Akkor most Neked van AUDIO menü a kiválasztható zenei forrásoknál, vagy nincs? Mert ha nincs, azzal kellene kezdeni, hogy legyen...(magyarul, akkor nincs rendesen felkódolva az autód.) Egyszerűbb ezt privátban. Navid viszont ezzel az M-ASK val csak nyilas lesz.
Hát igen....nekem pedig pontosan az USB lejátszás lenne a lényeg, elsősorban az is az iPod miatt, mert kb, 6-7 éve vettem egy 160GB-os merevemezes iPodot és azóta azon tárolom és rendezgetem szisztematikusan a zenéket...
Sajnos arra nem igazán van módom, hogy rákérdezzek az általad említett beállításra, mivel unokatestvérem ismeretségén keresztül majdnem, hogy szívességből foglalkozott a problémámmal egy Szlovákiában élő magyar srác, aki kinti BMW márkaszervizben dolgozik. Ő igazából saját elmondása (szerint sem) nem ért már ilyen szinten a programozáshoz, csak azt vállalta, hogy átépíti a MULF2 HIGH modult és beállítja, hogy működjön, mert állítása szerint az medogdotta volna a problémámat, de egyelőre amint írtam is semmi :-(
Esetleg, ha tudnál abban segíteni amit leírtál, természetesen a munkádat korrekt módon kifizetve, azt nagyon megköszönném!!!! Ez részedről esetleg megoldható lenne...??
Akkor elképzelhető, hogy az én kocsimban lévő (2005 év végi vagy 2006 év eleji) gyártású BUSINESS fejegységgel is működhet a dolog? Illetve még az lenne a kérdésem, ami pusztán másodlagos de jól jönne, hogy a nyilakkal jelölt navigáció helyett valami alap szintű 2D térképes megjelenítést meg lehetne valahogyan oldani?
Üdv. Mi nemrég csináltunk ilyen átalakítást, ott a CID-ben megjelent az AUDIO menü. Ki nem próbáltuk az USB lejátszást, mivel az ügyfélnek csak a telefonkihangosító rész volt fontos, és nem vette meg az USB kábelt hozzá. Mivel bekódolható volt, és meg is jelent a kiválasztható források közt, szerintem kell hogy működjön. Inkább azt kérdezd meg, hogy a 6 FL-t importálták e az FA-ba...( USB lejátszás extrakódja.)
Lenne egy (talán kissé egyedi) kérdésem, amelyre sajnos ez idáig senkitől nem kaptam (külföldi E90 fórumokról sem) egyértelmű és pontos választ. Viszont nagyon hálás lennék, ha valaki tudna nekem ebben segíteni, mert nem szeretnék ismét feleslegesen költeni olyan megoldásra ami nem működőképes!
Tehát: Adott egy 2006 áprilisi E91 (320D) i-Drive Business navigációval (elől 1 DVD fiók + hátul 6 lemezes CD tár). Mivel sok éve a zene hallgatásra iPod-ot használok vagy esetleg USB pendrive-ot, ezért szerettem volna kissé átalakítani az autó gyári rendszerét úgy, hogy USB bemenetet támogasson oly módon, hogy iPodról vagy pendrive-ról tudjak zenét hallgatni és a kijelzőn megjelenítve a kormány gombokkal vagy idrive gombbal választani a zenék közül. Azt ajánlották, hogy ki kell cserélnem a MULF1-es modult MULF2-es HIGH változatra, melyen már van USB támogatás és akkor már megy is a zene lejátszása USB eszközről!!! Ezt a tanácsot megfogadva, elkezdtem keresgélni a hazai bontókban MULF2-es HIGH modult... Kb. 1 hónap múlva találtam is 30 ezer forintért egy kiválóan működő egységet. A srác aki hirdette korrekt volt és még 2 hét garit adott is rá. Beépítettük és minden OK, illetve leginkább csak a Bluetooth, de sajnos a kijelzőn USB bemenetet továbbra sem tudok választani, nem látja a rendszer!!!! :-( :-( :-(
Tehát sajnos 30 ezer forintot kiadtam, plusz a modul felprogramozását kifizettem, de felesleges volt, mert nem kaptam USB bemenetet! :-( Ezt sajnálattal tudomásul vettem, de nem tudtam mit csinálni bele törődtem...
