Keresés

Részletes keresés

Nayah Creative Commons License 2002.10.30 0 0 1295

Lactarius Curtis:

Szia!

Köszi az információt.
Szürke tölcsérgombát és lila pereszkét még nem találtunk a környéken, de majd körülnézünk alaposabban.

Fenyőpereszkéből ma is szedtem egy adagot kutyasétáltatás közben. Tényleg törékeny, legalábbis a 60 kg-os jószágot nem bírta el. :)

Receptekkel remélem nemsokára tudok szolgálni. Már az összes barátnőmet elláttam gombával, majd kikísérletezzük. :)
Amit legutóbb leírtam, az egyébként teljesen jó lett. Mivel nem túl határozott az íze, inkább valami könnyebbet akartam belőle készíteni. Legközelebb levesnek és gombakrémnek próbálom ki.

És még egy kérdés: Ilyenkor már lehet Késői laskagomba? Egy halott fán találtam, csak az a biztos, hogy nem fenyő volt.

Előzmény: Lactarius Curtis (1277)
szuszmok Creative Commons License 2002.10.29 0 0 1294
Köszi a felvilágosítást!! Mindig tanul az ember...Én csak laikus vagyok, de isteni kaját csináltam belőle:)
Előzmény: Lactarius Curtis (1285)
szuszmok Creative Commons License 2002.10.29 0 0 1293
bocsi, csak most olvastalak: a Koalfém Kft. (régen ez volt a neve, nem tudom, most mi) Szirmabesenyőhöz közeli oldalán a sínektől vissza a reptér felé kb. 50 m-re, tuti körök:))
Előzmény: zsigrai76 (1276)
Androidus Creative Commons License 2002.10.29 0 0 1292
Köszi! :)
Még csak annyit kérdeznék, hogy szereti-e az árnyékot, és a vízzel hogy áll? Most olyan félárnyékos a hely, előtte nem messze egy bokor van. És ugye meg lehet locsolni a rönköt, ha kiszárad, de nem tudom, hogy ez jó-e. Kb. mellmagasságban lett elfűrészelve a fa, és lent a tövénél is nőtt egy karéj gomba, meg fent, a tetején is, a rárakott virágcserép alól. Mivel ennyire kiáll a földből, azért nem vagyok biztos benne, hogy vajon elég nedves marad-e a törzs.