Keresés

Részletes keresés

dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.17 0 0 83113

ha jól vettem ki a szavaidból akkor a képen jelölt szeleppel kellene valamit csinálnom.
Ha leveszem a vakdugót onnantól hogyan tovább mit kellene csinálnom vele?

takarítás egyértelmű ha koszos esetleg.
Azonkívül mit tudok még vele csinálni hogy jól működjön? mert a könyv nem ír róla semmit :/

Erről a képről meg nem nagyon látom át a teljes működést... 

Előzmény: ferri72 (83112)
ferri72 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 83112

Szia . Az O gyűrű fontos anélkül sem működik normálisan, ha kicseréled és akkor sem hallani akkor már csak a bizti szelep marad, a szűrőt nem a leeresztő szelep 2,5-3 baros nyomása hajtja hanem a bizti szelep 6,5-7,5 baros nyomása ez az amelyik ha szembe álsz a traktor oldalán a szűrővel a jobboldali kettő közül a fölső, ez a fiatalabbaknál fix nem állítható tehát kicsavarod a vakdugót és kijön a rugó és a szelep, régen állítható volt, a tiéd nem tudom milyen.

Előzmény: dagadtmadar (83111)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83111

jól raktuk össze ki lett pucolva teljesen egyedül az a nagy O gyűrű kuka :s.
olajnyomás is van hidegen 3,  melegen 2,5 alapjáraton 

mikor szétszedtem mindenhol olajos volt a forgórész szóval az olaj is jár benne némi lerakódás is volt a pohár alsó részén egyenletesen körben nem csak 1 helyen.

Előzmény: sykata (83110)
sykata Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83110

Bocs, de nem teljesen így van!

Ha tiszta a centrifugálszűrő és működik is, akkor a motor leállítása után egy darabig hallani ahogy tehetetlenségénél fogva még pörög.

Lehet hogy nem jól raktátok össze-belül a szűrőt, vagy a ház alján levő 2 db fúvóka el van tömődve és nem jön át rajta az olaj-tangenciálisan-, azért nem forog?

Kap egyáltalán olajat? A szürőház alján levő biztonsági szelep-amivel a nyomást beállítod jól működik? Ezt megállapíthatod a motorolajnyomásmérőn-van-e nyomás?

Az is lehet hogy a motorolaj szivattyű szívócsövén levő drótszita elpiszkolódott és nem kap elég olajat? Ezt látod, mert az olajnyomásmérőn a nyomásérték napok alatt jelentősen csökken. stb.

Előzmény: dagadtmadar (83094)
Isti betyár Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83109

Nem tudni róla. Lehet, hogy az lett a sorsa mint a Rába-500-asoknak.

Előzmény: bohrtrac (83104)
Thorby Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83108

Üdv!

Csőtengely anyát milyen nyomatékkal kell meghúzni?A könyv nem írja,  és nincs viszonyítási alapom a letágításról, mert le volt esve. :S 

 

 

Thorby Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83107

Zsombón láttam egy ilyet pár évvel ezelőtt. 

Előzmény: bohrtrac (83104)
Szaby27 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83106

www.mezogeparchivum.hu velük vedd fel a kapcsolatot hátha tudnak segíteni.

Előzmény: bohrtrac (83104)
Szaby27 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83105

Hali!

Van egy rossz hírem, nem a közcsavarral van a baj, hanem a traktor hidraulika vezérlőtömbjével.....

Előzmény: Mtz 550E (83100)
bohrtrac Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83104

Sziasztok tudom hogy amit most kérdezek tőletek nem kifejezetten az Mtz fórumhoz tartozik, de szerintem  akár ti is tudhattok róla.

A Közgép által kifejlesztett Varitrak 4x4 K1 típussal kapcsolatban érdekelne hogy bármelyikőtök nem halott e róla vagy nem látta valahol.

A legyártása után A Bőny-Rétalapi Kossuth Tsz kapta meg tesztelésre, de ott biztos hogy nincs mert beszéltem egy még most is ott dolgozó személlyel, aki azt mondta hogy ismeri a gépet, de csak pár hónapig volt náluk és nem tudja hova került.

Előre is köszi.

dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83103

Én is csak olajcsordogálást hallottam.
Viszont nekem is szét van menve az O gyűrű a forgórésznél.
Mekkora kell bele és ha nem teszem bele gondolom az is befolyásolja a működését.
Sajna ismerősnek sem volt raktáron... :D

Előzmény: mtz1221 (83101)
mtz1221 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83102

Nagy technika kell hiozá,csináltatsz esztergáljosal 1et 1mm-es lukal és ha nem jó akkor birod othon felfelé furogatni

Előzmény: Mtz 550E (83100)
mtz1221 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83101

Na ez igy nem igaz,nekem a nagyon úgy zug mint a fene olajcsere után is,a kicsin meg csak csak olaj csörtögést hallok max

Előzmény: dagadtmadar (83094)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83100

Hali!

Közcsavar furat szűkítésre tudtok valami technikát? Mert a talajmarón kicsi a munkahenger olajfelvétele és hirtelen lök a talajmarón!