Most viszont egy amerikai BMW3-as fórumon olvastam, hogy valószínűleg azért nem megy az USB, mert a 2007/3. hó előtti i-Drive Business központi egységek (melyek csak nyilakkal navigálnak) nem támogatják az USB kezelését. Hát sajnos az enyém pont egy ilyen korai Business egység :-(
Kedves fórumtársak abban szeretnék segítséget kérni, hogy ez valóban igaz????? Vagy mi más lehet a probléma amiért nem kezeli az új MULF2-es modul sem az USB-t? Ha tényleg ez a baj, akkor tudna-e nekem valaki abban segíteni, hogy kedvező árban lecserélje nekem a BUSINESS rendszer központi modulját egy megfelelő bontott egységre??? Amennyiben tényleg ez megoldaná az USB problémát és akkor legalább kaphatnék a nyilak helyett 2D térképes navigációt.
Bocsánat a hosszú bejegyzésért, de sajnos rövidebben nem igazán tudtam megfogalmazni a problémámat.
Előre is óriási köszönet minden kompetens válaszért!!!!
En az en automat tudom hogy mennyit fogyaszt realisan. Annak ellenere hogy 142ezer km-t mutat a muszerfal, a valodi km kozel 250ezer (a szakemberek szerint). Sajnos mar Nemetorszagbol visszavitt km-el vettem :( Reszecskeszuro problemam is volt mar (kimostuk es visszatettuk - most mukodik minden rendesen).
Realis fogyasztas : varosban : 8 liter; hosszuban : 5 liter. HA 150 km/h-ra allitom a tempomat-ot, 5,5-5,6 liter. 177 loeros (gyarilag) es 2000 cm3 az auto.
Sziasztok. Egy kis segitseget szeretnek kerni. Van egy 2008-as E90-es 320-as BMW-m. Egyideje kezdett figurazni az Idrive, ilyen jelensegeket csinal :
Tovabba, rogton futottam service-be, tegyuk teszterre. A kovetkezo error kodot adta ki elsokent a teszter : D904. Utana neztem az interneten a dolognak. A K-Can komunikacio meg van szakadva, azt akarja jelenteni (K-Can wiring fault error vagy K-Can Communication Error). Egyesek azt irtak, a PDC (parkszenzor modul) vizet kaphatott, masok meg hogy a Parrot CarKit csinalja az eszet. Lellenoriztettem, kikottettem, tovabbra is a problema egyre gyakoribb.
A kovetkezo jelenseget csinalja az auto : ahogy beteszem a kulcsot, kellene induljon a kijelzo. Sajnos mehetek tobb km-t is, ujabban be se nagyon indul, valamint HA beindul, nincs hang. Megnyomom a DVD-n a bekapcsolo gombot, elalszik a kijelzo, valamint fuggoleges vonalkak jelennek meg es elhalvanyul/meghal a kijelzo.
Masik szervizbe is eljutottam, itt a kovetkezo hibakat talalta a szakember :
Mit szoltok, mi a teendo? Sajnos, barhova viszem az autot, senki segiteni nem tud, senkinek halvany goze sincs mi lehet a baj. Egyes velemenyek szerint vigyem BMW kirendeltseghez es firmware-eztessem ujbol az egeszet (rizikos es nem biztos a siker - egyesek szerint csak a MASK egyseget - DVD egyseg - meg jobban tonkreteszem vele), masok szerint meg csereljem ki a MASK egyseget (DVD egyseg) es hatha javul valamit a helyzet.
