Köszönöm szépen! Akkor szmart szerelőt kell keresnem ,esetleg ebben kérhetek segítséget ? Az autó jelenleg a XVIII.keruletben pihen . Az Üllői úti szmartos szerviz kilöve. köszönöm előre is .
hátsó lökhárítót le kell venni, az 7 db csavar, (kettő oldlat, 3 a csomagtérajtó alatt, 2 alul), a híd csavarjait elsőket és a hátsókat ki kell szedni, a hátsókat előre 1-2 menetet be kell kapatni. Kézifék kienged, autó mindkét oldlaról megemel. Hozzárférhető lesz egyből :)
Sziasztok! 2000 évjáratú dízel szmartba kellene termosztát csere. Budapesti vagyok. Tud segíteni valaki? Állítólag a motort ki kell szedni ,így nem nagyon vállalják . Köszönöm szépen Zsuzsa
Újdonsült Smart tulajdonos lettem. :). De felmerült egy hiba. Menet közben szinte az összes hibajelző lámpa kigyullad a műszerfalon, a sebességmutató leesik nullára de az autó minden gond nélkül megy tovább. Ha ebben az állapotban megállok, akkor utána nem tudom sebességbe rakni (automata) mert 0-át ír és nem vesz be semmilyen sebességet, nem indul el az autó. Ha várok egy ideig, hogy lehűljön, akkor utána újra indult. A Smart szerelőnek semmi ötlete. Nektek van? Találkoztatok már ilyennel?
Köszönöm az infót igazad van de a szerelők nem szeretik vàllalni ha meg vèletle elvàllalja annyiba kerül , hogy az egész autó nem ér annyit ,bontóba meg sajnàlom elvinni
Két kérdésem lenne a mellékelt fotón lévő műanyag burkolat hova való be volt dobva a bontott autóba,ès hogy kuplung motor felfogatásànàl lévô àllítàsilehetőségnél mennyire szoktàtok rànyomni a kiplungvillàra a motot
amúgy gyárilag a temosztát egyik csövén van egy bevágás :D tudom faszság amit irok, de úgy kell légteleníteni hogy jobban rá kell tolni a csövet és akkor ott kiszökik a levegő, de sokkal egyszerübb amit úgymond mi mondunk, csak vigyázz a kis pöcökre ne essen bele a motorba.
a gumiágy kialakítása olyan hogy az sem tud megbillenni a torony kúpjában, és a toronycsapágy is tökéletesen belefekszik a saját helyére.
ráadásul beszerelve ott van felülről az alu "kislábos" ami max 4-5 mm játékot enged meg azt is csak akkor ha levegőbe kerül a futómű és nincs a peremén a koppanásgátló gumi...
Tényleg utolsó kérdés, van jelentősége, hogy az anya átesik a furaton? Összerakni igy is tudom, a rúgó meg megoldja a feszítést. Vagy egy megfelelő méretű alátéttel le tudnám szorítani, vagy új gumi? A puffer tényleg nincs benne, pótolni fogom.
a fémfuraton van eredetileg egy kis gumiszakáll az akad(na) a perem alá
a felsorolásban nem említetted hogy a gátló szárára felteszed az ütközőgumit és a porvédő harmonikát. ha nincs puffergumi a száron az okozhatja a rugófáradást....
A rúgók csak holnap lesznek, de nem hagy nyugodni, valami sántít. Nekem ha betartom az általad leírt sorrendet, a peremes anya átesik a torony gumi belső fém furatán. Tehát nem rögzíti a sorban. Nem lehet, hogy ez egy utángyártott több autóhoz való gumi, melynek belső furata nagyobb? Azaz nem jó a Smarthoz.
Köszönöm szépen. Te és Krisztián már nagyon sokat segítettetek. Soha nem felejtem el mikor azt írtátok, hogy vágd le a generátor szíjat. Igaz nem tettem, de megértettem, hogy a generátor összegyógyulása a hiba oka. Magamtól soha nem jöttem volna rá! ( a jelenség az volt, indító motor forgat, akku nem sokáig bírja, motor nem indul)