Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bito.L Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34986

Már múltkor említettem volt egy skodám 550 be fájt eladtam 230 ér.

És egy skoda.

Tehát bármilyen autóra rá fog menni a vételár, de az a nem mindegy milyen állapotba kerül hozzád.

Új autó se kellene mert azok még rosszabbak mint a régi használt.

Tehát legyen Béjemwé, Rönyó, Volvo vagy akármi ha az előző gazdája nem törődött vele akkor így is úgy is zsebe nyúlós történet lesz a vége...

Én már 2X jártam így.

Még ha szerelővel megyek az se fogja megállapítani 2 hét múlva mi fog tönkre menni.

Ugyan mindegy mit veszek.

Az a kérdés mi tetszik meg?

Állítólag csak állítólag mondom az Espace-ben csak DT szabad venni. nem tudom, sokan ezt mondják.

De ti mást mondtok.

 

Előzmény: Flagstaff (34985)
Flagstaff Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34985

Ennél azért jelentősen több lehetőséged van. Béjemvééé eszembe nem jutna. Túlárazott, brutálisan lelakott fostalicska mind 500e körül.

Ellenben a Volvo kocka S/V70ese az 5 hengeres mocikkal jó vétel. Többnyire kevésbé vannak a náccáládoszok által lelakva (meg se veszik) biztonság nem kérdés. Egy gond van, a nagy szívó benyák közül a 170 lovas fogyija 12 liter körüli városban óvatosan. A kis turbo ugyanennyi, a nagy kicsit több. Cserében főleg a szívó szög egyszerű konstrukció. A dízel az öthengeres Audi motorral nagyon jó és megbízható a gatyádat nem eszi le. Szóval ha engem kérdezel van még lehetőség Espacin innen és BMW-n túl.

Ja hogy a Volvo tisztességes karbantartása is pont annyi mint minden másé ami tíz milla körül volt újonnan? Hááát, ez már csak ilyen.

Egy C70 kabrióra még össze fogom gyűjteni a pénzt. :-) Az nagy szívem vágya a 2,4-es magasnyomású turbo benyás motorral.

Előzmény: Bito.L (34983)
Flagstaff Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34984

"Vastagon les@rom a 135km/h-t!!! :-D"

Viszont kéretik nem autópályatempót/autópályázást emlegetni 8 liter alatti fogyasztással.

Sokaknak az általad említett sebesség még épp belefér országúton (óra szerinti 105 amúgy még tényleg simán belefér országúton bünti nélkül). Így neki az lesz az országúti fogyija. A legtöbben nem nézelődni ülünk autóba. Nem mindegy hogy 400km-ről 4 óra alatt vagy 3 alatt érünk haza. Van akinek édesmindegy hogy egy órával többet otthon ücsörög vagy a kocsiban. Van akinek meg nem. Három gyerekkel a hátad mögött te se szarnád le vastagon, mert már így is féltávnál nyüzsögnek hogy OTT VAGYUNK MÁÁÁR? Öt percenként...

Nem mindegy hogy húsz perc alatt kimegyek Nyékre és még van egy óra szabadidős tevékenységem vagy kitötymörgök negyven perc alatt és alig marad kicsivel több mint fél órám ugyanarra. Soroljam? Én a fillérbaszást szarom le vastagon (és utálom is de rettenet mód főleg ha a fillérbaszó még fel is tart). Egy tank nyál egy hónapig elég nekem. nem egészen egy ezresre. Fél liter kúti áron 150 HUF körül van. 900km-en megspórolhatnék nagyon max 9x150 HUF azaz 1350HUF-t, ez nálam konkrétan a fillérfucking kategória. Ennél többet ér az hogy egy hónap alatt saccper fele ennyi percet NEM KELL az autóban töltenem. Igen, ez havi szinten durván 10 óra! Fűnyírásra, kocsibütykölésre, bármire szabadon elhasználható HA tudsz értelmes dolgot kezdeni magaddal. Ha egész nap ráérsz akkor persze pont mindegy 10 óra plusz vagy mínusz.

Előzmény: Kacsabácsi_RC (34980)
Bito.L Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34983

Lehet, hogy van benne valami..

De akkor vegyek egy BMW-t az se lenne olcsóbb...

