Januárban voltam nálad, akkor mentünk egy kört és figyelted közben az adatokat, jók voltak, illetve a korrekciós tényezők voltak kicsit nagyobbak,azóta annyi történt hogy kapott 2 új befecskendezőt. most jött elő a hiba pár napja, de nem mindig.
Valamikor régebben is csinálta, akkor megnéztem a kuplungpedálnál lévő kapcsolót, ki volt esve a helyéről, nem tudom előidézhette-e ez a hibát. Illetve egy hibakód kiolvasásnál volt olyan eltárolt hiba, hogy főtengely és vezérmű szinkronizációs hiba.
Egyszer már írtam ez ügyben. A 307-em hátsó futóműve dübög amikor átmegyek valamilyen bukkanón. Már kicseréltem rajta mindent (szilent, lengéscsillapító, felső gumibak). Valakinek valami ötlete vagy hasonló probléma? Porvédő nem jó ötlet.
Hát én azt nem tudhatom :D Ezek a körmök már csak ilyenek :D
Örömhííííír :D Tegnap sikerült vennünk egy autót :D :D :D :D :D Végre, :D (Bár a szívem sajog azután a gyönyörű bordó után ... de ez is nagyon széééééééép :D ) Igaz nem SW, de majd a következő ;) :P
Nálam is ez a helyzet.A csom.ajtó éle,balo.lent pattog a festés.Akkor ezt lehet általánosítani.......?Karc szinte semmi.esetleg a lilncsnél a hölgyek körme......... hogy lehet így mellé nyúlni :D:D
sajnos a csomagtér ajtó festék felhólyagosodása még a 2007 kiadásnál is látható. Anno a 93-as tipómnak már műanyag volt a csomi ajtó.Én is karcolkkal vettem de ráncaim nekem is vannak.
Tegnap vízhűtő csere volt. Azóta folyamatosan melegszik a víz. 90-nél kb 85 fok 110-nél majdnem kilencven. Ha lassítok 50-re pár száz méteren belül vissza esik a hőmérséklet 80-82-re. Alapjáraton is melegszik. MI lehet a baj"
Sziasztok! Ha valaki érdekel van eladó fényszóróm:
Bontott Peugeot 307 (balos) gyári (Valeo) fényszóró! 2003-as bal kormányos autóból. Izzók nélkül, magasságállító (Valeo) motorral, ködlámpás verzió. Nem sérült, nem javított! Made in France Cikkszáma: 6204Z3
Oké, persze, hogy használt autó és vannak rajta karcok ... Na de, annyi ... Meg úgy ... Mint amin végig húzták a kulcsot ... Azt tudom, hogy a tetősín, meg a kilincsek lekopik a festék réteg ... Apuméról is le van kopva ... Na de nem annyira, hogy szinte egy gramm festék sincs rajta.
Azért annyira hülye nem vagyok, hogy ne tudjam, hogy egy autó nem marad örök életében szalon állapotú. :) Félre értés ne essék.
Most akartam írni nehogy mellé lőjetek ..... mármint az oroszlán vásárlással :D:D mert amennyit már megsasoltatok :)))) De ahogy elolvastam az utólsó hsz-t látom vágod a minősítést :))
Ezért az összedobált kaszniért 930 E-ret? Akkor az enyém még ér 1.5-t :) Minden a helyén, a plusz lovak is minden műxik,egyet kivéve a kori csapda igaz Jena :D:D
De így kell ezt,minden kis c@rért szólni kell,főleg az ár miatt.Persze ha nem eget verő a hiba,mert akkor már nincs is miről alkudozni.
Haladjunk kívülről befelé. Az autó eleje törött volt ... Nem tudja mennyire, mert piros első lökössel vették. Lefújták, de vissza rakni már nem sikerült rendesen= gyors kötőzős megoldás. (Hozzá teszem párom ujja simán kotyogott a résben!). A bal oldali kerék ívnél, és a jobbnál sem sikerült a kerékív gumi részét összehozni a kasztnival (lógott, lebegett). A jobb oldali első ajtó sem passzolt a helyére, az íveknél koptatta a festéket a küszöbön. Az kasztni tele volt kisebb-nagyobb karcokkal. (A vezető oldali karcot említették is üzenetben). A kilincsekről, illetve a tetősínről is elég durván le volt kopva a festék, a bal oldali tetősínről már pattogott is le a réteg. Valahogy a csomagtartó sem stimmelt, mert a szélén kinyitás után lehetett látni, hogy le van kopva a festék (bár piros csíkok voltak ... nem tudom milyen réteg van a festék alatt, illetve az milyen színű lehet ... de eddig én pirosat festékréteg lekopás alatt még nem láttam ...). Ahová az emelő bakot berakják úgy nézett ki, mintha legyezőbe meg lett volna hajtogatva, felszíni rozsdával párosítva.
Belső tér: Hozzá kell tennem a motor szépen járt, nem dobott kormos füstöt sem a kipufogó. Na de, a motor burkolat is hiányzott, így láttunk mindent ... Csupa olaj, szennyeződés, kosz. Az ülések elég jó állapotban voltak, a foltokat leszámítva (nem hiszem, hogy kakaó volt a sofőr ülésen!kivéve ha marhán szereti a zacsis kakaót :D ) A sofőr mögötti ülés varott volt, elég nagy lyuk lehetett rajta, mert nem sikerült szépen meg varni ... (bár én sem vagyok varrónő, na de azért egy valamire való nő szépen is megtudta volna csinálni ... bár párom is tud szépen varni!) Lehetett vmi beázása az autónak, mert a pedáloknál sárga csíkok volt a szőnyegen ... Olyasmit kell elképzelni, mikor a fal is megszárad beázás után és ott marad körbe a sárga körvonal ... Na ez mindenhol látszodott az első üléseknél, a hátsó üléseknél, és még a csomagtérben is ... Na ott meg aztán volt minden, olaj folt és stb.
A csávó állítása szerint már 1 hónapja nem használják ... Hát nem tudom, mert rajta maradt a matricája, ugyanis kiderült, hogy autómentéssel foglalkozik a faszi ... Egyébként már ott sem stimmelt a dolog, hogy amikor oda értünk 3 csávóval volt elfoglalva, kinyitotta nekünk az autót, előadta magát, hogy azért nem használják mert a felesége bele szeretett egy A mercibe, mert hogy vett egyet, és azzal jár. Majd mondta, hogy mindjárt jön csak felír egy igazolvány számot (ez kb. 20 percet vett igénybe). Már itt nem volt az egész szimpatikus, úgyhogy biztos volt még vmi defi a kocsival.
Ja és minden ezen állapotért, csak cirka 930 ezret kér.
Jahj azt majd elfelejtettem, állítólag 6 üléses ... Az sem volt az autóban!!! De lehet, hogy láthatatlan palást volt rajta, mert elkérték Harry Pottertől :P :D