Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4700
'reggelt!

hát semmi konkrétra nem gondoltam. Csak gondolom, mindenröl van könyv, erröl is szólnia kellene valaminek...

Mondjuk "Az ülésfütés szerelése" címmel :))))

Előzmény: nippon (4697)
nippon Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4699
Hali BlackStar!
Köszi, de még nem ért ide! Láttom korán kelő vagy, vagy inkább későn fekvő?!
LG
Előzmény: BlackStar (4698)
h i r d e t é s
BlackStar Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4698
Nippon! Mél ment! :)
Előzmény: nippon (4697)
nippon Creative Commons License 2001.11.02 0 0 4697
Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólást és a tanácsokat ülésfűtéssel kapcsolatban!
Thom: Milyen szakirodalomra stb., gondoltál?
LP: hol hogyan és mennyiért csináltatad meg?

No és hogy ellenőrzöm, hogy műkszik vagy sem? Valamint csak a háttámlában kell lennie a fűtőszálnak vagy alul az ülésben is?
A vezetékek nekem is kellően elvannak rejte a jobb elsőnél csak a csatlakozót találtam meg a balnál van valami fűtőszál de...
LG

lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4696
Mert azért csodák nincsenek...
Előzmény: Piri (4695)
Piri Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4695
Nem kopik mér kopna?? Ez nyári gumi ami télen száraz vagy vizes úton jó
Előzmény: lp (4693)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4694
az ülésemen full hátul alul megy a szép fekete drót, a kettő összeillesztése, és cxsatlakozása ott van, alig az ülés háttámlájának háta mellett
Az enyémen ez a madzag már elég jól el van rejtve.
Előzmény: BlackStar (4692)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4693
És nem kopik ezért túlságosan nyáron? Mert egy igazi téli gumit egy nyár alatt el lehet koptatni.
Előzmény: Piri (4691)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4692
Pedig egy óvatlan betérdelés, és el is szakad.
Hmm, hümm... Mingyá megnézem az ülésemet... :))

A csatlakozót szétrúgni nem nagyon lehet, mert előről férsz csak hozzá, legalábbis én úgy tapasztaltam.
Nemá... az ülésemen full hátul alul megy a szép fekete drót, a kettő összeillesztése, és cxsatlakozása ott van, alig az ülés háttámlájának háta mellett... Még van is mihez rúgni... Lehet, hogy azért cserélték ki... :)))))

Előzmény: lp (4689)
Piri Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4691
A NOKIAN gyár prospektusában benne van hogy a NRH2
7 C fok alatt is használható száraz úton olyan gumikeverékkel gyártják tehát kvázi all season!!!!!!!!! HAvas úton nem de száraz hidegben nem keményedik fel és nem kezd el csúszkálni...
Előzmény: korzo (4683)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4690
A baj csak az, hogy a téli gumi nem csak a hó miatt kell, hanem mert a lágyabb gumikeverék miatt száraz hideg időben is sokkal jobb tapadást ad, mint a keményebb nyárigumi. Ökölszabály szerint, ha az átlaghőmérséklet 7°C alá esik, akkor már a nyári gumik kezdik elveszteni tapadásukat. Egyébként személyes tapasztalatom ugyan ez, az első telemet a 900-al egy Nokia NRH-val autóztam végig, és bizony még száraz úton is egyszer-kétszer megizzadtam. (Nemhogy amikor leesett az első 2 cm hó) Amikor megvettem a télit rájöttem, hogy teljesen igazak a hírek. Száraz úton is ég és föld a különbség! Nem szabad sajnálni rá a pénzt! Olcsóbb, mint a karosszériamunka:)
Előzmény: korzo (4683)
lp Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4689
Pedig egy óvatlan betérdelés, és el is szakad. És még csak szőke sem kell hozzá, elég ha kitakarítod:( Nekem már kb. 3X elszakadt a bal, 2X a jobb ülésben - 900-as - már nem is csináltattam meg) A csatlakozót szétrúgni nem nagyon lehet, mert előről férsz csak hozzá, legalábbis én úgy tapasztaltam.
Előzmény: BlackStar (4688)
BlackStar Creative Commons License 2001.11.01 0 0 4688
Háááát... mongyuk én nem nagyon hiszem, hogy azt csak úgy széjjeltérdeli vammi muff... Én annál fogva cibáltam ki a porszerű szivacs közül a lapot... :)))
Előzmény: Törölt nick (4687)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4687
vagy pedig a fütöszálat széttérdelte egy szöke, vagy egy gyermek...
Előzmény: BlackStar (4686)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4686
El kell, hogy szomorítsalak...
Amit én szedtem széjjel, abban szét volt porladva a fólia körül a szivacs elég szépen széjjelproladt, tehát sajna nem tudok sokat a fellfüggresztéséről... Annyit azért igen, hogy vagy az ülésérzékelő kapcsolója nem jó, vagy pedig egyszerűen széjjel van rúgva a csatlakozó, ahol a tápot kapja, ez lehetséges, ha hátulra nagylábú ember ült :))
Előzmény: Törölt nick (4685)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4685
Nippon!

Ülésfűtés témakör: pár ezer pénzt kóstál. Hogy miként kell bekötni... szerintem szerelő... de Black már szedett szét ülést, ő tudna mesélni, hogy hogyan épül fel, és abból talán ki lehet indulni. Nomeg az irodalom, ugye...

A kartonlap egy igen rossz poén volt :)

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4684
NRH2 is rul'z!

és hogy Black barátunk is idézzem...
SAABRULEZ! :)

Előzmény: korzo (4683)
korzo Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4683
Apropó magyar klíma.
Én személy szerint lemondtam a téli gumiról :-(, egy jófajta nyári esőgumi (Nokian NRH2), oszt' azzal egész évben. Az elmúlt 4 évben összesen nem esett le 15 centi hó :-((((, a latyakkal meg ez is elbánik. (Na jó, jégen közelébe sincs a téliguminak, de egy kis izgalom úgyis kell az életbe :-))
Előzmény: aex (4682)
aex Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4682
Nekem Semperit van, sokat nem tudok mondani rola - teli gumi, oszt annyi. Sajna eleg zajos, de a (Bridgestone Turanza) nyarihoz kepest biztos minden az :)

Az arhoz nem ertek. De azert megkerdeznem helyedben a Popovicsot, nincs-e veletlenül hasznalt teligumija - biztos olcsobb. 15eves autora vadiujakat rakni szvsz kidobott penz, fökent a Mo.-i klimaban.

