a turbótól jön, ha megtelik az intercooler és felkapja a motor hiába veszed le a gyújtást nem fog leállni amíg van olaj pörög.......
szét kellene szedni és kimosni belőlle első körben, már ha belülről jön kifelé az olaj, bár az érdekes mert akkor ott a levegő is szökik mivel az a rész nyomás alatt van
Automatikusan kapcsol fel amikor a motor indul, este átvált a tompítottra, amikor sötét van, villantáskor reflektorozik Ezzel lett teljes a világítás AUTO funkciója. Ráadásul semmi barkács megoldás kinézete sincs, tejesen gyári hatású.
Lehet következő nekem is LED lesz, 1 hete talán hogy kicseréltem minden izzót, még az ablakemelő-kapcsolókat is megcsináltam. Helyzetjelző darabja is 650 Ft.
Beépíthető és tálan az eddigi legértelmesebb utólagos DRL. Csak majdnem annyi mint a 4 új nyárigumi, főleg hogy a /60 miatt még drágább is lesz a garnitúra.
Valamelyik nap néztem hogy a projektoros lámpás esetén a helyzetjelzőbe is be lehetne építeni a LED fényt, egész mutatós lenne.
amikor 3 éve az SI-be berakattam az LPG-t 130-150 volt a különbség majd ez elolvadt 100-110-re, most a benzin 330 az LPG 320 mifelénk
nincs benne nagy varázslat :(
ugye +20% a túlfogyasztás
benzin 2.0motor 9liter 2970Huf
gáz 11L 2365
600Huf különbség
20eKm akkor lesz a megtakarítás 120eHuf
és 200e a beszerelés, amikor az SI-be belerakattam 1 év alatt visszahozta az árát most ehez kellene 1,5 év
persze egy dieselre is bármikor rá lehet költeni nem 200 hanem 400e-t
diesel
1,5dCi 6l 340Huf/l 2040Huf/100KM
szóval ez még -300Huf/100Km az LPG-hez
és nem kell azt nézegetni hol van olcsó LPG kút mondjuk egy országot átszelő úton és nem kell 3x tankolni
ja és azt hiszem a benzinesnél óvatos számokkal gazdaságos óvatos vezetéssel számoltam a dieselnél meg a saját haladós/dinamikus vegyes fogyasztásommal
Én ebből arra következtettem,hogy ha valaki képes ilyen gumikkal hordani a családot,ott fenntartási gondok vannak,ami nem jó ajánlólevél egy érzékeny turbós motornak.Ezt alátámasztani látszott a futóműből jövő ropogás-zörgés.
Mindig meglep, amikor valaki az autó eredeti árának hatodáért szeretne egy lassan 10 éves "új autót" kapni :-)
Ha közvetlenül az eladóval beszéltél, a legfontosabb a kommunikáció. A slickes guminak több oka lehet, akár az is, hogy friss, új gumik voltak az autón, de azokat nem akarta ezen az áron az autó mellé adni, ezért vaterázott magának egy szett filléres használt gumit - ez egyáltalán nem lenne ritka.
A futóműjavítás is tipikusan az a probléma, amit közvetlenül eladás előtt kevés tulaj finanszíroz meg, mert nem jön vissza az árban (igaz, az eladhatóságban meg igen, de nem mindenki képzett autónepper, hogy ezt átlássa).
Én inkább a karbantartásnak kérdeztem volna utána, az többet számít. Mikor volt utoljára olajcsere? Milyen olajat kapott? Volt-e már cserélve a vezérlés? Volt-e komolyabb sérülése az autónak?
A 2.0T helyett a sima 2.0 motor is bevállalható, a Scénic-ben elég dinamikus, a fogyasztása - a hatos váltó miatt - nem több, mint az 1.6-osé.
itthon kétlem, hogy találsz normálisat ami eladó, eleve kevés a felhozatal
én amikor szóba került az SI lecserélése elgondolkodtam 2.0 benzinesen de annyira nulla a kínálat hogy letettem róla, LPG került volna bele, de mai üzemanyag árak alapján nem is bánom, hogy 1.5dCi lett
Megnéztem az egyetlen turbós-benzines G Scenicet.Nem megbántva a tulajdonost,sajnos nem lesz belőle üzlet.Talán,ha autószerelő és karosszériás is lennék,vagy csak egy sötétlelkű nepper,talán akkor megtalálnánk a megfelelő (lényegesen alacsonyabb) vételárat.
Mondom,nem kenyerem más üzletét rontani,így csak annyit mondanék,hogy én használatra vettem volna egy autót.Nem értek hozzá,nem tudok szuper autószerelő hókusz-pókuszokat előadni.A belső tér állapota még az "egy napig sikálom és jobb lesz" perióduson is túl van,de ilyet már láttam.Ami inkább eltántorított,hogy a kocsi alatt féloldalasan tükörre kopott,máló szélű nyárigumik voltak (mert a téli gumi kidobásra került).Én ebből arra következtettem,hogy ha valaki képes ilyen gumikkal hordani a családot,ott fenntartási gondok vannak,ami nem jó ajánlólevél egy érzékeny turbós motornak.Ezt alátámasztani látszott a futóműből jövő ropogás-zörgés.Óvatos 500e Ft-os feltámasztási költséget jósoltam magamnak,ami így nem fér bele.Sajnos nincs több turbós a piacon.
Mondjuk az 1.6 dCi 130 LE és 320 Nm egy hangyalábnyit izmosabb a 109 LE 151 Nm 1.6 16V benzinhez képest. A régi 2.0 dCi 150 LE és 320Nm volt, maradjunk annyiban ment rendesen. Az 1.6-os benzines szerinted sem volt túl fickós, sokat fogyaszt, de legalább nem megy.
Ez mind igaz, de a kérdés az 1.6 dCi és az 1.5 dCi összehasonlítására vonatkozott; a benzines változat nem volt benne ebben a kérdésben :-)
Szerintem egyszerűbb lenne (amennyiben tényleg újat akarsz), ha bemennél egy szalonba, ahol lehet próbálni 1,6-os III-ast és esetleg éppen van beszámított, eladó 1,6-os II-es is. Kb. egy óra alatt saját tapasztalatod lenne a legtöbb, itt feltett kérdésben.