nezem a rendelheto extrakat, es van ott 3 fele kiegeszito futes. en azt hittem, ilyet csak extrem idojarasi teruleteken alkalmaznak, lasd zaporjoska. ki vesz ilyet itthon?
Sz'al lehet, hogy "csak" 95.7kW pontosan a motor, erre ők 96-ot írnak (kerekítés), de átszámolva valójában 130,152LE, amit meg 130-nak kerekítünk? Esetleg a szórás miatt valóságban 130+/-2LE?
Ugye csak bele akartál kötni a számolásba? Nehéz lesz, mert ez az átváltás kW <-> LE közt...
Tippem a következő: ez egy 143Le-s 2 literes TDCi (a manuál váltó nyilvánvaló, és gondolom a lökettérfogatot nem számoltátok el), de az okmányt kiállító iroda nem frissítette az adatbázisát az mkIV kapcsán, abban meg a 2 lityis TDCi az 96kW-ként van nyilvántartva...
Ha így van, az csak jó, mert a teljesítmény alapú adó(k?)nál kisebb az összeg ;-)
ilyen allat pedig az arlista szerint nincs. vagy 2.0tdci 143le manualis valto, vagy 2.0tdci 130le automata. akkor most mim van? forgalmi szerint 2.0tdci 96kw.
Most nézegetem a 02-03-as Mondeokat, csak diesel érdekel, arra lennék kiváncsi hogy mi a különbség a tddi és a tdci között? Melyik a megbízhatóbb, olvastam h gyakori a porlasztócsúcsok meghibásodása ez valóban így van?Ez csak bizonyos modelleknél, vagy mindnél?Tudom h ez egy 'Fan Club' de ha lehet legyetek objektívek!Köszönöm!
Hideg indító patron probléma okozhat ilyen vezérlési jelenséget, de ehhez korán van még, nincs elég hideg ;-)
A másik tippem, az alapjárat vezérlő motor fogaskerékrendszere ;-( Húzós az új ára, javítás csak úgy ha többől összeraksz egyet. ;-( Ezt a kütyüt az akksid alatt találod, az adagolóról egy bowden mutatja az utat. Cserélni otthon is tudod, ha újat veszel. De ezen írás alapján ne fussál még venni ;-) Ez olyan táv tippelés. Általában a műanyag fogaskerék rendszerben, elég, ha egy fok egyik oldala elkopik és ha közelről szabályoz vissza, akkor megakad, ha távolabbról szalad vissza a szabályozás, akkor a rendszer tehetetlensége folytán átszalad a hibás rész felett, akadás nélkül. Ne gondolj látványos fog hiányosságra. Éppen, hogy csak megtalálni a bűnöst, de ez elég a szabályozási lánc megszakadásának.
Még el nem felejtem, a leggyakoribb a szőrösödő gáz bowden esete. Végig kell nézni. Aztán nem tudom, hogy MKII-nél van-e egy arasznyi hosszú, ujjnyi vastag fekete műanyag toldat, kütyű, az egyik dowdenen, ami az adagolóra megy, na ott is keresgélhetsz.
sziasztok,'97-es dízel Mondeom mostanában rakoncátlankodik,nemrég kicsivel tankolás után felpörgött a motor,majd leállítás után nem indult újra.szerelőm lelégtelenítette,azóta megy. csakhogy.......mostanában is néha próbálna felpörögni,főleg,ha melegszik a motor pl. dugóban...ezt vettem észre,olyankor elég furán is jár,remeg az egész kocsi. egy haverom szerint talán adagoló.....valakinek valami ötlet?? köszi
szerintem ha mondeot néztél ki, akkor vegyél is azt! :)))))) szeritnem ennél jobb kompromisszumot nem tudsz magaddal kötni. táguló családnak ideális. ár/érték aránya szerintem a legjobb, csalódni nem fogsz benne. nem egy pénzéhes autó, viszont oda kell figyelni, milyet veszel ,mert nagyon rá lehet faragni, főleg dízeleknél...
Én egy 2 éves 1,5-ös Suzuki Swift tulajdonosa vagyok, aki a család növekedése miatt szeretném a verdát valami nagy kombira lecserélni.
Tudom, hogy elég fura, hogy egy Fan Clubban teszem fel a kérdésem, de érdekelne, hogy ti milyen márkákat javasoltok. Egyébként azért itt kérdezem, mert a mondeok nekem nagyon tetszenek, és a 3-4 éves 2 literes dízel kombi mondeok már egész jó áron (3 millió alatt) vannak. Szerintetek mely típusok szállhatnak versenybe vele? (számomra a gazdaságosság és a tágasság a legfontosabb szempont)