Előzmény: Hammer (4679)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4681
Ja, és van téligumis tokip is ;-))
Előzmény: Hammer (4679)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4680
Így elegánsabb:

Van egy autoapolos topik, meg van egy olajos topik is. Meg van egy olyan topik is, aki ilyen tanacsokat ad :-)))

:-)))))

Előzmény: topik (4668)
Hammer Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4679
-téligumi nem OK várom az igazit :)

Tegnap az osanban láttam akciós Semperitet 15-17 kHUF-ert. Vélemény?

Előzmény: baas (4669)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4678
'regelt!

jaja, rúgónyújtás rulez! Szikinél a kettő együtt volt nem tudom mennyi... talán 12e... de azóta nálam is tuti az ótó :)

Előzmény: lalcus (4677)
lalcus Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4677
lehet, hogy igazad van, a rugókat a jövő héten megnézetem Popoviccsal. úgyis kell mennem hozzá olaj és vezérműszíj-cserére.
Előzmény: nippon (4676)
nippon Creative Commons License 2001.10.31 0 0 4676
helló Lalcus!
Ha leér a hátulja akkor nem kéne megnézni a rugókat? Hátha ki vannak lágyulva? Bocs ha okoskodásnak tűnik én is hallottam valakitől!

Az ülés fűtésre nem reagálna valaki?! Help!
LG

Előzmény: lalcus (4671)
lp Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4675
Aex!
Mondtam, hogy ne olvasd el:) Még ha mindenben igazad lenne...
A rossz hír pedig az, hogy az alvázas konstrukciók biztonság szempontjából sokkal rosszabbak, mint az önhordók. Lásd terepjárók töréstesztje!
Előzmény: aex (4664)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4674
itt vagyok Pesten, és holnap ismételten indulok Erdélybe!!!
Erdély, SAABbal: Rulez!
Mindkettő egyenként is rulez!! :))
Előzmény: lalcus (4673)
lalcus Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4673
hülyén írtam a végét:
itt vagyok Pesten, és holnap ismételten indulok Erdélybe!!!
Előzmény: lalcus (4672)
lalcus Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4672

bocs, elrontottam, lemaradt a macskaköröm, mégegyszer próbálkozom:

A hétvégi kaland Erdély: Budapest-Székelyudvarhely, no meg vissza. Csavargásokkal meg kitérőkkel összesen több, mint 1600 km.
A kékség bírta a strapát. Odafele kicsit nehéz volt, mert az autó meg volt pakolva tisztességesen, öten mentünk. A hátsó sárvédőgumik a nagyobb kanyarokban leértek a földre....(krrrr-krrrr) Magyarországon nem is volt nagyobb gond, ellenben a határon áttérve a hitványabb útfelület miatt erőteljesen lassítanom kellett, illetve a kanyartechnikám is finomodott. Nem is mertem teletankolni, csak félig, így szinte 25 kilóval könnyebb volt a hátsó rész. (benzinár: 160 Ft/liter a noname és a Shell, OMW meg egyéb kutaknál, míg a a MOL kútnál 175Ft/liter, 15 forint a különbség: a magyarországi túristák tartják el a romániai MOL-t, mert helybéli ott nem vásárol.), Nagyvárad-Bánffyhunyad (100km) között határozottan jó út volt. De onnan Kolozsvárig (50km) kínszenvedés. (állítólag ellopták az alapanyagot, még most is pereskedik egy olasz cég) Nagyon lassan, 50-60 körüli tempóban tudtam autózni. Kolozsváron megkönnyebbült az autó, mível egy utassal és sok csomaggal kevesebb lett. Innen (100km)csak javult a burkolat minősége, 80-as környékén lehetett haladni. Marosvásárhelyen és Marosvásárhelytől Balavásárig szintén szörnyű állapotok fogadtak. (30 km) A városban a bevezető uton most kezdték felszedni a kockaköveket, amiket még a magyarok tettek le a bécsi döntés után. A kerülő uton pedig csak lyukak vannak. Visszafele el is határoztuk, hogy 15km-t rövidítünk az Ákosfalva-Nyárádtő rossz úttal. egy átlagos kép, átlagon aluli lyukkal!!!! ennél sokkal mélyebbek és naggyobbak vannak:


Balavásártól Udvarhelyig (90km) nem volt nagyobb gond, avagy már megszoktuk a rossz utat. A 70-80-as (néha 90) sebességnél az egész út során a fogyasztás 8 liter alatt volt (7.7)!!!
Több helyen megbámulták a kékségemet, egyetlen saabossal találkoztam Kolozsváron, egy magyar rendszámú 9000-sel.
Holnap este indulok visszafele, még készítek hasonló képeket :-((((

lalcus Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4671
Hahó ismét!
A hétvégi kaland Erdély: Budapest-Székelyudvarhely, no meg vissza. Csavargásokkal meg kitérőkkel összesen több, mint 1600 km.
A kékség bírta a strapát. Odafele kicsit nehéz volt, mert az autó meg volt pakolva tisztességesen, öten mentünk. A hátsó sárvédőgumik a nagyobb kanyarokban leértek a földre....(krrrr-krrrr) Magyarországon nem is volt nagyobb gond, ellenben a határon áttérve a hitványabb útfelület miatt erőteljesen lassítanom kellett, illetve a kanyartechnikám is finomodott. Nem is mertem teletankolni, csak félig, így szinte 25 kilóval könnyebb volt a hátsó rész. (benzinár: 160 Ft/liter a noname és a Shell, OMW meg egyéb kutaknál, míg a a MOL kútnál 175Ft/liter, 15 forint a különbség: a magyarországi túristák tartják el a romániai MOL-t, mert helybéli ott nem vásárol.), Nagyvárad-Bánffyhunyad (100km) között határozottan jó út volt. De onnan Kolozsvárig (50km) kínszenvedés. (állítólag ellopták az alapanyagot, még most is pereskedik egy olasz cég) Nagyon lassan, 50-60 körüli tempóban tudtam autózni. Kolozsváron megkönnyebbült az autó, mível egy utassal és sok csomaggal kevesebb lett. Innen (100km)csak javult a burkolat minősége, 80-as környékén lehetett haladni. Marosvásárhelyen és Marosvásárhelytől Balavásárig szintén szörnyű állapotok fogadtak. (30 km) A városban a bevezető uton most kezdték felszedni a kockaköveket, amiket még a magyarok tettek le a bécsi döntés után. A kerülő uton pedig csak lyukak vannak. Visszafele el is határoztuk, hogy 15km-t rövidítünk az Ákosfalva-Nyárádtő rossz úttal. egy átlagos kép, átlagon aluli lyukkal!!!! ennél sokkal mélyebbek és naggyobbak vannak:
MiSaab Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4670
nem szenvedek identitászavarba ,hanem csak a reflex működik ....
baas Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4669
-fagyálló OK
-fűtés OK
-olaj OK 10W-40 Valvoline +Prolong :D
-akku CATerpillar :)))
-ülésfűtés nem OK :( megjavit!!
-gumikéderekhez van glicerynes stiftem :DDD
-téligumi nem OK várom az igazit :)

kihagytam valamit???

topik Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4668
Van egy autoapolos topik, meg van egy olajos topik is. Meg van egy olyan topik is, aki ilyen tanacsokat ad :-)))
Előzmény: Hammer (4666)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4667
Höhh!

