Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dózerbike Creative Commons License 2012.03.20 0 0 16415

Ha azt írják egy kocsiról a hirdetésben, hogy kilyukadt a klímahűtő, ezért javították, akkor gyanakodhatok arra, hogy megcsukták a kocsit?

AAAAAAAAAAAAAAA
Marcel33 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 16414

A tágulási tartályról levettem a sapkát, de nem prüszköltt bele, még anyit észre vettem , hogy menet közben felmegy a viz 80-90 fok között ingadozik, egyik ismerősöm azt mondja a viznek nem lenne szabad ingadoznia, szerinte hengerfejes. szerinted?

Előzmény: Törölt nick (16401)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.19 0 0 16413

Melyik száma fontos a TID-en? Ha az enyém 5WK70122, akkor az 5WK70100-as jó helyette?

Ugyanis valóban tök szívás a szalagkábel javítása, egyszerűen lehetetlen. Inkább bevállalnám egy 10-esért a vaterás piranha-tól. Egyébként vett már itt tőle valaki valamit? Megbízható az ember?

Előzmény: kiskaldi! (16412)
kiskaldi! Creative Commons License 2012.03.19 0 0 16412

Manuális kapcsolható akár -10fokban is nekem ment télen is néha napján. Abban nincs gáz azért nem indul el.

Sárga tid rendszerint B1 szürke B2ben volt ,de szart sem és a szín ha még a siemens vagy a gm számnak is egyeznie kell.

Előzmény: Sada5 (16410)
VauxhallVectra Creative Commons License 2012.03.19 0 0 16411

Hello,

Akkor próbálkozunk tovább.

Csak egy feltevés, nem lehet , hogy a kuplung nem választ szét rendesen valamilyen meghibásodás miatt?

Ha magasabb fordulaton váltasz vele 4500 rpm nél akkor is lefullad?

Előzmény: moci35 (16409)
Sada5 Creative Commons License 2012.03.19 0 0 16410

Üdv CarTársak,

az hogy szürke vagy sárga csatis TID kijelző van a kocsimban, hogy tudom megállapítani? (természetesen kiszerelés nélkül: :)

Valamint nem tudjátok, hogy a manuális klíma milyen hőmérséklet felett kapcsolható?

Próbáltam most hétvégén és a kompresszor sem kapcsolt pedig volt 20 fok.

moci35 Creative Commons License 2012.03.19 0 0 16409

Hali Uraim !

 

Még mindíg meg-meg áll az autóm (2001-es 1,6 16 sz benzin ) ,ha kuplungnyomásnál leesik a fordulat !

 Pedig egy ideig nem csinálta  . Kitakarítottam a pillangószelepnél azt a picike lukat ,a gumicsövet és nem dadogott  nem állt meg az autó,most viszont újból kezdi.

 Szétszedtem megint ,de most nem volt benne trutyi,én azért úgy gondolom,hogy mégis valami üzemanyag ellátás probléma lehet de már nibcs ötletem e témában.

 Nincs alapjárati motor,nincs egr szelep és nincs karburátor,viszont bosszankodás az van !!!

 Tud valaki valami ötletet adni ???

Papi45 Creative Commons License 2012.03.19 0 0 16408

Szia!

 Az én vectrám 2001-es, a motor Y20DTH. A korábbi fórumon sokat beszéltünk az adagoló elektronikájáról. Kiskunhalasi vagyok, közel hozzánk, Kecelen is van egy szuper  Bosch adagoló szervíz, a Benedeczki szakműhely, nagyon korszerű gépekkel, de sajnos jóval nagyobb árakkal, mint a vásárhelyi cég! Lécci' add már meg a vásárhelyi elérhetőséget! ( 140 e km van az autómban, bízom benne, hogy az én adagolóm 300 e km-t is kibír, de ha mégse???)

 Ma jöttünk haza Oroszlányból és kétszer is fölvillant néhány másodpercre az a nem nagyon kedvelt sárga lámpa, de szerencsére semmi változás nem volt!

                      Üdv.: Papi

Előzmény: kapufa00 (16407)
kapufa00 Creative Commons License 2012.03.19 0 0 16407

Szia !!

Nálam is pont így kezdődött anno, amikor haldoklott az adagoló.