Legelső szempont a biztonság.

Ez a két lehetőség van:

Espaci vagy Béméwé....

Előzmény: Flagstaff (34982)
Flagstaff Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34982

10-ből 10-nek szar már a futóműve. mit akarsz rajta vizsgálni? :-) Aminek meg nem mert költöttek rá az meg nem eladó 600-ért. De megkockáztatom millió felett se nagyon. :-)

Előzmény: Bito.L (34979)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34981

... a Magyar utak jobban kihozzák mint a rázópad!

Ékes bizonyítéka ennek az én autóm! ...  :-DDD

Előzmény: Bito.L (34979)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34980

... ez így van. Nem változott az elmúlt néhány hónap alatt,

az alkatrészek sem lettek olcsóbbak.

 

(A fogyasztásról, meg a hiszed - nemhiszedről csak annyit,

hogy nem győzőm hangsúlyozni, én 3000 rpm fölé nem forgatom,

még akkor sem, amikor itt erőlködtök, hogy de 135km/h  :-)))

Vastagon les@rom a 135km/h-t!!! :-D   2500-on 105 -107,

az átfolyásmérő 5,7 - 6,9 között játszik, az átlag 7,2 és 7,6-ot ír országúton,

amikor meg tankolok, mindig 8 körül van az átlag  :-)))

Kupakig tankoltam, 986km után 70 litert tudtam beletaposni.

Berlinből is hazajött 1 tankkal, akkor úgy döntöttem, nekem ez így jó!

Ez az én zsebem tempója! Ti nyomkodjátok csak, legfeljebb

még 2 cigit elszívtok mire én is odaérek hozzátok!)    :-DDD

 

- nekem is most jönnek majd a 100e-s tételek!

Fékek - csapágyak - futóművek,   + ami közben még kiderül ...     :-(((

Előzmény: Flagstaff (34975)
Bito.L Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34979

Tudom, hogy sokba van egy paci..

De úgy már nem vennék autót ahogy eleinte tettem.

Minimum az hogy rázópadon megnéznénk, mit mutat a futómű.

Vezérlés amúgy is kell mindegyikbe ha tutira akarok menni.

Kuplungot érezni ha gáz van vele.

Magyarba ezeket mind le tudom alkudni elvileg, bár nem biztos, semmi sem az.

 

Előzmény: Flagstaff (34975)
Bito.L Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34978

Oké!

 

Ha valakinek van itt Miskolc-környékén 8 szelepese szívesen elmennék vele próba körre. 

Persze nem én vezetnék..

Csak állnám az üzemanyag költséget városban mit fogyaszt.

Üdv :

 

B.L

 

e-mail címem publikus

krisztian.fz6 Creative Commons License 2016.09.06 0 1 34977

Valaki jól fog járni egyszer majd az enyémmel. 

Előzmény: Flagstaff (34976)
Flagstaff Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34976

Jól saccolod, 240 a papírozási folyamat. Mármint a papírt része. A műszakira megfelelőséghez meg ki tudja mennyit kell még rákölteni, ezt hajlamos az ember kifelejteni az egyenletből. :-)

Előzmény: espace2015 (34970)
Flagstaff Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34975

Sztem van elég benzines és dízel Espace a környékeden, egy tesztvezetésre kapható bárki (üzemanyagtérítés ellenében max) és egy 30-40km-es jellemző etapodon ki tudod tapasztalni a fogyasztást.

A fehérem amióta az accony kergeti jellemzően néhány km-es távokon, jellemzően a kertek alatt rengeteg elsőbbségadás tábla, lámpák, gyorsítgatás, nem állat módjára közlekedve (tényleg vigyáz rá) klímázva olyan 9,2 az átlaga. Ugyanez a kocsi alattam jellemzően 10% város, 30% országút 60% autóút 8,4 körüli átlaggal poroszkálok (50-100-120). A fehér és a szürke verda fogyasztása szinte koppra egyezik alattam. Hosszú táv, klíma óra szerint 145 (navi szerint kicsivel 130 felett) kb 8,2-8,4 mindkét autó. Tisztán országutas fogyasztásról nem tudok beszámolni, azt olyan 8 literre picit alá saccolom óra szerinti 100-zal. Szóval a benzines fogyasztást egy tesztautóval mérd le, nálunk tuti hogy nem lenne 10 alatti úgy ahogy mi használjuk. Nyilván egy vidéki várost zöldhullámot meglovagolva átszelni nem ugyanaz mint ahogy mi használjuk.