Keréknyomás témakör... Ha lehajtod a napellenzőt, nincs ott egy matricán? egyébként elől 2.0 hátul 2.1

Előzmény: Hammer (4666)
Hammer Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4666
>>futes baromira tud hianyozni telen

nekem már most hiányzik :-(((( de már nem sokáig.

>>ajtok, csomagter-ajto koruli gumiszigeteleseket ajanlatos leapolni,

mit érdemes rákenni?

Más.
Még én is új vagyok, és lenne pár alapvető kérdésem:
Mennyi és milyen olaj kell egy 1983-as Turboba?
Milyen nyomásra kell fújni a kerekeket (alap terhelésnél)?

Előzmény: lore (4663)
aex Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4665
Nem csoda, hogy annyi autot eladnak Polarek: A fullos 9-5 annyiba kerül mint egy fapados 3-as BMW vagy C-merci. Az meg nem ujdonsag, hogy Mo.-n gazdagek is szarragoak es felnek (van is mito=l!)

Persze, az uj 9-5-ösöket a Suzuki (Opel, többi GM marka) vevo=i szubvencionaljak, a hasznaltat meg az elso= tulaj - a fent emlitett ellenpeldak ugyanis tartjak az erteküket.

A Polar meg inkabb döntse el, mi is akar lenni a SAAB Mo.-n: premiumkategoria vagy "mas, mint a többiek." - never mind, ugyis eldönti helyettük a GM.

Bakker, mito=l lenne a SAAB premiumauto?? A Volvot mindenki körberöhögne, ha ezzel jönne - pedig *sokkal inkabb* az.

Előzmény: lp (4650)
aex Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4664
lore: Akkor most te vagy a Marquis de Saab :)

BTW, hogy megy a Grand Marquis? En csak a tesojat, a Crown Vic-et ismerem, azt is csak a hatso ülesro=l (nem a rendo=rauto-valtozatra gondoltam, hanem a sargara ;). Azt tudtad, hogy "alapjaban veve" ugyanaz a 4.6-os V8-as van a Mustang-ben is? (alapjaban veve- vegül is annyi közük lehet egymashoz, mint egy Aeronak az Eklund bacsi verdajahoz :)

Ha mar biztonsag: Passziv teren szerintem az uj autodnak sem kell nagyon elbujnia a SAAB es Volvo mellett, hisz alvazas konstrukcio (body - on - frame).

Előzmény: lore (4663)
lore Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4663
És a társaik alatt kiket értesz ?

Lassuk csak:
-milyen allapotban van az akku? A teli fagyokban is meg fogja pergetni az oninditot?
-hutofolyadek fagyaspontja? Egesz evben megfelelo aranyban volt a fagyallo es a viz utantoltve, vagy nem is kellett?
-ablakmosoba teli lotty?
-teli gumi? Amiota van teligumim, istenitem!
-ajtok, csomagter-ajto koruli gumi-szigeteleseket ajanlatos leapolni, igy a nagy fagyokban nem fognak osszeragadni, nem fogod letepni oket.
-olaj? Nem fordulhatott elo, hogy vmi mekkmester a nyaron 15-30-as botonddal toltotte fel? Szal adjuk meg a kivant viszkozitasu olajat a motornak. A valtoba gondolom nem lehet elkefelni az olajat, bar ha Abdullah motorolajjal tolti fel :-)

+mukodjon minden, aminek mukodnie kell, pl.a futes baromira tud hianyozni telen :-)

Egybe megyek haza, csak csunyabban :-))) Amugy gyogyulok, penteken jon a nejem, addig kene valami emberi format nyujtani...

Ja, vettem tegnap egy 4.6 literes V8-as Mercury Grand Marquis-t. Nekem nem kell mondani a viggen utan, hogy turbo rulez, de azert egy ilyen V8-as batarnak is van feelingje :-)))

lore

Előzmény: MiSaab (4655)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.30 0 0 4662
Öööö...
Mélcím, az a saab900@dpg.hu
A tellám fenn van a klubhonlapon, de most szerízben van, mert legyógyítottam róla az antennát (többek között :) ), de szerintem mélben megbeszélhetjük :)
Előzmény: nippon (4660)
nippon Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4661
Hali!

Az ülésfűtéssel kapcsolatban: Valahol olvastam, hogy lehet felújítani, tesztelni, ellenőrizni házilag?! Tudnátok segíteni. A vezető oldali ülésen találtam valamit derék tájékán, de, hogy működik-e? Csak ott kell lennie vagy a fenék részen is? Mindkét első ülésben? Hová hogy kell bekötni? Valaki tud olcsón fűtés csapot? Az ennyim ereszt! A kartont komolyan gondoljátok előre? Én azt hittem végre a SAAB-nál nem kell ilyesmivel foglalkozni:-(
LG

Előzmény: lp (4658)
nippon Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4660
Köszi BlackStar!
Hová vigyem? Telefonszám stb.
LG
Előzmény: BlackStar (4639)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4659
Utóbbi úr egyébként egyszer megindokolta már, hogy miért választotta a Saabot: mert kedvező pénzügyi feltételekkel tudta megvenni. Magyarul a Saabért kellett a legkevesebbet fizetnie:(
Bazmeg. :((((((
Legalább annyit mondana, hogy azért mégiscsak mekkora autó, és szeretett volna ilyent....
Öregem :(( Ez elszomorított :((

Kár belé!
De még mennyire :(( Legalább örülne neki.

Előzmény: lp (4656)
lp Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4658
Ülésfűtés nem lehet kérdés! Én már most minden reggel bekapcsolom.
Előzmény: MiSaab (4655)
lp Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4657
Hólánc szerintem M.o-on felesleges, hacsak nem valami isten háta mögötti kis faluban laksz, és te vagy a körzeti orvos:)
Előzmény: MiSaab (4655)
lp Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4656
Kit érdekel a Presser? De a Vári biztos tudja mit és miért választ. Tegnap vagy tegnapelőtt láttam vele egy riportot valamelyik TVben. Van annyi agya mint két Pressernek, hidd el:) Utóbbi úr egyébként egyszer megindokolta már, hogy miért választotta a Saabot: mert kedvező pénzügyi feltételekkel tudta megvenni. Magyarul a Saabért kellett a legkevesebbet fizetnie:(

Kár belé!

