Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.31 0 0 1759
megduma.
ma felkerült valami emberibb, holnap meg akkor megcsinálom az új linkeket.

Előzmény: egoaxa (1757)
baas Creative Commons License 2001.01.31 0 0 1758
Csak 1 épitő hozzászólás:

Szia Áki!
Mindgyá gyün a TopGear a bibiszin.

lp:
Csókoltatom a váltódat!
Nekem is *zaraxik.
Csúszikál és túl későn vált.
Meg ha előzni szeretnék azt nem engedi,hanem
csak visit a motor és no Power.

h i r d e t é s
egoaxa Creative Commons License 2001.01.31 0 0 1757
Vazeg ezt jol megkaptam...
Kell nekem egy formatervezövel vitatkozni aki ráadásul grafomán is... :o)))
Utálom ezt a demokráciát..

A lényeg hogy legen logó, tőlem akár lehet a sas is kezében az emblémával. :o)

BlackStar! Mindenesetre azt remélem elértem, hogy 31.-e éjjel iszonyú munkában talál.

Amit meg az igéretekről írtam azt ugye mindenki aki igért valamit tudja maga. (programozás, szerződés)
Persze lehet hogy az érintettek nem olvassák a topikot sajnos.
Az önkéntes dolgokkal ez a baj.

Thom!
Legyen akkor -Mi ez?- aloldal?
Ha nem gáz akkor úgy kéne linkelni hogy:
-szervizek, bontók
-autómentő
-márkakereskedés
Rákattintva bejön a hozzá tartozó aloldal. Az autómentőnél csak a telszám, és a tarifa. Meg hogy Bélabá :o)

Előzmény: BlackStar (1755)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.31 0 0 1756
nem akarok beleszólni, csak annyit hadd, hogy...

>>Ha a Thomnak küldök valamit akkor azt >>tekinthetem elintézettnek.
>Most mondjam, hogy lelkes kezdő?
a WAP-ot tényleg most kezdtem, tehát a témában kezdo vagyok (ahogy saab-ban is). De az SHS számomra (lehet anyázni) kikapcsolódás. bezony! Tök jó ott ökörködni vele, amikor már tele a hótököd az egyéb munkákkal. Arról nem is beszélve, hogy állati jó érzés, amikor a mobilon láccik a kezed munkája.
Én úgy gondolom (ez olyan T.J.sztárügyvédes volt :) ), hogy mivel ez a munkám, ez késobb sem lesz másképp... Akár most kezdtem, akár félprofi szinten nyomatom majd óránként az új WAP oldalakat...

A többihez asszem semmi közöm, boxoljátok le négyszemközt.

maradtam
thom

BlackStar Creative Commons License 2001.01.31 0 0 1755
Axa!

Nafigyi.

- a logo az logo!!! Nem feltetlenul feladata hogy kideruljon mit takar.
Látod, ez is egy vélemény.
De akkor radikálisan át kéne tervezni a SAAB 900 klub logóját is, mert az 1:1-ban a 900-as korabeli emblémára épül, az meg nem derül ki belole, hogy melyik 900-as (de ha van benne új 9-5 meg régi 99 akkor sem megfelelő), tehát feleslegesen utalgat valamire, aminek nem kéne ebből kiderülnie.

Pld. SHELL - aki nem ismeri a mügütte álló céget
1, Egy ilyent mutass!
a SAAB900klubról meg még a 900tulajok sem tudnak.
2, Annak kell tudnia, hogy mi a feladata, akinek potenciálisan köze van hozzá.

- nem derul ki hogy egy olajtroszt.
Tudod, amikor 140 éve gründolták, még nem gondoltak ilyesmire. A SAAB logója is az utóbbi 53évben 4 különböző volt. Talán mert elég szűk vásárlóközönség az, akit érint.

Tehát: A Shell kagylója az elmúlt időkben a potenciális felhasználók számára egyet jelent a benzinnel. Mert így alakult ki, meg hogy a benzin piros (volt), a belőle levő tűz meg piros meg sárga.
Egyébként, a valóságban kevés piros-sárga kagyló van.

A SAAB logobol mi derül ki?
EZ egy vedjegy ami melle tarsulhat a tartalom.

Ez a lényege. Nem is kérdőjelezte meg senki.

Az nagyon rossz szokas es amatorseg hogy ha szerviz akkor villaskulcs es csavarhuzo.

Nem tudom feltűnt-e, de én sem a csavarhúzósat ajánlottam, 2, csak azért rossz, mert klisé.
Lehetne rózsaszín bokréta is, de abból aztán semmi nem derül ki.

Hangulataban valoban egy villogohoz hasonlit, ami kifelyezi a mentést és a segítséget.
1, Most, hogy így mondod...
De akkor a sziréna lehetne egyből egy SAABon, és mindjárt nem ágálnék ellene.
2, Előbb valaki épp azt írta, hogy nem feladata, hogy kiderüljön, hogy mit takar.

A hungary nem fontos
Mert nem egy országon belül (-re tervezett) működő dologról van szó?

Vazeg ez logo! Mi az az OTP? Mi az a MÁV?
Mi a SAAB?

Akinek fontos, az tudja.
Szerintem , 20 év múlva se fontos, hogy egy BMWs vagy egy kamionos tudja.

Na mi is a Piros szín? A legmeszebbrôl észlelhetö szín,
Ez így nem igaz, attól, mert a legnagyobb a hullámhossza, még nem a legmesszebbről érzékelhető.
Pl. a klub honlapon a narancsásra-kék, komlpementerszínek, ezek kihangsúlyozzák egymást.

mindig felhivja magára a figyelmet ,
Természetesen, az állatvilágban sem (amiből ugye kinőtt az ember is) a piros a figyelemfelkeltő, hanem a sárga-fekete.
Néha, bizonyos környezetben kiemelhet, vagy jelentét hordozhat, (pl. piros Ferrarri, a Mátrixban a demó scene-ben a piros ruhás nő, stb.)

általában mindig valami veszelyre
figyelmeztet.

A piros soha nem figyelemztet veszélyre.
A sárga fekete (villogó sárga), ami veszélyre figyelmeztet. Ld. gyalogosátkelő, munkagépek sárgafekete széle, alacsony pincelejáratok tetején az él, stb.

