Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novol Creative Commons License 2009.04.09 0 0 5875
szia:
A keresett polirpaszta 3M-es termék.
Expressz paszta:09374 durva szemcse
Finom paszta:50383 hologram eltávolitó.
A gépednek combosnak kell lennie és a
szivacs keménysége sem mindegy hogy milyen.
A cuccot a 17-ker. Hajdúcsárda ú.10 alatt megveheted.
Ha netán nem boldogulsz szivesen felpolirozom.
Előzmény: Lamasong (5861)
do-xa Creative Commons License 2009.04.09 0 0 5874
Magyarországon kapható változatát írta: korMOrant.
Mindegy, a vízhez köze van. Hajó vagy madár, sekély és elrepül :-)
Előzmény: Fischi (5873)
Fischi Creative Commons License 2009.04.09 0 0 5873
Mi az a kornant?
Előzmény: 525tédé (5866)
do-xa Creative Commons License 2009.04.09 0 0 5871
Jé! egy új nick! :-)))
Előzmény: Törölt nick (5867)
525tédé Creative Commons License 2009.04.09 0 0 5870
Ja,és a lényeg: a hozzászólásokat nem kritikának veszem,örülök minden megjegyzésnek amiből tanulhatok.
Előzmény: 525tédé (5869)
525tédé Creative Commons License 2009.04.09 0 0 5869
Leesett közben.
Én már csak remélni tudok,mivel a folyamat ezen része lezárult. Max. magamat tudom szidni ha mégis...
A fényezés is rám marad,biztos tele leszek "élményekkel"
Előzmény: Törölt nick (5867)
do-xa Creative Commons License 2009.04.09 0 0 5868
Ahogyan az előttem "szóló" írja. A rücsi teljes száradása, ilyen értelemben kikeményedése után a lakk ne tud kellően megtapadni, kapaszkodni rajta. Álatalában ezért pereg a küszöbökről amikor színre van fújva. Minimum dörzsivel, "skótszivaccsal" érdesíteni szükséges. Nehéz ügy, mert a felület jellege miatt nem minden ponton lehetséges, vagyis érdesítésben nem lesz homogén.
Mennyit kell várni? Nincs rá képlet. Ráérzés szerint. Ugyanis éppen az alvázvédő egyenetlen rétegvastagságából eredően eltérő az anyag kiszellőzése. Vagyis mindig a vastagabb réteg a mérvadó. Amíg ujjal puha, formálható, képlékeny, addig nem szabad bezárni a benne lévő oldószert fedőréteggel.
Tehát a nedves a nedvesbe nem szó szerint értendő. Nehéz szavakkal leírni a pontos műveletsort. Mondjuk, amikor saját oldószerével még különösebb nehézség nélkül visszaoldható.

Azt gondolom érthető a szisztéma.
Előzmény: 525tédé (5866)
525tédé Creative Commons License 2009.04.09 0 0 5866
do-xa
Remélem nem. A kornant vízbázisú száradt 1 bő hetet fűtött garázsban.Az ecsetes paszta után szintén 1 hét pihi.Ezútán jött hófehérke.Remélem így is fog maradni.:)
Előzmény: do-xa (5865)
do-xa Creative Commons License 2009.04.08 0 0 5865
Akkor az már nem "nedves a nedvesre" figura. Lehet le fog majd peregni?
Előzmény: 525tédé (5864)
525tédé Creative Commons License 2009.04.08 0 0 5864
Fischi
Ez nem lámaság :) Fehér rücsi valóban.
Kapott minden mi szerintem jó.2 réteg korant-ot mindenhová.(üregek,merevítők stb)Majd ecsetelhető rugalmas tömítőpaszta és utánna a fehér rücsi.Persze még ezekután valami kevésbé koszérzékeny szín is rákerül.
Előzmény: Fischi (5863)
Fischi Creative Commons License 2009.04.08 0 0 5863
Őőőő- én vagyok a láma tudom, de mi ez a fehéres izé a dobban?? Töltőalapozó?? Fehér rücsi?? Vagy mi???
Előzmény: 525tédé (5860)
do-xa Creative Commons License 2009.04.08 0 0 5862
Néhány lappal előbb volt már szó róla.
Előzmény: Lamasong (5861)
Lamasong Creative Commons License 2009.04.08 0 0 5861
Hali!
Most vettem egy polírozógépet és át szeretném polírozni a verdát ami metál ezüst színű 8 éves és nem volt még polírozva.
Mivel fúrott kút vizével mossuk szerintem vízköves lett és a megfelelő szögben nézve cseppet sárgás beütésű a fényezés és a szélvédőt is ilyen réteg fedi.
Egyszer egy benzinkúton mondta egy kutas hogy olyan polirzóval kellene át dörgölni ami a szélvédőről is leszedi ezt a "vízkövet".
Milyen konkrét polírozó pasztát ajánlotok és mit kell figyelembe venni a plorozó szer kiválasztásakór? (mert más autokat is átszeretnék ploirozni)
(pl abraziv szemcse nagyság gondolom a karcok mértékétől függ)
Hol találok ilyen szereket?
előre is köszi!
525tédé Creative Commons License 2009.04.07 0 0 5860
Brrrrr sőt,helyesbítek:grrrrr :))
De már alakul.Most kb.itt tartok.
Előzmény: mj620di (5859)
mj620di Creative Commons License 2009.04.07 0 0 5859
brrrrrrrrr!!!!!!!!!!!
Előzmény: 525tédé (5857)
do-xa Creative Commons License 2009.04.06 0 0 5858
De legalább TE tudod mi mennyi! Az értékvesztés elkerülése -lehetőleg és persze maximálisan vitathatatlanul javítva-, szal ugyanaz a kategória minden esetben?
Ne viccelj már!
Előzmény: Casoli (5846)
525tédé Creative Commons License 2009.04.06 0 0 5857
Sziasztok
Hosszú ideje olvasom a topicot,de az utsó hozzászólás mellet nem tudok szó nélkül elmenni.
Van egy Golf 1 járgányom,optimális melóba járó.Szeptember elején lejárt a műszaki,és nekifogtam "nincs nagy baja,egy hét alatt megcsinálom" lendülettel.Én is 2-3 foltot akartam fölheftelni,a vége kicsit másként nézett ki.Ez a "3-5 tábla lemez"-es dolog tökéletesen fedi a valóságot,nem beszélve a több száz óráról.
Persze nem éri meg,de ha már belekezdtem befejezem.Némi ízelítő..
mj620di Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5856
Az ilyen javítások indulnak úgy hogy csak két folt és a vége két tábla lemez meg két hét meló mert a festék alatt olyan mint a papír!
Slampixxx Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5854
Nézd, korához képest jó állapotban van, nincs szanaszét rohadva, igazán javitható állapotban van.
Egy másik ilyen hazánkban, úgy szét van rohadva, hogy a hátsó lábrésztől az eleje felé szinte kuka az autó.
Előzmény: keepitretro (5853)
keepitretro Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5853