Előzmény: BlackStar (4654)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4655
lore:
Én is ezekre gondoltam ,sőt a fagyálló már megtörpént de a téligumira még várok.
Legalábbis megvárom mig itthon is lehet majd kapni. Nokian Hakkapeliita 2
Ja!
És a társaik alatt kiket értesz ?

Mutassam be a hóembernek és üssek el vele egy rénszarvast ??? Hmmm ???

Hólánc úr ,esetleg ülésfűtés bátyó ???

ui:
Egybe kéretik hazajönni JÓ !
A látványkonyhával pedig ne próbálkozz többet ,azt inkább hagyd Keith Floyd-ra.
Asszem igy irják...

BlackStar Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4654
Ezeknek van Saabjuk? Vágó, Vári rulez, a többiek oké, de a Presser Pici, aki az AutóMotorban, amikor a Saabot tesztelte, csak saját magáról beszélt végig... Ejnyemá... :))
Előzmény: lp (4650)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4653
Meg leadtam az ergonómia TDKmat: 'Személyautók ergonómiai szempontú fejlesztése és elemzése, bemutatva a Saab gyárt típusain'
Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz :)))
BlackStar Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4652
Szasz Lp!
Wazzap? :))
Előzmény: lp (4650)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4651
Hallottam egy ismerős hangot az ATVben nyilatkozni a Mercikről :))
Azért ezzel példálóztam itthon... '...ésmégis...!' :))
Előzmény: aex (4644)
lp Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4650
Érdekelnek valakit a Polár tervei, ars poetica-ja, szellemisége, stb...

Ha nem, akkor is beinzertálom:)

Aex Te ne olvasd el:)))

"POLAR MOBIL KFT.

Engedje meg, hogy a Polar Mobil Kft. a Saab Közép-Kelet Európa Regionális Központja nevében üdvözöljem Önt. Levelemmel szeretném a kapcsolattartás új formáját megvalósítani. A Saab tábor rohamos növekedésével párhuzamosan újabb csatornák kiépítésére van szükség ahhoz, hogy vállalatunk és vásárlói közötti harmonikus viszony fenntartható legyen. Hiszen egyedül a Saab sajátja az a különleges szellemiség, amely lelki közösségbe kovácsolja a cégalapítókat, a konstruktőröket, a forgalmazókat és a gépkocsi tulajdonosokat. E gondolat jegyében tájékoztatom Önt a Saab háza táján történő fontosabb eseményekről.
Vállalatunk ebben az évben minden eddiginél magasabb értékesítési számot realizált. A tavalyi év eredményeit mintegy 20 %-kal meghaladva a nyár végéig 200 db autót helyezett forgalomba. Mindezt figyelembe véve 2001-ben először léphetjük túl a 300-as értékesítési darab számot. A 9-5 ös modellünk egyedülálló módon piacvezető a "prestige" kategóriában, az értékesített autóink többi márkához viszonyított aránya pedig meghaladja az európai átlag kétszeresét. A mennyiségi növekedés mellett természetesen nagy hangsúlyt fektetünk a szolgáltatás minőségének további emelésére, valamint a márka kiemelkedő megítélésének megőrzésére. Fontos esemény volt számunkra, hogy múlt évben nyertes pályázatot nyújtottunk be a Miniszterelnökség Közbeszerzési és Gazdasági Igazgatóságára, mely alapján ez év januárjától a magyar miniszterek, államtitkárok, valamint kiemelt országos hatáskörű szervek vezetői részére szállítunk gépjárműveket. Hasonló sikert értünk el Csehországban is, ahol Vaclav Havel elnök kísérete számára kiírt pályázatot nyertük meg.
Azt hiszem, büszkék lehetünk arra, hogy a magyar zenei élet szereplői és a média személyiségek közül olyan kiválóságok kötelezték el magukat a márka mellett, mint Koncz Zsuzsa, Szentpéteri Csilla, Dés László, Gerendás Péter, Presser Gábor, Kepes András, Vágó István, valamint a harmadjára is a világ legjobb vadászpilótájának választott Vári Gyula. A felsorolt nevek hűen tükrözik a márka Magyarországon kialakult értékrendjét.
A szolgáltatás színvonalának emelése érdekében vállalatunk 2002-ben jelentős beruházást hajt végre, mely keretében egy minden igényt kielégítő importőr- és szervizközpontot, bemutatótermet, valamint egy kisebb szervizpontot létesítünk, a jelenlegi bemutatóterem meghagyásával. Ezek után Budapest két különböző pontján nyílik lehetőség gépkocsik megvásárlására, szervizelésére. Vidéken hét jól működő értékesítési és szervizbázissal rendelkezünk, melyeket rövidesen kettő nagyvárosban egészítenek ki új márkaképviseletek. A fenti fejlesztések után minden lehetőség adott lesz arra, hogy a megnövekedett érdeklődés támasztotta igényeknek maradéktalanul eleget tudjunk tenni.
A Saab Automobile AB a jövőben évente legalább egy újdonsággal fog jelentkezni. A modellfejlesztés első lépése a szeptembertől a magyarországi utakon is látható, megújult Saab 9-5. A gépkocsi ismérvei a külső-belső designváltozásokon túl a 176 LE teljesítményű common rail befecskendezési rendszerű turbó dízel, és a 250 LE teljesítményű új Aero erőforrás, valamint az új széria- és extrafelszerelések.
Büszkék vagyunk arra, hogy a Saab az utóbbi időben három fontos díjat is elnyert. AJ. D. Power, mint az USA legjelentősebb fogyasztási elégedettséget vizsgáló szervezete, 2001-ben -az ügyfelek véleménye alapján- a Saabot választotta a kategória legjobb gépkocsijává. A minden évben meghirdetett Év Motorja választáson a Saab saját fejlesztésű SVC (változó sűrítésű) motorját választották a koncepció kategória legjobbjává. A Saab "ostorcsapás effektust" csökkentő aktív fejtámlája, a SAHR pedig elnyerte a Közlekedéstudományi Világtanács idei díját. A díj a Saab újszerű megoldásainak, valamint a biztonságtechnika terén végzett munkájának újbóli magas elismerése.
Remélem, a fent leírtakkal tovább erősítettem Önben a márka szeretetét, a Saab iránti elkötelezettségét. Hiszen a Saab-szellemiség nem csak a márkából táplálkozik. Kiterjed a Saab tulajdonosok körére is. Ők tudatosan választanak olyan autót, mely minden fontos jellemzőjében legalább egyenértékű a prémium-osztály többi képviselőjével, de bizonyos szempontból felülmúlja még azok magas standardját is, és nem egy tekintetben különlegességnek számít. Olyannak, amiről beszélgetni lehet, amelyet szívesen vállal az ember, amelytől büszkeség tölti el a szívét.
Hiszen a Saabosok éppúgy extrák egy kicsit, mint a Saabok maguk. Olyan valakik, akikben van némi "Saab-ad" szellem.
Kérem, tekintse át legújabb katalógusainkat, melyekből további információt kaphat a 2002-es modellév újdonságaiból, illetve megismerkedhet a Saab tulajdonosoknak egyedi kedvezményt biztosító Bang & Olufsen cég termékeivel.
Budapest, 2001. október 5. Üdvözlettel:

ügyvezető igazgató"

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4649
plussz fütörencer és ülésfütés átvizsgálás... ;)
meg kartonlap elöre, ne hüljön a motor :))))))))
Előzmény: lore (4648)
lore Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4648
Ne vicceld el! Szerintem inkabb fokozatosan kell szokatni a hideghez, az elso fagyok utan 5 percre kivinni, utana 10-re es igy tovabb. Ha felkeszult a telre, nem eri semmi sem varatlanul! :-)

Most komolyan MiSa, nem hallottal meg fagyallorol, teligumirol es tarsaikrol?? :-P

Előzmény: Törölt nick (4647)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4647
berakod egy fini meleg garázsba :)
Előzmény: MiSaab (4646)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4646
Szóval hogy kell télre felkésziteni a kocsit????
ebenguba Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4645
aex :
Ket lityis automata... Olyan viszont ingye se kene, a turbo utan.

xxxxx : Lehet, hogy Neked nem kellene, de mostani gazdája ( 53 éves) igen szereti.

Szeretni ugyan én is szeretném, de nekem nincs, és financiális helyzetemet nézve - valószínűleg - már nem is lesz.


Előzmény: aex (4644)
aex Creative Commons License 2001.10.29 0 0 4644
"A csomagtartóban még egy aktatáskát sem szállítottak soha. A benne lévő posztón a szőrszálak még felfelé álltak.

A pótkerék tartó fedél felnyitásakor kiderült, hogy a pótkerék eredeti, rajta az összes gumi szőr, tetején celofánban az a fehér kesztyű amit a gyár ad a kerékcserékhez."

Ezeket az en 86-os roncsautom is tudja nyujtani, nagy kunszt :)) Nekem speciel olyan zacsim van, amit azert adtak, hogy belerakja az ember a kilyukadt kereket. So=t, van (reszben) berozsdult eredeti szerszamkeszletem is ;)

na ja, en a paraszotok es sioktatok hazajaban vettem, ami majdnem ugyanaz mint a sör es sajt :)

Ket lityis automata... Olyan viszont ingye se kene, a turbo utan.

Előzmény: ebenguba (4640)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4643
azért köszi!

A növérem már kutatja az amerikai zeneboltokat... :)
Előzmény: MiSaab (4642)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4642
Thom:
Nem volt :(
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4641
elnézést, én most egy bolti cd-re gondoltam, nem holmi illegális másolatra... ;)
ebenguba Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4640
EdeBácsi (4633)
Kedves Eb&guba sorstárs!
Meséld el légyszííííííí !!!!!!
Kösssszzzz....
[előzmény : (4631) ebenguba, 2001.10.27 15:21]

MiSaab válasz erre | adatok | e-mail 2001-10-27 18:08:42 (4632)
Haljuk a storyt !!!!!!!!!!

ebenguba :

Hosszú lesz, aki ezt nem szeresssse, lapojjon.

Minden ősszel jönnek az újonnan kihelyezettek. 1999 augusztusában is bejelentkeztek már, hogy X-től hallottunk rólad, segítenél e ? stb.
Túl sokan lettek ezért párosítottam Őket.
Használtan jót olcsón venni tudomány. Új kocsinál csak egy szempont a fontos :
Menjen az asszony hajaszínéhez.

Tehát 99 szeptember valahanyadikán is elindultunk. Ez nálam úgy néz ki, hogy előtte nap meghívom a delikvenseket és elmagyarázom a " torta elméletet". Szakmaiak ismerik.
Szombaton 08,00 indulás. Estére látunk jb. 1200-1800 kocsit. Zsong a fejük , alig emlékeznek már valamire. Ezért papír + ceruza mindent írunk. Egy ilyen merítésskor 1-3 olyan kocsi marad a hálóban, amit este az asszony elé lehet tárni, hétfő-kedd-szerdán megnézni és megvenni, mert más sem hülye, s más is tud ennyit sőt többet.

Nos már délután négy volt, - ugye reggel 8 óta mentünk - s egy kicsit már untuk is, amikor kikeveredtünk a Bentley - SAAB kereskedőhöz.
Szombaton 5-ig vannak nyitva. Emlékeztem rá, hogy a Bentley-k miatt a szalonban van kávé automata.
Ingyen.

Mondom nekik menjünk be, iszunk egy kávét, olyan veszély meg mégsem fenyeget, hogy Bentleyt vagy 0 km-s SAAB-ot vennénk.

Bementünk, sehol egy lélek. Kávéautomatához oda, s annak rendje módja szerint két perc múlva hárman szürcsölgettük az automata adta kávét.

Erre megjelenik egy szép nő.
Kérdi mit kérünk, miben segíthetne. Látta kint a CD-s autónkat s mindjárt terelt volna a Bentleyk felé.
Momentán nem ezt kerestük, s szabadkoztunk, hogy már láttunk mindent, mindjárt megyük, stb.

De Ő csak erőszakoskodik, hogy Ő igen szeretne segíteni, stb...........

Mondom Zs.-nak : Kérdezz már Tőle valamit mert , hogy néz az ki, hogy diplomaták bejönnek, isznak ingyen kávét és nem is érdekli Őket semmi.
Kérdezz valamit, Ő majd válaszol, s ezzel a kávéért már megdolgoztunk.

Zs : Kinyögi. Használt SAAB-kat keresünk.

Kislány el, paksaméta hóna alá, lelkesen magyarázva visz le bennünket a szalon alatti garázsba ahol 5-10 Rolls meg Bentley mellett kb. 40 használt SAAB volt.