A szerelők biztosan tapasztalatból tippeltek erre a hibára. Sajnos az adagoló elektromos vezérlése időközönként megdöglik. De ez nem csak az Opelnél jellemző. Ugyan ez a a panel van egyes BMW, és Audi típusoknál is. És ott is ugyan úgy tönkre megy. Nálam 185 000 avagy ki tudja mennyi km nél adta meg magát, és Hódmezővásárhelyen 165 000-Ft. volta feljavítása 1 éves garanciával. Azóta tökéletesen működik és 5.5-5.8 l/100 km- fogyasztás mellett közlekedek vele, igaz! szabályosan! 

Előzmény: Marcel33 (16399)
MBman Creative Commons License 2012.03.19 0 0 16406

Ha hengerfejes lenne a motor, akkor szerintem nem világítana a motorkontroll lámpa.

Mivel X20DTH-ról van szó, amiben az adagoló egy rakás szar, szinte biztos, hogy adagoló hiba.

Mást így látatlanban nem lehet mondani. Fel kéne keresni egy adagoló specialista műhelyet, pl gödöllőn van egy.

Sankaka Creative Commons License 2012.03.19 0 0 16405

Egy "jófajta" szerelő miatt ugrottam bele én is 80ezer pénzbe, hengerfejes címen... Aztán egy lyukas hűtő és egy gyújtáskábel garnitúra (ami ingyé lett) volt a baja...

AAAAAAAAAAAAAAA
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16404

Én is szerelő volnék... :)))

Csak már egy bő tíz éve nem "praktizálok". :)

Előzmény: kiskaldi! (16403)
kiskaldi! Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16403

Szerintem szürkéset füstölhet neki. Mi pont ezért cseréltünk nemrég egy zafirán adagolót. Az 2ezerig ment mint a golyó 2ezer fölé emelt fordulattal megát mint a szög. Motorkontol világított és előtöltés szabályzás volt a betárolt hiba. Ha rájött az 5perc leszabályzásig ment mint a disznó és egyzsercsak elment az erő... Ezeknél az adagoló amúgy meg egy rakás szar. A fórumban jópáran megfordultak akik javíttaták, cserélték, esetleg mókoltak másikat a helyére

Azért a szerelőket sem kellene ennyire lenézni. Van 1-2 tényleg aki matt paraszt, de azért nem mind vagyunk ilyen seggek XD.

 

 

Előzmény: Törölt nick (16401)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16402

Na meg ugye elképzelhető még porlasztási hiba is. Akkor is szokott fehéres füstöt nyomni...

("hugyozik a porlasztó")

Habár ezekkel a dízelekkel már nem nagyon vagyok képben.

De minden esetre az adagolót azért elég húzós javíttatni.

Előzmény: Marcel33 (16399)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16401

Fehéret általában akkor szokott füstölni, ha víz kerül az égéstérbe. (gy.k.: hengerfejes...)

Azért én a helyedben levenném a tágulási tartályről a sapkát és beindítanám... Ha "beleprüszköl", akkor hengerfejtömítés.

 

De mivel azt mondtad,  hogy a szerelők már átnézték... Azért nem árt ha magad is meggyőződsz róla, minthogy adagolót cseréltessenek, mikor lehet csak egy tömítést kellene.

 

Árban nem mindegy. ;)

Előzmény: Marcel33 (16399)
Barrichellofan Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16400

Szia! Köszi a választ:)

Előzmény: rolika99 (16357)
Marcel33 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16399

hello, segitségeteket szeretném kérni , van egy vekim 98 - as 74kw X20DTH az auto motorhibát ir és fehéret füstöl menni nem bir kb csak alapjáraton, a diagnosztika azt irja, hogy a nafta rendszerben van hiba, a szerelők átnéztek mindent és azt mondták az adagoló hibásodott meg, inditáskor 5 - ből 1 szer rendesen indul és olyankor szépen működik a motor menni is bir,de ez nem tart sokáig, szokott még menet közben elaludni amotorhiba jelző és olyankor is működik rendesen aztán vissza áll rosszra , kérdeztem több szerelőt is voltt aki azt mondta , hogy az adagoló vagy megy vagy nem ezért is kérem segitségeteket.