Robi-man Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83099

hali!

kicsit hosszúak a hevederek azért nem viszi alapból! :-)

 

Előzmény: heric (83098)
heric Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83098

Sziasztok! 
Megtudná mondani valaki , hogy a hesston 5800 körbálázó heveder hossza mekkora lehet . És még az lenne a kérdés hogy bálázáskor mikor neki állok a rendnek , amíg bennem vesz magába egy kis szénát addig a hevederek még nem forognak csak akkor ha már a kellő széna megfesszitti a hevedereket akkor indulnak el szépen . Ez így normális?

Előre is köszönöm.

Szaby27 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83097

A múltkor beszéltünk hajtóművekről és történt egy kis félreértés az árakkal kapcsolatba. Ami 15-22ezer között volt az 25-30 lóerő átvitelére alkalmas hajtóművek voltak. 28-tól kezdődött az 50-60 lóerő átvitelére alkalmas hajtóművek. Ami szárzúzónak jó az 30-35 ezerig volt.

 

Ilyenek vannak a piacon is hasonló árban:

 

http://aprod.hu/hirdetes/talpas-szog-hajtomu-elado-ID1Tcq3.html#5f806b5ab4

 

http://aprod.hu/hirdetes/szog-hajtomu-elado-ID1OgZ3.html#5f806b5ab4

 

 

Előzmény: Gokartos (83007)
Szaby27 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83096
papamaci326 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83095

Szia!

 

A képen, piros vonallal  jelöltem. Egyébként meg csak meg van karcolva a pohár és a forgó rész. Legalábbis a régi 80-ason amit hajtok a cégnél, annál meg van jelölve. De az új 1221-esen is meg van karcolva.

 

 

 

Előzmény: dagadtmadar (83082)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.16 0 0 83094

ma szét szedtem teljesen 
minden megvan benne...
Nagyon minimális kosz volt benne.
ismerősöm aki szokott segíteni a gépet bütykölgetni eljött megnézte és mondta h ha tiszta ne várjam h búgni fog neki is csak akkor búg ha sok benne a lerakódás.
ha tiszta elég hamar megáll.
összeraktam. Legalább tudom h megvan benne minden és újra arany tiszta :D

Előzmény: hori62 (83090)
75Mtz50 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83093

köszönöm a kimerítő   választ

Előzmény: hori62 (83088)
hori62 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83092

Úgy, hogy egy stift tartja a helyén, a stiftet pedig egy acél karika, ha ez a gyűrő eltörik és a stift kiesik akkor a fúvóka lecsúszhat vagy elfordulhat.

Mondjuk igen kicsi a valószínűsége, de lehetséges.

Előzmény: mtz1221 (83089)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83091

csak ilyen csobogást hallok mikor leállítom.
Na de nem tépem tovább a szám míg nem láttam nem tudom mi a helyzet :D

Előzmény: hori62 (83090)
hori62 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83090

Nagyon szívesen.

Egyébként, ha szétszeded és van a forgórészen lerakódás akkor valószínűleg jól működik. Az is lehet, hogy annyira halkan forog, hogy nem hallatszik.

Az enyémet sem lehet hallani csak már akkor amikor kezd megállni.

Előzmény: dagadtmadar (83087)
mtz1221 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83089

HOGY tud elmuzdulni a fúvóka a helyéről ?

Előzmény: hori62 (83083)
hori62 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83088

Én az ősszel vizsgáztattam a pótkocsimat. A legnagyobb gondunk az alvázszám volt mert az előző tulajok már annyira lecsiszolták, hogy alig volt látható.

Hiába volt az adattáblán jól látható, az nem volt elég a beütöttnek is látható kell lennie úgy, hogy le tudják fényképezni. Végül nagy nehezen sikerült lefényképezni.

Féket fékpadon mérik, lámpabúrák ne legyenek kifakulva, gumik ne legyenek sérültek,

fékcsöveken ne legyenek sérülések, a fékcsöveket szabványos bilncsel rögzíteni, a rugó illetve a vonórúd csapok, perselyek ne lógjanak, vonószem, ha kopott ki kell perselyezni.

Kézi rögzítőfék jó legyen és úgy általában a külalak rendben legyen.

Rendszámtábla olvasható legyen, ha ki van fakulva piros festékkel átfesteni.

Esetleg szükségmegoldásként piros filctoll is jó lehet, ez is a fénykép miatt.

Úgy nagy vonalakban ennyi, ha meg hibát akarnak keresni úgyis találnak.

Előzmény: 75Mtz50 (83080)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83087

Na holnap nekiesek :)
köszönöm!

Előzmény: hori62 (83086)
hori62 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83086

Megfigyeled hogyan szedted szét és ugyanúgy rakod össze.

Egyébként szerintem nem is lehet rosszul összerakni.

 

Előzmény: dagadtmadar (83084)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83085

Hali!

Bulgár oldalazó talajmaró munkahengerét szeretném felújítani! Kérdésem hogy csapágy szimering szaküzletbe lehet venni hozzá karmantyúkat? Köszönöm!

dagadtmadar Creative Commons License 2014.02.15 0 0 83084

húha
én ennyire nem szedtem szét mikor kipucoltam, csak azt a részt vettem le amit a karbantartós könyv írt és kimostam gázolajban.
De most h látom szétszedve meg leírva hogy hogyan is kell holnap megcsinálom.
Remélem megvan benne minden és üzemelni fog.
Olyan előfordulhat hogy rosszul van összerakva?
nincs valakinek kép arról hogy van a helyes összerakás?
Köszönöm a segítségeket!

Előzmény: hori62 (83083)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!