A villanykapcsolót sem találja G. kollégánk gyújtja fel helyette.
S akkor mint valami börleszk filmben az összes papírja szétszóródik.
Zs. segít neki összeszedni, én elindulok a kocsik között.
Olyan kocsit kell ilyenkor keresnünk, mely jó állapotú, család belefér, évente többször gond nélkül megy 2x1400 km-t, olcsó, 4 évig komoly műszaki gond nélkül üzemel.

zs. összeszedi a kislány papírjait s kezdi olvasni - az azonosító szám alapján - a kocsik adatait, árait.

Többségük 9000-es, pár 900-as.

Az egyiknél egy 1991-es, ezüstmetál, 2 liters, automatánál, feltűnően kicsi árat mond.

Leszúrom szegényt, figyeljen már oda.
Esküdözik, hogy jól mondja. G. is odamegy , mondja tényleg annyi.

Megnézzük jobban a kocsit, s - akkor már tudtam - olyat fogtunk mint amiről még sokat fogok mesélni.

A kocsi :
1991-ben gyártott, 1992-ben forgalomba helyezett 9000-es.

A vezető ülésén kívül a kocsiban lévő többi ülésen még NEM ült senki. Az egyik kolléga apja kárpitos, úgy, hogy szakszemmel nézte meg, állapította meg.

Összesen futott 101 000 km-t.

A csomagtartóban még egy aktatáskát sem szállítottak soha. A benne lévő posztón a szőrszálak még felfelé álltak.

A pótkerék tartó fedél felnyitásakor kiderült, hogy a pótkerék eredeti, rajta az összes gumi szőr, tetején celofánban az a fehér kesztyű amit a gyár ad a kerékcserékhez.

Felmentünk és a számítógép előtt megbizonyosodtunk arról, amit addig sejtettünk:

A kocsit ebben a szalonban vették, 10 ekm-ként TELJES, nem előírt hanem TELJES szervízt csináltatott rajta a tulajdonos.
Mindent ami a kocsival történt kinyomtatnak és az új vevőnek átadnak.

Egy hónapja bejött a tulaj és kért egy új 9000-est.
Közölték vele, hogy már nem gyártják. Erre igen leb@rintotta a szalon személyzetét. Kérdezte , akkor milyen van ?
- 9,5 -ös.
- Rendben akkor azt kérem, ezt meg itt hagyom.

A szalon 50 000 BEF-ért vette át tőle, mi 100 000 BEF-ért azaz 600 000 Ft-ért vettük meg. Kaptunk hozzá - gratis - egy vadi új akkumulátort.

Az átvételkor derült ki, hogy a 101 000 km-ből kb. 95 000 km-t autópályán, munkába és munkából haza járásra használta a volt tulaj az autót.

ui.: A kocsi azóta is kifogástalanul üzemel.

ui.2.: A 21 vásárolt kocsiból nem mind ilyen. De ilyen vagy hasonló is van közöttük.

Előzmény: EdeBácsi (4635)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4639
Ezt továbbra is tartom!
Hozzátok a cédét, már írom is fel :))
(de télleg... szeginy Blaxtának nem tellik öccáz cédére... :)) )
Előzmény: nippon (4638)
nippon Creative Commons License 2001.10.28 0 0 4638
Sziasztok Skacok!

Ez a CD-s dolog valahogy nagyon elsikadt pedig nagy lelkessen ajánlgatta valaki, hogy meg van neki a szerviz könyv "ROMos" kivitelben??? Engem még mindig érdekelne!
LG

A Slambucos party is érdekel! Mikor,, hol?

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4637
köhümm

Misa! Volt cd?

Előzmény: MiSaab (4634)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4636
Szasz MiSa!
Írj nekem cédét! :))
Előzmény: MiSaab (4634)
EdeBácsi Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4635
Kedves Eb&guba sorstárs!

Meséld el légyszííííííí !!!!!!

Kösssszzzz....

Előzmény: ebenguba (4633)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4634
Haljuk a storyt !!!!!!!!!!
ebenguba Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4633
Azért nem vettem még SAAB-ot mert erre nincs pénzem.

Az alsó középosztályhoz tartozom otthon, mint a legtöbb értelmiségi.

Otthon csak újat lehetett volna venni 90 óta. Néztem a használtakat és nagyon lerongyoltakat hoztak be nyugatról 90-96 között.
újra nem volt pénzem.

Itt jó áron, jó minőségű, használ SAAB-okat lehet kapni.
Gazdagok s ezért van bőven SAAB.
Csak ideiglenes ( 4 évre) állomásozok a sör+sajt hazájában. Még egy év van hátra.

A másik három vásárló ( patronáltam) kíválóan járt.
Az egyik annyira kíválóan, hogy csak ismerősöknek szoktam mesélni mert alig hihető. Ott mondjuk nem a tudásom játszott szerepet hanem egy humorosan szerencsés szituáció.
Amolyan : " ha én ezt a klubban elmesélem................szitu

Előzmény: topik (4632)
topik Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4632
Udv. ebenguba!

Miert nem vettel meg Saabot magadnak? A sor+sajt hazajaban elsz vagy csak autot venni jarsz oda?
A masik 3 hogy jart?

topik

Előzmény: ebenguba (4631)
ebenguba Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4631
Szeretnék SAAB-ot.

27 éve.

Még nincs.

Viszont végzettség + tapasztalat okán eddig 21 kiküldött magyarnak segítettem venni használt autót, a sör + sajt hazájában.

Négyen vettek SAAB-ot.

Egyikükkel megvettünk egy 2,0 literes, automata 9000-est.
SAAB dílernél. Nagymamájé volt ( tényleg) láttuk a nőt, A 8 év alatt ment vele vagy 120 ekm-t. A hátsó ülés csupa szőr mert az volt a helye a szolgálati ebnek.
A kocsi 720 eFt.-nak megfelelő helyi pízbe került.

a sztori : Kocsi megvéve. Papírok intéződnek. Kértük, hogy csináljanak nagy szervízt amíg a papírokkal bajlódik a hatóság ( kb. 2 hét)
Nagyszervíz elkészül.
Közben főnök ( szalon tulaj) elmene üdülni. Szóla a szerelőnek, hogy odafigyeljen ám.
Szerelő nem oda hanem máshova figyele és a kocsimosóban ideiglenesen munkát végző arabot bizza meg az olajcserérékkel.
Ő megteszi.

Kolléga kap rendszámot, fel a kocsira, család bepakola s indula Hongarije felé, mert vala 1400 km az út.
Szegény SAAB Köln után közli új gazdájával, hogy : idáig és nem tovább.

Nagytudású kocsimosónk, az automata váltóba, olajcserekor, motorolajat töltött.