Az offos 1.6 benzines Focus többet eszik mint 10 liter anyu alatt... Országúton 100-zal 6,9-7,1. Emiatt kissé hihetetlen mikor egy másfélszer ekkora súlyú, minimum dupla homlokfelületű nagyobb ccm-es benzines kocsira kb ezt a fogyasztást írják. Vagy a tempó nem ugyanaz hanem jóval kevesebb.

Nekem személy szerint a 16V is erősen hervatag menetteljesítményű, kitolnám a szemit, kész szerencse hogy nem azt vettem. :-) Még a dT nyomatéka/ereje is épp a mai dinamikusnak mondható autózás alsó határa.

Igen, egy értelmes dT-t nem kapsz meg fél millából, igen erre a vételárát rá fogod locsolni mire autó lesz belőle (csak a vezérléscsere összes feszítő, gumis tárcsa, egyéb szarok vagy 200e+munkadíj-olajok+szűrők) de egy benzines megfáradt fékére-futóművére is ugyanannyit kell költeni mint egy dT-ére. Ha ezt nem fogadod el hogy egy III-as Espace nem áll  meg 1M alatt megbízható műszaki állapotra felhozva, nem nyikorgó-kopogó futóművel, ha csak 500-600e-d van autóra, akkor NE VEDD MEG. Ennyire egyszerű. Esetleg akkor ha a következő néhány (2-4) hónapban előreláthatólag befolyik annyi a kasszába hogy újabb 3-500e gond nélkül elkölthető. Különben csak az marad meg hogy egy rakás szar amihez még az alkatrész is 3x annyi mint a pusztuljkiszvifthez és a szerelők is 5-tel szoroznak munkadíjat kapásból ha meghallják milyen kocsiról van szó.

Előzmény: Bito.L (34966)
anfanger001 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34974

Írj egy tel számot az email címemre.

Előzmény: Bito.L (34967)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34973

... a Rönyó legjobb motorja az F3R! (Igaz, a leghangosabb is)

Egyszerű még a bonyolítottak között, igénytelen és megbízható.

Elmondtam már és le is írtam 100x    olaj és levegőszűrő kell bele.

Nem versenyautó az Espace bödönökkel,

de, nem kell Neked a leggyorsabb egyterűnek lenned!

Nagyon ostoba használat mellett sem ehet 12-t télen városban

(pláne itt, ahol még mozog is a forgalom a csúcsban),

annyit az 1.3-as LADA is elkér!

A 16V (F4R) ugyan rugalmasabb, de cserében egy olyan konstrukció,

és ez akár Megane, akár Clio, ha egyszer megzavarják, onnantól

stabilan zabálni fogja az olajat.

Én is megzavartam, mint a másik fórumon még annyian,

és most csak találgatjuk, hogy egy gyűrűcsere megoldás e??? ... 

Előzmény: Bito.L (34966)
wik_406 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34972

szia,

 

Magyar nem nagyon volt hozza gyari kiadasban. Paran megcsinaltak hozza, pl: http://www.carminat.info/

Terkepet lehet szeni frissebbet talan, tipustol fugg. A regebbi IV-ben levo CD-s navi talan 2012 kornyeken szunt meg. a DVD-s szinten. Az ujabbakban (2010 kornyeke) levo CD-s navihoz pedig talan 2013 kornyeki.

 

Wik

Előzmény: espace2015 (34971)
espace2015 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34971

valaki help, IV espace foton látható cd- kő bele - de magyarul nem ugat ..

kéne valami magyar szeruség :) .másolás postakoltséggel okés:)

 

espace2015 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34970

egyiknek van papirja masiknak nincs - téhát a a papirost lehet magyarositani kb 240gondolom megáll masik jo lenne donornak 240 plussz 350 - 590 s lenne 2 gépsárkányod :) persze plussza kotelezező dolgok, jah s magyarban/ konkrétan Makó/  vannak nem kint 

