Keresés

Részletes keresés

BPV-093 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 26321

 

Hogy lehet ekkora hülyeséget írni? "5813 Mohács–Lippó–Villány[–Harkány] autóbuszvonalon a 38 számú járat forgalmát iskolai előadási napokon megszüntetjük, ennek megfelelően a járat csak a fenti időponttól kezdődően iskolai előadási és munkaszüneti napokon közlekedik, Sárok, forduló ind.: 24 16.15 órakor, Mohács, aut. áll. érk.: 24 17.19 órakor és a közbeeső megállóhelyeket is változatlan időpontban érinti." Részlet a Pannon Volán menetrendi értesítőjéből.

wsz001 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 26320

Lehet Malomvölgy felé is érdemes majd 1-2-t lehozni 5 után.

Előzmény: Törölt nick (26319)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.24 0 0 26319

Kertvárosba vittünk eddig a vonalhálózat miatt egy kicsi ki nem használható férőhelyet. Most remélem a szóló kocsik a 25-40%-os kihasználtsága inkább 70-80% körül lesz. Bevallom a 17 órás időszaktól tartok kicsit.

Előzmény: wsz001 (26305)
FJX-197 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 26318

Egy kicsit olvass vissza itt.

Előzmény: Trinitatis (26317)
Trinitatis Creative Commons License 2014.08.24 0 0 26317

Ezek tényleg közlekednek Pécsen? Nem látom őket a Tüke Busz állománylistáján.

 

http://iho.hu/hir/uj-volvok-pecsen-140113

vampeare Creative Commons License 2014.08.24 0 0 26316

ha azt mondják, h Credora adnak pénzt, másra meg nem, akkor Credot vesznek, hiába szar (itt fórumon már azelőtt közismert tény volt, hogy mekkora hulladékok, mielőtt Győrből nekiindultak volna, a BKK se véletlenül nem kért belőlük)

Előzmény: Svatopluk (26315)
Svatopluk Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26315

Kétlem, hogy az eddigi tapasztalatok alapján a Tüke busz akarna a későbbiekben is igazi buszok vásárlása helyett Credókkal kísérletezni... :)

Előzmény: Trinitatis (26311)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26314

Ma Villányban járt a Császár vonat a színész és újságíró válogatottal. A tornát a hazaiak nyerték a firkászok előtt. A színművészek a harmadik helyet szerezték meg. :)

 

 

http://img.index.hu/imgfrm/4/3/8/1/IMG_0012394381.jpg

 

wsz001 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26313

Vajon ha van munkaviszonyom akkor is?

Előzmény: hungeri (26310)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26312

Akkor inkább maradjon a 260. :D

Előzmény: Trinitatis (26311)
Trinitatis Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26311

Pécsen nem fogják tesztelni az első Euro 6-os motorral szerelt Econellt? Akár még meg is vehetné a Tüke Busz, kiváltva az utolsó Ikarus 260-ast. A fehér szín feltehetőleg náluk a legkevésbé sem akadály. :D

hungeri Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26310

"Azt a két Fagyöngyös koradélutáni 123-124-es lehozását a Malomvölgyire mi indokolja?"

 

A 951-es megszűnése, ha jól tudom, e két járat meghirdetett alacsonypadlós lesz.

Előzmény: wsz001 (26305)
hungeri Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26309

Keresd meg a munkaügyi központot, most van ingyenes C, D jogsi!!!

Előzmény: wsz001 (26306)
wsz001 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26308

Nincs is felvétel mostanában?

Előzmény: W007W (26307)
W007W Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26307

Nem nagyon mert túl kínálat van. De kivételek mindig akadnak...

Előzmény: wsz001 (26306)
wsz001 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26306

Nem tudom olvassa-e ezt a fórumot valaki, aki járatos ezekben a dolgokban, de a Tüke köt képzési szerződést, ha valakit felvennének dolgozni?

Vagy ez már nem divat?

wsz001 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26305

Nézegetvén a menetrendet, a 123Y-124-es üzemidejének kiterjesztése abszolút jó ötlet, talán így majd csökken a zsufi a 73-asokon, főleg a koraesti órákban...

