Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Hogy lehet ekkora hülyeséget írni? "5813 Mohács–Lippó–Villány[–Harkány] autóbuszvonalon a 38 számú járat forgalmát iskolai előadási napokon megszüntetjük, ennek megfelelően a járat csak a fenti időponttól kezdődően iskolai előadási és munkaszüneti napokon közlekedik, Sárok, forduló ind.: 24 16.15 órakor, Mohács, aut. áll. érk.: 24 17.19 órakor és a közbeeső megállóhelyeket is változatlan időpontban érinti." Részlet a Pannon Volán menetrendi értesítőjéből.
Kertvárosba vittünk eddig a vonalhálózat miatt egy kicsi ki nem használható férőhelyet. Most remélem a szóló kocsik a 25-40%-os kihasználtsága inkább 70-80% körül lesz. Bevallom a 17 órás időszaktól tartok kicsit.
ha azt mondják, h Credora adnak pénzt, másra meg nem, akkor Credot vesznek, hiába szar (itt fórumon már azelőtt közismert tény volt, hogy mekkora hulladékok, mielőtt Győrből nekiindultak volna, a BKK se véletlenül nem kért belőlük)
Ma Villányban járt a Császár vonat a színész és újságíró válogatottal. A tornát a hazaiak nyerték a firkászok előtt. A színművészek a harmadik helyet szerezték meg. :)
Pécsen nem fogják tesztelni az első Euro 6-os motorral szerelt Econellt? Akár még meg is vehetné a Tüke Busz, kiváltva az utolsó Ikarus 260-ast. A fehér szín feltehetőleg náluk a legkevésbé sem akadály. :D
Nézegetvén a menetrendet, a 123Y-124-es üzemidejének kiterjesztése abszolút jó ötlet, talán így majd csökken a zsufi a 73-asokon, főleg a koraesti órákban...
Azt a két Fagyöngyös koradélutáni 123-124-es lehozását a Malomvölgyire mi indokolja?
Felújítás: veszed a buszt, kiszereled a részegységeket, felújítod őket, foltozgatsz a vázon ha szükséges, összeszereled.
Vázcserés "felújítás": veszed a buszt, kiszereled a részegységeket, felújítod őket, a régi vázat kidobod, veszel/építesz egy vadonatújat, összeszereled.
Ne felújításnak tekintsd, hanem régi alkatrészeket is tartalmazó új járműnek.
Melyik időszakról beszélsz? Mert a február előtti időszakban reggel a vidéki diákok szinte csak azt használták hisz gyorsabb volt mint a régi 4-es ami tett még egy kört az Árkád felé.
A 4-4Y járatok tavaly őszi bevezetése óta semmilyen változtatás nem történt a menetrendjükben, pedig a program közismert! Foglalkozott vele a sajtó is minden szinten.
Még egy dolog tegnap az utolsó 2A járatomban Uránváros felé szokás szerint az első ajtós felszállítási rendet alkalmazva 12 db jegyet lyukasztottak ki csak az Árkád megállóban. Ha nincs az első ajtózás ez a szám erősen konvergál a nullához...
Délután lehet hogy csak néhány járatról van szó, de egész délelőtt! ahogy írták már "balkáni állapotok" vannak a 4-4Y járatokon a Vásárcsarnokhoz igyekvő utasok miatt leginkább. Mert van aki napjában többször is lenéz a csarnokba. Igen a megoldás nem egyszerű és nem olcsó mivel a szimmetrikus 4-4Y hoz nehéz betoldani valamit. A legjobb megoldás egy a régi 4-es járathoz hasonló útvonalon csak a csarnokig vagy az Árkádig közlekedő járat lehetne.
Az olcsóbbik megoldás a délelőtti, kora délutáni 4-es járatok csuklósítása lehetett volna...
Illetve az Uránvárosbol induló 41,42 esetleg 33 lehetett volna, kizárólag a problémás időszakokban. De puding próbája az evés.
Ami ténylegesen enyhített volna a helyzeten a 21-es járatok, de ezek ahhoz hogy pl a diákok az Autóbusz-állomásig azt használják mint régen túl ritka és nem tudom mennyi lesz szóló és mennyi csuklós belőle.