Még ezzel a móddal is elment az autó 300 km-t.

lenkeyb Creative Commons License 2001.10.27 0 0 4630
Mostanában esetleg céges autó, vagy Muter Skoda :-)
A cégesautó az valami Saet, vagy Seat nem tudom pontosan, mert 4 betűs és S-sel
kezdődő autóról csak egy jut az eszembe egyből :0)
Mi van veletek, mindenkinek megy a verdája rendesen?
Tél elötti felkészítés stb, jó is az...

Üdv,
Balázs

MiSaab Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4629
Jó az nekem ha 239600 km.nél a kompresszió a hengerekben 10bar de csak a 2 hengerben 9.5 bar hmm hmmm????
lp Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4628
lenkeyb!

Ünnepnap ez a mai:)))
Mellesleg mostanában milyen autóval villogsz?

Előzmény: lenkeyb (4624)
lp Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4627
Na, most vagyok csak igazán gondban! Most aztán tényleg nem tudom, hogyan is lehet szólítani téged?

Öfelsége?:)))

Előzmény: MiSaab (4618)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4626
sZiA lEnKeyB !
wHaSsSuP ???
korzo Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4625
Keblemre Cimbora!!! :o))))
Előzmény: lenkeyb (4624)
lenkeyb Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4624
Na jónagyot!

Megjelent a leginaktívabb topicbetyár :0)
Én aztán villoghatok annak a "csúnya" BEE rendszámosnak a pesti alsórakparton :-)
(mármint ő a csúnya nam az autó)

Üdv mindenkinek

Balázs

korzo Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4623
Na ez is jó kis cikk!
http://www.autoforum.hu/index.asp?newsid=AA05C0C8FC2031A

kcs_100 ne add fel! Lehet jó SAABot találni, tényleg kérdezd meg Popovicsot, vagy Szikit, Ráczékat! Elérhetőségek a SAAB900.hu-n a szervízek között.

kcs_100 Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4622
Köszi mindenkinek!

Ez biza nem lesz az én autóm......
(350e HUF)

Előzmény: BlackStar (4603)
korzo Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4621
Ezt hallottátok már? Hát ilyen egyszerűen nincs is!!!

"A General Motors svéd leányvállalata, a Saab Automobile bővíteni szeretné piaci részesedését Észak-Amerikában is. Ennek jegyében az óceán túlsó partján értékesítésre kerülő Saabok egy részét a cég a tengerentúlon kívánja gyártani.
Peter Augustsson, a Saab vezérigazgatója nemrégiben azt nyilatkozta, hogy összeállították a szóba jöhető észak-amerikai GM-részlegek listáját, ahol sor kerülhet Saabok előállítására. A cég évente 135 ezer kocsit dob piacra, s az elképzelések szerint az amerikai gyártás beindításával ez a mennyiség 250 ezerre emelkedhet. Úgy tudni: a márka hagyományos modelljeinek többsége továbbra is a svédországi, a trollhattani üzemben kerül le a futószalagokról, az új típusok, valamint a népszerű sportkocsik zöme azonban a jövőben valószínűleg az Egyesült Államokban készül."

Ezt az autoforum.hu-n olvastam....

korzo Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4620
A slambuc egy tipikusan hortágyi juhász, és ezért NEMZETI ételünk... bla-bla-bla stb.

Alapjában véve krumplis-tészta. Csakhát (van ilyan magyar szó?) ebben van még egy rakat fűszer pl. hagyma, (csípős)paprika, és nem utolsósorban SZALONNA (bocsi AxA, de ezt így kell), tehát elég ütős kis valami. Ha valakit érdekel a menete azt is leírhatom. A lényeg, hogy a lesütott felkockázott szalonna zsírján meg kell pirítani a lebbencs tésztát és utánna lassú tűzön főzni és megpirítani. Természetesen szabadtűzön, vas bográcsban (nem olyan gagyi zománcozottban, mert az nem az, csak annak látszik).
A lebbencs az megint egy hortobágyi tésztaféle. Van vele egy nagyon finom leves is.

Előzmény: BlackStar (4616)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4619
Nicsak! a jó öreg Ba Misa! :))
Előzmény: MiSaab (4618)
MiSaab Creative Commons License 2001.10.26 0 0 4618
Na ki van itt ???
BlackStar Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4617
A saabos testvér első ütközője leesett, a két első lámpa betörött.
Ez valami páncélozott Asztra volt? :))

Remélem nem sérült meg senki sem.
Ha nem, akkor már valszeg mennek is gyertyát gyújtani egy közeli templomba... :))

Előzmény: lalcus (4613)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4616
Már a csapatnak is megigértem, hogy ha lesz valami össznépi főzőcskézés, csinálok nekik slambucot bográcsban :-)
Jó!
Mi az a slambuc? Slamburger? :))

...és persze topic.
Majdnem :)))

(a kisnagybetűt úgyis mindenki variálja...
A következő BlackStar lépcső a rovásírás lesz, aztán arra tessék referálni... :))

Előzmény: korzo (4611)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4615
Ehettunk volna egyutt egy slambucot!
Vácdet slambuc? Az valami kaja? :))

Előzmény: topik (4609)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4614
Nem volt nehez kiszurni a Gürtel forgalmaban: 80 auto közül persze csak ennek az "ocskavasnak" volt hatul 4 db piros lampaja.
Annyira állatul néz ki, hogy évente vinni kell oltani :))

Milyen jo dolog az is, pedig csak a mögötted haladot vedi ;)
Megelkégedésemre a 9-5-nek is 2x2 hátsó helyzetjelzője van, ami egyfelől korrekt (sajna egy lámpaegységben, így nem olyan frankó, mint a 900é), másfelől meg a magamfajtának felvetődik az ötlet, hogy parkoláskor elég ebből a 4ből csak 1et égetni... (az a Vauer úgyis repülni fog, de úgy, hogy lennyomja a Gripent is, ami azért kunszt :)) )

Előzmény: aex (4608)
lalcus Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4613
Szinte egy órája mit láttam?
A Honvéd utca és a Balaton utca kereszteződésében egy saabos (ezüst színű 4 ajtós 900-as) kollega belement egy Opelastra Caravanba. 90 fokban találkoztak. Az astrásnak stoptáblája volt, de szerintem nem törődött vele. Saabos kollega az opeles elejét kapta el (lehet, hogy nem 50-nel ment,) és ütötte a sarkon parkoló Honda Civic fenekéhez. Az astrából szerintem totálkár lett. szinte a teljes eleje tönkrement jobbról a saab, balról a civic. A Civic jobb háta megnyomódott a lámpa összetört. A saabos testvér első ütközője leesett, a két első lámpa betörött.
Hajhaj, sajnálom szerencsétlent....
Mikor elmentem mellettük, a rendőrség már felderítette az ügyet. Remélem nem sérült meg senki sem.
korzo Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4612
Persze S-es pólót mint szupermen, mi?! :o)))))
Előzmény: aex (4608)
korzo Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4611
Hát éppen ez az bakker (kopirájt B.. bocs mIsA jaj nem MiSa :o))! Már a csapatnak is megigértem, hogy ha lesz valami össznépi főzőcskézés, csinálok nekik slambucot bográcsban :-)