 

Azt a két Fagyöngyös koradélutáni 123-124-es lehozását a Malomvölgyire mi indokolja?

W007W Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26304

Megvan.

Előzmény: La R1ot (26302)
W007W Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26303

Hol?

Előzmény: La R1ot (26302)
La R1ot Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26302

A hálózati térképen a 14-esnél „tempolm” van írva.

Nbbarcs Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26301

Másként megfogalmazva amit a többiek írtak:

 

Felújítás: veszed a buszt, kiszereled a részegységeket, felújítod őket, foltozgatsz a vázon ha szükséges, összeszereled.

Vázcserés "felújítás": veszed a buszt, kiszereled a részegységeket, felújítod őket, a régi vázat kidobod, veszel/építesz egy vadonatújat, összeszereled.

 

Ne felújításnak tekintsd, hanem régi alkatrészeket is tartalmazó új járműnek.

Előzmény: ikarusman280 (26287)
hungeri Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26300

Mit ér a gyártási év, ha a '78-as gyártású buszod 2014-ben 20 éves sincs? Tényleg nem érted a lényeget, vagy csak jól esik fórumozni? :)

Előzmény: ikarusman280 (26287)
W007W Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26299

Pedig a program  probléma közismert! 

W007W Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26298

Melyik időszakról beszélsz? Mert a február előtti időszakban reggel a vidéki diákok szinte csak azt használták hisz gyorsabb volt mint a régi 4-es ami tett még egy kört az Árkád felé.

A 4-4Y járatok tavaly őszi bevezetése óta semmilyen változtatás nem történt a menetrendjükben, pedig a program közismert! Foglalkozott vele a sajtó is minden szinten.

 

Még egy dolog tegnap az utolsó 2A járatomban Uránváros felé szokás szerint az első ajtós felszállítási rendet alkalmazva 12 db jegyet lyukasztottak ki csak az Árkád megállóban. Ha nincs az első ajtózás ez a szám erősen konvergál a nullához...

 

 

Előzmény: Törölt nick (26297)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26297

Ez azért bukott elmélet, mert amikor volt 21-es, azt akkor se használták....ugyanúgy zsufi volt.

 

 

Előzmény: W007W (26296)
W007W Creative Commons License 2014.08.23 0 0 26296

Délután lehet hogy csak néhány járatról van szó, de egész délelőtt! ahogy írták már "balkáni állapotok" vannak a 4-4Y járatokon a Vásárcsarnokhoz igyekvő utasok miatt leginkább. Mert van aki napjában többször is lenéz a csarnokba. Igen a megoldás nem egyszerű és nem olcsó mivel a szimmetrikus 4-4Y hoz nehéz betoldani valamit. A legjobb megoldás egy a régi 4-es járathoz hasonló útvonalon csak a csarnokig vagy az Árkádig közlekedő járat lehetne. 

Az olcsóbbik megoldás a délelőtti, kora délutáni 4-es járatok csuklósítása lehetett volna...

Illetve az Uránvárosbol induló 41,42 esetleg 33 lehetett volna, kizárólag a problémás időszakokban. De puding próbája az evés.

Ami ténylegesen enyhített volna a helyzeten a 21-es járatok, de ezek ahhoz hogy pl a diákok az Autóbusz-állomásig azt használják mint régen túl ritka és nem tudom mennyi lesz szóló és mennyi csuklós belőle.  

Előzmény: Törölt nick (26281)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.22 0 0 26295

Ja.

Előzmény: vampeare (26288)
hungeri Creative Commons License 2014.08.22 0 0 26294

Mi a nem érthető? Mit számít a gyártási év, ha egy '78-ban gyártott busz 2014-ben 20 éves sincs?

Előzmény: ikarusman280 (26287)
FJX-197 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 26293

És van rá valamilyen magyarázat, hogy miért lett teljesen fehér?

Láttam a telepen más, frissen fényezett gépeket (BPX-181?), melyek a szokásos kék-fehér színtervet kapták.

Előzmény: vampeare (26290)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 26292

1db fehér van csak, és az a BPV-086. Osztott főpályán mindig.

Előzmény: La R1ot (26289)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!