Keresés

Részletes keresés

Dolmi mackó Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26509

150 euróval drágább, de biztos nem lesz direkt elferdített a kereke! :-)

 

Olyan rúdhosszabítót szerintem amjd minden boltban kapni, nálunk még a madarasban is volt az idén.

Előzmény: sz_attila (26508)
sz_attila Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26508
Egyelőre konkrétan semmilyenre, mert az alap nekem elég a gyepek és az örökzöldek permetezésére. De a faternak vettem pl. hosszú karbonszárat a magas fákhoz. Nem tudni, mit hoz a jövő, milyen munkák lesznek. Itt a városban lehet kapni solót a husi boltban, de 150 euróval drágább, mint a profikisgép oldalán.
Előzmény: Dolmi mackó (26507)
Dolmi mackó Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26507

Milyen tartozékokra gondolsz?

 

Szerintem a legtöbb dologból lehet venni csereszabatos alkatrészeket, ráadásul sokszor olcsóbban, mint a gyáriakat...

Előzmény: sz_attila (26506)
sz_attila Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26506
A solóhoz a városban tudok tartozékokat venni, ehhez nem biztos, illetve nem tudok róla.
Előzmény: -Tsunami- (26493)
sz_attila Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26505

Benzines, 4 ütem, honda motor, olcsóbb, mint a Honda, ja és permetező :))

Faternak van solo pumpálós, meg van vele elégedve, elég sokat használja.

Előzmény: -Tsunami- (26491)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26504
Előzmény: Dolmi mackó (26502)
keszeg88 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26503
Szerintem messze. Bács kiskun Baja környéke. De ha leírod a pontos hiba jelenséget, az is sokat segítene.
Előzmény: kics_ee (26492)
Dolmi mackó Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26502

Az mennyi is volt?

Ha jól emlékszem bőven 100 alatt volt.

Előzmény: -Tsunami- (26501)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26501
A kawashima is ott van a toppon az ára miatt, a hrx után a legjobb gépem amit nem bántam meg hogy megvettem.
Előzmény: Dolmi mackó (26499)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26500
Előzmény: -Tsunami- (26498)
Dolmi mackó Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26499

Attól még lehet használt :-)

 

DE mindenképpen megéri megnézni, annak, akinek ilyesmire van szüksége.

Előzmény: -Tsunami- (26498)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26498
Ez valami üzlet, mert más makita cucca is volt felrakva.
Előzmény: Dolmi mackó (26497)
Dolmi mackó Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26497
Hát, kishazánkban az új, jelenthet alig használtat is :-)
Előzmény: -Tsunami- (26496)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26496

Az expresszben is hirdette korábban, újként volt hirdetve

.

Előzmény: Dolmi mackó (26495)
Dolmi mackó Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26495

Azt írja, hogy új, bár szerintem biztos nem originál új, csak keveset használt új :-)

De az ára szimpi :-)

 

 

Előzmény: -Tsunami- (26493)
Dolmi mackó Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26494

Érdekes, hogy azon nem akadsz ki, hogy a motorok java része nem hüvelyes, vagy nem olajszivattyús és még sorolhatnánk...

 

A kawa hüvelyes és olajszivattyús, nem hinném, hogy egy ilyen mociba beraknak egy olyan csapágymegoldást, ami tutira szar lenne, azt meg végképp nem hinném, hogy egy ilyen "szar" mocit rászerelne a 400-500 ezres gépére a Viking, vagy a Toro, ők nyilván tutira mennek.

 

Persze ez az én véleményem, meg az is, hogy ezeknél ezerszer nagyobb hiányosságok és gondok vannak elég sok motornál, nekem 6 kawás gépem volt, 3 darab már nincs meg, mert cserélgetem őket, eddig semmi komolyabb bajom nem volt velük.

Előzmény: bohrer (26463)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26493
Előzmény: -Tsunami- (26491)
kics_ee Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26492
hol vagy helyileg?
Előzmény: keszeg88 (26485)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26491
Hogy jött képbe pont a 433-as:-))
Előzmény: sz_attila (26490)
sz_attila Creative Commons License 2010.10.29 0 0 26490
Komolyan akarok venni egy solo 433-ast. Letiltva meg te lettél a szád miatt, ha jól tudom.
Előzmény: kics_ee (26474)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.28 0 0 26489
Előzmény: -Tsunami- (26486)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.28 0 0 26488

Ha sokáig elmélkedek, akkor nekem is az alsó a logikus:-))

Rá kell vágni hogy a felső és kész.

Lehet rosszul fordítottam az angol szöveget.:-))

Előzmény: Kétfészeres (26487)
Kétfészeres Creative Commons License 2010.10.28 0 0 26487
ok, elhiszem. de nem értem, miért, örülnék, ha valaki elmagyarázná.
Előzmény: -Tsunami- (26482)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.28 0 0 26486
keszeg88 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 26485
Milyen gépről is lenne szó? Hátha tudok segíteni...sok gcv-vel szívtam ismerem minden trükkjét. :)
Előzmény: kics_ee (26484)
kics_ee Creative Commons License 2010.10.28 0 0 26484
leállogatott ->1 szerviz
szar volt az alapjárat fel le hullámzott -> 2 szerviz
megint szar volt az alapjárat -> 3 szerviz

mindig máshoz vittem hátha valakinek sikerül megcsinálni.

az utolsó szerviz alkalmával sikerült valamit elcseszniük a regulátorommal és a szivató mechanikával is is, mert az alapjárat egy darabig jó, mostmár az sem, de ennek tetézésével mostmár a gázt sem szabályozza illetve a berántás is egy procedúra.

Kétfészeres kollega próbált segíteni, de nem jártam sikerrel.

Annyit tudom mondani, hogy valószínű az enyém 1000 közül az 1 szar konstukció.
használom ameddig megy, de nagyon idegesít, hogy nem úgy jár, mint egy doxa, hanem mint egy darab szar. Erő van benne, csak alapjáraton ne hagyjam, mert olyan ideges leszek, hogy legszivesebben beborítanám a Sióba.
Előzmény: bohrer (26477)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.28 0 0 26483

Ezt a két képet találtam.

 

Előzmény: Kétfészeres (26479)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.10.28 0 0 26482
Az elektromos rotakoknál a felső csapágyházat üti ki oválisra a gép, vagy a terhelés miatt vagy a minőség miatt lehetett:-))
Előzmény: Kétfészeres (26479)
bohrer Creative Commons License 2010.10.28 0 0 26481
A keihin porlasztón van leeresztőcsavar, és alá is lehet férni. Sztem ez elég jó a téli leálláshoz.
Előzmény: Kétfészeres (26480)
Kétfészeres Creative Commons License 2010.10.28 0 0 26480
kitalálhatnának a hondás mérnökök valami elmés benzincsap-megoldást, amit ha eltekersz, megnyitod a benzin befolyását a karburátorba, és elzárod az úszóház alját,
másik irányba fordítva meg elzárod a benzin útját a karburátorba, és egyben kiengeded az úszóházból a benzint vissza a tankba.
Előzmény: -Tsunami- (26478)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!