Előzmény: Bito.L (34968)
feuer-teufel Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34969

az szép .... annyi pénzért tudott volna venni másikat  :P

 

azért én a helyedben mégis csak elgondolkoznék a dolgon. a dt-n csak egy vezérlés csere árán veszel egy komplett 8 szelepes motort  :) én nemrég vettem egy másikat, nagyon meg vagyok elégedve vele. németbe' is egy gazdája volt, meg itthon is. beltere, futóműve, motorikusan szép és jó, kívül kell egy kis optikai tuning és minden ok. 

ja és a fogyasztás is egész jó, 7.3 - 7.6 között van , felhasználás függvényében  :)

Előzmény: Bito.L (34958)
Bito.L Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34968

És lehet vele járkálni vagy nincs rajta rendszám?

Előzmény: espace2015 (34965)
Bito.L Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34967

Jó lenne, csak belegondolok és már el is fáradok, a sok papír munka meg behozatal, szerelés utána járkálás, de ez lenne a legolcsóbb megoldás valószínűleg...

Még alszok rá egyet.

Előzmény: anfanger001 (34960)
Bito.L Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34966

És miért pont 8 szelep?

Most tényleg elmegy városban 10 literrel vagy alatta, nekem majdnem 20 kajált télen.

Am 8 szelepes van már ilyen árban magyar papírral.

PL:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/espace/renault_espace_2.0_rxe-10533750

 

vagy egy dt:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/espace/renault_espace_2.2_dt_rt_7_ulessel-10396326

 

 

Előzmény: Kacsabácsi_RC (34963)
espace2015 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 34965

Ha hetvegen szolsz tudtam volna 280 ért friss muszakis dt-t, per pillanat 2 db dt lenne egyben mindkettő kinti szurke és grand egyben a ketto 350 - de mindkettő uzemképes...

Előzmény: Bito.L (34952)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2016.09.05 0 0 34964

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/7-sitzer-espace-zu-vermieten-370-eur-p-mt-kaufpreis-2500-/515228753-216-19351

 

... ez egy rövid "terasz"!!!

Váltót 40; 60-ért lehet szerezni hozzá!

Rá kén kínálni 500€, így úgysem kell a kutyának sem! ...  :-DDD

Előzmény: anfanger001 (34960)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2016.09.05 0 0 34963

... Tiltakozom!!!  Bármilyen javaslat ellen!!!

 

Csináld meg úgy, ahogy elképzeled, eltervezed! Ne hallgass senkire!!!

 

 

Bito.L!!!

- én mégis csak a nyóccelepeset javasolnám! ...   :-((

Előzmény: anfanger001 (34956)
wik_406 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 34962

Joooo :) szerintem jovunk.

 

Wik

Előzmény: anfanger001 (34956)
anfanger001 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 34961

Egyem a szívüket ezeknek a csigazbálóknak... miért nem tudtk V8-at csinálni... ja az Avantime itthon van :))

Előzmény: csokecsaba (34957)
anfanger001 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 34960
Előzmény: anfanger001 (34959)
anfanger001 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 34959

A kpm simaliba, itt meg egy váltót kell mókóni... Zsolti ad :))

Előzmény: Bito.L (34954)
Bito.L Creative Commons License 2016.09.05 0 0 34958

Hát fején találtad a szöget.

:) :) :)

 

Képzeld azóta a mostani gazdájának már 1.5 millába van...

Kérdeztem hogyan?

Ment Németbe dolgozni és csak 3 henger ment neki, de ő elindult.

Közbe felfőzte a vizet neki és a szelepek összeégtek :( :( :(

1500 ojróér csinálták.

Hmm sajnáltam..

De az nem az én hibám volt.

Kb 7-8 hónapra rá jött elő ez a hiba jelenség, hogy eladtam.

Lehet, hogy a fogyasztás megnövekedésével ezt mutatta már ,de nem vagyok szerelő csak tippelek.

Minden esetre jó, hogy nem nálam jött ez elő mert felakasztottam volna magam. :)

Bár mondjuk én motort cseréltem volna, az meg lett volna egy 100-asból.

 

 

Előzmény: feuer-teufel (34955)
csokecsaba Creative Commons License 2016.09.05 0 0 34957

Ha a Lacin múlik, akkor V6!

Előzmény: Bito.L (34954)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!