
mephysto Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1452
A fékek hangja ha "csúsztatod" feltételezem a hátsó fékek felöl jön leginkább. Teljesen normális, gondolj bele, hogy a dob belsején kúszik a fékbetét. Nekem is ilyen és nem csak a Kalosnál. Szerintem ez talán minőség kérdése, annyira nem értek hozzá. Amit tudok, az elég: a Kalos igen is szépen meg tud állni ha kell :)

A szereleő szerint néha, kell neki 3500-4500 körül pörögnie, hogy ne lustuljon el, de nem igy kell állandóan közlekedni vele. Az ideális fordulat szám az valóban 2000-3000 között van és bingó, én is 2500 körül váltok :) Az 1-es fokozatból én 1500-2000 körül váltok, innen már szépen tud húzni 2-ben. Természetesen 8 szelepesről beszélek. Tudtommal a 16v-sek pörgösebbek, de ezt majd ők kifejtik. Nyugodtan menj vele 3000ig, csak vigyázz vérszemet ne kapj, ha meglódul a szekér ;)

Zene... ha nehéz volt becsúsztatni, az nem baj. Passzentos, nem fog mászkálni :) Az elsőket akarod cserélni? Ha megteszed mindenképp írj, esetleg képeket is csinálhatnál a munkafázisokról. Ha esetleg nincs digitfotó, szólj! Engem is érdekel :)

Előzmény: Lovep (1451)
Lovep Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1451
Én még nem nagyon pörgettem 3000-ig.A legnagyobb az talán 2700-körül volt.2500-nél mindig váltok.Az 1-es tényleg nagyon kényes,elég hamar felmegy.Nekem a fék nyekereg még mindig,ha lassú tempónál csúsztatom.A gázpedálnál nekem is néha rezeg a talpam alatt.Néha zavar,de legtöbbször észre sem veszem.A zene végre bent van a kocsiban.A fej tokját elég nehéz volt becsúsztatni a helyére,de bent van végre.Anyira nem rossz a hangfal,mint gondoltam,de cserélni kell az biztos.Az elsőket alig lehet hallani.
mephysto Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1450
>>>
a hátramenetet időnként csak második, harmadik próbálkozásra veszi be, sőt a kisebb fokozatokat (1,2,3) mintha a fokozat normál felső határa körül(kb 3000-3300 fordulaton) nem nagyon akarná bevenni.
<<<

Csak álló állapotba és a kuplung kinyomása után 2-3 másodpercet illik várni. Asszem az oka ennek az, hogy az R fokozat nem szinkronizált? Astránál is ugyan ugy volt, ott ez benne volt a kézikönyvbe. A Kalos-éba nem is kerestem.

Szóval ez teljesen normális.

A váltásnál én csak azt tapasztaltam, hogy az 5 fokozatban egy kicsit várni kell, nem szabad gyorsan áttolni. Mintha akadna akkor valami egy pillanatra. Amúgy szerintem jó a váltó, én gyorsan váltok, semmi probléma eszi rendesen.

1-esben is megküldöd 3000 fölé? Nem széééééép dolog ám. Az 1 fokozat elidnulásra való! :)

Előzmény: rezisztens (1448)
Négyesi Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1449
Szia Twk004!
Ha visszább olvastál volna akkor olvastad volna hogy nekem nem a Szerelővel volt bajom hanem a szervíz vezető feleségével aki,a vezető távollétében kinevezte magát vezetővé. Aki még a Szerelőikkel is dizalmatlan volt/ezt a Szerelőktől tudom/ aki nekik dolgoznak.Én eddig még mindíg megtaláltam a megfelelő hangot /30 éve járok szerelőkhöz/.Az én esetemben azért szerettem volna a kocsi mellett lenni mert új autó új szervíz a Szerelőket nem ismertem.A tulaj szeretné látni hogy az ő autójával hogyan bánnak amit sajna ma nagyon sokan elég nehezen tudunk megvásárolni.Itt nem arról van szó hogy kivesz az autóból valamit.Olyan bizalmi viszonynak kellene kialakúlni mint a fodrászommal vagy a fogorvosommal aki a számban nyúkál.Ha nem lenne garis az autó,akkor vittem volna ahhoz a Szerelőhöz akihez évek óta járok és meg bízok.Tudod sajna nagyon sok a kellemetlen élmény a szolgáltatásban dolgozókkal szemben.Itt a fórumon biztos olvastál már róla,és biztos vagyok benne tapasztaltad hogy veled sem úgy bántak ahogy kellett volna. .A MO-i szolgáltatók azt gondolják hogy az ügyfél van ő értük. TISZTELET A KIVÉTELNEK!
Mert hála Istennek ilyenek is vannak.
Üdv Négyesi
Előzmény: twk004 (1447)
rezisztens Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1448
helló mindenkinek!

