Meglett a tempomatom, 1 óra alatt beszerelték, egy kis próbamenet és kész. Nagyon hamar meglehet szokni, tetszik. Úgy látom nincs útban a lábamnak, elférek. A kar ízléses, tetszik, 2 memória. Van egy elég gyenge képem is:
Most a fedkomp. szerint 4,2. (1700 km átlaga). Tankolásnál mérve 4,30 (1 tank átlaga 1127 km).
80% sík országút 95-105 között, a többi város, nem Bp., sok motorfék (én így tanultam vezetni), reggel nem, de délután megy a klíma, a hétvégi sofőröktől én is hülyét kapok, aki tököl előttem hamar túljutok rajta, hiszen jól megy a gép:)
Én elhiszem, ha megírod. Szeretem a minimum rekordokat, én csak egy teszt erejéig bírtam idegekkel. Általában inkább azon fádadozom, hogy eltakarítsam az előttem levőket.
Nem csak a sietség miatt, hanem a vacakoló, lusta, lomha, ráérős 7végi autósokat, aki majd utána kifékezi az egész sort, mert őfelsége balra kanyarodni óhajtozik, és az utolsó pillanatban teszi ki az indexet, :) vagy címet keres.
Jó régen írtam ide, de azért mindig olvasgatom a társalgást. Nekem is van ez a tompa kattanás, szerintem már több mint fél éve, de nem erősödik és nem is mindig hallom, csak időszakos a dolog. Én a kuplungszerkezetre gyanakodtam eddig, de lehet a váltó is (nem vagyok profi szerelő). Macskakövön pedig olyan hangja van elől (szerintem a kormányszerkezet, ahogy írta valaki nemrég), mintha szét akarna esni az egész, de rossz úton nem csinálja. Megnézetem én is hátha itt Győrben láttak már ilyet... Azért ennek ellenére 13 hónap és 36000 km után is nagyon szeretem. Fogyasztást nem is írok, mert úgysem hinnétek el...
A váltoban olajszinetet néztetek? Egy tanács,vidd el legalább 2-3 szervizbe. HA a saját/szokásos/ szervizedbe nem találnak semmit,vidd el máshova is! Tapasztalat:nem mindenhol vannak toppon a szerelök,vagy csak simán nem veszik észre a hibát!
Némi problémám akadt az autóval. (1,6CRDI) Volt, van valakinek hasonló problémája?
Jelenség: Ahogy melegszik az autó váltás után a kuplung felengedése során olyan hangot lehet hallani, mintha valami tompán koppanna. Mint amikor a motortartó bakok szakattak lennének, de nem azok. Van mikor, melegen, álló helyzetben mintha a nyelestengely csapágy zörögne. Leállítás és egyből indítás során hangosabban zörög valami, mintha fellazult volna egy csavar, de minden ok.
Szervizben nézték, de konkrét választ nem tudtak mondani, olyan mint ha a váltóból jönne a zörgés is. Olyan mint ha melegedés során egyre nagyobb lenne a hézag valahol a fogaskerekek között, vagy csapágyaknál, és egyre jobban zörögnének.
3 hete várunk a központ reagálására, de még semmi.
Valakinek van ötlete?
Amúgy, jó a gép. Rendszeresen 5-5,5l-es átlagot produkál.
en eddig bravot, vezettem abban gyari bajusz volt, beepitve bal oldalival egyuttt.
illetve mazda6 kormanyrol nyomogathato
amirol meg tudok, h letezik gyuasdoboz meretu irnyito egyseg, csak eppen azt hova tenned?
konyoklo ala?h amikor "lazulsz nyomogathassad"
legjobb lenne, a kormanyrol :) kerdes mennyiert csinaljak ha egyaltalan...
ahogy a mai szervizeket ismerem, " aaa, nem lehetseges atprogi, vegyen uj kormanyt, de legalabb kezelopanalt+xxx ezerert"
amugy meg a bajuszkart azert nem feltetlenul kell 6-7 ora magassagaba rakni, van ott meg hely ahol el lehet helyezni kicsit feljebb, persze ezt szemelyesen lehet csak jol kitapasztalni
Lehet hogy azért nem , mert én nagyon hátranyomott ülésben vezetek. Így ha felhúzom a lábam, az már a kormány előtt történik meg, a kormányoszlopt még csak nem is közelíti meg. Beszállásnal se
ki,- és beszállásnál természetesen ill. mikor felhúzod a lábad! továbbá úgy kell elképzelni, hogy a kormányoszlopra alul egy darab műanyagot beleszúrnak ( persze van más kivitel is gondolom én) az amit én vezettem az nagyon balfasz megoldás volt! sőt tovább megyek egy erősebb hozzáréssel is simán letörheted!!!!
az visont tuti sokkal tobbe fog kerulna, ha a kormanyon levo gombokkal lehet kapcsolni, min 200...
en errol nem tudok, hogy lenne ilyne lehetoseg is, de minden meglehet
ha viszont tleg csak a csatit kell bedugni, akkor meg nekem kicsit fura, hogy miert nem lehet belerakni, ha 1,6osba lehet, dieslbe lehet. sokban nem terhet el.
szerintem is diesel elektronyos, mienk madzag.
de amint latom teljes a kepzavar-legalabbis nekem:)
ok,ebben van valami,a mostani nyaralásról sajnos már lecsusztunk (pénteken indulunk) de jövöre is biztos sok lesz a pálya :)) ugyhogy kellene egy lassan!!! akkor érdemes várni! Köszi az infot!!
cee'day-en a kia-ék mondták, hogy nemsokára tudnak olyan tempomatot is utólag szerelni amelyik olyan mint a gyári, tehát kormányon van! én a helyetekben várnék....mert a bajuszkapcsolós nagyon gyatra! én tesztvezettem egy olyan kocsit, ahol ilyen utólagos bajusz volt....hát mondtam is egyből ha ilyen a tempomat akkor nem kérem! szerintem idő kérdése, hogy az ember mikor térdeli ki a helyéről! szar helyen van és ráadásul nem illik a képbe ( nincs összhangban a gyári bajuszokkal)
Itt pedig 104 ezer, baloldali karral együtt, szereléssel. Egy gyári csatlakozót dugnak az elektromos gázpedál csatijába, ebbe megy a jel az elektronikától. Minden pedál lenyomására old, 2 memóriás az alap kar, gyorsíthatsz, lassíthatsz is gombokkal. Én a másik fórum "tartozékok extrák" oldalán láttam a címet valamelyikünktől, aki szintén ott szereltetette be. Pénteken már bent lesz nekem is.
ha folyamatosan frissíted az ítéleted, akkor nincs vele gond! örülök, hogy tetszik a kocsi! nekem még 15.000-is tetszik! remélem hasonlóan leszel vele te is!
Én "csak" 1000 km után ragadtattam el magam, meg a billentyűt, hogy leírjam tapasztalataimat. Az utolsó beirás most az enyém. Ennyi után úgy érzem már van mit megítélni. Próbáltam objektív lenni, már amiben lehet. Nekem még mindig tetszik. Persze van egy csomó dolog ami attól is függ, ki miből ül át a Ceed-be. Én még a kezdeti lelkesedésben sem látok semmi rosszat, sőt még az első próbaút után is meg lehet ítélni egy pár dolgot. Mondjuk a konkurrencia által beírt fals beírásokat nem tartom korrktnek, de ezeknél amúgy is kilóg a lóláb.