"The body is in good condition, "  Ezt is az idő írta a hirdetésbe? Vagy rosszul fordított a halacska???

 

Előzmény: Slampixxx (5852)
Slampixxx Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5852
Ne engem büntess! Az idő foga tette ezt! :-(
Előzmény: keepitretro (5851)
keepitretro Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5851

Nem tudom hogy az országimázs rombolás bűncselekmény-e?

Remélem igen! Ezért pedig a legsúlyosabb bűntetés járna :-(((((

 

 

Előzmény: Slampixxx (5845)
Slampixxx Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5850
:-D

Mindenkinek más nehézségekkel kell megküzdeni. :-)
Előzmény: Fischi (5849)
Fischi Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5849
Nem semmi módon ki van rohadva- én meg itt infarktussal küzdök amikor kavicsfelverődést kell pöttyöznöm a Feliciámon! :)))))))
Előzmény: Slampixxx (5848)
Slampixxx Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5848
Azigen!! :-O
Annyiért veszek egy másik autót. :-)
Előzmény: Casoli (5846)
Casoli Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5847

Na azt bírom hogy a lakatosok/fényezők az árat nem az óradíj alapján határozzák meg hanem az autó értéke alapján. Tehát ha látják hogy valaki egy 5 milliós autó hátsó sárvédőívét kellene kicserélni az legalább 2-3száz ezer forint, míg mondjuk egy 15 éves skodán kijön 20ezerből. És itt most nem arra gondolok hogy a drágább autóhoz 20x annyiba kerül a javítóív. Hanem a jómunkásember tudja hogy itt az alkalom a burzsujt lehúzni.

 

Mondom ezt úgy hogy nem egy nagyon ismert autóm van, de aki látja azt hiszi sokba kerül.

Casoli Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5846
Ahogy elnézem legalább két millió forint :D . Ha egy oldallal visszább lapozol láthatod hogy két pici horpadás visszanyomása, szintbe hozása és fényezése 160ezer forintnál kezdődik :D Szóval egyesek tudnak vicceset írni.
Előzmény: Slampixxx (5845)
Slampixxx Creative Commons License 2009.04.05 0 0 5845
Szeretném a Corollámon kijavítattni/kijavítani a hibákat.

A motortérben a tartóbakon van kb 2x 3x3 cm-es lyuk, a jobb hátsó sárvédőn, és a vezető alatti lemezen.
Kikéne még egyengetni az elejét is.

Mibe lenne ez?


















diessel Creative Commons License 2009.04.04 0 0 5844

hali

már mind1   lekéstem!!

 

miszter07 Creative Commons License 2009.04.04 0 0 5843

Igen, azt elfelejtettem, hogy ahova mutat a térképed, ott valóban van egy festékbolt, egy családi házban.

 

Cinkota fele már nem jártam annyit, de rémlik, hogy tényeg van arrafele egy hasonló épület, mint amit a kolléga emlegetett.

Előzmény: do-xa (5842)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!