három hetes lesz hamarosan a gép... ha még emlékeztek, nálam volt az a gond, h a gumi vszleg szálhibás volt, és kidudorodott. nos, ezt még mindig nem sikerült elintézni, nincs a környéken hivatalos kumho gumis, vagy legalábbis nem tudnak róla. :( (bezzeg hankook márkakereskedő van)

különben nagyon elégedett vagyok vele. aki azt mondja hogy a kalos öreguras, annak javaslom h üljön át egy f astrába. na, az öreguras. még az 1,6-osak is :)) édesapám egy 1,4-es astra classiccal szaladgál, és amikor beült a kalosba, egyből megjegyezte, hogy milyen jól húz, és milyen csendes (1,4 S, 4 ajtós).

gondok: hátsó hangszórók fékezéskor recsegnek. megnéztem, és kiderült, h az utolsó pár cm-en szigeteletlen a vezeték, és fékezéskor hozzáér a hangszóró fém vázához... leszigszalagoztam, de már érik a csere mert egyébként is elég betyárosan szólnak :)

az egyik hátsó üléstámla zárja nem nagyon akar a helyére kattanni, úgy kell felcsapni a hátsó ülést, h beakadjon, a 2000-es szervizen majd valamit csinálniuk kellene vele, mert néha úgy nyikorog, mintha vmi hajón ülnék, és ezt nem az autó méretei miatt érzem :)

a hátramenetet időnként csak második, harmadik próbálkozásra veszi be, sőt a kisebb fokozatokat (1,2,3) mintha a fokozat normál felső határa körül(kb 3000-3300 fordulaton) nem nagyon akarná bevenni.

más gondom nincs, a fogyasztás egészen jól alakul, jóval a horrorisztikus 10 liter alatt. vegyes használat mellett 1600 km után 7,12 liter/100 km. amint azt már régebben írtam, ebben bőven vannak meredek pécsi utak is, város, és olyan 50-60% országút.

twk004 Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1447
Üdv!

Kicsit OFF:

Ööööö... elfogadva és megértve a Ti indokaitokat is, azért gondoljatok bele: sokan nem szeretik, ha a hátuk mögött állnak, és figyelik minden mozdulatukat. Nekem is autószerelő a szakmám, és bár nem dolgozom szervizben, de jelképes összegekért otthon szoktam Wartburg-bütykörészést csinálni (merthogy ebben a típusban vagyok "fél"-profi). Én is inkább megkérem a tulajt, hogy hagyja ott az autóját, és jöjjön vissza X óra múlva, ugyanis a halálom, hogyha felettem ácsorog, unalmában kérdezget, és még a végén a megosztott figyelmem miatt el is szúrok valamit. Aztán persze később én vagyok a hülye... Szóval, van olyan szerelő, aki letojja, ha ott állnak a háta mögött, meg van ilyen is, mint az említett Daewoo-szervizes ember meg én. Úgyse veszek ki semmit belőle, mert a bizalmat csak egyszer lehet elveszteni, aztán viszi máshoz a kocsiját, én meg a kis mellékesem nélkül maradok...

twk004

Előzmény: Négyesi (1415)
p87534 Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1446
Kb. ket hetes az 1.4-es 4 ajtos kalosom. A gazpedal a legtobb fordulaton rezeg. "Csikalja" a talpam. Igen zavaro. Mi lehet ez? Talalkozott mar ilyennel valaki?
DAEWOO KALOS 1.4S Creative Commons License 2004.06.07 0 0 1445
érdemes a riasztó beszerelésnél bekötni azt is, hogy felhajtsa az ablakokat a kocsi bezárásakor?
szerintem igen.
nekem ugyan riasztó nincs, csak el. ablak elől és rendszeresen úgy járok, hogy leállítom a motort, az ablak meg nyitva maradt.
ez ugye egy kézikurblisnál nem ügy, de itt min. a gyújtást rá kell adni.
Előzmény: ChristianID (1433)
ChristianID Creative Commons License 2004.06.06 0 0 1444
Hello!

