Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Anduca Creative Commons License 2015.06.05 0 1 111760

Jena zaklattalak kicsit e-mailben!!  De csak e-mailben :)



(Na vajon melyikőtök fogja most elkezdeni szívni a vérem?! Vagy ez lett a felhívás a keringőre?! Hmmmmmmm....... 
De szép napunk van ) 

Trabee Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111759

WD40 hátha segit.

Előzmény: P.András... (111757)
Anduca Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111758

Télen meg fogadjunk meleget akarsz?!?!?!?!?! 

Nyáááár van :D :D :D :D 

Előzmény: ádibébi (111754)
P.András... Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111757

Nem a kormányzárral van a gond a kulcsot nem lehet elfordítani,vagy valami kosz ment bele vagy szétugrott benne valami,gondolom én

 

Előzmény: tisvol (111756)
tisvol Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111756

Tudom, túl egyszerű lenne, de a mechanikus kormányzár nem lehet az oka?

Előzmény: P.András... (111755)
P.András... Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111755

Sziasztok!Az a gondom a kocsival hogy egyszerűen nem bírom elfordítani az indítókulcsot,próbáltam a pótkulcsal is de avval sem sikerült!Járt már valaki így?Még szerelőhöz sem bírom így elvinni !Szerintetek mit csináljak vele ?

ádibébi Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111754

Duckaaaa.

 

 

Mutass nekem KÖDÖT! Kérleeek!!! :D (hátha attól hűvösebb lenne...)

Előzmény: Anduca (111747)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111753

az enyémben tök máshogy néz ki. méretre és formára olyan, mint egy utastéri biztosíték a régi zsigákban.

Előzmény: Jena307 (111746)
Jena307 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111752

Ipari lúg jól oldja a kitint, és az oxidot is az aluról, mosás után úgy világít utána az alu mintha új lenne, 

Nekem van bazi gőzborotvám, még is ilyen pénzbedobós kézi mosóban mosok, felénk nagyon jó vegyszer van benne, és kb 60barral mos, pont nem basz szét semmit, a vegyszer meg teszi a dolgát

Előzmény: opel123 (111750)
tisvol Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111751

;)

Előzmény: ádibébi (111743)
opel123 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111750

A benzinesen nekem is feljebb mászik a hőfok.  Viszont a 307SW-nél nem nagyon megy a ventilátor, még légkondi után sem, a 207-esnél pedig elég sokáig. A különbség azért van, mert a 307-en már cseréltettem hűtőt, míg a 207-esen nem és érik.  Vastag kitinpáncél kéreg lehet már ott a 9 év alatt. Menet közben a 207 kb 6-7 fokkal magasabb értéket mutat bár nem tudom mennyire hitelesek az értékek.  A két motor hőmérséklet emelkedése is teljesen más hideg motornál, de ez talán betudható a súly különbségnek.

Előzmény: ádibébi (111745)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111749

Jó jó persze:) Csak a lovak miatt...... amit Jena összeterelt :D:D

Előzmény: Anduca (111748)
Anduca Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111748

(Azt hiszem ez csak jót jelenthet, hogy szívjátok a vérem :D )


Nem vagyok én rally versenyző kérem szépen, csak szimplán anyuka. :) Egyébként is tuti le bőgnék melletted/ mellettetek, mert mi még az oroszlánnal összeszokásban vagyunk :D 

Előzmény: Törölt nick (111738)
Anduca Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111747

Hát ez az ... eltűntél mint szürke szamár a ködben :) 

Előzmény: ádibébi (111740)
Jena307 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111746

 

erre a kis sárgára gondolsz ???

amúgy 11400ft az új, tegnap szereltem be ilyet

Előzmény: ádibébi (111745)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.05 0 0 111745

eleve a dízel csak 80 fok (én azt ismerem. benyásról majd Zoly, Őrmi, Tisvol, vagy a többiek). szóval ha én leállítom, nekem nem megy feljebb a hőmérséklet (vagy nem mutatja). Igaz, nekem a ventim sosem jár, kivéve ha megy a klíma. És egyszer előfordult, hogy bekapcsolt, télen, amikor több centi vastagon ráfagyott a hólé az egész hűtőre, és hegynek fel konkrétan felforrt a vizem.

Amúgy meg vannak szabva a határértékek, hogy hol nyit a termosztát, hány foknál kapcsol a venti egyes fokozat, és mikor a kettes. De ez utóbbi elég magasan van, asszem 106 fok. Szóval ha leállítod, és a leállás miatt ugyan tovább melegszik egy ideig lokálisan, de mégsem éri el a 106 fokot, akkor nem fog kapcsolni a venti.

 

szerintem ez a programozás, vezérlés sokkal kényelmesebb megoldás, mint a ford fusion 1,4 tdci, ahol pl ha kell, ha nem megy a venti 2. fokozaton, ha benyomtad a klímát. Azaz indítózol, és onnantól amíg le nem állítod, az autó bőg, mint egy szélgép. az én ventim csak akkor indul el, ha nyáron álló helyzetben klímázok (igaz, ennek nem így kéne lennie, de nálam nem működik az egyes fokoaz, ami a klímával azonnal bekapcsolna, ha jó lenne. de valami hőellenállás elpukkant benne, Zolysziszi meg nem bírja kitalálni már két éve, hogy milyen ellenállásról is van szó... pedig ha meglenne, akkor kb 27 forintból jó lenne megint...). De amint megindulok vele, a venti bekussol.

