Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.04.18 0 0 1022
öööö biztos nagyon el vagyok tájolva, de nem azon a szekszárd(környék)i hídon megy át??
Előzmény: adi83 (1021)
adi83 Creative Commons License 2005.04.18 0 0 1021

Szerintetek távolsági busz menetrendszeri járatban átszállítható kompon a Dunán???

Mert van egy Szolnok-Szekszárd járat ami csak vasárnaponként jár, éjjel 1-re ér Szekszárdra, és én arra lennék kiváncsi, hogy érhet Kalocsáról át Szekszárdra csupán fél óra alatt????? Köszi ha tudtok vmit érdekes lehet!!!!

Irisbus Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1020

Köszönöm.

 

Akkor éljen a fórum!

 

Az AEU-225 már hétfőn forgalomba állt.

Törölt nick Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1019

AEU-225

EgriBuszok

A hét elején, forgalomba állt ismét az  15 éves AEU-225 (IK. 260.06), immár egy vázcserés felújítás után. Ma készült fotókkal kívánok kellemes hétvégét (ami még hátra van :-o)!

Törölt nick Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1018

Grtaulálok!

 

Tiéd volt az ezredik hozzászólás!

 

Ajándékod:

vissza kapod a The Sims CD-d :-o))))))

 

Üdv:

Topc gazda

 

 

Előzmény: Irisbus (1000)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1017
Az szokott még járni néha hétköznapokon, de volt már helyette CREDO is, meg Volvo is (utóbbi hétvégeken).
Előzmény: Alkaa (1016)
Alkaa Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1016
Na igen, ez érdekes történet felőlük. Hallottam már IK 260.32-esről Újhely - Debrecen viszonylatban, IK E94.60 Miskolc - Szolnok járatban, stb. Még csak az kéne, hogy IK 415.27-est küldjenek Pestre... :-)))) Kedves dolgok. * Tényleg! Van a Jászkun Volánnak egy Jászberény - Miskolc járata, mindennap 6.35-kor indul Berényből, és Eger érintésével jár. Nem tudjátok, még mindig BRA-441 jár rajta? Van valakinek képe is? Én 2004. augusztus 20-án ezzel a busszal utaztam Parádfürdő és Szilvásvárad között, majd vissza irányban is. Az is kedves dolog, 256-ost nyomatni ilyen hosszú járatokon... engem a régi időkre emlékeztet. De ők jól karban is tartják a 200-as gépeiket!
Előzmény: Törölt nick (1006)
Irisbus Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1015

Ez igaz.

Azok az ülések nem hosszú távra vannak tervezve.

Motorikusan kibírnák, de kényelemben HOSSZÚ távra nem ok.

Előzmény: kristoof (1013)
Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1014
Vagy úgy... Én eddig távolsági C56-tal egyszer utaztam, ez a Hog-562 volt, de abban Vogel ülések vannak, amik ellen igazán nem lehet semmi kifogásom.
Előzmény: kristoof (1013)
kristoof Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1013
Nem vonom!A halas ülés 50km-en túl már büntetés!!!!
Előzmény: Hpr-725 (1010)
Irisbus Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1012

OFF

Kristoof mail ment!

ON

Szegény HAE-195 bal eleje még mindig meg van zúzva, a kár nem komoly.

Irisbus Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1011

Hát igen.

 

Én Classic mániákus vagyok, meg MAN mániás, meg Agora mániás.

Előzmény: Hpr-725 (1010)
Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.17 0 0 1010
Ezt vond vissza! C56-osokkal nem lehet büntetni! :-)
Előzmény: kristoof (1009)
kristoof Creative Commons License 2005.04.16 0 0 1009
"Nincs elég távolsági kocsi miért nincs?"

A MÁV-nak miért nincs elég elővárosi vonata és kocsija???

"a sok uj busz meg Verpelétre megy?"

Mi neked az új busz???Mit szeretnél távolsági vonalra rakni????Alfa Regio-t???Másodrészbe így is beteszik a C56-osaikat nem kell jobban büntetni a népet.

Előzmény: Törölt nick (1004)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.16 0 0 1008

Miért nince elég és megfelleő állapotú új busz?

 

Azért mert nincs a Volánnak pénze rá, az állam meg nem ad... ennyi.

Előzmény: Törölt nick (1004)
LoLkA Creative Commons License 2005.04.16 0 0 1007
Közbeszerzési Értesítő 38. számában van a tender kiírva.
Az Agria Volán is részt vesz benne. Szerintem Alfa lesz, de az EAG-nak örülnék a legjobban.
Előzmény: Törölt nick (978)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.16 0 0 1006

Ha egyre gondolunk új busz címén, akkor az a Regio.