A piros egy intenzív, dinamikus szín, ami akár ki is emelkedhet a többi közül.
Amikor kinevezték a pirosat helyzetjelző színnek, a hullámhossz döntött, meg hogy akinek nem fontos, azt ne zavarja.
Régebben a kocsik előtt futnia kellett egy embernek piros zászlóval, mert más, világosabb szín piszkolódik, a sötétebb meg nem emelkedik ki a többi közül.

A közlekedésben jelentôs szerepe van.
Így alakult ki. De ezt nem jelent tudatalatti sztereotípiát.

NEM!!!!
Korlátoltság mindent kékre csinálni.

Nem is feltéltenóül a kérke gondoltam, bár mivel ez a dolog a klub alatt működne érdemes lenne összehangolni a klublogóval.
(VBK is kék, pl, az Alfások pirosak, stb.)

Ezen is vitatkoznék, ugyanis alapjában véve a logo egy háromszögbe irgató ami ugye tudjuk a legstabilabb geometriai alakzat.
Ha alul ott van a Hungary (amire mindjárt visszatérek, és ami ellen épp ágáltam), akkor deltoid alakú lesz, ami pedig éppen nem stabil.

A HUNGARY felirat valóban nem szükséges, helyette balamit viszont kell írni hogy megnyugodjon a BlackStar. Mondjuk: SAAB SEGÉLY SZOLGÁLAT. És akkor aztán kiderül hogy mi is az SHS... ugye!
Pl. erről is beszéltem.

Erre utal a SAAB mint koncepció is.
A divathullámokkal szembeni ellenállás (legalábbis eddig azt jelentette) Maga a SAAB név is svéd, a Sonett, a Viggen stb. (a Griffin ugyan nem, de ez eredetileg Gripen lett volna, ami viszont az). Tehát, szerintem a legghelyesebb lenne magyarul megnevezni a szolgálatot. (mutogathatnék, hogy pl. a norvégok is ezt csinálják, de ez nem szempont)

Nem véletlenül nem akartam bele több SAAB os elemet. A betü formája egyértelmü.
Amiben az iguanában meg is állapodtunk.

Egy logonak minden platformon ugyanúgy kell kinézni, legyen az óriásplakát vagy golyóstoll.
Ez egy fontos szempont logo tervezésnél.
Pld.: vékony vonalak nem szerepelhetnek benne.

Tény. Nem is vitattam.

[..]
Ha mindent ilyen sebességel csinálunk akkor ne is kezdjünk bele. BLack ha nincs idöd nem fontos elvállalni.

Kb 5 hozzászólással alább utaltam rá, hogy már csak 1 dolgom van hátra. Ezt holnap (31-én) kell leadni. Szerintem addig már kibírjuk, ha eddig is.

Nem a hamar munkárol van szó, egyszerüen neki kell ülni és megcsinálni.
Tudod, ez a dolog nem egy egyszemélyes projekt, mert hiába gondol(gondolsz, gondolok, gondolunk) ki valamit, ha azt a klub nem fogadja el.

Ezért tettem ezt. Ez egy ötlet volt. Lehet vele még dolgozni böven.
Ld. ajánlatomat a kocsiról.

Ezt azért irtam mert tapasztalatom és el más klubok elmondésa szerint is, sok mindenki vállal mindent, és nagyon kevesen váltják be az igéretüket. VAn egy pár ember akire tényleg lehet számítani, a többiek csak igérgetnek.
Lehet, hogy csak nincs idejük, nem?
De ha jól emlékszem, az iguanában azt is megállapodtunk, hogy a sarokpontok világosak, azok szerint kell továbbmenni.
Azóta továbbra is vizsgaidőszak van.

Ha a Thomnak küldök valamit akkor azt tekinthetem elintézettnek.
Most mondjam, hogy lelkes kezdő?
()

Nem kell utánajárni hogy tényleg meg fogja e csinálni. És ezt pusztán csak azért mert bevállalta, és magáénak érzi, pedig biztos van egyébb baja is.
Nem vitatkozom.

Online leszek ott is, de ha személyesen gyülizünk akkor a hétvégén meg kell tenni. A Ponyvaregény nekem jó. DE nem tudnánk egy drágább helyet találni??? :o))))
Látom ez nem szempont, de már legalább két éve, hogy nem emeltek árat, ugyanolyan színvonal mellett.

Előzmény: egoaxa (1743)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.31 0 0 1754
Okká, manitu. :)
SL annyit tesz, hogy SIMM Locked, tehát kártyafüggő a telefon (értelem szerűen csak westeles kártya).
Mimindenre jó a tréfi chat... ;)

jóccakát
thom

Előzmény: lp (1753)
lp Creative Commons License 2001.01.31 0 0 1753
THOM!

Hívd fel a mobilodról az éjjel-nappal ingyenes 1230 számot, és ott egy kedves női - vagy férfi - hang biztos felvilágosít.

Aztán majd add közre!:)

Előzmény: Törölt nick (1751)
lp Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1752
AXA!

Gratulálok az új honlaphoz, nagyon jó lett! Tényleg... Alig várom már.

De, hogy mondjak valami rosszat is, az SHS logó nálam sem jött be. Indokolni nem akarom, mert egyrészt nem tudok szakszerű indokokat, másrészt Blackstar indokait is lesöpörted. (néhány pontban vele értenék egyet) Tudom, hogy önmagában így ez nem egy építő jellegű kritika, tekintsd úgy, mint egy egyszerű véleményt.

Előre!

Előzmény: egoaxa (1747)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1751
nem ide tartozik, de a Westelnél, mit jelent, amikor egy telefon után ott az /SL jelzés? Maj' minden telefonból van /SL verzió is, és elég jelentős az árkülönbség... Nos?

byez

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1750
jah, a ponyva.
nos a hely tényleg jó (mág azt mondom, hogy az árak sem egetverőek, bár tény, hogy kell oda ke$$), dehogy ott örsöt gyűljünk... Kicsit kényelmetlen lenne, mivel eleve kicsi a hely, a legnagyobb rész is 6-7 fős... És akkor még nem is számoltunk a péntek estével, amikor minden idióta, bulizni megy, ahelyett, hogy otthon kipihenné a munkás hét fáradalmait... :)

Sz'al talán egy nagyobb, kényelmesebb helyet kellene találni. Műjégpálya? :) friss levegő, mozgás... ;)

byez
thom

u.i.: tudom ajánlani CD-fű Teázó a Kálvin tér környékén... de nincs cigi, nincs pia, és parkolni sem lehet (szal tök jó hely :))) )még gondolkodom, hogy hol lehetne... ha nem lenne ilyen gány idő, még egy gárden partit is elnyomhatnánk egy kiránduló helyen...

