Olyan a tünet, mint mikor levegős a rendszer lemegy a pedál. Sokat állt elővettük és pár kilóméter után jött elő. eleje új , hátul pofa munkahenger kb 2-3000 km elött volt cserélve, önbeálló ellenőrizve kézi beállítva. Főfékhenger két hollandi ledugózva úgy tart, tehát nem a főfékhenger. Ha van valami trükk szivesen veszem , ha megosztod.
Szia, kuplungot kell cserélni. Munkadíjjal együtt 110.000 ért tudom vállalni.
- új kuplungkészlet kinyomócsapággyal + hajtóműolaj, + szerelés
Sajnos ezek 60.000 km után már elkopnak, a szerkezetben a rugótányér feljebb jön, a motornak nehezebb dolga van mikor átbillentené, nem tud szétemelni, és recseg mikor sebességbe kapcsolja. Ha nem csináltatod meg sajnos kuplungmotor el fog törni.
Sziasztok, 451-es 1.0 benzin 2012, váltásnál hátramenetbe hatalmasat csattan, ránt egy kicsit, és csak akkor ha legálább 8 órát állt a kocsi. Előre tőkéletes, szépen is vált. Olajcsere volt, texa diaggal használt kuplung csúszáspont beállítás volt, de nem segített, és a csattanás egyre erősebb R-be váltásnál. Esetleg valaki tudná orvosolni? Köszönöm
szerelőd rosszul tudja ez nem Brabus csak néhány brabus cuccal van feldobva
ez egy úgynevezett Sondermodell, Edition Bluewave
Ab dem 9. September 2003 gab es beide Karosserievarianten in der Edition Bluewave, die in „Starblue Metallic“ lackiert ist und einige Extras der Brabus-Modelle aufweist, bevor diese 2004 erschienen sind. Sie wurde lediglich in der 60-kW-Motorisierung angeboten. Die Auflage war auf 500 Fahrzeuge limitiert. Der Listenpreis für den Roadster betrug 23.900 € und für das Roadster-Coupé 24.500 €
az enyém is ebből az eresztésből van de nem coupé és lecseréltem a Starblue idomokat feketére
Üdv Quattroman !
Beszéltem a Zolival , jön alkalom adtán a "sátoros ünnepeken használthoz"
Úgy látom , mikor ráadom a gyújtást , először elhalványodik rövid időre a műszerfal , mielőtt jön a három csík... az akksi rendben van , tehát olyan mintha "erőlködne" valami ,ráadásul a csik Zoli szerint kuplunng-váltó hiba.
Tehát lehetséges , hogy a kettő közül "leragadt" valamelyik , a sok állás miatt ?
Műszaki ember vagyok , de Smartnál hiába ez , mert minden nás , mint rendes járműben... :-)
Szóval ha ráadom a gyújtást , és indítózom ,valami ( tán elektromos motorka ) intézi a kuplungot meg a váltót . Olyan érzésem van , mintha olyankor nem bírná mozditani , jön a halványulás ,majd hibaüzenet.