szia: A keresett polirpaszta 3M-es termék. Expressz paszta:09374 durva szemcse Finom paszta:50383 hologram eltávolitó. A gépednek combosnak kell lennie és a szivacs keménysége sem mindegy hogy milyen. A cuccot a 17-ker. Hajdúcsárda ú.10 alatt megveheted. Ha netán nem boldogulsz szivesen felpolirozom.
Leesett közben. Én már csak remélni tudok,mivel a folyamat ezen része lezárult. Max. magamat tudom szidni ha mégis... A fényezés is rám marad,biztos tele leszek "élményekkel"
Ahogyan az előttem "szóló" írja. A rücsi teljes száradása, ilyen értelemben kikeményedése után a lakk ne tud kellően megtapadni, kapaszkodni rajta. Álatalában ezért pereg a küszöbökről amikor színre van fújva. Minimum dörzsivel, "skótszivaccsal" érdesíteni szükséges. Nehéz ügy, mert a felület jellege miatt nem minden ponton lehetséges, vagyis érdesítésben nem lesz homogén. Mennyit kell várni? Nincs rá képlet. Ráérzés szerint. Ugyanis éppen az alvázvédő egyenetlen rétegvastagságából eredően eltérő az anyag kiszellőzése. Vagyis mindig a vastagabb réteg a mérvadó. Amíg ujjal puha, formálható, képlékeny, addig nem szabad bezárni a benne lévő oldószert fedőréteggel. Tehát a nedves a nedvesbe nem szó szerint értendő. Nehéz szavakkal leírni a pontos műveletsort. Mondjuk, amikor saját oldószerével még különösebb nehézség nélkül visszaoldható.
do-xa Remélem nem. A kornant vízbázisú száradt 1 bő hetet fűtött garázsban.Az ecsetes paszta után szintén 1 hét pihi.Ezútán jött hófehérke.Remélem így is fog maradni.:)
Fischi Ez nem lámaság :) Fehér rücsi valóban. Kapott minden mi szerintem jó.2 réteg korant-ot mindenhová.(üregek,merevítők stb)Majd ecsetelhető rugalmas tömítőpaszta és utánna a fehér rücsi.Persze még ezekután valami kevésbé koszérzékeny szín is rákerül.
Hali! Most vettem egy polírozógépet és át szeretném polírozni a verdát ami metál ezüst színű 8 éves és nem volt még polírozva. Mivel fúrott kút vizével mossuk szerintem vízköves lett és a megfelelő szögben nézve cseppet sárgás beütésű a fényezés és a szélvédőt is ilyen réteg fedi. Egyszer egy benzinkúton mondta egy kutas hogy olyan polirzóval kellene át dörgölni ami a szélvédőről is leszedi ezt a "vízkövet". Milyen konkrét polírozó pasztát ajánlotok és mit kell figyelembe venni a plorozó szer kiválasztásakór? (mert más autokat is átszeretnék ploirozni) (pl abraziv szemcse nagyság gondolom a karcok mértékétől függ) Hol találok ilyen szereket? előre is köszi!
De legalább TE tudod mi mennyi! Az értékvesztés elkerülése -lehetőleg és persze maximálisan vitathatatlanul javítva-, szal ugyanaz a kategória minden esetben? Ne viccelj már!
Sziasztok Hosszú ideje olvasom a topicot,de az utsó hozzászólás mellet nem tudok szó nélkül elmenni. Van egy Golf 1 járgányom,optimális melóba járó.Szeptember elején lejárt a műszaki,és nekifogtam "nincs nagy baja,egy hét alatt megcsinálom" lendülettel.Én is 2-3 foltot akartam fölheftelni,a vége kicsit másként nézett ki.Ez a "3-5 tábla lemez"-es dolog tökéletesen fedi a valóságot,nem beszélve a több száz óráról. Persze nem éri meg,de ha már belekezdtem befejezem.Némi ízelítő..
Nézd, korához képest jó állapotban van, nincs szanaszét rohadva, igazán javitható állapotban van. Egy másik ilyen hazánkban, úgy szét van rohadva, hogy a hátsó lábrésztől az eleje felé szinte kuka az autó.
Na azt bírom hogy a lakatosok/fényezők az árat nem az óradíj alapján határozzák meg hanem az autó értéke alapján. Tehát ha látják hogy valaki egy 5 milliós autó hátsó sárvédőívét kellene kicserélni az legalább 2-3száz ezer forint, míg mondjuk egy 15 éves skodán kijön 20ezerből. És itt most nem arra gondolok hogy a drágább autóhoz 20x annyiba kerül a javítóív. Hanem a jómunkásember tudja hogy itt az alkalom a burzsujt lehúzni.
Mondom ezt úgy hogy nem egy nagyon ismert autóm van, de aki látja azt hiszi sokba kerül.
Ahogy elnézem legalább két millió forint :D . Ha egy oldallal visszább lapozol láthatod hogy két pici horpadás visszanyomása, szintbe hozása és fényezése 160ezer forintnál kezdődik :D Szóval egyesek tudnak vicceset írni.