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1749
ja, hogy van emal is... ;) ma hadilábon állok vele, marad ez :)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1748
Axa, sorry, kicsit elbaktam...
Délután felment a frissítés, de a fárnya no, kia? 7110-s nem tudja megjeleníteni (akinek ellenben WAP1.2-t is tud, ott megjelenik... :-/), merthogy túl nagy az adott kártya ("Entered text too long!" - röhej :) ).
Nasz'al arra gondoltam, hogy kéne egy újabb linket csinálni, hogy Mi ez? és ott kifejteni, hogy mégis mi ez. a többi maradna a régi. Kérem a véleményed és az beleegyezésed :)
Most a régi lap van fenn, hogy legalább működjön.

Akit meg érdekel a dolog:
wap.smartx.hu/shs/index.wml

hogy mit hogyan kell beállítani a telefonon, azt ne tőlem kérdezzen, nekem csak LESZ wapos telefonom :)

byez
thom

egoaxa Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1747
MuzX
Itt egy titkos privju a készülő oldalról, a WAP ot meg lehet róla nézni.
korzo Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1746
A logoterv szerintem jo, a vegleges format ugyis a kivitelezhetoseg adja meg pl: vonalvastagsagok

Segitseg Black! Meg mindig nem boldugolok. A tarhelyem mar van, de nem jottem ra. hogy kell feltolteni a kepet.

MuzX Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1745
Nekem tetszik :)
Előzmény: egoaxa (1744)
egoaxa Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1744
egoaxa Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1743
"a logóból nem derül ki hogy mi "

- a logo az logo!!! Nem feltetlenul feladata hogy kideruljon mit takar.
Pld. SHELL - aki nem ismeri a mügütte álló céget - nem derul ki hogy egy olajtroszt. A SAAB logobol mi derül ki?
EZ egy vedjegy ami melle tarsulhat a tartalom. Az nagyon rossz szokas es amatorseg hogy ha szerviz akkor villaskulcs es csavarhuzo.
Hangulataban valoban egy villogohoz hasonlit, ami kifelyezi a mentést és a segítséget.

"a, mitől pont Hungary "

A hungary nem fontos

"b, meg mi az az SHS "

Vazeg ez logo! Mi az az OTP? Mi az a MÁV?
Mi a SAAB?

"c, meg mi az a piros autó "

Na mi is a Piros szín? A legmeszebbrôl észlelhetö szín, mindig felhivja magára a figyelmet , általában mindig valami veszelyre figyelmeztet. A közlekedésben jelentôs szerepe van.

"3, ha a fontot már elég SAAB-közelinek találtuk ki,akkor a színeket is annak kéne "

NEM!!!!
Korlátoltság mindent kékre csinálni.

"4, a kompozíció felesegesen bontott, ide nem illően instabil, a betűközbe beleérő kör sem szerencsés, alul a Hungary meg csak oda van téve. "

Ezen is vitatkoznék, ugyanis alapjában véve a logo egy háromszögbe irgató ami ugye tudjuk a legstabilabb geometriai alakzat.

A HUNGARY felirat valóban nem szükséges, helyette balamit viszont kell írni hogy megnyugodjon a BlackStar. Mondjuk: SAAB SEGÉLY SZOLGÁLAT. És akkor aztán kiderül hogy mi is az SHS... ugye!

Nem véletlenül nem akartam bele több SAAB os elemet. A betü formája egyértelmü.

Egy logonak minden platformon ugyanúgy kell kinézni, legyen az óriásplakát vagy golyóstoll.
Ez egy fontos szempont logo tervezésnél.
Pld.: vékony vonalak nem szerepelhetnek benne.

Készül az uj SAAB klub oldal ahol lesz helye az SHSnek is. Valamint már müködik az SHS wap. Ezért tartom fontosnak hogy logo ügyben is elôrelépés legyen. Ha mindent ilyen sebességel csinálunk akkor ne is kezdjünk bele. BLack ha nincs idöd nem fontos elvállalni. Nem a hamar munkárol van szó, egyszerüen neki kell ülni és megcsinálni.
Ezért tettem ezt. Ez egy ötlet volt. Lehet vele még dolgozni böven.

Ezt azért irtam mert tapasztalatom és el más klubok elmondésa szerint is, sok mindenki vállal mindent, és nagyon kevesen váltják be az igéretüket. VAn egy pár ember akire tényleg lehet számítani, a többiek csak igérgetnek.

A WAP dolog egy nagyon jó példa arra hogy hogy is lehet dolgozni. Ha a Thomnak küldök valamit akkor azt tekinthetem elintézettnek. Nem kell utánajárni hogy tényleg meg fogja e csinálni. És ezt pusztán csak azért mert bevállalta, és magáénak érzi, pedig biztos van egyébb baja is.

Jelenleg futó SAAB klubos prodzsektek közül nem mindent tudok megoldani magam, ezért örülök ha segítenek nekem mások is , föleg ha jobban is értenek hozzá.
DE puszta igéretekre nincs szükségem.
Boccs ha esetleg ezzel valakit megbántottam, de nem lenne ez a klub ha igy állnánk hozzá!

Én hétfôtôl elutazom Malmöbe két hétig
(tudjátok a tagdíjakból - tanulmányútra :o) )
Online leszek ott is, de ha személyesen gyülizünk akkor a hétvégén meg kell tenni. A Ponyvaregény nekem jó. DE nem tudnánk egy drágább helyet találni??? :o))))

Előzmény: BlackStar (1737)
MuzX Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1742
Hogy tudom elérni az SHS-wap oldalt?

Úgy értem, mit kell csinálnom a telefonnal? Mert megy a WAP rajta, de a PannonWAP-on kívül fogalmam sincs, hogy kell egy új címre menni...

Előzmény: Törölt nick (1616)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1741
Axa!

tegnap frissült a dolog (felkerült a szerverre is), de még mindig nem küldted L azt az izé hozé telefon logót, amit az iguana-ban láttunk. (azé' nem mailbe zargatlak, mert a matáv (holnapközel) méjlszervere épp úgy gondolja, hogy nincs szükségem erre szolgáltatásra...)

azon gondolkodtam a dugóban állva, miközben igencsak esett az eso (az összes idos autóm ilyenkor mondta be az unalmast...), hogy tök jó, hogy van az SHS, meghogy én csináltam, minden adat nálam van, de csak a te telszámod tudom... :)
vennem kellene egy wap-os telefont...

maradtam...
thom

MuzX Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1740
Nekem úgy tűnt, ez olyan, mint a segélykocsi tetején a villogó, és azért piros, mert "vész" esetén segít, a vész meg általában piros :)

Szóval nekem egyértelmű, és tetszik is nagyjából.

