Egyelőre konkrétan semmilyenre, mert az alap nekem elég a gyepek és az örökzöldek permetezésére. De a faternak vettem pl. hosszú karbonszárat a magas fákhoz. Nem tudni, mit hoz a jövő, milyen munkák lesznek. Itt a városban lehet kapni solót a husi boltban, de 150 euróval drágább, mint a profikisgép oldalán.
Érdekes, hogy azon nem akadsz ki, hogy a motorok java része nem hüvelyes, vagy nem olajszivattyús és még sorolhatnánk...
A kawa hüvelyes és olajszivattyús, nem hinném, hogy egy ilyen mociba beraknak egy olyan csapágymegoldást, ami tutira szar lenne, azt meg végképp nem hinném, hogy egy ilyen "szar" mocit rászerelne a 400-500 ezres gépére a Viking, vagy a Toro, ők nyilván tutira mennek.
Persze ez az én véleményem, meg az is, hogy ezeknél ezerszer nagyobb hiányosságok és gondok vannak elég sok motornál, nekem 6 kawás gépem volt, 3 darab már nincs meg, mert cserélgetem őket, eddig semmi komolyabb bajom nem volt velük.
leállogatott ->1 szerviz szar volt az alapjárat fel le hullámzott -> 2 szerviz megint szar volt az alapjárat -> 3 szerviz
mindig máshoz vittem hátha valakinek sikerül megcsinálni.
az utolsó szerviz alkalmával sikerült valamit elcseszniük a regulátorommal és a szivató mechanikával is is, mert az alapjárat egy darabig jó, mostmár az sem, de ennek tetézésével mostmár a gázt sem szabályozza illetve a berántás is egy procedúra.
Kétfészeres kollega próbált segíteni, de nem jártam sikerrel.
Annyit tudom mondani, hogy valószínű az enyém 1000 közül az 1 szar konstukció. használom ameddig megy, de nagyon idegesít, hogy nem úgy jár, mint egy doxa, hanem mint egy darab szar. Erő van benne, csak alapjáraton ne hagyjam, mert olyan ideges leszek, hogy legszivesebben beborítanám a Sióba.
kitalálhatnának a hondás mérnökök valami elmés benzincsap-megoldást, amit ha eltekersz, megnyitod a benzin befolyását a karburátorba, és elzárod az úszóház alját, másik irányba fordítva meg elzárod a benzin útját a karburátorba, és egyben kiengeded az úszóházból a benzint vissza a tankba.