 

Az helyközi típus és nem távolsági (bár van olyan cég ami merészeli beteni távolságira is, nem is kell messze menni Borsod).

Előzmény: Törölt nick (1004)
Alkaa Creative Commons License 2005.04.16 0 0 1005
Ön megint téved. Az utolsó magán C56-os a HSW-899 volt. Ez a debreceni Kovács-Busz tulajdona. A hasonló témákat mailben ajánlanám megvitatni, befejezendő az offolást.
Előzmény: Hpr-725 (1003)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.16 0 0 1004

Nincs elég távolsági kocsi miért nincs?

a sok uj busz meg Verpelétre megy?

Gyöngyösön át?

IK 250 256 kiszakadnak annyira kell hajtani.

Jordennel voltam egyszer a 7.15 is ő vitte meg vissza a 18.30 rásegítőt Pestre.

20.20 leért Egerbe de majd ki szakadt annyira meg kellett hajtani bezzeg a 396 de most talán különjáratoznak vele...

 

Előzmény: Törölt nick (958)
Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.16 0 0 1003
Megtartották volna, csak nem volt kit. 256-ost 2002-ig gyártottak (ebben viszont nem cáfolhat meg senki, írásos bizonyítékom van!), de magánszemélyek akkor már rég nem vásárolták ezt a típust. 211-eseket ugyebár '90, 250-eseket pedig '99 óta nem gyártanak- bár ezeket az utolsó években is már elenyésző darabszámban. Az utolsó magánkézbe került Ikarus 2000-ben a Hlf-948 volt. (C56.22 V4)
Előzmény: Alkaa (1002)
Alkaa Creative Commons License 2005.04.16 0 0 1002
Azoknak is megvan a feelingjük... 350-esből pedig nem készült sok. Fontos lett volna az Ikarusnak megtartani a maszek vevőket. De hagyjuk mindezt.
Előzmény: Hpr-725 (992)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.16 0 0 1001

Az Agria Volánnál semmi sem biztos.

 

Honnan tudod hogy jövő hónaptól nem helyzik át pl. a MAN-t helyközibe? :-)

Egyébként azért is fotózgatom őket "új korukban", hogy megörökítsem az eredeti, újkori állapotukat.

 

Amúgy a CTG-990-ről is van bőven fotóm :-)

 

Előzmény: Irisbus (1000)
Irisbus Creative Commons License 2005.04.16 0 0 1000

Hogy a Mercit ki ne hagyjam, róla van 5 db.

 

Viszont a CTG-990 ről már van 12db:-o

Előzmény: Irisbus (999)
Irisbus Creative Commons License 2005.04.16 0 0 999

Nekem is van már 6-7 fotóm a 187 ről, a MAN rról viszont csak 4.

Azt ráérek máskor is fozótni.

Előzmény: Törölt nick (998)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.16 0 0 998

"Azokat az embereket nem nagyon szeretem akik meg rászállnak a 3-4 hetes M.A.N. -okra, meg a 1hónapos Mercedes ekre, mivel azokat 2-3 év múlva is tudjuk majd fotózgatni."

 

De nekem már több tucat fotóm van a BRF-187-ről :-)

 

MAN-ról a MERCEDES-ről meg alig :-o

Előzmény: Irisbus (995)
Irisbus Creative Commons License 2005.04.16 0 0 997

Lehetséges hogy nem selejteznek a helyi járatnál.

Annál jobb.

De lehet hogy lessz átcsoportosítás.

(értsd:átteszik a helyis csuklóst helyközibe. Pl.:BRF-907)

Előzmény: Törölt nick (990)
Irisbus Creative Commons License 2005.04.16 0 0 996
Tovább lehet fotózgatni őket.
Előzmény: Irisbus (995)
Irisbus Creative Commons License 2005.04.16 0 0 995

Tovább leet fotózgatni őket.

 

Azokat az embereket nem nagyon szeretem akik meg rászállnak a 3-4 hetes M.A.N. -okra, meg a 1hónapos Mercedes ekre, mivel azokat 2-3 év múlva is tudjuk majd fotózgatni.

De a BRF-187 már egy kicsit megöregedett, az első ex.NDK-s busz ami Egerbe jött.

Előzmény: adi83 (993)
kristoof Creative Commons License 2005.04.16 0 0 994
Látod azt én sem tudom.A 200-as típuscsalád már csak nosztalgiázni jó.
Előzmény: adi83 (993)
adi83 Creative Commons License 2005.04.16 0 0 993
Épp most láttam a 187-est internetezni jövetben! Miért jó hogy a régiek maradnak?????
Előzmény: Törölt nick (990)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!