Sziasztok!Az a gondom a kocsival hogy egyszerűen nem bírom elfordítani az indítókulcsot,próbáltam a pótkulcsal is de avval sem sikerült!Járt már valaki így?Még szerelőhöz sem bírom így elvinni !Szerintetek mit csináljak vele ?
Ipari lúg jól oldja a kitint, és az oxidot is az aluról, mosás után úgy világít utána az alu mintha új lenne,
Nekem van bazi gőzborotvám, még is ilyen pénzbedobós kézi mosóban mosok, felénk nagyon jó vegyszer van benne, és kb 60barral mos, pont nem basz szét semmit, a vegyszer meg teszi a dolgát
A benzinesen nekem is feljebb mászik a hőfok. Viszont a 307SW-nél nem nagyon megy a ventilátor, még légkondi után sem, a 207-esnél pedig elég sokáig. A különbség azért van, mert a 307-en már cseréltettem hűtőt, míg a 207-esen nem és érik. Vastag kitinpáncél kéreg lehet már ott a 9 év alatt. Menet közben a 207 kb 6-7 fokkal magasabb értéket mutat bár nem tudom mennyire hitelesek az értékek. A két motor hőmérséklet emelkedése is teljesen más hideg motornál, de ez talán betudható a súly különbségnek.
(Azt hiszem ez csak jót jelenthet, hogy szívjátok a vérem :D )
Nem vagyok én rally versenyző kérem szépen, csak szimplán anyuka. :) Egyébként is tuti le bőgnék melletted/ mellettetek, mert mi még az oroszlánnal összeszokásban vagyunk :D
eleve a dízel csak 80 fok (én azt ismerem. benyásról majd Zoly, Őrmi, Tisvol, vagy a többiek). szóval ha én leállítom, nekem nem megy feljebb a hőmérséklet (vagy nem mutatja). Igaz, nekem a ventim sosem jár, kivéve ha megy a klíma. És egyszer előfordult, hogy bekapcsolt, télen, amikor több centi vastagon ráfagyott a hólé az egész hűtőre, és hegynek fel konkrétan felforrt a vizem.
Amúgy meg vannak szabva a határértékek, hogy hol nyit a termosztát, hány foknál kapcsol a venti egyes fokozat, és mikor a kettes. De ez utóbbi elég magasan van, asszem 106 fok. Szóval ha leállítod, és a leállás miatt ugyan tovább melegszik egy ideig lokálisan, de mégsem éri el a 106 fokot, akkor nem fog kapcsolni a venti.
szerintem ez a programozás, vezérlés sokkal kényelmesebb megoldás, mint a ford fusion 1,4 tdci, ahol pl ha kell, ha nem megy a venti 2. fokozaton, ha benyomtad a klímát. Azaz indítózol, és onnantól amíg le nem állítod, az autó bőg, mint egy szélgép. az én ventim csak akkor indul el, ha nyáron álló helyzetben klímázok (igaz, ennek nem így kéne lennie, de nálam nem működik az egyes fokoaz, ami a klímával azonnal bekapcsolna, ha jó lenne. de valami hőellenállás elpukkant benne, Zolysziszi meg nem bírja kitalálni már két éve, hogy milyen ellenállásról is van szó... pedig ha meglenne, akkor kb 27 forintból jó lenne megint...). De amint megindulok vele, a venti bekussol.
Autópályától 2 km-re van az utcánk,tehát 130-140-ről leállva+ a klíma, nem gáz ilyen melegben,ha bekapcsolt a ventillátor. Engem az foglalkoztat,hogy ha leállítom a motort,akkor miért nem jár tovább a venti? Kb egy perc múlva ráadom a gyújtást,már 100 fok körül mutatja a vízhőt. Ez nálatok is így működik,vagy szokott hűteni leállítás után?
amúgy ha az utcában alig menve (=nó menetszél) ilyen gyorsan felmegy a hőmérséklet, akkor valószínű, hogy koszos a hűtő (=a klímahűtő, és a vízhűtő közti rész tele van mindenféle jóval).
na azt onnan hamar ki kéne puceválni. még a Káni Kula előtt...
(én csak az elvet próbáltam leírni. úgy látszik, nekem ez a dolgom az életben. az elveket megfogalmazni. aztán más meg kicsavarja nekem a kib@szott csavart :D nem mintha én nem tudnám. csak nincs kedvem...)
Igen, a szerelő kérte, hogy méltányossági alapon állják a következő árát. Már el is küldték bevizsgálásra. Mivel visszatérő kuncsaft, van rá esély, de attól még a pénzt most perkálni kell, majd kb egy hónap múlva értesítenek. Na akkor milyen jól jön majd. :-)
80 fokon szokott állni a vízhőfok mérő. az utcánkban kb 5-tel megyek,a hőmérséklet felmegy 90 körül,bekapcsol a venti,majd amikor leállítom a motort,a venti is leáll. ráadom a gyújtást kb 100fokon a víz.
Asszony Punto-ján ha leállítja a motort,akkor is megy tovább a ventillátor ameddig kell.