Van egy belső 480-asokat tartalmazó haveri lajstromunk házi használatra, kapcsolattartásra, megnézem, benne van-e a vas....;-) De a volvo4xx.hu fórum 480-as szekciójában is tedd fel a kérdést!
Köszi, akkor benézek később, hátha addig meggyógyul..
Ez a hármaskép csodás, hiába, a Volvo nem tud mellényúlni. (Ez az új Estate Concept gyönyörű! Más kategória, mint a 480-as, mert nem annyira sportos, de legalább annyira futurisztikus, mint volt a 480-as anno. És gyönyörű minden részletében. A P1800-as pedig... hát igen.)
Fórummotor gondok vannak, második napja nem elérhető, de addig is itt, vagy a nagy VOLVO fórumon lehet kérdezni, gyűlni! egy gondolatébresztő hármaskép, a shooting brake bejött a VOLVO-nak:
Úgy került szóba a szelep, hogy elvittem egy öreg szakihoz, hogy megmutassam neki, hogyan rángat, amikor jobban odalépek neki. Hozzá lehet szokni, és tényleg csak forszírozott üzemben jön rá a dolog, de azért zavaró, hogy nem áll rendelkezésre a max. teljesítmény. Aki pedig először vezeti, annak hamarább berángathat, ha túlzottan megnyomja a gázt akár 3 ezres fordulat alatt is.
Szóval a szaki azt mondta, hogy látszik a csavaron, hogy állítva volt, lehet hogy ha állítanék rajta, akkor megoldódna a rángatás. Szerintem nem oldaná meg, mivel volt úgy, hogy olyan kedve volt a gépnek, hogy kipörgött egészen a lefúvásig (mondjuk ez 2-esben történt). Szerintetek mi lehet a nyűgje? Nem kap elég kaját valami miatt és elszegényedik a keverék? Mert a turbó tölti rendesen, egészen a piros sávig is, ha ügyesen bánok a gázzal és visszaveszem, még mielőtt berángatna.
Köszi a választ, de én arra volnék kiváncsi, hogy mivel én renault 19be rakom bele a motort és tudtommal turbós motornál nincsen vákum ezért a fékrásegitést hogyan tudom megoldani ezzel a motorral?