A Hungary tényleg nem kéne, a tetején a piros részt kisebbre venném, és egyértelműbben Saab-osítanám az autót, úgy értem, fehérben a reflektort, meg a hűtômaszk néhány "fényvonalát" tenném rá, hogy rögtön érezhetô legyen, hogy ez egy Saab :)

Előzmény: BlackStar (1737)
lenkeyb Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1739
Axa!

Szerintem elsőre nem rossz, csak a körbe azt a bizonyos SAAB logós madárfejet kéne rajolni.

BlackStar Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1738
különbenis:
1, hamar munka ritkán jó
2, türelem rózs(d)át terem
3, lasSAAB járj, tovább érsz
logók a szeren :)
Előzmény: egoaxa (1736)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.30 0 0 1737
Axa!

figyi:
1, a SHS felirat jó (azt el is lett fogadva)

2, a logóból nem derül ki hogy mi
a, mitől pont Hungary
b, meg mi az az SHS
c, meg mi az a piros autó

3, ha a fontot már elég SAAB-közelinek találtuk ki,akkor a színeket is annak kéne

4, a kompozíció felesegesen bontott, ide nem illően instabil, a betűközbe beleérő kör sem szerencsés, alul a Hungary meg csak oda van téve.
:)
(benne vagyok a dumában, 6 órája dokumentációt írok :) )
Hétvége felé nem lehetne valami összeröfit ejteni?
(Deakkor helyszínt is mondok: Ponyvaregény kávézó, 1111. Bercsényi u.5. (Thomm tuggya mi a dörgés :) ))

Előzmény: egoaxa (1736)
egoaxa Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1736
Mivel a BlackStarra várhatnánk...
Csináltam egy tervet:








Mit szoltok?

BlackStar Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1735
Na jó, beszéljünk valami idevágóról... :)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1734
Én azt honnan tudnáá, meg különben sem hiszel nekem.
(De az az oszlop, azóta nagyon megleget... meg az a pár dísztégla a kerítésben... :) )
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1733
Történt bármi is? nem. topic off
Előzmény: BlackStar (1732)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1732
A film miatt sem én fosom magam halálra.
hiszen csak bebizonyítják, hogy így is lehet...
HMIT (hamánittartunk) én sem azért pasráztam ,hogy lökhárítót kell-e cserélned, hanem hogy mily módon szabod személyre a kerítést (vonóhoroggal, pl.) vagy a matávoszlopot, szomszédnéni szuzukiját... :)

Előzmény: Törölt nick (1731)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1731
nem én f*stam magam halálra miatta...
csak bebizonyítottam, hogy meg lehet fordulni
Előzmény: BlackStar (1729)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1730
Trbvszkij!

Megvan!
Már töltök is le!
(elsietni sajna nem fogom tudni, mert közben írom a mesémet iS {:3) <-- karikásszeműblextár)

BlackStar Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1729
De szörnyen hangzik...
Még jó, hogy nem próbáltak megfordulni vele villanyoszlop és téglakerítés között :)

Húúú.
Kicsit kivagyok.
1, le kéne adnom holnap 1 kész gipsz+hab formatervet
2, találtam egy elég meredek honlapot. Hivatkoztam is rá a Törzsasztalon a Jártál már Erdélyben? topikban (nem SAABos vonatkozású.
Dácsiás :) )

Előzmény: Törölt nick (1727)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1728
Óóóó, köszönöm, köszönöm.
Már sasolom is.
:)
Ugye a szelíden hangzó saab900@dpg.hu címre küldted?
(bár a somogyi.balazs@drotposta.hu is jó)
Előzmény: trbvszkij (1726)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1727
Ámberek!

Az ertéelkláb műsorán a mittudoménmilyen című filmben egy saab 900 turbo a főhős autója, az előbb letpték a jobboldali napfényellenzőt (agyhúgygörcs), most meg tönkrevágva hozták neki vissza (öngyilkosság gondolata...).

B A R B Á R O K ! ! !

;(((((

trbvszkij Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1726
BlackStar, az Ájszíkjú gyorstalpalót elküldtem. Ha nem kaptad volna meg, akkor írj meg plz egy olyan címet, ami épp él is.
BlackStar Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1725

Csak halkan mondom, mert nem szeretnék megbántani senkit, de néha érdemes átnézni a Szuzuki témába, ahol éppen a kollegák azon keseregnek, hogy autómosás közben hozzátette a Szvift hátsó rendszámtáblatartójához a kefét, és erre az széttört...
:)

BlackStar Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1724
Hát igen.
Akinek indexkarja (és hozzá SAABja) van, az azzal gizdázik, akinek dokumentációja, az meg azzal...
:)

Előzmény: egoaxa (1723)
egoaxa Creative Commons License 2001.01.29 0 0 1723
Ne bénázzatok már!
Nehogy egy indexkapcsoló cseréhez dokumentáció keljen...
Ahogy LP irta, aluról lekapni a borítást, majd szintén alulról két csavarral lekapni az öntvényt amin az irányjelzô és az ablaktörlö kar is van. Kábelek lecsatlakozása és máris kezedben van a dolog.

BlackStar Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1722
Mégsem?
Itt van a kezemben. Éppen lapozgatom, és örülök annak, hogy milyen jó is, hogy nincs még SAABom, mert így rengeteeg időm marad gyűjtögető életmódot folytatni 900as téren...
(és közben lesajnálni azokat, akiknek ilyen gondjaik vannak:) )

(nincs valakinek kidolgozott forma és színdinamikai elemzés biankó? Most jól jönne.. :) )

Előzmény: lp (1721)
lp Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1721
BAAS!

Ha mégsem jön össze a jutiliti, akkor sem kell levenni a műszerfalborítást. A múltkor meglestem hogy csinálták.
Tehát le kell venni a kormányoszlop alsó borítását, majd lentről le lehet szerelni a kormányoszlopról azt a tartóelemet, amire a kapcsolók vannak rászerelve, és innen már pofonegyszerű.

Sok sikert.