Segitsegeteket kerem, akar itt a forumon, akar az email-ben (email cimem publikus) : Valaki talalkozott ilyen problemaval, esetleg hallott rola? En a youtube-ra feltett video tulajdonosanak is irtam uzenetet, de nem valaszolt. NAGYON halas lennek ha valaki segiteni tudna, barmilyen infoval :(
pont ezt mondom valakinek a fehér nyúl tetszik :) azt hogy minek ? azt meg döntse el az akinek ez kell és tetszik, akkor mondhatnád azt is hogy minek egy iphone jó egy 3000.- ft os telefon is, ez egy lehetőség ennyi az egész, pl tudsz netezni a hátsó monitorokon egyből ,stb, millió funkciója van még , üzleti úton egyszerre lát mindenki mindent pl egy tabletről ,vagy sorolhatnám
Köszönöm, ennyire nem akarom szétbarkácsolni az autót.
De akkor ezek szerint az idrive segítségével tudom kezelni a telefon funkcióit? És a navigáció hiányosságain ez miért is segítene? (mert több gondom nincs a gyári rendszerrel)
Nem néztem pontosan milyen szín, kihoztam a barátnőm Horvátba két napra születésnapja alkarjából. Viszont épp múlt héten volt otthon szívás valami hasonló színnel pedig aki nekünk keveri a színt az előtt le a kalappal. Én azt tartom profi munkának amikor színveszteség nélkül van összedolgozva, ezt a lakkozással lehet "elcsalni" Külön elem véleményem szerint 60-70 százalékban mindig elüt. Egyébként a lelkes horvát határőrök kiszedtek a sorból. Ennyi mondtak: "Nice BMW, please give me the car papers and pull over to the left side" Rétegmérőzték a B oszlopot, illesztési pontokat kerestek, meg hoztak valami cuccot amivel mérték az alvázszám mélységét. Tökjóvolt..
Mondjuk az alpinweiss amit ő keres az nem gyöngyházfehér, de lényegében igazad van.
Ha már fényezni kell akkor szinte mindegy, hogy mi az alap.
Én viszont inkább azért csináltatnám meg a saját ajtót (hacsak nincs valami végzetes hiba rajta) mert akkor belül nem kell fújni az ajtót (egyrészt emiatt is olcsóbb lehet a fényezés) , másrészt az ajtón lévő ragasztott kédergumit nem kell kidobni és venni egy újat ami szintén segít költséget csökkenteni.
Ha gondolod hívj fel és elmondom a részleteket: Hetven,ötnyolcvanegy 42 tizennégy. Sérülésmentes és értem én miért kérded, de a gyöngyházfehért baromi nehéz kifújni ezért nagyon kevés helyen foglalkoznak vele. Ilyenkor úgy szoktuk hogy felcsiszoljuk a lakkréteget is hátul a sárvédőnél és lakkal belefújunk. Az polírozás után nagyon szép egyenletes lesz. Te viszont azt szeretnéd hogy csak az ajtó legyen. Meg lehet csinálni azt is nagyon szépre de a gyári festégréteg felejtős. Valamit valamiért. Ha eladásnál bevallod hogy fényezve volt egy ajtó mert valaki meghúzta a tesconál.. Szerintem az még belefér.
Nekem dízel van, de a kis OFF benzines (Corsa) szokott ilyet csinálni, hidegen főleg.
Először nem is tudtam eldönteni, hogy kuplunggal van baj, kevés a gáz vagy csak én felejtettem el vezetni.
A megoldás az lett, hogy néhány-ezer km-enként kap egy fél tank etanol fél tank benzin keveréket. Szépen kitisztítja a rendszert, megszűnik a rángatás.
Hosszú távon nem használnék etanolt, de tisztítókúrának bevált, évek óta csinálom. Az az autó csak városban jár, gondolom több lerakódás keletkezik.