Lehet, hogy csak én jártam jól anno, mikor beszereltettem a hifit...
A szakszervízbe mentem be vele, hogy az általuk ajándéként adott VDO-magnót szeretném lecserélni a saját JVC cd-mre...mondták, semmi gond... Kb. fél óra alatt lecserélték, közben végig ott voltam, beszélgettem a szerelővel, néztem, mit vesz ki stb... A számla 1850 Ft volt, így a 2000-ben a borravaló is bennvolt...
Ja, mindez a gödöllői szervízben volt...

Más

Valószínűleg betetetem az ablakemelőt...egyébként egy szerelő ismerősöm (nem Daewoo, Seat) mondta, hogy gondoljam meg, mert esetleg ha elromlik, nem tudom mozgatni az ablakokat... (?)...
Az infot köszi...
Bye

Chris

Előzmény: Lovep (1434)
Lovep Creative Commons License 2004.06.06 0 0 1443
Na most értem haza bevásárlásból,nem hagyott nyugodni a "dolog".Másik MediaMarkt-ban egyből tudták miről beszélek,és megvettem az átalakítót bruttó 2190-ért.Keretet nem tudtak adni.
Lovep Creative Commons License 2004.06.06 0 0 1442
Ha a hifi-re gondolsz újonnan vettem egy nagyáruházban,de beszerelést nem vállaltak.Azt mondták,ha akarom vigyem el a JVC szakszervízhez,ők beteszik.Utolsó darabok egyike volt,így kedvezmény is volt rajta,mindenki szerint megérte.KD-S641. 25990 volt.Nem a legjobb cucc,de nekem elég.Az autós üzletkötő még küldött egy sms-t,hogy nyugodtan szereljem be én.Szerintem sem veszik el a garanciát,hacsak tényleg le nem ég a kocsi emiatt.
Előzmény: mephysto (1439)
Négyesi Creative Commons License 2004.06.06 0 0 1441
Gondolod ha szervízre mész azonnal azt nézik hogy neked van-e beszerelt rádiód,és hogyan van beszerelve?Szeritem a kutya sem törődik vele csak ne ugy kössétek be hogy leégjen az autód,és ne romboljátok a beszerelés helyén. Mert akkor biztosan utánna néznének.Ezt biztos te sem szeretnéd.
Mikor 13 hónapja megvettem a Kalost kérdeztem hogy a kerék dobot lekenhetem-e alváz védővel, azt mondták hogy nem szabad,haza mentem és lekentem./az én autó elsősorban nekem kell rá vigyázni/Az óta már 16 000 km van benne voltam kötelező szervízen k.széria vizsgálaton a kutyát sem érdekelte hogy le van kenve.Csak mi gondoljuk hogy egy borzasztó alapos mindenre kiterjedt átvizsgálás folyik
Ez az én véleményem!!!!!!!!
üdv Négyesi
Ui.Nagyon megvagyunk vele elégedve eddig semmi baj nem volt vele.kop kop kop kop
Előzmény: Lovep (1438)
tuce1971 Creative Commons License 2004.06.06 0 0 1440
Sziasztok!Nekem egy autóvillamosság szerelő rakta bele a cuccot csatlakozó nélkül, műszerrel méricskélt a szerelés előtt, de sajnos a magnó beindításkor kikapcsol , kb. fél óra működés után szintén kikapcsol.A gondot az okozhatja, hogy 3 db fekete(állítólag test) kábel van a csatlakozón és ő egyikre találomra kötötte rá!Ha valaki a színek , esetleg a csatin elhelyezés szerint leírná a jelentésüket, annak köszi!!Üdv Tuce(alias Jocó)
mephysto Creative Commons License 2004.06.06 0 0 1439
Erre nem merek határozott választ adni. Opeléknál úgy volt, hogy amit szakszervíz szerel be, azt elfogadták. Tehát pl. ha autóvillanyossági szaki szereli be, számla van róla, akkor oké volt. Hívd fel őket, ha érdekel. Egy telefont megér.
Továbbá nem hiszem, hogy bármi olyat lehet tenni, egy rádió beszerelése közben, ami a garancia vesztését okozza. Én csak azért raktattam be szakszervízben, mert nem akartam kontárkodni és mégis csak értenek hozzá. Nem volt olyan, mint máshol láttam, hogy a manus nézi a rádió végét és vakargatja a fejét. Pikk-pakk berakta a srác. Ennyit megért.
Használtan vetted kereskedőnék? Vagy magántól?
Előzmény: Lovep (1438)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!