Előzmény: baas (1717)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1720
Kérj egyet nekem is... :)
Na jó. Van. (az eddigi mindenhonnan összesíbolt gyűjtemény. Van egy új fejezete is az ablaktörlőkről, meg ilyesmi. Csak ezek még nincsenek kinyomtatva)
Előzmény: baas (1719)
baas Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1719
kell, kell, enyém, enyém !!!!
BlackStar Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1718
Baas!

Kell háromnyelvű BAASkocsijábaMűszerfalbontásnélküliIndexkarkicserélő jutiliti? :)

baas Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1717
Áki:
Az indexkapcsoló cseréhez le kell szedni a műszerfal boritását is???
Mert nem férek hozzá a felső csavarhoz 1enlőre.
egoaxa Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1716
Black!

Nybro-ban ás mellette egy faluban Orreforsban kezdtem rövid svéd kalandozésaimat. A legközelebbi "nagy"város Kalmar volt. Persze Växjö-ben is voltam sokat, de ezek között semmi különbség... :o)

Előzmény: BlackStar (1713)
Zak Mc Kracken Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1715
Sziasztok!

Van egy fél SAAB-om. :))
úgy hívják, hogy Citroen AX, 650kg, és 1.0-ás motorja van. Ja és 6 litert fogyaszt a benzinből (na jó, azt nyáron. :))
Mellesleg 11 éves, csak 75000 km van benne, és lehet, hogy nem egy saab, de fantasztikusan jó autó.
Na de azért lesz még saab-om is, de még milyen! Az egyetem alatt ez + jó lesz. Utána meg már jó olcsók lesznek a saabok. :)

Zak/Petya

BlackStar Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1714
Na majd ma később lesznek képek :)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1713
Szerbusz Axa!

Aha, ilyesmire gondoltam, az a hűtővízkörbe illeszthető be, szintén benzinnel meg, de a mennyiséget is figyeli, óránként egyébként 3decit esz, szintén programozható, és adott esetben még a ventillátort is hajlandó megpörgetni, hogy befűtsön (asziszem. De ez esteben meg az aksira kell figyelni. Bár meleg vízzel végülis könnyen indul a kocsi).

Ezt édesapám is mesélte, hogy már a '70es években volt Finnországban ilyesmi.
Gondolom, nálunk sokféle ember magnót hajtana vele, vagy bevezetné a házba :)

Tényleg, egyébként hol laktál?
Kalmar? Växjö? Oskarshamn?

Előzmény: egoaxa (1712)
egoaxa Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1712
Na! Az állófütéshez:

Van egy barátom aki Volvostúl költözött magyarba, svédböl...
Az autó most kb 13 éves, és több mint 10 éve használják.
Olyan állófütése van hogy jol beprogramozza az ember hogy reggel ötnegvenkettö és 23 fok akkor mikor otnegyvenkettökor behuppan az autóba , vidám 23 fok fogadja a tomboló hóviharban is. Persze figyeli a szerencsétlen a benzin mennyiségét is, mert ha kevés akkor nem tüzeli a klasszikus felhasználásra szánt mennyiséget. A villanyos, konektoros fűtés, igen elterjedt az északi részen. Ahol én laktam egy darabig (smĺland) , ott a közért elött is volt minden parkolohely melett konektor.
Egy merülöforraló szerü dolgot lógatnak a motorolajba, - általában valamelyik fagydugó helyett -és a fugasz végét elöre vezetik. Normál konektor vége van, amihez kell egy hosszabító, meg persze egy kulturált ország...

Előzmény: BlackStar (1710)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.28 0 0 1711
1711nél járunk.
Féltitek a Rákóczi-szabadságharcot, azért nem írtok? :)
Mingyá küddök ide pár képet, hogy azzal is lassabb legyen, amíg lejön :)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.27 0 0 1710
Azon gondolkodtam, hogyha meglesz az első 900asom, a 100%os rendbehozása után mit fogok rajta megbütykölni.

Eddig az jött ki, hogy az ablaktörlőfúvókákra szerzek egy (állítólag az izlandi kivitelbe járó) fúvókafűtőt.
Ok: elég cinkes, ha tűvel kell piszkálni, mert belefagy az eső.

Aztán: állófűtés. Még nem tudom, hogy milyen (jó, mi? még meg sincs a kocsi, de már ilyeneket írok :) ), de egy külső aksitöltődugesz is kell bele (majd az ip. term. és formaterv. srác megoldja :) ).
Ok: Ha már aludni is szeretnék benne adott esetben, és ez az adott eset télen is lehet, azért nem rossz, ha mondjuk nincs az autóban egy szelíd -40 fok.

Aztán. Olyat is meg kéne csinálni, hogy nagy SAAB/Volvó(/2106/7es Lada :) ) módra, az ajtó élén levő fényvisszaverő alá egy kétfényű (hátra piros, befele színtelen/fehér) pillácsot beleapplikálni. (Tutira meg lehet oldani, mert még az én 2105ösömön is megvan a helye, pedig az csak kisLada).
Ok: A hátsó világítás, mert szeretek úgy tarhálni a kocsiban, hogy nyitva van az ajtó, a belső pedig, mert elég lent van ahhoz, hogy az általam gyakorolt 'mindent ejtsünk el, majd tároljunk a földön' című szituáció felszámolását sötétben megkönnyítse.

Ezekhez mit szóltok? Van valakinek ilyenje, és ha igen, milyen?
Továbbá, ti milyen megoldásokat alkalmaznátok?

Pl. mit szóltok mondjuk a légkondi utólagos beépítéséhez? Van valakinek ilyen?
Milyen félét lehet? (kint most éppen fagy, tehát a kérdésem pont aktuális :) ) meg milyen érdemes?
Gondolom, az egyetlen fő szempont a kompesszor elhelyezése, ahhoz meg tudtommal az összes SAABnak megvana a felfüggesztési lehetőség, van ahol még maga a tárcsa sínje is (pl Rijswand exautója)
Nos, vélemény?
(valaki más is írhatne... :) )

