Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

macibl Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45082

Nem üt el nagyon a fénye a tompított fényétől? 

 

Messziről nézve nem üt el nagyon, mert 4200K-es a tompított (a LED pedig 5000K).

De közelről látszik a különbség, mert kicsit sárgásabban tükröződik a projektor lencse miatt a tompított.

Előzmény: Marceee222 (45073)
ScenicRXT Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45081

Esetleg a sötétedésérzékelőt össze kellene hozni a műszerfal fényerővel...

Előzmény: ScenicRXT (45080)
ScenicRXT Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45080

Meg itt van az én félém. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=3yQ586MHGOg

Ez saját gyártmány. :-) Lehet csinálni kellene  az SII-höz is. Bár annál simán mindig fel van kapcsolva a tompított és kész...

Előzmény: bnorci71 (45077)
bnorci71 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45079

előfordulhat ott olaj :(

a turbótól jön, ha megtelik az intercooler és felkapja a motor hiába veszed le a gyújtást nem fog leállni amíg van olaj pörög.......

szét kellene szedni és kimosni belőlle első körben, már ha belülről jön kifelé az olaj, bár az érdekes mert akkor ott a levegő is szökik mivel az a rész nyomás alatt van

Előzmény: d_adam (45078)
d_adam Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45078

Találkozott már valaki 1.9 dCi intercooler bemenő csatlakozásnál olajsárral illetve onnan csöpögő olajjal?

bnorci71 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45077

:)

https://www.youtube.com/watch?v=wFrxG8DNeNY

 

aki nem ismerné

Előzmény: EME (45076)
EME Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45076

Igen made by KoAn. 

Automatikusan kapcsol fel amikor a motor indul, este átvált a tompítottra, amikor sötét van, villantáskor reflektorozik Ezzel lett teljes a világítás AUTO funkciója. Ráadásul semmi barkács megoldás kinézete sincs, tejesen gyári hatású. 

 

Előzmény: bnorci71 (45075)
bnorci71 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45075

KoAn féle?

:)

Előzmény: EME (45072)
Marceee222 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45074

Távolsági csökkentett fényerővel? Meganenál talalkoztam már ilyennel. Indításkor folyamatosan világít, vagy külön kapcsolható?

Előzmény: EME (45072)
Marceee222 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45073

Lehet következő nekem is LED lesz, 1 hete talán hogy kicseréltem minden izzót, még az ablakemelő-kapcsolókat is megcsináltam. Helyzetjelző darabja is 650 Ft. 

 

Nem üt el nagyon a fénye a tompított fényétől? 

Előzmény: macibl (45071)
EME Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45072

Szerintem még mindig az enyém a legnormálisabb DRL

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=108870466&t=9098903

macibl Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45071

Valamelyik nap néztem hogy a projektoros lámpás esetén a helyzetjelzőbe is be lehetne építeni a LED fényt, egész mutatós lenne.

Én nem rég tettem be LED-es izzót a helyzetjelző helyére. Szerintem egész jó.

 

 

Előzmény: Marceee222 (45070)
Marceee222 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45070

Beépíthető és tálan az eddigi legértelmesebb utólagos DRL. Csak majdnem annyi mint a 4 új nyárigumi, főleg hogy a /60 miatt még drágább is lesz a garnitúra.

Valamelyik nap néztem hogy a projektoros lámpás esetén a helyzetjelzőbe is be lehetne építeni a LED fényt, egész mutatós lenne.

Előzmény: Dietrich123 (45069)
Dietrich123 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45069

Osram Ledriving Fog

Használ itt valaki ilyet ? Elvileg átalakítás nélkül is jó a Scenic 2-be.

 

 

Ledeket a ködlámpába – utólag

Ledes ködlámpa, nappali menetfény és kanyarfény egyben, már csak a kompaktsága miatt is megéri. Tovább »

forrás: totalcar.hu

bnorci71 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45068

amikor 3 éve az SI-be berakattam az LPG-t 130-150 volt a különbség majd ez elolvadt 100-110-re, most a benzin 330 az LPG 320 mifelénk

nincs benne nagy varázslat :(

ugye +20% a túlfogyasztás

benzin 2.0motor 9liter 2970Huf

gáz 11L 2365

 

600Huf különbség 

20eKm akkor lesz a megtakarítás 120eHuf

és 200e a beszerelés, amikor az SI-be belerakattam 1 év alatt visszahozta az árát most ehez kellene 1,5 év

 

persze egy dieselre is bármikor rá lehet költeni nem 200 hanem 400e-t

 

diesel

1,5dCi 6l 340Huf/l 2040Huf/100KM

szóval ez még -300Huf/100Km az LPG-hez

 

és nem kell azt nézegetni hol van olcsó LPG kút mondjuk egy országot átszelő úton és nem kell 3x tankolni

 

ja és azt hiszem a benzinesnél óvatos számokkal gazdaságos óvatos vezetéssel számoltam a dieselnél meg a saját haladós/dinamikus vegyes fogyasztásommal

Előzmény: _Zsolesz_ (45067)
_Zsolesz_ Creative Commons License 2015.01.29 0 0 45067

Nem kötekedés képpen, de éppen a mai üzemanyag árak vannak kb. 20-25%-kal az 1-1,5 évvel ezelőtti alatt. És persze ki tudja meddig lesz ez így. :)

Az LPG beépítés ettől persze még megtérülő lehet a mostani 32x Ft/l ár mellett is; futásteljesítmény kérdése.

Előzmény: bnorci71 (45057)
benediktusz Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45066

Hol vannak leírva a GS II és III váltóáttételei 1.6 benzin motorral?

benediktusz Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45065

Szalonban csak dízel bemutató autókkal találkoztam.