...és persze topic.
(a kisnagybetűt úgyis mindenki variálja... nekem két változat létezik: korzo, vagy KorZo esetleg a ó-val a végén mindegy. Csak a körzőt hanyagoljátok, mer' akkor a tetemetek fölött körző leszek :o)))

Előzmény: topik (4609)
topik Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4610
Ja, es nem Topic, hanem topik.
Előzmény: korzo (4599)
topik Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4609
"Topic!
Szoboszlón? Mikor-merre-meddig?
Azt a fűzfánfütyülő rézangyalát, nekem mér' nem szótál. Itt vagyok a prérin, oszt örülök ha SAABot látok az enyémen kívül. Erre jön egy klubtárs, és nem találkozok vele. Pedig meg kellett volna beszélnünk, hogy a SAAB rulez :-))"

Csak egy delelott volt Szoboszlo (furdo), tovabbi 2 nap a Hortobagyi Nemzeti Parkban. Ehettunk volna egyutt egy slambucot!

Előzmény: korzo (4599)
aex Creative Commons License 2001.10.25 0 0 4608
A sajat kutfo=mbo=l szivtam, persze :) Nem tudtad, hogy S-es polot hordok? :) Nagyjabol ugyanazt mondtam volna egy 900-ra is, kiveve az utolso ket pontot :)

Tegnap nagyon megörültem egy feher 900-asnak. Az volt btw az egyetlen (a sajatomat kiveve) OG amit ket hete lattam. Este kifejezetten szep a feher, meg kell hogy mondjam. Nem volt nehez kiszurni a Gürtel forgalmaban: 80 auto közül persze csak ennek az "ocskavasnak" volt hatul 4 db piros lampaja. Milyen jo dolog az is, pedig csak a mögötted haladot vedi ;)

Előzmény: BlackStar (4602)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4607
Jujdejó, nem is meséltem...
Voltam ma benn a Polárban, mert írok egy TDK-t ergonómiából, és ahhoz gyűjtök anyagot.
Hát, mit nem mondjak, egyik pajtit nyaggattam, le a kalappal, mindenfélét szerzett nekem, tök segítőkész volt, meg minden...
Aszittem szóba se állnak majd velem, egy ilyen 10Ms átlagárú autókkal foglalkozó cég, erre meg ilyen korrektek voltak...
lp Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4606
OK, OK!

Akkor ki van még, akinek nem felel meg az általa választott név?:)

Hogy is lehet szólítani Téged kedves öööö...... a világért sem baas?:))
Bátortalanul kérdezem: esetleg MiSa?

Előzmény: baas (4600)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4605
És nem vagyok baas !!! lp :D
Itt a neten se?
Élőben már megtanultok, hogy a MiSa a gyerebe :))

De ennek véget fogok vetni hamarosan..
Ajajj... lemészárolsz mindenkit, vagy átkeresztelkedsz? 007-es ügynököt ajánlom, az visszafél majdnem 900 :))

Előzmény: baas (4600)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4604
Vagy hogy igy kerdezzem: a 2. helyezett Megane-t, vagy a 11-edik helyezett C-Mercit valasztanad ugyanannyiert? A ketto= közül melyikre adnak 20 ev rozsdasodas elleni garanciat?
A helyes válasz a C, SAABot.
Megjelölöm :))

De tudod, már elemeztük a friccek listakészítési képességeit, és kihoztuk, hogy gyíkok :)
Kivéve, ha a SAAB elöl van (akkoris gyíkok, csak legalább tárgyilagosak :)) )

Előzmény: aex (4590)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4603
eladásra kínálják: '85/86-os 9000 16V Turbo 230e Km
Ld. Aex tanácsait, nagyon össze vannak szedve, főlkeg az árat: ha nem vigyáztak rá, a nacid rámegy.

Mentem vele: O.K.
Az semmi. Nézesd át pl. Popoviccsal. Ha Ő aszongya, hogy jó, akkor jó. :))

De: több helyen korrodált(az alja rendben van).
Ez már bajos, mert a svédacél csak akkor rozsdáll, ha ablakig szmötyiben érlelik, és az az álmoskönyvek szerint csak mérsékelten tesz jót :)

Kérdés: nagyon rozsdásodik ez a típus?
Nem, éppen ezért gyanús :))
Érdemes megvenni? Mennyit ér kb?
Ha nem kér érte sokat, akkor érdemes. :) (de a rozsdás SAAB igenigen ritka.)

Előzmény: kcs_100 (4593)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4602
Öt tanacs:
Aex, nagyon vágod :))
Ezek mind osztrák tapasztalatok, vagy Popovicstól szedted össze? :))

4) Ha feher, hagyd a fenebe. Az ugyanis egy ritka ronda szin. :)))
Tudtad, hogy az autógyárak a formaterveket (még pl. 1:5-ben) full fehérben csinálják, mert az előhozza a hibákat (és ami fehérben is szép, az mindenben az :))) )

5) Az Isten szerelmere, vegyel inkabb 900-ast (Az meg feherben is szep ;)
Na igen, pl. Trbvé is milyen korrektül néz ki, pedig a fehér (a már említett okból kifolyólag) kevés ótónak áll jól :)

Előzmény: aex (4594)
BlackStar Creative Commons License 2001.10.24 0 0 4601
Nekem 8 liter koruli volt a fogyasztas (Bp.-Hortobagy - Hajduszoboszlo es vissza, 900 2.1i) ugy, hogy az ut fele autopalya volt kb 140-es tempoval. Persze a budapesti dugokban nem ilyen fenyes a helyzet (11 l/100 km korul).
Hát, a Lada, ha tolom neki, jóval fölé zabál :)
(bár alá is tud, a rekord: Solymár-Kodály Körönd, konstans ötvennel, 1 literből... (volt még ennél is jobb, de azt nem tudtuk mérni, mert közben valszeg erősen hőtágult a benzin, mert 140-150-nél Bp-SzfVár telitanktól teletankig kb. 3 liter, az azért meredek lenne))
SAAB rulez! :))
Előzmény: topik (4592)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!