BlackStar Creative Commons License 2001.01.27 0 0 1709
Tudjátok, hogy ez a kép hol készült?
a rendszám alapján Angliában, de lehet, hogy Múegyetemen :)
Előzmény: BlackStar (1697)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.27 0 0 1708
Hmm.
Léteznek, akik aszongyák, hogy kopipésztelni is lehet a képeket, de ezt nem hiszem (pl. fölküldenék 30 darab 1 megás képet, és tíz percen belül jönnének az indextől lángszóróval :) )
Szóval.
Nyitsz magadnak egy accountot (ekkánt, hogy stílszerű legyek :) pl. tar.hu (ennek a kivitele és az összehozása is a legegyszerűbb :) ) és odetöltöd (mondjuk egy alkönyvtárba). Ha utaána nem vagy biztos a címében (van olyan hely is, ami pl a .jpg kiterjesztésből .JPGet csinál, és ehhez azért a rencerek túl kézszenzitívek :) ), a jobbklikk és propertíz/tulajdonságok-kal megnézed, hogy akkor ki is ő, és akkor lásd lentebb.
Előzmény: korzo (1706)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.27 0 0 1707
Megvan a (remélhetőleg) utolsó vizsga is, már csak 1 házim van hátra.
Az a kabrios meg csak ízelítő kínálatunkból, de a legközelebbi nem is lesz fönn az indexen, hanem csak mint hiperhivatkozás.
Kicsit összekócolta itt a rencer... :)
Előzmény: trbvszkij (1705)
korzo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1706
na jó szomorú, hogy nem értek hozzá, de mi a teendo, ha a kép a vinyómon van?
Előzmény: BlackStar (1701)
trbvszkij Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1705
Na, megvan a vizsga, Blekk? Ahogy nézem, nem sokat aludtál előtte:)

Ez a kis összeállítás jól sikerült. Respekt.

BlackStar Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1704
Kimentettem a dumát egy honlapra és lőn,
ott azért emberformájúbbnak néz ki:
voalá, mondhatnám :)
Vonulni kéne már tunnyadni
BlackStar Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1703
Nannémmemegazember...
Én összeszedem, ez meg széjjelszedi...
Egyszerűbb lett volna egy egysoros hiperhivatkozás pl. a honlapomra...
Háh!
háhonnémákki?
(nem, az uusikaupunkki, de hasolnít :) )
BlackStar Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1702



Egy kis kabriológiai áttekintés:









Ez volt az orig. annó a Brüsszeli Autósón


így néz ki nagyban








Azt, hogy legyen 900-as kabrio, az amcsi srácok ugy vélik tudni, hogy a Saab Cars USA akkori elnöke, Robert J. Sinclair hisztizte ki, mert odaát dívnak a hiányos autók (tető, lökháritó, kipufogódob, stb. :) ).
Először a kocsit 1983-ban, a Frankfurti Autókiállításon mutatták be, a meg akkori állólámpás nózival persze, fehér színben, bordó bőrrel. (nyam nyam :) )
Céljuk ezzel az volt, hogy lámlám, ilyet is tudunk de "rosszul" sült el, mert nagyon nepszerű lett a Saab is meg a 900 cabrio is hirtelen.
Jött is az ötlet: gyártsuk!
S lőn.


Idevágó linkek:

BlackStar Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1701
Korzo!
Nekem nem akar a kép lejönni.
Viszont ez a Techtörténet elég meredek.

Nna. Akkor bepötyögöm a kabriókat.
Remélem nem pusztul meg tőle az explorer meg az index.

korzo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1700
Nekem már három éve van egy munkavédelem kettesem bi-bí!
mellesleg a klublapról letöltött SAAB900 történetre jelest kaptam Technikatörténet háziként. Köszönet az érintetteknek! (a forrást azér' feltüntettem)
Előzmény: BlackStar (1694)
korzo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1699
Drága BlackStar!

el se tudod képzelni milyen jó érzés mikor felváltva fagy le a NOKIA 5110-sem és az Explorerem (ez nem Ford bár az is sz*r), és ha véletlenül minden muködne akkor a Westel hajigál ki. szóval egyszeruen q*rvajó.

Előzmény: korzo (1698)
korzo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1698
áááááááááá zseni vagyok! elsore!

nná szóval alant a Colin McRae Rallye Svéd futamának a harmadik etapjának a vége látható. Senkit ne zavarjon, hogy a Celica GT4 visszafele áll ( a hátulját egy kicsit leamortizáltam :-) ), nem az az érdekes, hanem mi lehet az a kerítés mögött?

Előzmény: korzo (1696)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1697
Addigis:
Mondás:
"Aki rá sem néz egy SAABra, az marha"

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

korzo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1696
nna proba no. 1.
Előzmény: BlackStar (1691)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1695
Igértem, írok egy összefoglaló írást a konvertiblékről.
Bár nem űnagyon van rá időm, megküldök valmi kezdeményt.... :)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1694
Korzo!

1, Arra utalnak, hogy pl. a V6ost vagy a futóművet a Vektrából fusírozták bele, a padlólemeze meg a kalibráé.
Bezzeg a Fordnál a Volvó diktál...!
Asziszem a Taunusnál kiharcolták a vikingek, hogy ne a Volvó kerüljön Taunus alvázra, hanem fordítva...
Jó, mi? :)

2, Lassan hozzá kell szoknunk, hogy kétféle ember van.
Az egyik ért a kocsikhoz, a másik meg autós újságíró :)
ld. idézett cikkeim, plusz még az említett AM soportrovata, ahol Erik Carlssont Eric Carissonnak aposztrofálják (ld. még Timo Makinen, undcufílen) :)

3, ld. 2. pont :)

4, Biztos nekik azt sugallja a négyszelepes technika, hogy tökre kafa a cuccos.
Hehe, az audik ötszelepesek...! :)
(legalább örüljünk, hogy nem azt mondják a SAABról, hogy koszos kisautó a mucsai északról)

5<--- na ennyire szeretnék holnap 14:00kor munkavédelem vizsgát írni...

Előzmény: korzo (1690)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1693
Na egy ilyet kérek
(tehát: 1db SAAB900, és 1db Toppola)
:)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.26 0 0 1692
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
BlackStar Creative Commons License 2001.01.25 0 0 1691
Kép küldése:
két olyan jel, mint a kacsacsőr, a villás rész középre mutat
most zárójellel helyessesítem:
(img src="www.saabbuzikgyulekezete.hu/blackstarabeteg.jpg")

:)
Értelemszerűen, amíg a SAABbuzikgyülekezete domént le nem foglalom (mert hogy az enyém, az nem kérdés... :) ) addig ide valami értelmeset
pl.

(img src="http://forum.index.hu/gfx/iln.gif")

ha a kerek zárójeleket kicseréljük a megfelelő kacsacsőrre, ez lesz:


De ha inter nyet ekszploitered van, az view menüpontban megnézheted a forrást.

korzo Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1690
szEEErbuztok Pajtikáim!