Előzmény: kisbenga (111744)
kisbenga Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111744

Autópályától 2 km-re van az utcánk,tehát 130-140-ről leállva+ a klíma, nem gáz ilyen melegben,ha bekapcsolt a ventillátor. Engem az foglalkoztat,hogy ha leállítom a motort,akkor miért nem jár tovább a venti? Kb egy perc múlva ráadom a gyújtást,már 100 fok körül mutatja a vízhőt. Ez nálatok is így működik,vagy szokott hűteni leállítás után?

Előzmény: ádibébi (111743)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111743

helyesen:

 

"a klímahűtő és a vízhűtő közti rész tele van mindenféle jóval"

 

 

nemkellvessző.

Előzmény: ádibébi (111742)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111742

amúgy ha az utcában alig menve (=nó menetszél) ilyen gyorsan felmegy a hőmérséklet, akkor valószínű, hogy koszos a hűtő (=a klímahűtő, és a vízhűtő közti rész tele van mindenféle jóval).

 

na azt onnan hamar ki kéne puceválni. még a Káni Kula előtt...

Előzmény: kisbenga (111737)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111741

a venti automata. ha túlmelegedne a víz a leállítás után, akkor be fog kapcsolni.

 

feltéve persze, hogy jó mindkét fokozata, meg a hőfokjeladó(k) is.....

Előzmény: kisbenga (111737)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111740

Addigra már nem voltam itt :PPP

 

 

Jenőt kérdezd erről, én is őt szoktam!!! :DD

 

(én csak az elvet próbáltam leírni. úgy látszik, nekem ez a dolgom az életben. az elveket megfogalmazni. aztán más meg kicsavarja nekem a kib@szott csavart :D nem mintha én nem tudnám. csak nincs kedvem...)

Előzmény: Anduca (111730)
opel123 Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111739

Igen, a szerelő kérte, hogy méltányossági alapon állják a következő árát.  Már el is küldték bevizsgálásra.  Mivel visszatérő kuncsaft, van rá esély, de attól még a pénzt most perkálni kell, majd kb egy hónap múlva értesítenek.  Na akkor milyen jól jön majd. :-)

Előzmény: ádibébi (111725)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111738

"Ahhoz képest még így is húz, mint állat :D"

Hát azért egy szerény gyorsulásira meghívnálak ..... :D:D:D:))))))))

Végre vannak fotók gépedről :)) ezeken király............

Sok sikert hozzá!

Előzmény: Anduca (111721)
kisbenga Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111737

Üdv mindenkinek!

Egy kérdés a nagy melegre való tekintettel:

80 fokon szokott állni a vízhőfok mérő. az utcánkban kb 5-tel megyek,a hőmérséklet felmegy 90 körül,bekapcsol a venti,majd amikor leállítom a motort,a venti is leáll. ráadom a gyújtást kb 100fokon a víz.

Asszony Punto-ján ha leállítja a motort,akkor is megy tovább a ventillátor ameddig kell.

Ez nálunk természetes,vagy van valami bibi? :)

Jena307 Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111736

Szia ez azért attól kisit bonyolultabb rendszer hogy tippelgetve lehessen javítani próba szerencse alapon.

Egy átfogó diag és kiderül, mindenhogy ez a legolcsóbb megoldás

Előzmény: MB ATTi (111735)
MB ATTi Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111735

Hello!

Van egy Peugeot 307 BREAK XS 1.6 HDI -m!

Évj: 2005

Motorkód: PSA9HX

 

Az lenne a problémám , hogy haladtunk a vassal kb 130 km/h -val és egyszer csak elfogyott az energia !Érezhetően leesett a teljesítmény!

Kuplung kinyom majd leáll !

Azóta el se indul!

Az összes szűrő volt cserélve!

Megnéztük van e esetleg üzemanyag a porlasztónál /injektornál/ , de semmi nem jön indítózásnál !

Gondolom mivel nincs anyag , nem is fog elindulni , de vajon mitől ?

Ha rajta van a gyújtás valami kattog benne ! De ahogy a kézi pumpával pumpálom változik a hangja !

Esetleg ötlet mesterek?

 

Előre is köszönet!

K.Attila

 

tam89 Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111734

Először is kell hozzá a Peugeot Planet 2000 progi, és a gyári műszer, a programon belül nem emlékszem pontosan hol található a beállítás.

Előzmény: wyatttthoearp (111727)
wdriver Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111733

vezérműszíjra ne sajnáld a jót. Gates elég jó szetteket kínál sztem.

 

Előzmény: Anduca (111728)
wdriver Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111732

Detto.

:-)

Előzmény: DSz_ (111731)
DSz_ Creative Commons License 2015.06.04 0 0 111731

Szűrőkből (olaj és üzemanyag) nálam csak a Bosch és Mann kapott szerepet. 

Levegő szűrőből már egyszer a Valeo is.

:)

Előzmény: Anduca (111730)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!