Köszönöm Mindenkinek a segítséget, az autó ma beindult és egyenlőre szépen ketyeg. Ha holnap reggel is így fog viselkedni akkor sikerült a hibát elhárítani (egyenlőre) .
Az "O" gyűrűket cseréltem, illetve ha már a PD elemeket kiszedtem, bevizsgáltattam. Szerencsére ( a zsebemnek is) nincs nagy baj velük , a jegyzőkönyv alapján közel egyformán teljesítenek.
Az elemek kopásos oldalát kicsit felpolíroztam és a fészkeket is filckoronggal kisimítottam. Az "O" gyűrüket a jutubos videó alapján szilikonzsírral bekentem , úgy mentek a helyükre.
Az átküldött doksi sokat segített, mégegyszer köszönet érte!!
Remélem 1-2 évig megint nagyobb gond nélkül használhatom majd a járgányt.
Köszönöm a segítségeket. Még nem gyűjtöttem elég bátorságot a szereléshez, viszont a doksikból rengeteg infót kaptam , amivel lépésről lépésre át tudom nézni a rendszert, mielőtt bontanék..
Igen, be kell állítani, ahogy alább atuc is írta, egy alaphelyzetet. De ez nem hézag, hanem amikor a himba teljes emelésen van, akkor kell a csavart teljesen/ütközésig betekerni, majd visszafordítani 180°-ot.
A hézagoláson / hézag beállításon , mint a szelephézag beállítást értem. Nézegettem videókat és a PD-t nyomó himbákon van állítócsavar , ebből gondolom hogy szükséges valamit tenni.
Most megyek új szűrőér, tegnap a szivattyúval teljesen kiszivattam amit lehetett, öntöttem 5 l friss gázoljat , ezt is kiszivattyúztam. Lényegesen tisztább folyadék jött ki.
Elraktam a trutyit, kíváncsi vagyok lesz-e valami ülepedés az alján.....a trutyi megy a cimborához, neki van egy "mindenevő" kazánja , legalább hígítva lesz az "üzemanyaga"
Láttam videót, tömítés cseréről. Lehet hogy ott lesz a bibi?
Csak kérdezem, ha nagyon odafigyelve, jelölve, a tömítéseket kicserélem (csrélném) , a PD elemeknél a hézagolást ugyyanúgy meg kell csinálni mint ha felúújított PD kerülne bele?
Ha felújítás lesz nekem a gyógymód, kell-e a végén diaggal valamit csinálni?
A szűrőházban erre a középső hengerre gondoltam, ez mozog, rugózik.
A csavarok (5-s ) ez egy Pierburg szivattyú lehet ezért más kialakítás
Logikusan nem a gumicsöves ágban lévő csavar a mérőpont ....
Kibontottam szűrőházat , a betétet tépni kellett hogy kijöjjön (Febi -Mann-ezeket használom )
..... a levettem a bejövő csövet és nagyon erősen jön a trutyi . azért írom így mert pár napja öntöttem a tankba " üzemanyag rendszer" tisztítót
és nem tudom mit csinálhatott !!!! A "gázolaj" mintha emulgeált volna vízzel, zavaros, és kissé fehéres a színe. Ha ez agyonverte a PD elemet (eket /, háááát akkor ráb....tam.
Bár ez a nemindulós hibajelenség előtte is megvolt......
Na a dög nem indult most sem, a mérést meg még nem tudtam előkészíteni . VIszont a felső gumicsövet leszedtem mérgemben és egy deka gázolajat sem találtam. Hogyan tud visszaürülni a tank felé ?
A holnapi atrakcióm a szűrőház fedél leszedése és a 4 db cső, pontosabban a tank felől jövő-menő cső kontrollja . Ha ott is csak hébe-hóban van gázolaj , akkor a tankban lévő szivattyú vacakol(hat) érzésem szerint.
A szűrőházban lehet-e visszacsapó szelep. A középső henger, amin az a verekedős boxer formájú tömítés van az rugózik, ebből gondolok ilyesmire ..
Köszi! Az első alkalommal , amikor ez előjött , tandempumpa csere lett. Utánna kb 3-4 hónapig teljes boldogság, és újra kezdődött. Most vagy másfél hónapig a szerelő cimboránál volt . Napi , 2-3 naponkénti indítás , mondanom sem kell, indult rendesen. A tankban lévő szivattyú hallásra működik. Ott van esetleg egy visszacsapószelep?????
Szóval teljes a zűrzavar. Az üzemanyag csövek porszárazak , a szűrő kb. 5-800 km-rel ezelőtt csere, háthaaa... és márkás kútnál tankolok......