Ennyi ido kellett neki , hogy végigrágjam magam az eddigi irományaitokon. BS le a kalappal elotted, nottél még vagy öt centit a szememben!

Én is találtam furcsálandó dolgot: Használtautó katalógus '99; SAAB900 (NG ezt én teszem hozzá) "Modellmúlt: '93.6. Bemutatkozik a General Motorsszal közösen gyártott új sorozat. Az egyelore csak négyajtósként kapható modellhez 2.0 literes, 131 LE-s, 2.3-as, 150 LE-s és 2.5 literes, V6-os, 170 LE-s eroforrás rendelheto. A korszeru gyártást a 4 szelepes technika megjelenése is sugalja."

tehát:
1: Mi az, hogy közösen gyártott(?) itt Gotthárdon az Astrával vagy mi? .
2: amiben üveg van az ajtó -> 5 ajtós
3: aztán hol a Turbo, itt csak '96 közepétol említik
4: négyszelepes technika megjelenése? De könyörgöm mikor?
errol ennyit...

OFF
A fekete ADIDAS sapka még mindíg keresi a gazdáját, aki remélem értesít. Jövo héten ismét P(T)-estközelben :-) leszek. Örülnég egy SMS-nek 30/2245876
ON

Zolika (62) ...és ez utóbbi ha nem a korom, akkor mi? :-)

Még valami: ha leírjátok hogy kell képet küldeni, küldök egyet az egyik kedves játékomból.

BlackStar Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1689
Feladom.
Gyalogló.
Ha már egyszer rólam nevezték el... :)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1688

El ne indítsd!

Elromlott a sajt.
Talán így akaródzik
trbvszkij Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1687
A trefort újabban fagy nálam..
Legyen már ezegyszer chat.gyaloglo.hu, ok?
trbvszkij Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1686
Hoi baas,

Rettenet, pontosan. A legdurvább vizsgaidőszak, netezni sem volt időm. :(

Holnap megyek Pestre, még mindig alkatrészért..Ákos nagyon rendes volt, felajánlotta, hogy kivisz Popovicshoz. Thx, Axa.
Csatlakozz, ha gondolod. Meg persze akárki más is.

Ilyenkor érzem igazán, miylen rossz is itt a világ végén. Se alkatrész a sóbhoz, se jazzanova cd. Balkán. Itt tartunk. ;)

Előzmény: baas (1684)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1685
Előzmény: trbvszkij (1683)
baas Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1684
Hi trbvszkij:
Na mi a rettenet van nálatok????
Ótóval mivan?
Más.
Megvettem a Jazzanova - The Remixes 1997-2000 DuplaCD-t.ÁÁÁÁÁRRRGGHHH ÁLLAAT.Ne sajnáld rá a pénzt!!!!

csak én voltam....
Misa

trbvszkij Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1683
:))) Hódolatom a nikkért...
Előzmény: Grécsirokon feat Lyégpája (1682)
Grécsirokon feat Lyégpája Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1682
Kíméljen a nívea...
Előzmény: Törölt nick (1679)
baas Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1681
Sóhaj....
hjaajj.

Mámeginkimarattamvalamibő....!!!!!!!!
Nem baj ,majd bepótoljuk ugye skacok????

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1680
Axa: azé a klub honlapján azé' javítsd ki, nehogy szó érje a klábbot.
Előzmény: egoaxa (1678)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1679
hömm...
akit esetleg zavarna a műLYégpálya elipszilonosjéje, most szólok, hogy direkt vót.
Jelige: Grécsi-rokonai kíméljenek!
:))
egoaxa Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1678
Az esti csúszkálás képei felkerültek a saab900.hu oldalra.
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1677
Há, a tegnap éjszakai kiruccanás igazságaiból kimaradt még a jobb kormányos SAAB egy pozitívuma:
ha mellé állsz és beszlégetni akarsz, nem kell átordítanod azt a szép nagy belteret :)
Zölduborka Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1676
baas

Nem akarok 1,3 dokumentumot (ez jó:)) elkölteni, de max. ennyit szánok rá, mert szeretnék '88 utáni fazonút venni valamint, ha a lehető legkevesebbet rákölteni (közel hibátlan állagú).
Az általad betett két autó (kösznöm a segítséget) közül az egyik (4 ajtós) tárgytalan, mert 3 v. 5 ajtós kell, a fentit meg már láttam élőben, de legalább 250-300-at rá kell költeni, hogy jó legyen (elrohadt futóműfelfüggesztés csere~ 130e, karosszéria munkák (főleg ajtók), kárpitos munkák (üléstömés, C oszlop borítás), egy pár elektromos munka (ülésfűtés, egyik elektromos ablak+tükör), és akkor még nem csináltunk semmit a gumiszerű váltóval és a motorral (lehet, hogy az jó) és azokkal az próságokkal, amik nap mint nap előjöhetnek egy ennyi idős autónál.
Szóval ~800 ezerért, lehet, hogy jobbat kapnék, de 1,3 ért biztos.
Egyébként a srácnak elég sürgősen kellett a pénz, ugyhogy szerintem már nincs meg.

De azért köszönöm a segítséget

Ubi

Nem egyszerű mi?

Előzmény: baas (1668)
lenkeyb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1675
Sziasztok!

Na mi volt a múlt heti összejöveteleb?

BlackStar Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1674
Hiába, no, hátsó aBLACKtörlő nélkül nehéz... :)
Kb. úgy nézel ki az autó mellett, mint egy meggyőző külsejű hájdzsekker.
(vonatkozó filmsnitt a franko.index.hu-n :) )
(azért a Volvót megismerted :) )

Hmm.
A Maca kezébe adtad azt a drááága digifotót? :)

Nna pá, megyek, hallom a közgáz hívó szavát... :(

Előzmény: Törölt nick (1673)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1673
a megígért képek
(tisztára, mintha időjárást jelentenék... :) )





egy tesó is volt a párking plészen

BlackStar Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1672
Igéretem ellenére sajna ma nemtom megcsinálni a kabriós összeállítást (egonómia száksz, holnap közgáz)
Szóval, ne haragudjatok.
Majd holnap (legalábbis igyexem...)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.24 0 0 1671
Höhöhö :)

Hárman a SAAB társadalom polgárai közül a Műlyégpálya mellett (este 11 órakor...) alapvető ősigazságokra jöttünk rá, miszerint:
- a hó (alatta jég) csúszik, és ez nagyon jó :)
- a SAAB jól néz ki ilyen körülmények között (is) mármint olyan helyen, mint a Henrik (Havas) :))
- a SAAB kiváló hókupac-mászó tulajdonságokkal bír (igaz, visszafele, még két ember segítsége szükségeltetik...)
- az automata váltó kezelése könnyű (nőnemű megfigyelés)
- 3 darab SAAB, ami kering a hófödte tájon, elegendő látvány azoknak az egyszerű embereknek, akik 11 után még a Városligetben kószálnak
- a templomépítés nem nagy dolog :))))))) (ugye, Axa? :)))) )

Axa-nak küldök képeket, majd kiteszi az oldalra jól

Jóccakát :)
Thom

u.i.: khirály volt, na!