Vlad19 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16398

Hát igen. De próbaképp keresd meg használtautón a legtöbbet futott vectrákat. Tegnap néztem akkor egy 2.0 16V-t találtam 349.000 km-el, képek alapján teljesen vállalható állapotban, alig kopott pedálgumik, alig kopott kormány... Csak ez nem felel meg a vásárlói igényeknek, mivel mindenki abban a hitben él, hogy 150.000 km után kb bontóba kell tolni majd az autót.. pont a sok visszatekert bontószökevény miatt...

Előzmény: Dózerbike (16396)
crazyszanyi Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16397

Hello.

Érdeklődnék van-e valakinek Vectra b 1.8 benzines motorja?

96-os ávjáratba kellene.

Köszi

Dózerbike Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16396

Azért szerintem kvára nem mindegy, mennyi van benne. Ha pl. történik valami hiba, akkor mit mond az ember? Hogy uhh bazz, még csak 150  ezer km van benne, és már ilyen meg olyan hibák jönnek elő a Vectrában. Közben meg már 15-ször körbejárták vele az egyenlítőt.

Előzmény: Rolika88 (16395)
Rolika88 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16395

engem elejében mérgelt... de aztán mint kiderült, h a vezérlő egységem valószínű cserés volt... mármint a vezérlőn lévő gyártási dátum nem egyezik az autóéval.. De már engem sem izgat, működik benne minden jól húz, szép a hangja, olajat nem eszi.

Előzmény: Vlad19 (16394)
AAAAAAAAAAAAAAA
Vlad19 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16394

144.000 km volt az órájában mikor vettem 3 és fél éve. most óra szerint 260.737

De kurvakemény ha tényleg sikerült volna elcsalni egy autónál laza 460.000 km-t...

Bár nem panaszkodom, semmi baj nincs az autóval, tehát ennélfogva nekem mindegy mennyi km van benne. Ez inkábbcsak büszkeséggel tölt el ha tényleg ennyit ment már :D

Előzmény: Rolika88 (16393)
Rolika88 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16393

uhhh és mennyivel vetted? nekem 460e.. akkor le vagyok maradva :)

Előzmény: Vlad19 (16392)
Vlad19 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16392

690.816 :-)

Előzmény: Rolika88 (16391)
Rolika88 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16391
mekkora az az érték amit sikerült kiolvasni???
Előzmény: Vlad19 (16390)
Vlad19 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 16390

Szia!

 

Köszi a választ, már közben megtaláltam, csak minthogy utólag sikerült kiderítenem, ha Win 7 van a számítógépen akkor kicsit trükközni kell hogy elérhető legyen minden funkció az OP-COM-ban.

 

Amúgy most pont ez érdekelt volna, hogy te is ott olvastad-e ki km óra állást, mert nálam elég brutális értéket mutatott :-)

 

Előzmény: Rolika88 (16389)
Rolika88 Creative Commons License 2012.03.17 0 0 16389

Szia!

 

Láttam írtál emailt, bocsi h nem válaszoltam eddig de rengeteg dolgom van.. a valós km-et a műszerfal egység menünél tudod kiolvasni és valahol az EEPROM-ot kell kiolvasnod, Én nyílván így találtam meg. De ha lesz időm holnap akkor megnézem, és pontosabban leírom neked!

Előzmény: Vlad19 (16384)
Vlad19 Creative Commons License 2012.03.17 0 0 16388

Át lehet cserélni, az biztos. A papírmunka az ami sokkal bonyolultabb lesz magánál a szerelésnél.

Előzmény: crazyszanyi (16386)
Vlad19 Creative Commons License 2012.03.17 0 0 16387

Kézifékkar alatt van. kiveszed a műanyag takaróelemet a váltószoknya mögül és ott lesz.

Előzmény: katrob (16385)
crazyszanyi Creative Commons License 2012.03.17 0 0 16386

Az 1.6-os összetört vectrámból kivenném a motort és áttenném egy motorhibás 1.8as vectrába. Lehetséges? Részletek: Az én kocsimnak a kasztnija összetört a csereautónak a motorja rossz. Min2 96os sedan! A csere 1.8as benzines,autómataváltós,az enyém 1.6-os manuális! A motortartó bakok,váltófelfüggesztések stb egyezik a két autón?Át lehet cserélni bennük a motort és váltót?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!