ha jól vettem ki a szavaidból akkor a képen jelölt szeleppel kellene valamit csinálnom. Ha leveszem a vakdugót onnantól hogyan tovább mit kellene csinálnom vele?
takarítás egyértelmű ha koszos esetleg. Azonkívül mit tudok még vele csinálni hogy jól működjön? mert a könyv nem ír róla semmit :/
Erről a képről meg nem nagyon látom át a teljes működést...
Szia . Az O gyűrű fontos anélkül sem működik normálisan, ha kicseréled és akkor sem hallani akkor már csak a bizti szelep marad, a szűrőt nem a leeresztő szelep 2,5-3 baros nyomása hajtja hanem a bizti szelep 6,5-7,5 baros nyomása ez az amelyik ha szembe álsz a traktor oldalán a szűrővel a jobboldali kettő közül a fölső, ez a fiatalabbaknál fix nem állítható tehát kicsavarod a vakdugót és kijön a rugó és a szelep, régen állítható volt, a tiéd nem tudom milyen.
jól raktuk össze ki lett pucolva teljesen egyedül az a nagy O gyűrű kuka :s. olajnyomás is van hidegen 3, melegen 2,5 alapjáraton
mikor szétszedtem mindenhol olajos volt a forgórész szóval az olaj is jár benne némi lerakódás is volt a pohár alsó részén egyenletesen körben nem csak 1 helyen.
Ha tiszta a centrifugálszűrő és működik is, akkor a motor leállítása után egy darabig hallani ahogy tehetetlenségénél fogva még pörög.
Lehet hogy nem jól raktátok össze-belül a szűrőt, vagy a ház alján levő 2 db fúvóka el van tömődve és nem jön át rajta az olaj-tangenciálisan-, azért nem forog?
Kap egyáltalán olajat? A szürőház alján levő biztonsági szelep-amivel a nyomást beállítod jól működik? Ezt megállapíthatod a motorolajnyomásmérőn-van-e nyomás?
Az is lehet hogy a motorolaj szivattyű szívócsövén levő drótszita elpiszkolódott és nem kap elég olajat? Ezt látod, mert az olajnyomásmérőn a nyomásérték napok alatt jelentősen csökken. stb.
Sziasztok tudom hogy amit most kérdezek tőletek nem kifejezetten az Mtz fórumhoz tartozik, de szerintem akár ti is tudhattok róla.
A Közgép által kifejlesztett Varitrak 4x4 K1 típussal kapcsolatban érdekelne hogy bármelyikőtök nem halott e róla vagy nem látta valahol.
A legyártása után A Bőny-Rétalapi Kossuth Tsz kapta meg tesztelésre, de ott biztos hogy nincs mert beszéltem egy még most is ott dolgozó személlyel, aki azt mondta hogy ismeri a gépet, de csak pár hónapig volt náluk és nem tudja hova került.
Én is csak olajcsordogálást hallottam. Viszont nekem is szét van menve az O gyűrű a forgórésznél. Mekkora kell bele és ha nem teszem bele gondolom az is befolyásolja a működését. Sajna ismerősnek sem volt raktáron... :D
Sziasztok! Megtudná mondani valaki , hogy a hesston 5800 körbálázóheveder hossza mekkora lehet . És még az lenne a kérdés hogy bálázáskor mikor neki állok a rendnek , amíg bennem vesz magába egy kis szénát addig a hevederek még nem forognak csak akkor ha már a kellő szénamegfesszitti a hevedereket akkor indulnak el szépen . Ez így normális?
A múltkor beszéltünk hajtóművekről és történt egy kis félreértés az árakkal kapcsolatba. Ami 15-22ezer között volt az 25-30 lóerő átvitelére alkalmas hajtóművek voltak. 28-tól kezdődött az 50-60 lóerő átvitelére alkalmas hajtóművek. Ami szárzúzónak jó az 30-35 ezerig volt.
A képen, piros vonallal jelöltem. Egyébként meg csak meg van karcolva a pohár és a forgó rész. Legalábbis a régi 80-ason amit hajtok a cégnél, annál meg van jelölve. De az új 1221-esen is meg van karcolva.
ma szét szedtem teljesen minden megvan benne... Nagyon minimális kosz volt benne. ismerősöm aki szokott segíteni a gépet bütykölgetni eljött megnézte és mondta h ha tiszta ne várjam h búgni fog neki is csak akkor búg ha sok benne a lerakódás. ha tiszta elég hamar megáll. összeraktam. Legalább tudom h megvan benne minden és újra arany tiszta :D
Úgy, hogy egy stift tartja a helyén, a stiftet pedig egy acél karika, ha ez a gyűrő eltörik és a stift kiesik akkor a fúvóka lecsúszhat vagy elfordulhat.
Mondjuk igen kicsi a valószínűsége, de lehetséges.
Én az ősszel vizsgáztattam a pótkocsimat. A legnagyobb gondunk az alvázszám volt mert az előző tulajok már annyira lecsiszolták, hogy alig volt látható.
Hiába volt az adattáblán jól látható, az nem volt elég a beütöttnek is látható kell lennie úgy, hogy le tudják fényképezni. Végül nagy nehezen sikerült lefényképezni.
Féket fékpadon mérik, lámpabúrák ne legyenek kifakulva, gumik ne legyenek sérültek,
fékcsöveken ne legyenek sérülések, a fékcsöveket szabványos bilncsel rögzíteni, a rugó illetve a vonórúd csapok, perselyek ne lógjanak, vonószem, ha kopott ki kell perselyezni.
Kézi rögzítőfék jó legyen és úgy általában a külalak rendben legyen.
Rendszámtábla olvasható legyen, ha ki van fakulva piros festékkel átfesteni.
Esetleg szükségmegoldásként piros filctoll is jó lehet, ez is a fénykép miatt.
Úgy nagy vonalakban ennyi, ha meg hibát akarnak keresni úgyis találnak.
húha én ennyire nem szedtem szét mikor kipucoltam, csak azt a részt vettem le amit a karbantartós könyv írt és kimostam gázolajban. De most h látom szétszedve meg leírva hogy hogyan is kell holnap megcsinálom. Remélem megvan benne minden és üzemelni fog. Olyan előfordulhat hogy rosszul van összerakva? nincs valakinek kép arról hogy van a helyes összerakás? Köszönöm a segítségeket!