Előzmény: yenoee (45054)
Lester75 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45064

Dehogy akartam "10 éves új autót".Egyszerűen a benyomásaim alapján döntöttem.Az én pénztárcám max. 300e-t bírt még volna, meg az átírás költségeit.

Előzmény: stevie-13 (45059)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45063

Olyan hangja van mint régi Ikarus trolinak...:-) Ezt a szezont még kibírja. Hálistennek csak hátul van rajta.... :-)

Előzmény: stevie-13 (45060)
bnorci71 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45062

széép otóóóóó

 

nézegettem 159 kombit, de túl voltak a lehetőségeimen, de egyszer lesz Alfám :)))

 

azért a formáért eltudnám viselni a ki-beszállás kényelmetlenségét

Előzmény: Törölt nick (45058)
Airbag. Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45061

Üdv.

Az erő legyen veled......

:-)

Előzmény: Törölt nick (45058)
stevie-13 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45060

Ma megvettem a boci utódját...

 

 

Szólj, ha kell rá hátsó gumi az F1-ek helyett. Azok ilyenkorra már csúnyán be szoktak zajosodni... :-)

Előzmény: Törölt nick (45058)
stevie-13 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45059

Én ebből arra következtettem,hogy ha valaki képes ilyen gumikkal hordani a családot,ott fenntartási gondok vannak,ami nem jó ajánlólevél egy érzékeny turbós motornak.Ezt alátámasztani látszott a futóműből jövő ropogás-zörgés.

 

 

Mindig meglep, amikor valaki az autó eredeti árának hatodáért szeretne egy lassan 10 éves "új autót" kapni :-)

 

Ha közvetlenül az eladóval beszéltél, a legfontosabb a kommunikáció. A slickes guminak több oka lehet, akár az is, hogy friss, új gumik voltak az autón, de azokat nem akarta ezen az áron az autó mellé adni, ezért vaterázott magának egy szett filléres használt gumit - ez egyáltalán nem lenne ritka.

 

A futóműjavítás is tipikusan az a probléma, amit közvetlenül eladás előtt kevés tulaj finanszíroz meg, mert nem jön vissza az árban (igaz, az eladhatóságban meg igen, de nem mindenki képzett autónepper, hogy ezt átlássa).

 

Én inkább a karbantartásnak kérdeztem volna utána, az többet számít. Mikor volt utoljára olajcsere? Milyen olajat kapott? Volt-e már cserélve a vezérlés? Volt-e komolyabb sérülése az autónak?

 

A 2.0T helyett a sima 2.0 motor is bevállalható, a Scénic-ben elég dinamikus, a fogyasztása - a hatos váltó miatt - nem több, mint az 1.6-osé.

Előzmény: Lester75 (45056)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45058
bnorci71 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45057

turbós benzinest kintről kell megpróbálni

 

itthon kétlem, hogy találsz normálisat ami eladó, eleve kevés a felhozatal

 

én amikor szóba került az SI lecserélése elgondolkodtam 2.0 benzinesen de annyira nulla a kínálat hogy letettem róla, LPG került volna bele, de mai üzemanyag árak alapján nem is bánom, hogy 1.5dCi lett

Előzmény: Lester75 (45056)
Lester75 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45056

Megnéztem az egyetlen turbós-benzines G Scenicet.Nem megbántva a tulajdonost,sajnos nem lesz belőle üzlet.Talán,ha autószerelő és karosszériás is lennék,vagy csak egy sötétlelkű nepper,talán akkor megtalálnánk a megfelelő (lényegesen alacsonyabb) vételárat.

Mondom,nem kenyerem más üzletét rontani,így csak annyit mondanék,hogy én használatra vettem volna egy autót.Nem értek hozzá,nem tudok szuper autószerelő hókusz-pókuszokat előadni.A belső tér állapota még az "egy napig sikálom és jobb lesz" perióduson is túl van,de ilyet már láttam.Ami inkább eltántorított,hogy a kocsi alatt féloldalasan tükörre kopott,máló szélű nyárigumik voltak (mert a téli gumi kidobásra került).Én ebből arra következtettem,hogy ha valaki képes ilyen gumikkal hordani a családot,ott fenntartási gondok vannak,ami nem jó ajánlólevél egy érzékeny turbós motornak.Ezt alátámasztani látszott a futóműből jövő ropogás-zörgés.Óvatos 500e Ft-os feltámasztási költséget jósoltam magamnak,ami így nem fér bele.Sajnos nincs több turbós a piacon.

 

Előzmény: Lester75 (45042)
stevie-13 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45055

Mondjuk az 1.6 dCi 130 LE és 320 Nm egy hangyalábnyit izmosabb a 109 LE 151 Nm 1.6 16V benzinhez képest. A régi 2.0 dCi 150 LE és 320Nm volt, maradjunk annyiban ment rendesen. Az 1.6-os benzines szerinted sem volt túl fickós, sokat fogyaszt, de legalább nem megy.

 

 

Ez mind igaz, de a kérdés az 1.6 dCi és az 1.5 dCi összehasonlítására vonatkozott; a benzines változat nem volt benne ebben a kérdésben :-)

Előzmény: ThomBoy (45049)
yenoee Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45054

Szerintem egyszerűbb lenne (amennyiben tényleg újat akarsz), ha bemennél egy szalonba, ahol lehet próbálni 1,6-os III-ast és esetleg éppen van beszámított, eladó 1,6-os II-es is. Kb. egy óra alatt saját tapasztalatod lenne a legtöbb, itt feltett kérdésben.

Előzmény: benediktusz (45053)
benediktusz Creative Commons License 2015.01.28 0 0 45053

Mennyi az önsúlya? Az érdekelne, hogy a GSIII mennyivel nehezebb, mint a II.

Előzmény: vargamunka (45046)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!