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.23 0 0 1670
Hüppahó!

Tiszta Svéd, ami kinn van :)))
MIndenki, akinek SAABja van, mennyen ki az uccára, akinek nem megy, legalább tolja ki, hogy kapjon némi hazait :))))

Mindgyá rakok fel néhány képet...

BlackStar Creative Commons License 2001.01.23 0 0 1669
Zölduborka!
Tudom, nagyon hülye kérdés, de szerintetek mi a túrót vegyek, ha nem lesz SAAB!

Eég szörnyen hangzik...
Tudod, hogy BS (nem a leégett) mivel közlekedik SAABadidejében?
Na jó, gyalog.
De ha nem gyalog?
Akkor egy Ladával.
(szerintem a Togliatti tervezők (ezt már egyszer leírtam) skandináv autókkal álmodtak, amikor elkockásították a kereklámpást...Vagy csak én vagyok kicsit beteges?)
Aztán nehogy Ladát vegyél... :)

Thomm!
Mi tagadás, van pár érdekfeszító kép fenn.
Nekem a kedvencem a 'A Gárfild és a Maca' című kompozíció.
Mondjuk a 'Maca, az illuminált' se rossz.
Vannak szürrealista felmenőid? :)

Előzmény: Zölduborka (1667)
baas Creative Commons License 2001.01.23 0 0 1668
Ubi:
Izé.
Miért akarsz 1.3 dokumentumot elkölteni autóra?
Ha megnézed a kluboldal adok-veszek hirdetéseit van 1-2 gép amivel érdemes foglalkozni.
Várj segitek...


SAAB 900, ezüstmetál, 1984, Turbo (most cseréltem), elektromos ablak, elektromos tetôablak, tempomat, alufelni, 80%-os gumi, 4 téli gumi (kettô
felnivel), 2 évig vizsga, új zöldkártya, karosszéria gyönyörű állapotban, nemrégen olajcsre, motor folymatos ellenôrzés (Sziki, Fazekas). Megvan a szervízkönyve a kezdetektôl, egészen Magyarországig, még a Sziki is
írt bele. matu@HUMANTELEX.HU
Ára 550 ezer Ft


KamoryR@quaestor.hu
SAAB 900i - 1986, négy ajtós, automata váltó, tempomat, elektromos ablakemelô,stb. (bôvebb infó)
2002.dec-ig van muszaki es 2003.nov-ig zoldkartya!!
Tel.: 06-30-9-894-017

Zölduborka Creative Commons License 2001.01.23 0 0 1667
Hát ez borzasztó!!!

Sajnos egyre sürgősebb lenne lecserélnem az autómat és azt kell, hogy lássam, hogy ha itt lenne a lóvé a kezemben (1,3 milla), akkor sem tudnék SAAB-ot venni magamnak, ha megfeszülnék!

Az lesz a vége, hogy kénytelen leszek beletenni a seggemet egy Mondeo-ba vagy valami ehhez hasonló különlegesen egyedi példányba.

Godolkoztam egy 9000-esen, de sajnos, csak a '92 utáni újabb fazonú tetszik, amit nem árulnak ennyiért (vagy, ha igen, az annyira le van lakva a maga 350.000 kilométerével, hogy minimum 3 kilót rá kell költeni, hogy használható legyen).

Tudom, nagyon hülye kérdés, de szerintetek mi a túrót vegyek, ha nem lesz SAAB!

Mindjárt hisztizni fogok!

Ubi

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.23 0 0 1666
akkor az én is lehettem... ;)

egyébként Axa, miért kellett kitenni azt a fél fogorvosi disszertációt a képek közé? :))
Mellesleg a pszichiátrián is tarolhatna vele egy kezdo doki... ;)

Előzmény: egoaxa (1663)
MuzX Creative Commons License 2001.01.23 0 0 1665
Na, hogy mennek a Saabok a jégpályán? :)

Én Telki és Budakeszi között autóztam szokás szerint munkába jövet egy eléggé takarítatlan úton, és no problem...

Majd kiváncsi leszek mi várható este, mikor hazatérünk kies utcánkba, ugyanis földesút az eleje és jócskán meredek... bár eddig nem volt gond, meg reggeli torna gyanánt végigtoltam az utat két nyomsávon, a leglejtôsebb részt le is sóztam.

Ja, más téma, eddig nem olvastam róla:

Csak én érzékelem így vagy a Saabok valóban nagyon érzékenyek az oldalszélre? Amikor M7-esen erôs, viharos, lökdösôdô oldalszélben megyek, bizony nagyon oda kell figyelni, mert taszigálja a kocsit jócskén, vezettem arra már néhány járgányt, de egyiknél se éreztem, hogy ennyire belekapaszkodna a szél.

BlackStar Creative Commons License 2001.01.23 0 0 1664
És egy matávnetesnek akarsz adni jutalmat? :)
Előzmény: egoaxa (1663)
egoaxa Creative Commons License 2001.01.22 0 0 1663
annyit elarulok hogy matavnetes!!! :o)
egoaxa Creative Commons License 2001.01.22 0 0 1662
tom az IP cimet ahonnan bejelentkezett!!!
Nem lehet átverni
Előzmény: BlackStar (1659)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.22 0 0 1661
Ugyan már mondd meg, hogy ki van sárga pulóverben a képeken?

thom

Előzmény: BlackStar (1660)
BlackStar Creative Commons License 2001.01.22 0 0 1660
Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá! (gy.k. ordítás, nem ásítás)
Bestiális!
A képek leérkezését ordítás jelzi.
Ki az a fetbolyszlim abban a sárga pulóverben??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!