Ahol én beszereltetem, ott történik a KIA által felkért tesztelés is 3 autón. A garóm nem fog sérülni, a cég garanciát vállal minden esetlegesen ebből eredő problémára.
amugy ez korrekt ar, ha tleg garivesztes nincs , mert a szuglo utcaban a szett ara 70korul van karral egyutt, es az meg a vakuumos, tehat az elektronyos legalabb 80.
Én is kértem ajánlatot cégtől, azt mondták, dolgoznak a Kiának, garit nem érinti.
Megkérdeztem a vezérképviseletet, mi a hivatalos álláspont, azt írták , nem állnak kapcsolatban a céggel, és csak(!) a Kia szervíz által végzett beépítés nem érinti a garanciát.
Ha nem Kiaszervíz csinálja az utólagos beszerelést, hiba esetén mindíg vizsgálati procedúra indul, hogy az adott hiba visszavezethető -e az utólagos szereléshez.
Nekem ezt írta a referens, ezért én inkább megvárom, míg a szervizek be tudják szerelni.
Azt a plusz pár ezer forintot, ha többe kerül inkább rászánom, mint a gari csorbuljon bármilyen szinten is.
"Erről jut eszembe, a vezérképviselettől érdeklődtem az 1.4 benzinesekhez szerelhető tempomat ügyben, azt írták most tesztelik , pár hét, és a Kiaszervizek tudják majd vállalni (ez azért jó,mert a garancia nem csorbul)"
Szia!
Azt nem tudod, mennyibe kerülne a tempomat szerelése, szőröstől-bőröstől?
Engem is érdekelne, hosszú úton sokkal pihentetőbb lenne a vezetés.
Erről jut eszembe, a vezérképviselettől érdeklődtem az 1.4 benzinesekhez szerelhető tempomat ügyben, azt írták most tesztelik , pár hét, és a Kiaszervizek tudják majd vállalni (ez azért jó,mert a garancia nem csorbul)
Nem lehet, hogy meg kellene pörgetni egy kicsit azt az autót? úgy értem kihúzatni 4500-5000 ig váltás előtt, aztán nyomni neki így pár kilométeren át .
Azért mondom ezt, mert egyszer nekem is volt ilyen nemindulás, de tudom, hogy előtte akkor napokig csak 1-2 lassú kilométert mentem vele.