Az N-es motorokban már nincs cserélhető alkatrész, egybe van építve a szelepfedéllel. Amit a régebbi motorokhoz lehet most kapni (ami a képen is van) azt már nem kell többet cserélni, nincs benne szűrőbetét ami eldugulna. Nézd meg most milyen van a tiedben, és ha nem ilyen, akkor cseréld ki. De ne ilyen utángyártottra, hanem gyárira. A szelepfedélre van rácsavarozva.
Egyébként nekem is ez az első dízelem, előtte csak benzinesek voltak, tehát én nem vagyok ám az a fene nagy dízel fan. Viszont el kellett ismernem, hogy tényleg jó.
Így van. Nem is szeretném ha ezt a benzines-dízel témát bárki is személyes sértésnek venné, mert nem az. Mindkettő fasza, a többször előforduló jellemző dízel hibákra utálások miatt számoltuk ki, hogy azok ellenére is, aki sokat megy ( >30.000 km) annak igenis megéri a dízel, méghozzá úgy hogy teljesítményben, kényelemben nem kell kompromisszumot kötnie.
Visszaolvastam már tegnap. Szóval ezt nem én mondtam, hanem szerelő. Konkrétan nem ismerem a dízel BMW-ket saját tapasztalatom nincsen vele, valószínűleg nem is lesz. Nekünk benzines van itthon, eddig nem volt vele KÜLÖNÖSEBB baj. Bár a közel háromszor annyit futott offos, de szintén benzines autómmal ezidáig meg semennyi sem.
Egyébként szerintem az összes autóra igaz, hogy minél több henger, annál szebb hang, legyen az a v8 dízel vagy benzin. A hang nem is kérdés, az egy tény.
Régebben volt itt téma a kartergáz szűrő. Több olyan vélemény is volt itt, hogy ezt elhagyta a BMW egy bizonyos évtől.
Most akkor hogy van ez? Ezen a képen balról az olajcsapda meg a membrán közös házban, ez OK, de akkor mi a másik? És az is kell akkor? És az hol van helyileg a motoron?
Olvass vissza kicsit, itt több 25i tulaj fórumtárs taglalta anno a problémáit az olajfogyasztástól kezdve, a Vanos hibákon keresztük a teljes motorcseréig. Hang NEM volt kérdés, hogy kultúráltabb, szebb. Mindazonáltal egy BMW ha benzines 6 hengerrel az igazi.
Nem csak a hathengeres benzines hangja szebb, mint a dízel, a sima négyhengeres is nagyságrendekkel kulturáltabb. Vegyen dízelt az, aki egyrészt sokat megy, másrészt az, aki azt szereti. Nálunk dízel maximum a céges autó lehet...
A BMW szerelő válaszát elmondom. Kérdésem, szerinted jók a BMW dízelmotorjai? Válasz: Jók. Te sokat mész? Én: Max 20e km körül, idén ez csak pár 1000km. Ő: Dízelt újonnan kell venni, beletenni 200e km-t, utána eladni. A benzinesbe olaj kell, gyertya meg benzin és megy.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? Jobb hátsó ajtót keresek(már 4 hónapja), sérülésmentes állapotban. Alpesi fehérre lenne szükségem, gyári festéssel, kilinccsel. A többi részre nincs szükségem. Itthon reménytelen, kettőt találtam eddig Németországi címmel, egyik elkelt, másik cím nem válaszolt. Időm és gyakorlatom sincs a témában. Átvételkor 100.000 Ft-t adnék érte. Tippeket előre is köszönöm!
Van egy E90 316i autóm, kb. 1500 fordulaton tudok csak elindulni (persze 1-ben), mert alatta nagyon rángat. Mi lehet a probléma, tudom nem egy erőmű, de szerintem nem kellene ezt csinálnia? Tolatáskor valamivel jobb a helyzet, de nem sokkal.
Sziasztok! Egy E91 320d-m van és pár napja gázadáskor olyasmi hangot hallok a jól megszokott dízel morgáson kívül, mintha egy elektromos autóm lenne. Van ötletetek mi lehet ez?